Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Najatí detektivové z ABL sledovali politiky, jejich manželky i děti

Případ šéfky sekretariátu ODS Marty Šorfové, kterou v roce 2006 sledovali najatí detektivové z agentury ABL, je rozsáhlejší, než se zdálo. MF DNES zjistila, že špehovali více politiků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Joey is back

Vyhodit Bártu

a místo něj Lumíra Nykla !!!;-D

0/0
2.10.2010 9:35

ToskanskyDedek

V zumpe az po krk

Prvni republika PanTatickaMasaryka byla nepretrzitym sledem skandálů: O nemocné koalici, Utíkej vládo, utíkej, Loučení s Národním shromážděním, My nejsme národ na práci... tak všelijak si popěvoval i Karel Hašler. V roce 1920 zejména kvůli němu byl vydán zákaz politických čísel v kabaretu.

'

Dnes mame nastesti jako nejvetsi ikony NasehoPanaKnizePana a jeho NejlepsihoMinistraFinanciaProducentaPadakuvGalaxii.

'

Musime se proto vsichni pravicujici nalezite tuzit a tulit, jinak nas stavkujici a protestujici [>-]luza dolnich 10M ceskych socek[>-] nase nove rodinne Orliky a Toskanske Spindly vybudovat z jejich prace a naseho "podnikani" nenecha! Jsou nejaci drzi, nechteji si nechat znovu utahnout opasky! Kde mame na Orliky a Toskanske Spindly brat zdroje?! Ze sveho?!

0/0
2.10.2010 7:31

zberanek

Je třeba si na ně dát pozor

Je očividné to, jak se ryche spojili politici z ODS a ČSSD ohledně nařčení Věcí veřejných. To, že větina politiků krade je tolik nepálí. Zloděje z řad politiků je třeba tvrdě trestat (konfiskace majetku a doživotí) a ne je ještě vídat na plakátech před volbami s hesly o tom, jak pracovali pro své občany.

0/0
2.10.2010 7:19

Vítek Procházka

ABL

ABL byla do května normální, úspěšnou firmou a najednou, protože její zakladatel si řekl, že by mohl vyzkoušet něco nového. Což je pro úspěšné a inovativní lidi normální - rádi hledají nové výzvy.

A najednou se všude hledá, jak jí co nejvíce očernit. To je opravdu směšné...

A 14dní před volbami takováto zkonstruovaná mediální bublina z faktů 4roky staré, na kterých není nic divného (firma s detektivní činností prostě lidi sleduje...)

To svědčí o tom, že lidé, kteří chtějí Bártu očernit, nemají v rukou ve skutečnosti nic.

0/0
1.10.2010 22:28

Poslední slušný občan

Re: ABL

Nemají absolutně nic, jde jen o ubodou špínu vytaženou "náhodou" 14 dní před volbami.Rv

0/0
1.10.2010 23:46

dogi

Re: ABL

Je to možné a, jak vidno, hodně si přejete, aby to byla pravda. Bohužel, velmi pochybuji o tom, že by novináři vařili jen tak z vody. No, VV jsem nevolal a nehodlal jsem to udělat ani ve volbách komunálních. Jsou mi prostě ukradení. V normálním člověku jen těžko může vzbudit důvěru politická strana, která má ve svém čele bulvárního novináře s cejchem registrace ve svazcích StB. Jo, bohužel, spousta lidí něco takového nepochopí. 

0/0
2.10.2010 4:25

zberanek

Re: ABL

Jenže volit ODS a nebo TOP 09 prostě nelze, protože je tam hodně zlodějů a jen málo slušných lidí. Je sice například pravda, že pan Svoboda z ODS je slušný člověk, ale to hejno lumpů vedle něj dělá prostě z této strany nevolitelný spolek.

