Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Kdo tedy vlastně vyhrál? Vláda, nebo odbory?

Boj o platy státních zaměstnanců je jen první přestřelkou před bitvou o reformu. Ještě je čas na dohody a obchody. Škrtat se musí, jde o to, aby to nedělal orangutan. Kdo se v této chvíli zasekne, dává přednost ješitnosti před odpovědností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ATAMAN

Chápu Vás pane Komárku

....velice dobře Vás chápu. Vždyť kdo jiný by měl zaplatit reformu státních financí než zaměstnanci. Oni se totiž bránit nemohou, jim daně, zdravotní pojištění, sociální pojištění vždycky někdo z výplaty strhne. Vám a Vám podobným ne. Dejte si ruku na srdce a napište komentář o tom jak platíte daně a kde na nich šetříte, co všechno jste si z daní odepsal apod. Potom se můžete navážet do zaměstnanců, dřív ne. Když se podívám kolem sebe a vidím živořící podnikatele se dvěma domy, novým autem, ale téměř nulovými daněmi, dokonce jsou tací co podnikají a ještě pobýrají sociální dávky, chce se mi zvracet. Proč nenapíšete o americkém daňovém systému, v němž jsou si všichni rovni, všichni přiznávají daně stejným způsobem a mají možnost stejných odpisů? Bojíte se, že se lidem otevřou oči, žepracujícím dojde, že neživí ležáky ve státní správě, ale i lidi jako jste Vy. Co budete dělat, až lidé opravdu nebudopu mít peníze, protože jim seberou i to málo co mají, bude Vás ještě někdo číst?

0/0
2.10.2010 9:36

ATAMAN

100% je málo

Já navrhuji, aby celá politická garnitura za posledních 20 let Klausem počínaje a Nečasem konče, ze všech stran, které v parlamentu seděly a dosud sedí, pokázala u každého svého politika od obecních radních až po ministry, veškerý původ majetku. Ať začne jako vzorný příklad pan Kalousek, léta seděl na ministerstvu obrany, tak ať se předvede. To co se děje tady v Čechách nemá obdobu nikde na světě. LIdé proboha už se vzpamatujte a zvedněte hlavy! Oni mohou rozkrádat stát kousek po kousku, nechat tunelovat banky, rozhazovat nekřestanské peníze za předražené zakázky a my to máme platit na daních. jejich zdaňování už jednou přiznaných nároků je jenom další podvod na nás všech, který má jenom vyzkoušet co vydržíme. pak začnou zdaňovat i mrzké důchody? Pokud se nepletu ještě pořád v tomto státě platí ústava, která garantuje bezplatné zdravotnictví a školství, ještě pořád tu platí základní listina lidských práv, která říká, že žádná skupina nesmí být zvýhodněna, ani chudí, ani bohatí!

0/0
2.10.2010 9:13

rene1879

Pan Komárek je mimo mísu

Musím to napsat, ať se cenzor snaží. Bývalý prosocialistický agitátor pan Komárek káže o úsporách. Prý jde o střední třídu. Směšné! Nejde jen o to, že banky si definují jako střední třídu rodinu s úsporami 15 milionů - úspory, které umožní vést rodině život střední třídy i po ztrátě zaměstnání. Oni nemají vůbec žádné úspory, jen dluhy a lidé bez úspor jsou prostě chudí! A vždycky byli! Můj předek dělal v roce 1910 sazeče v tiskárně a vydělával 90 korun týdně, 4500  ročně. Měl služku a domek na předměstí. Splatil na něj bez problémů ty 3000 co stál. Nikdy se nepovažoval za střední třídu, i když životní úrovní  převyšoval dnešní policajty. Střední třída je  pravděpodobně pan Komárek, který se podílel na divoké privatizaci Mladé fronty. Privatizace je ovšem eufemismus, všichni víme, jaký by byl správný termín. Jemu se to káže...A to,že je jídlo i pro nuzáky, v době obrovské nadvýroby potravin (díky technickému pokroku) je přece samozřejmé, takže neargumentujte vdovou s hladovými dětmi!

