Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Palestinci odmítají kvůli osadám pokračovat v mírových rozhovorech

Palestinci odmítají pokračovat v mírových jednáních s Izraelem, dokud Tel Aviv nezastaví výstavbu v židovských osadách na Západním břehu Jordánu. Oznámil to mluvčí předsedy palestinské samosprávy Mahmúda Abbáse po schůzce výkonného výboru Organizace pro osvobození Palestiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Poconos

Jaky narok ma Chazar z byvaleho Sovetskeho svazu

na pudu ve Svate zemi?

0/0
3.10.2010 19:00

morrissey

?

Sem asi nevdělanec nevzdělanej, ale jakej je vlastně genetickej rozdíl mezi těma kdo se dnes nazývají židé a palestincema žíjimi na témže území?? Je to asi něco jako rozdíl mezi čechem a moravákem? :-)

0/0
3.10.2010 11:19

b.aran

Re: ?

..no...asi tak,jak jste rikal hned na zacatku ;-D

0/0
3.10.2010 11:43

slon75

Re: ?

Spíš něco jako rozdíl mezi Čechem a Rusem. Mimochodem - "Palestinci" v podstatě neexistují, jde o umělý pojem, který má naznačit, že jsou vůči Židům utlačovanou menšinou a nikoliv že patří k 300 milionům Arabů a mají tedy vůči Židům cca 50tinásobnou převahu.

0/0
3.10.2010 12:12

morrissey

Re: ?

no v době kdy na daném území měli figurovat předchůdci dnešních židů se tam pohybovali různý skupinky, například filištýni jejichž charakter by odpovídal charakteru dnešních židů. Ale těch "skupinek" tam bylo povícero, no a že zrovna jedna z nich jako odešla, ty ostatní tam pomřeli a a ti co odešli se dnes vrací a říkají si židé??;-D:-)

0/0
3.10.2010 13:12

slon75

Re: ?

Filištíni nemají s Araby ani Židy nic splečného, to byli Féničané, kteří zanikli asi 1500 let před tím, než se tam objevil první Arab.

0/0
3.10.2010 15:14

morrissey

Re: ?

no a kdo byli tedy ti předchůdci židů???:-)

0/0
3.10.2010 15:15

slon75

Re: ?

Abraham a Sára.

0/0
3.10.2010 15:19

morrissey

Re: ?

..........pohibovaly...........pochopitelně;-(

0/0
3.10.2010 15:14

JanP

Re: ?

Hele slon, to jste objevil Vy sám nebo jste to někde četl. Palestinci že patří geneticky k Arabům... Ježíši Kriste! A takovej vůl se nestydí něco publikovat na veřejnosti...

0/0
3.10.2010 13:55

slon75

Re: ?

"Žádný palestinský národ neexistuje. Vytvoření palestinského státu je pouze prostředkem pokračování našeho boje proti státu Izrael za naši arabskou jednotu. Ve skutečnosti dnes není žádný rozdíl mezi Jordánci, Palestinci, Syřany a Libanonci. O palestinském lidu mluvíme dnes pouze z politických a taktických důvodů, protože národní zájmy Arabů vyžadují, abychom jako účinný prostředek boje proti sionismu vyzvedli existenci zvláštního 'palestinského národa'."

Zahíra Músejn, člen výkonného výboru OOP

0/0
3.10.2010 15:16

JanP

Re: ?

A to se teď vyjadřujete (vskutku originálně, ať nepřijdu o fazole) o čem? Mluvili jsme o genetickém základu Palestinců, které jste vy (opět originálně - viz zmínka o fazolích) nazval Araby...

0/0
3.10.2010 17:42

morrissey

.

No je to taková trochu židárna. Tím že se západní svět , tedy usa a evropa staví na stranu izraele tak se tím defakto staví do pozice nepřítele arabského světa a nevím jestli je to právě to ono co potřebujeme. Kvůli partě elitářskýho teroroistickýho hnutí s pěknou  modrou vlaječkou se stavět do role nepřítele někoho kde to není v podstě zapotřebí:-)

0/0
3.10.2010 11:10

slon75

Re: .

Levice by chtěla zase přepisovat dějiny a předstírat, že mezi křesťanským a muslimským světem byl vždy mír a soulad, narušovaný pouze židovskými kejklemi?

0/0
3.10.2010 12:14

morrissey

Re: .

NO KDYŽ SE PODÍVÁŠ NA SLOŽENÍ RŮZNÝCH KOMUNISTICKÝCH vlád, u nás nebo třeba v rusku, tak se jednalo o složení poněkud ne zrovna chudé na židovské činovníky, a to nejsou žádný tajný nebo konspirační teorie, tak nevim co to tu je mícháno dohromady, hrušky s jabkama? učivo základky:-)

0/0
3.10.2010 13:08

b.aran

Zajimave, jak si nekdo.....

