Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič sjel z výpadovky na sráz. Na místě zemřel

Ráno se stala tragická nehoda v pražské Strakonické ulici u sjezdu na Lipence. Stříbrná felicie jedoucí směrem z Prahy tam kolem šesté hodiny sjela ze silnice a havarovala. Na místo hned dorazily jednotky integrovaného záchranného systému. Řidiče se však už zachránit nepodařilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

generál custer VII.

Lidi mají sebevražedné sklony

Včera jsem na dálnici viděl stopaře, dneska cyklistu.

0/0
23.9.2010 11:40

tomizman

nesjel,letěl

Jel jsem kolem.Auto letělo vzduchem asi z 10m výšky,ve vzduchu se obrátilo a dopadlo na střechu.Doslova se zarylo do země.Ilustrční foto je úplně o ničem jiným.

Mlha je tam ještě doteď.Je to ale na rovným úseku těsně za odbočkou na Lipence,takže nechápu jak mohl sjet.Vidět bylo v době nehody minimálně na 100m.

0/0
23.9.2010 9:56

stále jemně perlivá mattoni

Re: nesjel,letěl

100m viditelnost není zas tak tragické...

0/0
23.9.2010 9:59

svoby

Proč bourat?

0/0
23.9.2010 9:38

12mmmm12

Re: Proč bourat?

Protože řidičák má každej ;-) Jak ho může mít někdo, kdo nemá odhad rychlosti, vzálenosti, neumí zacouvat do řady, zmatkuje na křižovotce atd. To my rozum vážně nebere. 8-o

0/0
23.9.2010 9:42

tomizman

Re: Proč bourat?

Jel jsem kolem 15minut před nehodou.Hustá mlha.

0/0
23.9.2010 9:49

12mmmm12

Re: Proč bourat?

Ale nenaboural si že ;-)

0/0
23.9.2010 10:00

AMCPP

Re: Proč bourat?

A bohužel mají řidičák i lidi, co mají evidentně problémy s psaním, že?

0/0
23.9.2010 11:24

dracekvo

Re: Proč bourat?

Co má pravopis společného s řidičským umem?

0/0
23.9.2010 11:29

AMCPP

Re: Proč bourat?

Snížený intelekt? BTW "křižovotka" asi nebude ani pravopisná chyba ani překlep, že?

0/0
23.9.2010 11:55

12mmmm12

Re: Proč bourat?

Že ty trapáku neumíš zacouvat do řady ;-D;-D;-D Přeju ti aby si se nikdy nepřeklep ;-)

0/0
23.9.2010 12:44

12mmmm12

No v každém případě je to lepší,

než kdyby doveda trefil někoho v protisměru. ;-)

0/0
23.9.2010 9:38

AMCPP

Květnatý sloh

"Záchranáři podali čtyřiačtyřicetiletému řidiči první pomoc. ". Neměli mu raději podat poslední pomazání?

0/0
23.9.2010 8:49

pivovarský chasník

Dotaz

K čemu jsou stále u článků nic neříkající "ilustrační fota"? Měli byste s tím "bleskovatěním" přestat.

0/0
23.9.2010 8:35

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Dotaz

fotka pomačkané červené Felicie? na zelené trávě a na rovině je tam proto, abychom si mohli lépe představit, jak vypadá pomačkaná stříbrná Felicie dole pod svahem ;-)

0/0
23.9.2010 8:46

poly_

Re: Dotaz

Až na to, že na fotce je Octavie II;-D

0/0
23.9.2010 9:09

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: Dotaz

no a proto jsem napsal Felicie s ? na konci, abych naznačil, že to nepoznám :-P

0/0
23.9.2010 12:29

Gunter von Bahnhof

Re: Dotaz

Ony by ty clanky pak byly uplne o nicem ....

0/0
23.9.2010 8:54

Jolika

Re: Dotaz

;-D to prece neva. Kdyz nebude o cem psat, vycuca se z malicku jak duchodkyni v anglicke Zadni Vsi utekl snek a posleze se zase vratil zpet.

Anebo jakou ma souvislost intimni zivot se znackou ctyrkoloveho priblizovadla.

0/0
23.9.2010 9:57

pavlik12

Re: Dotaz

Protože šablona články v RS vyžaduje nahoru fotku nebo video. No a když není fotka přímo od události, sáhne se do fotobanky (tipuju "felicia,nehoda") :-)

0/0
23.9.2010 9:02

inkognito79

Re: Dotaz

bez obrázků by to bylo ještě horší :-/

0/0
23.9.2010 9:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.