0/0
2.10.2010 7:22

dogi

Re: ABL

Ono asi ani tak nejde o to, že ABL dělala jen to, co dělá každá detektivní firma, t. j., že sledovala lidi. Myslím, že daleko horší je to, že Bárta, ministr v současné koaliční vládě a bývalý šéf uvedené firmy, klidně veřejnosti řekne, že o ničem neví! Je to o pravdomluvnosti. Jak jsem již napsal na jiném místě: Bárta by byl frajer, kdyby řekl: Ano, my jsme to sledování dělali na základě řádné objednávky. Kdo byl objednatelem říci nemohu, jsem stále vázán smlouvou. A k vašemu názoru, že lidé, kteří chtějí Bártu očernit, nemají v ruce nic. Kdyby tomu tak bylo, tak ihned po zveřejnění mají "ti lidé, co nemají nic v ruce", na krku žalobu na ochranu osobnosti. Protože tomu tak není a ani nic nenasvědčuje tomu, že by se Bárta chtěl touto cestou bránit, budou ony důkazy asi dostatečně silné. Ale vás chápu. On člověk si jen velmi nerad přiznává, že nalétl bandě lumpů, tím spíš, když jde o volby, kde člověk dal svůj hlas neuvěřitelně drzé partičce. No, smiřte se tím, nic jiného nezbývá.  

0/0
2.10.2010 4:21

Psotka

Zaujatost?

V titulku by mělo být údajně, o platnosti důkazů by neměli rozhodovat novináři, ale soud, případně jeho odborníci. Když si něčím nejsem 100 % jist, nemohu to přeci vykládat jako jasnou pravdu, to je dost povrchní a zjednodušující!:-/

0/0
1.10.2010 22:26

dogi

Re: Zaujatost?

Jak byste si to představoval? Jako že novináři, když něco zjistí, tak budou žádat soud, aby jim ověřil jejich informace? No, asi by se vám to tak líbilo, ale novinářské řemeslo takto nefunguje nikde. Nebo víte o nějakém takovém státě? Víte co je zajímavé? Kdyby šlo o věc, v níž by byli namočeni politici třeba ČSSD nebo KSČM, to by tady na té diskusi naprosto nikoho nezajímalo, zda je to pravda či nikoliv a že nikdo by nepsal, že nelze něco vykládat jako jasnou pravdu něco, čím si nejsem 100% jist. To by jen všichni řvali, že se to dalo čekat, že je to od těch politiků prasárna a že mají ihned odstoupit. Ale v případě VV je tomu jinak. Diskutující zpochybňují pravdivost novinářských tvrzení, osočují novináře atd. Proč asi? Že by velké zklamání ze veřejnověcové špíny? Tak to zopakuji: Kdo věří ve stranu, v jejímž čele stojí bulvární novinář s estébáckou minulostí, musí počítat se vším.

0/0
2.10.2010 4:32

kehar007

Ne, abyste si mysleli...

Ne, abyste si mysleli, že případ špehování komunálních politiků z Prahy 11 firmou ABL nynějšího ministra dopravy (ale spíše vnitra) Víta Bárty, kterou odkryla MF Dnes, je tak jednoduchou záležitostí, jak popíšu: firma ABL velmi toužila po nemalé zakázce na ostrahu tamějších bytů a tak si pěkně zmapovala život tamních politiků. Pak, dozajista úplně náhodou, nastaly předvolební a povolební rošády na radnici, které se zvenčí zdály nepochopitelné. Pak ABL dostala kýženou zakázku...a už vůbec si nepředstavujte, že by tak mohla získávat i jiné zakázky jindy a jinde.

Ministr Bárta přece jasně řekl, že jeho firma nikdy nic takového nedělala, a ten přece na první pohled vypadá jako táák důvěryhodný člověk.

Zdroj:

http://www.macekvbotach.cz/patecni-glosy-1-10-2010/ 

0/0
1.10.2010 21:35

Luda84

Re: Ne, abyste si mysleli...

Vtipné, jak někteří vidí ABL jako monstrum, které stojí za vším neklý m v ČR a české policie, viz. titulky jako manažeři ABL ovládají tři ministerstva, Bártova ABL..., bezpečnostní ohrožení státu...kdyby se radši někdo zabýval plzeńskou kauzou, tak byly důkazy, ale stejně vyšuměla do ztracena, bohužel!:-(

0/0
1.10.2010 22:17

Vítek Procházka

Re: Ne, abyste si mysleli...