..... kdo nema v podstate co nabidnout jeste diktuje podminky. V soucasne situaci by meli byt radi, ze s nimi vubec nekdo diskutuje a brat co je. Izrael se bez "Palestiny" krasne obejde, ovsem palestinci bez Izraele nevim nevim.....

0/0
3.10.2010 8:43

morrissey

Re: Zajimave, jak si nekdo.....

no nepovídej.... a co ještě ve zprávách na čt a na nově říkali:-)

0/0
3.10.2010 11:05

b.aran

Re: Zajimave, jak si nekdo.....

...ja koukam na arutz 2 :-)

0/0
3.10.2010 11:41

1001010015

v palestině

nebude mír dokud bude axistovat izrael

to je realita:-)

0/0
3.10.2010 0:08

slon75

Re: v palestině

Jasně, a v obchodu s drogami nebude klid, dokud bude existovat policie.

0/0
3.10.2010 12:15

Glock Mark VIII.

A to včechno je jen kvůli schizofrenii palestinských Arabů

resp. jejich neschopnsoti uznat vedlejší stát, který vznikl na základě rezoluce OSN v roce 1948. Proto mají velký exkrement a na jejich území si cizí lidé staví domy.

0/0
2.10.2010 19:28

VB158

V americe a dalších zemích

prý nekupuji izraelské zboží a služby je to pravda nebo si to někdo vychutnal.

0/0
2.10.2010 18:49

Isabelle

Re: V americe a dalších zemích

America je continent, neplet si to ...

0/0
2.10.2010 18:51

morrissey

Re: V americe a dalších zemích

no je to tak, ale amerika je velký území, evropa je taky dost velká, takže to samozřejmě není nic celoplošnýho. prostě tedy se jedná o některé obchodní řetězce a tak:-)  

0/0
3.10.2010 11:12

morrissey

Re: V americe a dalších zemích

jo a ještě mimochodem, nedávno izrael vyzval židy ve světě aby nenakupovali v ykeji protože je to švédský a švédsko si dovolilo něpět ódy na izrael:-)

0/0
3.10.2010 11:15

Auggiecz

Re: V americe a dalších zemích

Izrael ofciálně vyzval Židy ve světě, aby nenakupovali zboží z IKEA? ;-) Ale ne. Některé skupiny v Izraeli vyzvaly k tomu, aby Izraelci nenakupovali v IKEA, kvůli švédskému článku o kradení orgánů, jehož autor nakonec přiznal, že vlastně neví, jestli je to pravda.

0/0
3.10.2010 11:30

morrissey

Re: V americe a dalších zemích

no proč ne:-)

0/0
3.10.2010 13:13

certik_bertik

se postaví mezi západním břehem Jordánu a Izraelem zeď jako v Gaze a bude po problémech, ale s osadama bude mít Izrael samozřejmě už utrum

0/0
2.10.2010 17:52

Faust

Re: Ať

Tam ale zeď je.

0/0
2.10.2010 18:46

Auggiecz

Re: Ať

Zeď je jen na velmi malé části. Většinu trasy tvoří tříúrovňový drátěný plot a na části není nic.

0/0
3.10.2010 11:02

Kaniokova

Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

Alibisticky jen lžou. Neustále.

0/0
2.10.2010 17:17

JanP

Re: Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

Konkrétnější byste být nemohl? V čem lžou? Osadníci nestaví baráky na jejich území bez jejich souhlasu? Světová veřejnost a Obama i jeho administrativa jsou klamány palestýnskými lžemi? A nebo jen tak stříkáte jedovaté sliny?

0/0
2.10.2010 17:40

slon75

Re: Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

PalArabové např. běžně prodají pozemek, Izraelci na něm něco postaví a PalArabové pak křičí, že se rozšiřují osady na jejich území.

0/0
3.10.2010 12:20

JanP

Re: Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

Ano, to je pravda, to se stalo. To ovšem není případ, proti kterému Palestinci protestují, teď se jedná o sídliště vyměřená izraelskou vládou pro židovské osadníky - jinými slovy o ukradenou půdu. Takže jsem měl na mysli Vaše námitky vůči tomuto jednání. Jsou těmi lumpy zloději půdy nebo ti, co se zloději nechtějí jednat alespoň do doby, než přestanou krást dál?

