Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Nekuřák Klaus bojuje za svobodu kuřáků

Omezovat kuřáky je určitě rozumné. Jenže kde je hranice, za kterou stát nesmí jít? Nekuřáci mají právo na zdraví a na čistý vzduch. Mají i kuřáci práva? Moderní státy ve jménu rozumných myšlenek často regulují přespříliš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sacagawea

Děda Vševěda

Pan prezident má vždycky pravdu. Je to skvělý ekonom, politik a ekolog především. Všemu rozumí a všechno zná. Je to zkrátka hlava (státu). Važme si jej. V

0/0
3.10.2010 11:35

morrissey

.

Například zákaz kouření na zastávkách celkem fungoval, kdo chtěl tak to chápal, občas se zjevil někdo kdo na sr.l, ale to byly spíše vyjímky. Jedinej kdo to nechápal byl asi ten hňup kubera co nechápal kde je ostrůvek a furt trávil čas rušením tohoto zákazu, opravdu produktivní politik:-)

0/0
3.10.2010 11:27

libynn

Bojuje tím vlastně

za svobodu člověka! To si spousta nekuřáků neuvědomuje!

0/0
2.10.2010 23:29

Sacagawea

Re: Bojuje tím vlastně

Bojuje za svou ješitnost.

0/0
3.10.2010 11:29

Sacagawea

Jestlipak nám pan prezident

začne nosit burku.

0/0
2.10.2010 22:03

morrissey

Re: Jestlipak nám pan prezident

asi těžko když nosí jarmulku, ty si hlava:-)

0/0
3.10.2010 11:24

Sacagawea

Re: Jestlipak nám pan prezident

Jarmulku zatím nikde v EU nezakázali, brou. ;-)

0/0
3.10.2010 11:28

Lumir_B

Klaus, jedinný trvale rozumný hlas v politice

Děsím se toho, co bude po něm. Bezduché státo následující momentálně módní názory a teorie...

0/0
2.10.2010 17:52

libynn

Re: Klaus, jedinný trvale rozumný hlas v politice

R^

0/0
2.10.2010 22:07

PetMill

Valtře, to chtělo hůl.

Pane Komárku jr.

kdysi jste o mně napsal, že mě učil Zeman jíst příborem. Nu dobrá, vzal jsem to jako post pubertální pitomost mladého kluka, Zásluhou otce  jste se možná dostal někam na co jste neměl. Občas Vás sleduji, ale to co jste dnes napsal, to by u nás v kovárně blbej neřek ani kdyby mu hubu roztrh. A Vaška je mi líto. Jak tak na něj koukám, zdravý "vzduch" potřebuje.

 Petr Miller

0/0
1.10.2010 22:01

Bouše

Re: Valtře, to chtělo hůl.

A kolik těch blbejch u vás v kovárně je? 8-o :-P

0/0
3.10.2010 11:58

cejkis2

Klaus je prodejná děva až hrůza.

Rusové, PhilipMoriss ti všichni si ho koupí

0/0
1.10.2010 19:19

Anton Semjonovič Makarenko

Re: Klaus je prodejná děva až hrůza.

R^

0/0
1.10.2010 19:56

martin_simek

Re: Klaus je prodejná děva až hrůza.

jo, a bere za to penize, ze ? nekdy se nestacim divit, jak maji lide naivni nazory o svete .... jojo, konspirace, kam se podivam .... jesteze jsou tady takovi, co je umi odhalit 8-o

0/0
1.10.2010 22:40

jv1107

Re: Klaus je prodejná děva až hrůza.

Jsem nekuřák a k panu prezidentovi nemám žádný přehnaně kladný vztah, ale tady s jeho názrem souhlasím. Každá svoboda s sebou nese odpovědnost, jak ji používám tak, abych nazasahoval do svobody jiných. Když je kužák o půlnoci sám na zastávce MHD, nebo na nádraží, ať si kouří, jak chce. Když je tam ale v půl osmé ráno, mámy vezou děti do školky, nebo k doktorovi, je kouření mezi nimi hulvátstvím. A protože převážná většina kuřáků toto nechce rozlišovat, přicházejí zákony zakazující kouření na zastávkách a nádražích. Jednoznačně ale hulvátské kouření = příčina, represivní (a nesmyslný) zákon = důsledek. Nikoliv obráceně.  

0/0
2.10.2010 6:35

jyyy

A tohle se mi na Václavu I. a Václavu II.

zamlouvá nejvíc a sám se o to taky snažím  : Nemusím to sám dělat, ale budu se snažit, abys to mohl svobodně dělat ty.

Na rozdíl od BrežněvoHusákismu presidenta Baraka Obami.