Ano, copak vy nevíte, že ve skutečnosti veškeré dění v ČR je ovlivněno pouze firmou ABL ;-D;-D

0/0
1.10.2010 22:23

dogi

Re: Ne, abyste si mysleli...

Je otázka, zda plzeňská kauza nevyšuměla proto, že za ní stála ABL... Kdo ví?

0/0
2.10.2010 4:33

Depik30

Re: Ne, abyste si mysleli...

Ano jistě, a za mýtus globálního oteplování také může ABL. Zcela jistě si ji najal Vašek z hradu, aby mu sledovala rozpouštění ledovců :-P Ale kdopak si najal ABL aby fotila Odsáčky? Víťa z rozmaru asi ne.

0/0
4.10.2010 20:49

taktomabyt

Kmentova "nezávislá" žurnalistika, hrůza....

V rozhovoru se Šorfovou ji přivede k domněnc, že by zadavatelem MOHL být někdo z ODS a o tři otázky dál už Kmenta pracuje s nezpochybnitelnou verzí že to BYL někdo z ODS. Z takových "novinářů" je slušnému člověku k blití....

0/0
1.10.2010 20:58

Poslední slušný občan

kdo jsou zadavatelé?

Vyšetřit zejména to KDO JE ZADAVATELEM takovýchto zakázek. Nebyl bych ani v nejmenším překvapen, pokud by se jednalo o vnitrostranické praktiky ODS;-ORv

0/0
1.10.2010 20:54

Fikus 1

Re: kdo jsou zadavatelé?

Ne je to Kauza na objednávku z dílny ODS nesjpíš. Podbně jako před každýma volbama. O nic nejde. Divím se, že na to lidi ještě furt letí. Klasika, ODS teče do bot tak má připravenu vždy v zásobě nejakou tu kauzu.

0/0
1.10.2010 21:13

Fikus 1

To je křiku co?

Když si někdo dovolí sledovat politika, okamžitě by měly padat hlavy. Ale když se krade a tuneluje tak nikdo nic neřeší..... Celé je to jen předovolební šaškárna.

0/0
1.10.2010 20:16

cejkis2

Kmento, jsi opravdu chudák

Psát PR články a ukazovat na Bártu, který v té době vedl svou firmu a s politikou neměl nic společného těsně před volbami je opravdu trapné a i babička z horní dolní pochopila, že pracujete na objednávku.

Takže máme novou kauzu. Rádoby investigativní novinář Kmenta není ve skutečnosti investigativním novinářem, ale pouze si hraje na PR agenturu.

0/0
1.10.2010 19:15

Poslední slušný občan

Re: Kmento, jsi opravdu chudák

Ať pan Kmenta odhalí zdroj a zdůvodní proč svou zprávu vydal 14 dní před volbami!!!

0/0
1.10.2010 19:27

Vítek Procházka

Re: Kmento, jsi opravdu chudák

Naprostý souhlas. Prostě snaha o vytvoření předvolební kauzy, ovšem postavená na trochu chabých argumentech...

0/0
1.10.2010 19:28

Poslední slušný občan

kdo si sledování objednal?

Ani mě nezajímá z jaké firmy byli ti detektivové, to se jen nafukuje kvůli Bártovi, mě zajímá KDO si sledování OBJEDNAL!!;-O

0/0
1.10.2010 19:09

Tazwoman

koryto

Je úplně jedno, kdo si sledování a o důležité informace zadal,zda je to zfalšované.Hlavně,když si věří !!! :-P ;-D

0/0
1.10.2010 19:00

RodoDendron 0002

Kampaň proti ABL je v plném proudu...

iDnes je podplacená konkurencí ABL, jinak to nevidím. ;-D;-D;-D

0/0
1.10.2010 18:38

MONTE 10

Cui bono ?

Vážený p. redaktore,  neměl by jste se hlavně věnovat tomu, kdo to sledování najal a platil ??  ABL dělalo je svoji práci za peníze, i když odpornou, samozřejmě.  Komu v ODS již dlouho vadila pí. Šorfová atd. To je to, oč tu běží !    Hezký den !    Monte10

0/0
1.10.2010 16:56

petr.nebojsa

Re: Cui bono ?

