- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je za volantem, díky absťáku, nebezpečnější, než když něco v sobě má. Uvítal bych průzkum na téma, kolik pravidelných konzumentů alk. nápojů vlastní řidičák! Můj typ, většina řidičů. Takže "něco tolerovat" je u nás vlastně v zájmu silniční bezpečnosti!
Ráno vám dnes naměří zbytkáč 0.15 a můžete přijít o papíry.
a co bezduvodna jizda v levem pruhu ?!
Definuj "bezdůvodná". Na D1 jsou místa, kde jízda v pravém pruhu ohrožuje zubní plomby.
Líbí se mi spíše to, jak je zpracováno řízení lidí pod hranicí 18ti let. Sám jsem v té době si mohl vyzkoušet nejvíc nebezpečné silniční věci, které bych dnes opravdu neděla. Proč? Protože zkuste jezdit v autě když vám není 18 nebo jste nikdy nedostal řidičský průkaz...hehe... jaké tresty?:)
A jinak dávat 0,3 je neuváženost. Český člověk nedokáže v tomto prostředí fungovat, resp. vždy si dá víc a bude věřit, že to je v pořádku.
pak je tedy 0 taky zbytecna > cesky clovek si da vic a bude verit, ze je to v poradku
Pro další děcko se nevejde sedačka do auta, tak se půjde na potrat. Co myslíte? Nikdo to tak nahlas neřekne ale tak to bude fungovat. Nebo myslíte že bude moc lidí ochotných se nechat uvěznit na sídlištích anebo zlikvidovat řidičák když ho dvakrát chytnou policajti protože se mu děcka nevešla do sedačky?
Je to podraz početnějším rodinám. K doktorovi, k babičce na vesnici, do obchodu, do přírody za město bude problém. Přehnaná ochrana se někdy stává kontraproduktivní a právě toto je ten případ. 4 body za vezení rodinky v autě kvanta lidí odradí od toho aby měli víc než dvě děti. Do normálního auta tři sedačky nevejdou
Jít na potrat je tak snadné.
COže? TO zní jako podviný výplod nějáké ustrašené mysli.
Nebojte se, příteli. Nikdo přeci na potrat kvůli kapacitě sedadel v obyčejném osobním autě nepůjde. :D
Co auto jako Chrysler Voyager, či jiná větší opravdu rodinná, ne osobní auta?
"Evidovat by se měly jen ty, které reálně ohrožují bezpečnost silničního provozu" - a kdo to bude kontrolovat? Policajti na silnicích nejsou, nebo když už jsou, tak buď stojí u nějakého patníku s radarem či dalekohledem nebo sami se chovají na silnici nebezpečně! Ať si laskavě dopravní experti a politici sednou do auta za volant a vyjedou taky na silnice - nejlépe na několik dní "v kuse" několik tisíc km. Vymýšlení nových zákonů, vyhlášek a tvrdších trestů je na nic, když nikdo důsledně nevymáhá ani dodržování současných zákonů.
Jak to ty ogaři myslijó,když mají oni v sobě jeden škopek,nebo já?
Účelem změny zákona není dát možnost vypít jedno pivo bez pokuty, pouze vyřešit fakt že do cca 0.24 promile se pohybuje množství alkoholu v krvi i u lidí, kteří alkohol nepožili. Proto i krevní zkoušky do této hodnoty se automaticky považují za nulové, zatímco policisté do této hodnoty na základě krámu který analyzuje rozkladné látky v dechu jsou schopni rozjet mašinerii a připravit vás o papíry pokud na tu krevní zkoušku nejdete (což v praxi znamená běžně zadržení papírů na tři týdny).
Máš pravdu, jenže mě už irituje to, jak směšují pojem jedno pivo a 0,3 promile a výklad něčeho co je úplně jinak!
Proč nepřepíšeme NĚMECKÝ SYSTÉM do češtiny ? ? ?
Tam to funguje léta.
Tedy s vyjímkou, že budeme platit za použití našich pofiderních dálnic a jezdit budeme stále 50 - 90 - 130 km/hod.
PS : nevím jak kdo, ale já si dávám po obídku jednu dvanáctku na trávení - CELÝ ŽIVOT = každý den (( a to šoféruji již 42 let )) a žádný bodový systém mi v tom opravdu - NEZABRÁNÍ.
Pro mne by jedno pivo už problém být mohlo, zrovna tak jako mobilování na dálnici. Věřím že pro někoho ne. Ale jak to mají chudáci policajti rozlišit?