Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: 80 dní, které zmasakrovaly pověst Radka Johna

Přesně osmdesát dní trvalo, než se muž s pověstí drsného novináře, toho času politicky angažovaného v novém projektu, stal jedním z papalášů, jimž se dříve vysmíval. Jeho metamorfóza započala v úterý 13. července, kdy nastoupil jako ministr vnitra, a završena byla minulý čtvrtek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kecálek_český

jo

s tím souhlasím - ale pokud mám v rodině policistu, kterého se jeho kroky přímo dotýkají, tak doopravdy nemluvím ovlivněn médii, ale předanou osobní zkušeností.

0/0
14.10.2010 22:31

kecálek_český

mno

tak mám pocit, že bohužel snad překoná i Íčka - a to jsem si myslel, že toho překonat nebude v lidských silách. A hle, ono to možné je :-/

0/0
14.10.2010 15:08

Jsem tady

Re: mno

Mrzuté je, že jde o pocit.

To není nic proti vám, jde spíše o to, co z toho noviny udělaly. Za 80 dní bylo možná možné obkroužit svět i 200 let zpátky, ale nelze vytvořit fungující reformu živého systému. Nevím, jak je možné, že novináři obecně si ho vzali takto do mířidel, ale daří se jim to. Já zatím, nevím, proč by měl být tak hrozný. Většina článku jsou jen spekulace a přehánení, s realitou to má společných tak 5%. Ne, že bych byl Johnův fanatický zástánce, ale takhle na něj virtuálně vyvíjet tlak, mi přijde neetické.

Kdyby to psali třeba po roce, nebo po dvou... ok. Teď? Co propána udělal tak zlého? Nešikovně ohlásil snižování platů. OK. Co ještě?

0/0
14.10.2010 17:45

pavlik12

Re: mno

Právě že dál už nic...

Z pohledu lidí ve výkonu zvládl současný ministr vnitra likvidaci zbytků Policie v rekordním čase (běžní občané to uvidí po 1.1.2011) se kterým se dlouhodobé ničení sboru za dob Íčka nemůže ani srovnat.

0/0
15.10.2010 6:47

jita

...

Myslím, že se odkecal sám. Stačilo důkladně číst v novinách mezi řádky před jeho zvolením, aby bylo jasno co je zač. Tak dlouho lhát ženě, to už musí být silný kalibr. A já lháře nevolím. I  kbyby se přiznal, pomazal se térem a obalil v peří. Když to dokázal jednou tak to dokáže i podruhé, potřetí .....

Lidé co ho volili se chovali jako děvče co se tahá se ženáčem a tvrdí on mi slíbil, že se rozvede a nedochází mu, že když se rozvede s první ženou, že se stejně klidně jednou rozvede i s ní.

0/0
14.10.2010 9:34

jita

Re: ...

Oprava ne mu, ale jí.

0/0
14.10.2010 9:35

499

Re: ...

Přesně tak!

0/0
14.10.2010 16:22

NCS

dva novináři

Bobošíková a John

John je sice ministr ale de facto je to jenom kašpar pro smích všem, to Bobošíková je daleko větší chytrá potvora. O peníze jde oběma ale ona i když je to potvora tak dokázala daleko víc. Ta když nebude chtít tak už do smrti pracovat nemusí, EU .. manžel sekretář...kdo dokázal víc :-)))) a přitom tu politiku dělá jenom pro popularitu...pro srandu, aby byla vidět a mohla se usmívat

John je z blahobitu jenom tlustej má už tři brady to je terno co?

O korupci jenom kecá zatím co on sám je produktem korupčníka (chytrého) Bárty

howg

0/0
13.10.2010 10:08

chrchel

klon

již od předvolební kampaně mi John tak trochu připomíná klon ministra Jandáka. kdyby se tady tolik nekradlo (každodenní zprávy o všelijakých podvodech. od komunální až po vysokou politiku) tak žádné reformy být nemusí. howg[>-]Rv

0/0
13.10.2010 8:00

cenzorovaradost

dalsi clanek v zoldu ODS .)

nikdo soudny uz tyhle predvolebni kampane iDnes nemuze brat vazne .)