0/0
23.9.2010 17:50

rene1879

Poznámka

Z těch 4500 ročně se ještě neplatily daně....daňová sazba byla stanovena pro ještě vyšší příjem

0/0
23.9.2010 17:53

Carvin

Hasič leží ,plat mu běží.

Já už nemůžu , 13 pracujících živí 1ležáka ve státní správě, kdo to má stíhat uživit.

0/0
23.9.2010 16:56

Lea26

blábol na blábol

Veřejnosti by konečně mělo začít vadit a měla by se bouřit, že vláda jde pouze po lidech a ne po příčinách úniku peněz, které zabezpečuje neustále zákony, které jsou paskvil. Miliardové úniky na daních, kterým by měla zabránit v první řadě, by naplnily pokladnu velmi dostatečně. Také cizinci, kteří jsnou nedohledatelní a kteří též zde pracijí a nic neodvádějí, by byla další velká suma do rozpočtu. Proč tyto peníze vláda nechce?! Může jí pak opravdu někdo věřit, že opravdu chce snížit dluh, když nevyužije toho, co se nabízí na první pohled a co je její povinností?

0/0
23.9.2010 14:05

Theurbanek

Re: blábol na blábol

R^ stát si neplní záladní povinnost - vybrat řádně daně.

0/0
23.9.2010 14:34

ichabod.crane

Re: blábol na blábol

takže úředníci špatně vybíraj a policajti špatně šetřej....a ještě demonstrujou? za co?

0/0
23.9.2010 14:38

Theurbanek

Re: blábol na blábol

např. http://www.krvaveoleje.cz/ stejně to vše ukazuje do vrcholné politiky...

Buďte v klidu a pohodě, teď už se na to vy....u úplně, takže můžete v klidu ojebávat a krást dál.;-)

0/0
23.9.2010 14:55

thomash

Návrhy řešení 2

Nemocenskou vyplácet od prvního dne, počítat ji z pravidelných odvodů, zamezit možnost doplatit si na potřebnou částku před nemocí. Já přeci také platím za každý den pojištění, proč mám dostat peníze až od čtrnáctého dne od státu a mezitím o 10 dní platu obrat zaměstnavatele?

Jednotné porodné vyplácené na každé dítě a všem. Když se dítě narodí tak ještě ani nezačne řvát a už má dluh 150 tisíc korun. tak aspoň na ten kočárek, aby to dalo.

Souhlasím se školným na vysokých školách, nesouhlasím se zavedením státních maturit. Buď chceš studovat, nebo se ti nechce do práce... Tak si vyber.

Zrušit výslužné po odchodu z armády a policie. Tohle opravdu nechápu, copak už pak člověk nehledá jinou práci? Je to přece JEN změna zaměstnání. Pak by se nemusely snižovat platy o 10%, nicméně co vás nutí zůstat tam, kde se snižují platy?

....a hlavně, žít v pokoře bez arogance a nepovyšovat se na nikoho...

0/0
23.9.2010 13:45

thomash

Návrhy řešení 1

Prověřit a mít kontrolu nad všemi zakázkami a nákupy, které provádí stát nebo společnost ovládaná státem

Jeden člověk = jedna funkce. Tedy žádné funkce poslanců a dozorčích rad nebo představenstva či starostů obcí zároveň. Jedna funkce a hotovo. A ať mají plat třeba 200 000.

Sociální dávky a podpory v nezaměstnanosti vyplácet dva měsíce a poté výplatu (klidně i o něco vyšší) podmínit provedením prospěšných prací pro obec daných úřadem. Hrabat sníh, zamést chodník, nebo se starat o zeleň na veřejném prostrantství. Všude se nějaká práce najde a obec na to nebude muset najímat externí firmy. Prostě neživit nemakačenky a věčný flákače.

Za každou smlouvu uzavřenou v rámci stát X firma musí nést někdo odpovědnost. Ten ji pak bude hájit v případě, že tam bude nějakej průser. Ne aby to bylo jak v Pardubicích na magistrátě, nebo kde to bylo, kdy prohlásil "no mně se to zdálo jako dobrá nabídka".... Stůl za 45 tisíc a podobně...