Hlavní věc je v této kauze je evidentně zdiskreditovat Bártu, o toho kdo si tuto špínu najal evidentně moc nejdeRv

0/0
1.10.2010 17:00

kodýtek

Re: Cui bono ?

Když se špína házela před vglbami na ČSSD ti nevadilo?Takový je dnes život.Pošpinit šlápnout na hlavu a dostat se výš.

0/0
1.10.2010 17:33

petr.nebojsa

Re: Cui bono ?

Kmentovu zprávu dávám na úroveň té Kubiceho. Jde opět o politickou objednávku těsně před volbami s cílem pošpinit, jen mě překvapuje pan Kmenta, že se do něčeho takového sám dobrovolně namočil;-O

0/0
1.10.2010 17:53

radnice

Re: Cui bono ?

Naprostý souhlas.

Nicméně pokud je to pravda, je naprosto nepřijatelné, aby majitel firmy, která tuhle špinaou práci dělala, byl ve špičkové politice.

0/0
1.10.2010 17:01

RodoDendron 0002

Re: Cui bono ?

Špinaví práce je i chirurgie nebo gynekologie... a to třeba učitelé, kteří masírují denně žáky...;-D;-D;-D

0/0
1.10.2010 18:40

Vítek Procházka

no,

Nemůžu tvrdit, že je to zfalšované....to netuším.

Ale vždycky mě pobaví, když se vše začne před volbami takto vytahovat.

Navíc v tomto případě se opravdu senzace dělá z naprosto normální věci - to, že bezpečnostní agentura, která má jako jednu ze svých činností uvedenou i detektivní, někoho sleduje, mi zvláštní nepřijde.

Tak nevím o co tu vlastně jde?

0/0
1.10.2010 16:51

ohluchla.koroptev

předvolební špína

Detektivních firem je v Česku několik, zákon je snad nezakazuje, tak co se tu pořád řeší. Předvolební špína, nic víc.

0/0
1.10.2010 16:27

performance

Re: předvolební špína

Přesně tak pan ministr Bárta to přeci řekl jasně - nic takového se nestalo.

0/0
1.10.2010 16:31

sejmito

Re: předvolební špína

Viděl někdo ty dokumenty? Tuším, že ani na Primě je pan Kmenta neukázal, škoda. Jejich původ je určen jen hlavičkou ABL, kterou si ale může stáhnout z internetu každý. Dalším jeho argumentem je digitální stopa, tak uvidíme, ke komu nás zavede. Zatím víme jen to, že někdo někoho sledoval, takže výroky o padání hlav jsou vysoce předčasné.:-/

0/0
1.10.2010 16:48

lavelle

!

Až bude sledování zakázáno zákonem, tak se tady můžeme pobavit o tom, co je špatně. Do té doby tahle diskuze nemá smysl. Navíc to stejně vypadá, že ty dokumenty jsou zfalšované, jelikož loga, co na nich jsou, se vůbec neshodují s logy, které ABL používala před čtyřmi lety.

0/0
1.10.2010 15:35

fanfan tulipan

Re: !

ZFALŠOVANÉ8-o to jsou tak ve svodkách modrého týmu,že by Íčko dal mladým pseudopravičákům pokyn;-)

0/0
1.10.2010 15:43

KOLDAK

Když má bezpečnostní agentura hodně prosperovat,

tak to bez podobné špíny nejde. Aspoň vidíme, jak skvělý podnikatel a manažer náš ministr dopravy je.

0/0
1.10.2010 15:00

Jindra Š.

Ten na fotce..

To je pan Kmenta?

0/0
1.10.2010 14:47

Jindra Š.

Re: Ten na fotce..