0/0
12.10.2010 18:28

martin0669

Re: dalsi clanek v zoldu ODS .)

proč v žoldu ... chová se John dobře? rozumí svému ministerstvu? ne, ne ... jsou to jen shrnutá fakta (ani to řízení s majáčkem nevytahovali - pochopili, že za to může šofér a ne ten co se veze)

plácá blbosti ... to mu jde skvěle, ale zapomíná, že tohle jede na ostro a nemůže použít střih a přetočit záběr

nechápu proč se na tohle ministerstvo tak dral když nemá základní předpoklady

0/0
13.10.2010 12:53

viper

Re: dalsi clanek v zoldu ODS .)

Ještěže náme geniální Parkanovou která zvládne ministerstvo armády levou zadní.Miliarda sem miliarda tam,zvládla i média.

0/0
15.10.2010 10:33

čuk2gek

80 dní po které bulvár masakroval Johnovu pověst...

0/0
12.10.2010 10:19

logar

Re: 80 dní po které bulvár masakroval Johnovu pověst...

souhlas, na přání TOPKDU hlavně kvůli volbám na pražský magistrát. MF je plátek Kalouska za naše prachy. V článku mi chybí hlavně jedna věc. Kdo byl podle autora článku ve funkci ministra vnitra ten, podle kterého by se ti další měli posuzovat Do toho se ale autor tohohle blábolu určitě nepustí..

0/0
12.10.2010 11:05

pepasdepa

Re: 80 dní po které bulvár masakroval Johnovu pověst...

To s toup TOPkou ani trochu nedava smysl.

Pokud pude VV do kytek poskodi to celou vladni koalici vcetne TOPky - a navic TOPka jako silne pravicova strana nema temer sanci prebrat zrovna volice kteri by se uvolnili od VV - to budou spis lidi co se vrati zpet k CSSD, Zelenym, KDU.. ke Kalouskovi by jich IMO zamiril uplne nejmensi podil

0/0
12.10.2010 12:55

tuzemsky um

Re: 80 dní po které bulvár masakroval Johnovu pověst...

máš pravdu na republikové úrovni, podle mne. Ted v Praze ale panují mimořádné poměry. A MF DNES okázale útočí na VV, otírá se o všechny ostatní kromě KDUTOPu

0/0
13.10.2010 7:43

Bohdanečák

John

Říkejte si a pište si co chcete, už je jednou tam a už tam zůstane, ať si o něm myslí skoro celá republika co chce. A vovovovovvovotomtoje :-/

0/0
12.10.2010 9:37

logar

hm,hm

já vidím hlavní problém Radka Johna v tom, že MF iDNES je stranický věstník TOPky. "Vyvážené" zpravodajství. Kdo si myslí že přeháním, může se podívat například na poslední přílohu Víkend a politické "úvahy" jejího šéfa Kábrta. RvRvRv

0/0
12.10.2010 2:05

logar

Re: hm,hm

pro méně pozorné dodám, že poslední strana je monolog Kábrta na téma strany a bilboardy, rádo by vtipný. Doplněno fotografiemi téhož autora. Zesměšnuje všechny, i Havla přidal. Na jednu zapomněl. Hádejte na kterou.Rv!!

0/0
12.10.2010 2:16

Odbor pro ochranu ústavy

Radek to "přepálil" hned z kraje s tou šalinou

a teď se to s ním pořád táhne! Většina lidí mu to uvěřila a o to větší je teď jejich zklamání a všichni mu to dávají řádně najevo. Měl raději aspirovat na ministra zdravotnictví, tam je běžná životnost v řádu měsíců, na vnitru se bude jednat zřejmě o rekord!