0/0
23.9.2010 13:44

DanSed

Záleží, na kom se šetří

Tato vláda je naprosto asociální, protože úspory chce realizovat na lidech, kteří jsou na tom nejhůře. Na důchodcích, rodinách s dětmi, nízkopříjmových skupinách apod. Na druhé straně jde na ruku zaměstnavatelům (velmi nízká DPPO, snižování odvodů na sociální zabezpečení, úpravy zákoníku práce) a finančním skupinám (připravovaná důchodová reforma zajišťující sanaci finančního sektoru po dobu 25 let téměř půl biliónem korun z peněz pracujících) a samozřejmě jde na ruku svým spřáteleným podnikatelům díky přeskupení vlivu na veřejné zakázky. Tohle by měl pan Komárek tepat.

0/0
23.9.2010 12:56

Tom_upnet

stavka

me by spise zajimalo, jak si muze policie dovolit stavkovat, to uz jen chybi stavka armady a je to tu uplnej pakinstan. policajt ma poslouchat na slovo sveho nadrizeneho a ne nejakyho odborare, svym zpusobem je to napul vojak a ne ze se zacne vspirat svemu chlebodarci, kazdej s tou zlotou pentli by mel letet a to na hodinu. by me opravdu zajimalo jak policajti ve sluzbe oznaceni stuzkami - sympatizanti - by tvrde zasahli v pripade nepokoju, opravdu by sli do "svych" stejne jako do besnicich fanousku baniku? nic sranda saskarna opet u me uroven ceske policie klesla k bodu mrazu

0/0
23.9.2010 12:27

shane

Re: stavka

policajti můžou všechno, i jezdit vožralí po lese a pytlačit. Na ně si nedovolíte, mohli by Vám dát pokutu, tak se bude šetřit těch co se neumí bránit.

0/0
23.9.2010 12:31

Alzbeta5

Re: stavka

Sice nepatřím mezi milovníky České policie, ale to si opravdu představujete ideální policii jako nemyslící masu bez nároku na důstojný plat? Nebo by měla pracovat zdarma - že by to bylo v rámci charity? Nebo si přejete, aby byla ještě snadněji podplatitelná? A.

0/0
23.9.2010 13:11

Tom_upnet

Re: stavka

nemyslici uz je, protoze nedokaze pochopit, ze se musi setrit, proc zamestnanci v nestatni sfere dokazali usporna opatreni pochopit a reflektovali snizeni platu mnohde i 20% a policie s tim ma takovy problem. respektive ta particka stavkujicich? zvlastni je ze racionalne uvazujici policajti, ktere znam (podotykam radovy klasicti chodnikari) to chapou a ikdyz se jich to dotyka tak s tim souhlasi. navic nikde jsem neuvedl nemyslici, ale poslusna to je jako by uprostred bitevni vravy zacali vojaci stavkovat, to je proste blbost, jsou obory, kde se toto proste nedela a policie by mela k nim patrit. dustojny plat se vsim ostatnim, dovolene, prescasy, priplatky atd atd je vice nez adekvatni, v mnoha pripadech sou policajti naproste gumy a vypatlanci, ktere nevzali nikde jinde, ale policie mela nizky stav tak je prijala, to je hnus k bliti[>-]

0/0
23.9.2010 13:18

shane

Re: stavka

Učitelé, kteří mají VŠ, šli v 1. čtvrtletí na 23 977 korun průměrného příjmu z 26 006,- Kč, které brali v průměru v roce 2009. To jsou údaje včetně vedoucích pracovníků. Policisté mají mnohem větší platy, výsluhy, 35 dnů dovolené, kdy chtějí, 14 dnů zotavovnu a ušetřit 10 procent v příštím roce je pro ně obrovský problém. Peníze ve státní pokladně prostě nejsou, když to pochopili učitelé tak to snad pochopí policisté také. Všichni jsme volili, proti řeckému scénáři, nechceme zadlužovat naše děti, a teď ustoupíme prvnímu zadupání. Nečas je už stejný populista jako Paroubek.