0/0
3.10.2010 13:54

Auggiecz

Re: Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

Ukradenou půdu? Kdo tu půdu vlastnil před tím? :-)

0/0
3.10.2010 14:01

JanP

Re: Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

Kdo vlastnil Čechy "před tím"? To je přece nesmyslný argument. Současné rozložení - i Izraele - bylo dáno nějakým rozhodnutím OSN. A to je teď Izraelem porušováno. Ale když nechcete uznávat realitu, pak je diskuse zbytečná...

0/0
3.10.2010 17:40

Auggiecz

Re: Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

Ale omyl. Otázka je otázka, nikoliv argument. Ale pokud potřebujete položenou otázku, ač velmi jednoduchou, vysvětlit, tak ok. Pokud něco nazýváte ukradeným, tak to muselo být ukradeno někomu, ne? Já se jednoduše zeptala na to, komu Izraelci tu půdu ukradli, tedy jinými slovy, komu ta půda předtím patřila.

0/0
3.10.2010 17:47

JanP

Re: Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

tak jednoduše: od rozhodnutí OSN před 60 lety patří ta půda Palestinců. Tečka.

0/0
3.10.2010 18:09

Auggiecz

Re: Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

Opravdu? Které rozhodnutí OSN říká, že půda patří Palestincům?

0/0
3.10.2010 18:32

JanP

Re: Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

teď už to přeháníte, tady nejste ve škole. Vygooglujte si to sama. Snadno naleznete mapku původního rozdělení území, dokonce se na netu vyskytuje i v současné podobě - koukám, že budete překvapena. Učit se, učit se...

0/0
3.10.2010 19:11

Auggiecz

Re: Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

Aha, takže diskuze je nad vaše síly? Ok, respektuji to.

0/0
3.10.2010 20:22

VB158

Re: Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

Neznáš a jen blafeš nesmysli. Oni chtějí žít v klidu a míru ale jejich soused jim nedá pokoj on chce jejich území a to je realita. Jen že oni bojují a izrael to stoji síli peníze i tvář v očích světa.

0/0
2.10.2010 18:48

slon75

Re: Palestinci nikdy o dohodu opravdu nestáli.

Jo, jak chtějí žít v míru, dokazují všem okolo, dokonce i arabským státům. V Jordánsku se pokusili o převrat, totéž v Sýrii a v Libanonu udělali z kvetoucí země zemi zničenou občanskou válkou.

0/0
3.10.2010 12:22

kevinbb

Dalo se to

cekat, ze to takhle dopadne, bohuzel.

0/0
2.10.2010 16:33

Mrakoplash

Já taky

Já taky odmítám jednat v míru s muslimy, dokud sem do Evropy budou proudit davy a davy dalších muslimských kolonistů.

0/0
2.10.2010 16:08

Karel48

palestinci

ve skutečnosti o žádný svůj stát nestojí. Museli by pracovat a žít z výsledků té práce. Takhle jsou " chudáci ", takže se na ně skládá EU, okolní arabské státy a oni si v klidu hrají s kalašnikovy.

0/0
2.10.2010 16:01

Hillar

Re: palestinci

;-D palestinci jsou skoro jako ti v Chánově

0/0
2.10.2010 16:04

Auggiecz

Re: palestinci

Faktem je, že ve srovnání se skutečnými uprchlíky jinde ve světě mají Palestinci vysoce nadstandardní podmínky. Aby je UNRWA považovala za uprchlíky, stačilo, aby se vyskytovali na území mandátní Palestiny mezi 1. červnem 1946 a 15. květnem 1948 (a stačí čestné prohlášení, nic nemusejí dokazovat), nebo byli potomkem takového člověka (dítětem, vnoučetem, pravnoučetem...), nebo je někdo takový adoptoval. A pokud náhodou tahle široká kritéria nesplňují, tak stačí, aby byli prostě chudí a UNRWA je zahrnula do skupiny, kterou bude živit.

Na tzv. péči o palestinské uprchlíky se živí aparát UNRWA, který je mnohem větší, než UNHCR, který má na starost všechny ostatní uprchlíky na světě.

Proč by toho Palestinci nevyužívali, když je jim to takhle nabízeno?;-)

0/0
3.10.2010 11:16

Husákovo dítě

Stará pravda

Palestinci nikdy nepromarní příležitost promarnit příležitost.

0/0
2.10.2010 15:51

The last boy scout verze 1.4

Re: Stará pravda

Me je to fuk, ale jak to delaji??8-o

Podle clanku jim tam stavi zidi baraky, ikdyz je to pod spravou Palestincu. Co se bude dit, az celou oblast zide zastavi svejma osadama?? Palosi pujdou jinam a uz vidim Uhla s Kocabem, jak je na Ruzyni vitaji chlebem a soli..;-D;-DRv

0/0
2.10.2010 16:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.