0/0
12.10.2010 1:30

martin_simek

Aneb jak z demokracie prejit na mediokracii snadno a rychle

0/0
11.10.2010 16:17

kenx

A co pověst MF DNES?

Neděsí mě průšvihy politiků VV propírané médii. Naprostá většina z nich mi přijde po zkušenostech s předchozími roky úsměvných a celkem neškodných. Úsměvných proto, že jejich dopady na život lidí naší země jsou minimální proti průšvihům předchozích vlád. Dobře, někdo špatně zaparkuje, podruhé jede s modrým majáčkem a potřetí využije cvičný let vrtulníku pro svou potřebu. Je mi to putna, ať tím vrtulníkem létá třeba pořád. Nebude užitečnější, když budou ministři trávit cestováním menší čas a budou létat vrtulníkem všichni? Děsí mě spíše úbytek seriozní žurnalistiky MF DNES na úkor bulváru. Nehledám dohady, hledám fakta a těch bohužel v noviných i zde nacházím velice málo. Smával jsem se dezinformacím Filipa Saivera ve sportovní rubrice a tím, jak ho dokonce i velice nešikovní manažeři fotbalové Slavie dokázali přebít. Jenže politika, tady je už situace vážnější. Při pohledu na poslední měsíce zde se nemohu zbavit pocitu  snahy o manipulaci.

0/0
10.10.2010 22:38

kenx

Re: A co pověst MF DNES?

Manipulaci nebo jen hájení některých skupin, nevím. Každopadáně třeba v pražské TOP09 je mnoho bývalých kontraverzních lokálních politiků ODS, na které by nebylo těžké najít velice zajímavé věci. Nevzpomínám si zde ani na jedinou zveřejněnou. Podezřelý mi přijde i příběh kolem OpenCard, v době rozšíření karty na elektronické jízdné zde byly oslavné články (zatímco na amatérských diskuzních fórech zaměřených na dopravní tématiku už byla silně negativní nálada). Pak najednou změna a téměř každý den kritický článek. Zase to vypadalo dost divně. Chybí mi tu větší různorodost pohledů a při těchto dohadech a obávám se, že ani není žádoucí. Pověst MF DNES jako seriozního média po posledním půl roce v mém pohledu klesla pod bod nula.

0/0
10.10.2010 22:44

Petr1

Re: A co pověst MF DNES?

Sam bych to nedokazal napsat lip. Moje rec, mam ten samej pocit. 

0/0
11.10.2010 14:47

jarouch01

Re: A co pověst MF DNES?

presně tak, mám také ten pocit, asi jedinej noviny, který se dají číst je RESPEKT!

0/0
11.10.2010 18:59

logar

Re: A co pověst MF DNES?

R^!! Pro MFRvRv;-€!!

0/0
12.10.2010 2:11

martin_simek

Re: A co pověst MF DNES?

nejsem v zadnem pripade volic VV ani fanousek R.Johna, ale dojmy mam uplne stejne. Nekdy me az fascinuje, jak jsou lidi strzeni k nenavisti a okamzitym soudum podle takovych blbosti, ktere se na ne vali z medii, tzatimco se kolem nich deji skutecna zverstva.

0/0
11.10.2010 16:14

hanys66

Re: A co pověst MF DNES?

John pouze sklízí to , co sám zasel.

0/0
11.10.2010 18:47

logar

Re: A co pověst MF DNES?

Ti co nezaseli jsou podle tebe a MF v jasné výhoděRv

0/0
12.10.2010 2:09

logar

Re: A co pověst MF DNES?

R^

0/0
12.10.2010 2:10

chataricek

Kdyby dav

tolik nesledoval Novu, nemuselo to takto dopadnout ... Nebo-li - jedinou kvalifikací pana Johna bylo kritizování na komerční stanici mizerné úrovně ... Ale je smutným vysvědčením, že v této zemi to stačí. Jistě jsou zde mnozí, kteří něco dokázali, umí, jsou čestní. Ale "Blesk-Aha-Nova dav" jde - a volí ... Bohužel, každý zde má jeden hlas - ten, co myslí - i hlupec ...