0/0
23.9.2010 13:26

Tom_upnet

Re: stavka

nemyslim, ze by vlada ustoupila, vnimam to jako takticky uhybny manevr pred tuposti odborovych predaku. u ucitelu je to prave o tom, ze maji vzdelani, coz je prave kriterium, ktere se bohuzel tesi velke absenci v radach policie. nehlede na to ze policajtu na pocet obyvatel mame vice, nez lecktera vyspela zeme na svete. proc mame ku prikladu statni a mestskou policii? kdyz ta mestska ke kazdemu vetsimu zakroku stejnak potrebuje statni a je tu akorat od toho, aby buzerovala pejskare a spatne parkujici ridice?

0/0
23.9.2010 13:33

Theurbanek

Re: stavka

Pánové jste normální pravičácký ubožáci. Jako tupé lze označit  vaše příspěvky. Doufám, že ta demonstrace nebyla poslední. R^

0/0
23.9.2010 13:41

Tom_upnet

Re: stavka

by me zajimalo z ceho je poznat to pravicactvi? nebo snad z toho, ze clovek fandi tem co opravdu opravdu chteji pracovat a neni jim jedno jak na tom statni kasa je:-)?

0/0
23.9.2010 13:46

shane

Re: stavka

Ne nám je jenom stydno žít na účet někoho jiného, toho se vy policajti neštítíte, že.

0/0
23.9.2010 13:56

Theurbanek

Re: stavka

Proč policajti? Bavíme se snad o celém státním aparátu. Nevím kdo tady vykřikoval populistický hesla - vytvoříme tisíce pracovních míst? Kde jsou? Naopak spousta lidí je díky zásahu trojkolky bez práce. Vám nevadí, že Vaše děti začnou život s dluhem za vzdělání? Prý nechceme zadlužovat naše děti?! Co to plácají za kecy. Dítě z běžné rodiny pokud bude chtít studovat si na to bude muset půjčit. Na školách budou studovat jen potomci zámožných. A o jakém dluhu se to stále bavíte?! Strašení Řeckem je ubohost prvního kalibru. Trošku si počtěte jak na tom stát je.Že to není růžový, to ví každý, ale tak katastrofální to taky není. Podívejte se po okolních zemích trošku podrobněji. Soudruh Kalousek schválil kolem tuším 115mld. Kč na odstraňování ekologických zátěží, čemuž je stát povionnen.Odborníci ale tvrdí, že stačí 40mld. a spíš mnohem méně. Kam jde ten zbytek peněz?Tohle vám nevadí?

0/0
23.9.2010 14:08

shane

Re: stavka

To samo vadí každýmu, jenže když se začne demonstrovat proti těmhle zlodějnám a vnikne na ministerstvo soudruhu Kalouskovi, tak na nás JOhn pošle ty svoje dobře zaplacené policajty a to bude fofr. o tom to je, proto policajti. Protože jim stát vždycky ustoupí, protože neví, kdy jejich sílu bude potřebovat. To už je několik let, že mají větší platy při nižším vzdělání než učitelé, je to normální.

0/0
23.9.2010 14:37

Theurbanek

Re: stavka

Řeknete to samé lékaři, hasiči a jiným do očí?

0/0
23.9.2010 14:25

shane

Re: stavka

neřeknu to ani policajtovi, protože by měl dal pokutu a lékař injekci;-D

0/0
23.9.2010 14:39

shane

Re: stavka

taktický úhybný manévr, já tomu říkám předvolební populismus. Doufám, že po volbách to rozjedou naplno, hlava nehlava, padni komu padni. Že zruší komunistické přežitky jako dotování školních obědů a družinového hlídání a podobné socialistické výdobytky na nichž se dají šetřit miliardy. Dobeš to dělá správně, ten má jasno jak ušetřit, jen zrušením zbytečných devítek a SŠ to budou desítky miliard. Kdyby to všichni dělali jako on tak máme rozpočet vyrovnaný hned.