Asi jo, někde si ty fotky musel sehnat ;-D

0/0
1.10.2010 15:04

abbbe

Jestli porušuji zakon tak je žalujte jinak pšššš

Služby poskytované soukromými detektivy jejich zákazníkům jsou koncesovanou živností, jejíž obsahovou náplň stanoví nařízení vlády č. 469/2000 Sb. v příloze 3 takto:   „Služby spojené s hledáním majetku a osob, zjišťováním skutečností, které mohou sloužit jako důkazní prostředky v řízení před soudem nebo správním orgánem, získáváním informací týkajících se osobního stavu občanů, fyzických nebo právnických osob nebo jejich majetkových poměrů, získáváním informací v souvislosti s vymáháním pohledávek, vyhledáváním protiprávních jednání ohrožujících obchodní tajemství.“ Tyto informace jsou osobou poskytující službu (dále jen soukromý detektiv) získávány jak pro fyzické tak pro právnické osoby.  atd. atd. atd.

0/0
1.10.2010 14:20

barbud o

Re: Jestli porušuji zakon tak je žalujte jinak pšššš

Dobrý den, paní Nováková.

V příloze našeho dopisu zasíláme mapu s harmonogramem, kudy, ve kterých dnech a v kolik hodin chodí Vaše desetiletá dcera do školy, ze školy, na kroužky, do jazykovky.

Přikládám i povedené momentky z některých míst, kde by snadno mohlo dojít k ohrožení jejího zdraví či dokonce života.

Naše nejmenovaná firma s potěšením dohlédne na její bezpečí a uvítá finanční příspěvek ve výši 200 USD měsíčně na níže uvedený účet.

S pozdravem Za bezpečí našich dětí Nejmenovaná firma

0/0
1.10.2010 14:27

myki

Re: Jestli porušuji zakon tak je žalujte jinak pšššš

No a?

to co popisuješ je normální vydírání, tak to žaluj.

Jakou to ale má souvislost s původním příspěvkem???

0/0
1.10.2010 14:31

barbud o

Re: Jestli porušuji zakon tak je žalujte jinak pšššš

... sledování manželek, dětí ...

0/0
1.10.2010 14:32

KOLDAK

Re: Jestli porušuji zakon tak je žalujte jinak pšššš

Za prvé, to, že někdo neporušuje (třeba) zákon ale chová se víc než neeticky neznamená, že všichni musí držet hubu a krok, tleskat mu a tetelit se rozkoší, že se rozhodl nám vládnout. Mimochodem, StB taky neporušovala zákon.

Za druhé, v českém právním prostředí není soud zárukou nastolení spravedlnosti, ale slouží k obhájení zájmů nejrůznějších mocenských struktur. Apel "tak je žalujte" je tudíž naprosto směšný.

0/0
1.10.2010 15:07

mobidik

No a co? Volič pravice je zase bude volit!

Volební programy nikdo nečte (proč taky, když je strany v rámci koalice stejně nedrží), volí se tak, že ti největší chudáci se stydí za to, že jsou chudí díky systému a podléhají iluzím, že zvolením pravice bude každý bohatý! Demokracie má tady chybu!

Lidem se lže před volbami i po nich! Ne každý to pozná! Volí se i tak, že daný politik je štíhlejší než ten z jiné strany, atd. Potom se lidé diví, že kníže na své poddané není hodný a chce snížit platy a zvýšit elektřinu, teplou vodu, nájemné... Příští rok se otevírá i pro občany ČR trh práce v EU, kde jsou stanovené minimální mzdy podle profesí, to u nás není, je jenom číselník profesí! KLolik lidí uteče mimo ČR, bude tady chybět pracovní síla a daně z mezd?

0/0
1.10.2010 13:40

marcik123

Re: No a co? Volič pravice je zase bude volit!

Naopak! Lidi si programy nečtou, dají jen na zkreslené nadpisy článku a billboardy a pak se diví, když strana něco udělá co má v programu a není to úplně populární

0/0
1.10.2010 14:02

intalex

Re: No a co? Volič pravice je zase bude volit!

Já budu volit stejně jako jsem volil. Se současnou vládou jsem spokojen, reformy jsou potřebné. Bohužel dluhy minulých vlád.

0/0
1.10.2010 14:38

Státní bankrot 2014

když nechcete diskutovat tak já muzu klidně jít

;-O

0/0
1.10.2010 13:25

čtunoviny

Re: když nechcete diskutovat tak já muzu klidně jít

Neodcházej

a něco napiš R^;-D

0/0
1.10.2010 13:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.