0/0
10.10.2010 22:01

papínek

Je to jen tlučhuba

Jenže mu bohužel národ naletěl.Všude v demokracii žádný problém ,ale u nás mají imunitu a neodvolatelnost.To je problém.U nás o demokracii každý mluví a překroutí jí ke svému prospěchu.Pak to ovšem není demokracie, ale demokratůra a ta je od slova diktatůra!!!A že si politici zvykli diktovat národu své představy je vidět všude.Ty šetři a já letím helikoptérou,majáček si zapnu ať probuh nedojdu pozdě na žranici na ambasádu.V zákonech změníme pár paragrafů a to napříč politickým spektrem.Že pak nefungují.A prč by měli.jsou naše.všude na světě politici odchází do stoupy dějin u nás do vysokých funkcí. Jsme prostě národem s funkcionářskou tradicí né s demokratickou!!!

0/0
10.10.2010 14:06

pstrosatko

Re: Je to jen tlučhuba

Už jsem se ptala o pár řádků niž. Vždyt' ho národ roky vídá na obrazovce, že je lhář, gauner, pokrytec, pozer všichni museli jasně vidět, proč ho volili a ted¨jsou "zklamaní a zneužití"?8-o

0/0
10.10.2010 18:14

martin_simek

Re: Je to jen tlučhuba

kdyz ctu Vas pripsvek, zacinam si spis myslet, ze tady uz mluvime o mediokracii ... :-/

0/0
11.10.2010 16:16

josef_spejbl, esq.

Bárta dopadne jako Čunek

zmasírované ovce bez vlastního úsudku zvané veřejné mínění převezmou na základě polofaktu zkonstruovanou jednoúčelovou myšlenku. Jednoduší novináři zaplesají, že se můžou konečně do někoho pustit "beztrestně" a "vrazi z wall strýtu" v pozadí si s chechtotem zamnou ruce.......

0/0
9.10.2010 20:57

jerry421

Jenom jsem čekal

koho si redaktoři místo Paroubka najdou. Zajímalo by mě zda v redakci mají nějakou statistiku o počtu vydaných článků o Jirkovi P. a počtu těchto článku přečtených. V rámci nějaké interní analýzy se to určitě dělá. Pochybuji, že Jirku někdo překoná, Johna nikdo číst nebude to je oproti Jirkovi nula.

0/0
9.10.2010 20:10

0lda

Re: Jenom jsem čekal

Jn. Radek působí poněkud dojmem rozdvojené osobnosti. Jyrkovi šlo přišít cokoli, měl vždy špatnou pověst a špatnou minulost. S Rajonem je to horší, měl dobrou pověst a dobrou minulost, kromě SSM a Ml. Swěta. ;-D

0/0
10.10.2010 13:08

thomassinno

Co do očekával od bývalého svazáka a kandidáta tajné

spolupráce StB. Já  to co zatím ukazal- svoji pokryteckou bulvární faleš

0/0
9.10.2010 17:57

Petrsafra

klasická žurnalistika

...

0/0
9.10.2010 16:54

Jsem tady

KOmentář novináře.

Víte to, co píše onen novinář zní logicky, ale logicky zněly jistou dobu i teze Bushovy jr. administrativy.

Nevíme, my lidi ještě nevíme všechny fakta, protože komunikace politků/vlády/médii je zrovna v takovém statutu, kdy je nutné to změnit, ale nikomu se do toho nechce, protože toto prostředí, kde se dá vytvořit z ničeho velmi mnoho je jednodušší pro manipulaci davem.

Radek John >zatím< neprovedl nic zlého. Sice ještě neví jak pořádně jednat s lidmi, když je ministr (to svým způsobem chápu) - viz oznámování škrtů u policie -, ale ještě neudělal nic za co bych o něm mluvil ve zlém, jako autor článku.