0/0
1.10.2010 17:09

Svědomí národa

Klaus Zimmermann

Ja se jenom divim, ze se Cesko, ktere tak nema rado EU, konecne nevzmuzi a nevystoupi z EU. Asi je stare porekadlo Jammern und Klagen, ist das Merkmal aller Slaven. Coz melo byt pro zapadni staty ponauceni, ze se nemaji s nimi stehovat do jednoho domu. Jsou horsi nez Romove a kradou asi tak 5-krat vice.

0/0
1.10.2010 16:50

luki

?

Omezovat kuřáky je určitě rozumné. Jenže kde je hranice, za kterou stát nesmí jít? Co třeba takhle - Kuř si doma, žiješ-li sám a nikomu nehulíš pod nos, venku jen na vyhrazených místech (nechápu vůbec proč už dávno nejsou označená místa - Zde můžete kouřit a všude jinde není automaticky zákaz) na léčbu rakoviny si připlať a jinak si dělej co chceš. Vašek jen chce, aby se o něm psalo, nedělejme mu radost. Howg.

0/0
1.10.2010 16:47

coudy.v

Re: ?

mášli auto startuj si ho jen v garáži a nesmrd s ním na ulicích... nechápu že ještě neudělali zákaz jizdy autem mimo dopravy... výfukové plyny jsou škodlivější než cigaretový kouř... a ted bud chytrej... :-P

0/0
1.10.2010 18:02

Anton Thun

Re: ?

Tak to jsi trochu mimo. Luki má naprostou pravdu. Srovnání s autem je neadekvátní. Pokud chci jezdit a vozit nějaký náklad, tak auto prostě musím používat. Elektromobily zatím jaksi nejsou to pravé. Auto je nutné zlo stejně jako uhelné elektrárny, fabriky apod. Ale kuřáci prostě kouřit nemusí. Je to jen jejich trapný zlozvyk.

0/0
1.10.2010 18:39

coudy.v

Re: ?

psal jsem mimo dopravy... týká se to aut hlavně osobních místo jejich používání mohou jezdit všichni dopravou... jinak kuřák si odnaučení kouření platí sám ale že stát platí za feťáky a alkoholiky to vám nikomu zřejmě nevadí...

0/0
1.10.2010 18:48

Anton Thun

Re: ?

Doprava je i doprava osob. Vlakem to jaksi není občas to pravé ořechové. Ale co se týká léčení alkoholiků a feťáků, tak to naprosto souhlasím, to mi vadí. Za ty by to stát platit neměl.

0/0
1.10.2010 18:53

Přátelský

Proč máme platit léčení kuřáků ?

Kuřáci svým bezohledným kouřením téměř všude výrazně ohrožují zdraví ostatních lidí, kteří kouřit nechtějí, včetně nemluvňat a dětí! Navíc ohrožují výrazně především svoje vlastní zdraví. Proč máme i my ostatní v rámci solidarity platit jejich drahé léčení i z našeho pojištění? Ať si svoje léčení platí sami, když s ostatními solidární a k nim ohleduplní být nechtějí !!!!!!

0/0
1.10.2010 16:08

silný kuřák

Re: Proč máme platit léčení kuřáků ?

Mně se zase z těch Vašich názorů, vybarvených vykřičníky, dělají žaludeční vředy. A taky nic neříkám.

0/0
1.10.2010 16:50

benediktcesnek

Re: Proč máme platit léčení kuřáků ?

A proč platit léčení sportovců, alkoholiků, obézních lidí atd...

0/0
1.10.2010 17:11

coudy.v

Re: Proč máme platit léčení kuřáků ?

je ale zajímavé když se kuřák odnaučuje kouřit tak si platí léčbu sám a že vám nevadí že alkoholikům a feťákům to stát platí... pro společnost jsou horší alkoholici a feťáci než kuřáci...

0/0
1.10.2010 18:05

Paul Sulc

Re: Proč máme platit léčení kuřáků ?

Asi pred 20 lety byla jeden jediny den zverejnena nekolikaleta studie, ktera tvrdila ze koureniz druhe ruky nijak nevadi. A team vedl doktor ktery byl zaprisahli nepritel koureni. Jenze to se potlacilo a dale se tvrdi lez, jak nekuraci jsou ohrozovani kuraky. A blbeckove toto stale znova opakuji, aniz by dokumentovali, jak k teto "pravde' dosli.

0/0
1.10.2010 19:39

Státní bankrot 2014

proč tedy nepovolit tvrdé drogy

detskou pornografii apod....;-D

0/0
1.10.2010 15:44

benediktcesnek

Alkohol

A vůbec. Tyhle řeči že to nekuřákům smrdí i na ulici a vůbec je to hrozně omezuje. To by měli táhnout i proti alkoholu. Opilci taky smrdí, možná i více. Alkohol taky škodí. Vám i Vašemu okolí!