Vít Bárta a podobné konspirace - ok, to je možné, ovšem je to teorie npodložená žádným faktem, najít zjistit, ověřit, možná kdyby Bárta na to měl čas, tak by on sám mohl hodně zprůhlednit své jednání.

Ovšem , co vidím mnohem víc, je jistá válká novinářuů s Johnem. Je to proto, že mu závidí, že se z novinařiny dostal do čela ministerstva? Je to proto, že už na Nově byl mnohem

0/0
9.10.2010 14:50

Jsem tady

Re: KOmentář novináře.

exponovanější než novináři idnes, píšící na přání redaktora za malé peníze nějáké sloupky, které když už někdo čte, stejně neřeší >kdo< je napsal?:)

Nevím, ale bublina John - zlý je skutečně řádně nafouknutá. Kdyby tak novináři nefungovali jako 50letá Jana z holičství(já vím, stereotyp, ale co jiného mám použít). Žádný sex, tak i malá věc poslouží ke vzrušení, a je li to někdo, vůči komu mají jistou profesní a osobní zášť(Je lepší než já, z___), tak pak má zmasakrovanou pověst.

Takhle, ne že bych chtěl Johna moc obhajovat, ale rozhodně nemám pocit zmasakrované pověsti. Spíše má pověst velikého nováčka a uvidíme za rok.

0/0
9.10.2010 14:53

Jsem tady

Re: KOmentář novináře.

exponovanější než novináři idnes, píšící na přání redaktora za malé peníze nějáké sloupky, které když už někdo čte, stejně neřeší >kdo< je napsal?:)

Nevím, ale bublina John - zlý je skutečně řádně nafouknutá. Kdyby tak novináři nefungovali jako 50letá Jana z holičství(já vím, stereotyp, ale co jiného mám použít). Žádný sex, tak i malá věc poslouží ke vzrušení, a je li to někdo, vůči komu mají jistou profesní a osobní zášť(Je lepší než já, z___), tak pak má zmasakrovanou pověst.

Takhle, ne že bych chtěl Johna moc obhajovat, ale rozhodně nemám pocit zmasakrované pověsti. Spíše má pověst velikého nováčka a uvidíme za rok.

0/0
9.10.2010 15:06

Emannn

děcko

prostě děcko.

0/0
9.10.2010 8:48

čuk2gek

John je klasická ukázka,

že když se uklízí zvířecí výběh, může přitom padnout pár škrábanců a uštknuťanců od bulvárních prostitutů.

Aneb 80 dní masakru Radka Johna krzevá kočkopsa Jiříka Kubíka

0/0
8.10.2010 13:54

1000mb

John je klasická ukázka,

že švec se má držet svého kopytaRv

0/0
8.10.2010 13:07

Georgik-I

Radek John

je pro všechny takové  "Memento". ;-DRv

0/0
8.10.2010 9:17

Blucher

Čekám....

Jen čekám na 1. opravdový teroristický útok. John tam zase určitě vyrazí ve vládní limuzíně, jako posledně, kdy policie zajišťovala blikající krabičky. Pokud to bude opravdové a bouchne to, tak máme nového mnistra vnitra a státní pohřeb.

0/0
8.10.2010 4:48

dogi

Re: Čekám....

A teď nevím. Bylo by to podle tebe dobře nebo špatně? Nový ministr vnitra by se asi hodil, ale státní pohřeb toho bývalého by přeci v době "vlády rozpočtové zodpovědnosti" (rozuměj "vlády národního úpadku") bylo naprosté mrhání finančními prostředky. 

0/0
8.10.2010 4:53

Blucher

Re: Čekám....

Jen jsem chtěl poukázat, že ministr vnitra se nechová, jako ministr vnitra, ale novinář.

0/0
8.10.2010 5:01

viper

Když může být barová zpěvačka ministryní obrany,

proč tolik napadání Johna?Není to podezřelé?

0/0
7.10.2010 20:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.