0/0
1.10.2010 14:46

benediktcesnek

Re: Alkohol

Asi jsou všichni nekuřáci taky abstinenti.

0/0
1.10.2010 14:55

King_Feanor

Re: Alkohol

výpary alkoholu nezpůsobují rakovinu, narozdíl od kouře z cigaret

0/0
1.10.2010 16:30

benediktcesnek

Re: Alkohol

Výpary z alkoholu určitě ne. Ale škodlivost pro okolí je nepopiratelná. Moje matka se uchlastala, už když sem byl pubeťák. Mohl bych vám o tom vyprávět celý den, jak alkohol škodí svému okolí.

0/0
1.10.2010 17:03

Anton Thun

Re: Alkohol

No v tomto případě asi ne okolí, co?

0/0
1.10.2010 18:42

coudy.v

Re: Alkohol

rakovinu způsobují i výfukové plyny z aut co tedy  s tím vy chytráku... automobilistu je daleko více než kuřáků???

0/0
1.10.2010 18:07

luki

Re: Alkohol

Jsou lidé, rozumní lidé, kteří "táhnou" proti všem drogám.

0/0
1.10.2010 16:49

MayaMoya..

Loučím se, jdu na výstavu...

tak se mějte hezky, milí diskutéři, a pěkný víkend přeji...

0/0
1.10.2010 14:34

Starej_Mraf

Zajímavá diskuze

Statisticky ukazuje pouze to, že je zde mírná většina lidí se zdravým rozumem. Což už relativně dlouho na idnes nebylo.

0/0
1.10.2010 14:21

MayaMoya..

Re: Zajímavá diskuze

I když s mnoha lidmi v týhle diskuzi nesouhlasím, tak se mi líbí, že je slušná...to tu opravdu dlouho nebylo...;-)R^ Za což díky i mým odpůrcům...

0/0
1.10.2010 14:22

MerlinMagic

Re: Zajímavá diskuze

Naštěstí někteří lidé ještě dokáží ocenit článek který jde tak nějak proti proudu.

0/0
1.10.2010 14:28

Barcelonan

Cokoliv se vymyslí v EU je pro Klause špatně.

O tom to celé je.

0/0
1.10.2010 14:13

MerlinMagic

Re: Cokoliv se vymyslí v EU je pro Klause špatně.

Nemáš pravdu a ty to víš. Jen prostě reješ.

0/0
1.10.2010 14:15

Barcelonan

Re: Cokoliv se vymyslí v EU je pro Klause špatně.

Pravdu třeba nemám, ale rozhodně o tom nevím. A taky nemám potřebu rýt, maximálně na zahradě. Přeji hezký den.

0/0
1.10.2010 15:07

tickmaster

Re: Cokoliv se vymyslí v EU je pro Klause špatně.

Řekněte mi co rozumnýho v EU vymysleli.

0/0
1.10.2010 14:23

MayaMoya..

Re: Cokoliv se vymyslí v EU je pro Klause špatně.

No přece nutnost prodávat jen tvraově dobré okurky! Sakra, kdo se má na ty křivotiny z našich z políček koukat! ;-D A jak blbě se loupou...;-D

0/0
1.10.2010 14:25

Barcelonan

Re: Cokoliv se vymyslí v EU je pro Klause špatně.

Pár věcí se určitě najde, ale Klaus má vybudovanou nějakou image a za tou si prostě stojí.

0/0
1.10.2010 15:09

patrionen

Re: Cokoliv se vymyslí v EU je pro Klause špatně.

asi to,že na základech společenstva uhlí a a oceli vzniklo seskupení států,které celý novověk mezi sebou válčily.Jedině dekáda mezi léty 1720-1729 se neodehrála bitva mezi státy které jsou nyní v Unii,ale to snad zná žák ZŠ.

0/0
1.10.2010 15:49

King_Feanor

Re: Cokoliv se vymyslí v EU je pro Klause špatně.

R^Jenže to není vidět, takže to by tu bylo přece automaticky i bez EU...podle Klause:-P

0/0
1.10.2010 16:35

MerlinMagic

Jen doufám

že militantním odpůrcům kouření dojde, že toto není článek o škodlivosti kouření jako takovém, ale má mnohem hlubší myšlenku. Zákazy a omezování všeho druhu. Opravdu dobrý článek. Jo a sám jsem nekuřák.

0/0
1.10.2010 14:11

MayaMoya..

Re: Jen doufám

R^

0/0
1.10.2010 14:16

petis__

.

"...prostě zákazy se nedá nic vyřešit a víme, že v historii lidstva každá prohibice vedla k negativním efektům.."  doufám že vašíkovi dojde, že i prohibice marihuany je zcela kontraproduktivní a stane se brzy zastáncem legalizace.

0/0
1.10.2010 13:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.