0/0
23.9.2010 14:02

Theurbanek

Re: stavka

Jasně, účetnická vláda seškrtá všechno a dohromady po nich už to nedá ani Rubik.

0/0
23.9.2010 14:29

chose.szdimera

Mu he he eh

.Proč přední komentátor ? Znám mnohem lepší např. Macháčka , Peheho atd. 2. Kuriózně tu Komárek poukazuje na rozdíl mezi účastí miliónů ve Francii a desetitisíci u nás , ovšem to mu nebrání o kousek dál tvrdit, že prý občané (evokuje to , že snad celý národ) dal přednost odpovědnosti atd. ble ble a volilo ods, top, že to byl pouhý zlomek české společnosti jaksi cudně zamlčel. 3.Jak na to Komárek přišel , že vláda vypadá v očích veřejnosti dobře , to je mi záhadou , snad v očích bankéřů, nadnárodních korporací , Bakalů atd. 4.No jedno je na krizi užitečné , lidé odhalují a hlavně teprve budou odhalovat své pravé tváře.

0/0
23.9.2010 12:19

shane

šetřit nechtějí

Tak policisté, vojáci, hasiči a zdravotní sestry se šetření ubánili? Hasiči i policisté mají 35 dnů dovolené, výsluhy a vojáci navíc příspěvek na bydlení. Zdravotní sestry dostaly loni výrazně přidáno a jejich průměrný plat je kolem 30 000,-.

Takhle to Řecko doženeme s panem Nečasem stejně jako s prasetem bradavičnatým. Šetřit se musí tvrdě všude. Stejně jako ve školství, tam v roce 2009 dosahoval průměrný plat jen 87 procent průměrného platu ostatních státních zaměstnanců a přesto v 1. čtvrtletí letošního roku klesl o více jak 2000,- Kč.  To si může každý ověřit na  http://www.uiv.cz/clanek/110/1938.  A učitelé nestávkují pochopili že, prostě nejsou peníze, tak se musí šetřit. Tady ti co mají sílu si prosadit svoje zájmy parazitují na těch ostatních. 

Pro mně je tahle vláda strašným zklamáním, slibovala šetření a když se na ní zadupe tak nás zadluží na sto generací dopředu.;-€

0/0
23.9.2010 11:53

nestačímsedivit

Ví vůbec pan Komárek

kolik lidí žije ve Francii a Španělsku? Ví vůbec, že tam jsou odbory již trénované v protestech? Ví vůbec, že tato opatření vlády, jejihž důsledky zlehčuje, jsou nedostatečná protože neberou v úvahu žádné změny na příjmové stránce, což dokazuje deficit na příští rok? Ví vůbec pan Chytrý Komárek, že řada opatření vlády je kontrapoduktivní, jako například daň z pohonných hmot, kterou nehodlají snížit a tím na příjmech přichází o miliardy? Ví vůbec, kromě toho že se naučil psát, že 10% je někdy i 40%? A že ta zvýšení platu si může lehce vyzkoušet tím, že přestane psát hlouposti a nastoupí jako střední zdravotní personál do nějaké krajské nemocnice? Ví ten člověk vůbec něco?

0/0
23.9.2010 11:53

Rajon-KTS STB

Prosím diskutující příznivce iDnes a pravice

aby pochopili , že soudruh Komárek je pověřen jako zkušený svazácký kádr vám to chce správně politicky vysvětlit.

Je natolik zkušený aby vás neoblboval škodami ve vestibulu MV (lopatka skla  z tabule) jako jimý jeho svazácký soukmenovec z Mladého světa, ministr R.J ( u něho je to pochopitelné protože ho odboráři naháněli s rakví jako by   chtěli zkusit  zda do ní vleze ).

Voláni po kompromisu ???  ten pán redaktor chce oblbnout 40 tis lidí , ale to si teda věří.!!!!!!

0/0
23.9.2010 11:40

Smetac

Re: Prosím diskutující příznivce iDnes a pravice

Máte pravdu. A to prý ještě ve druhé třídě ukradl v samoobsluze lízátko. Takový člověk nás chce poučovat.

0/0
23.9.2010 12:12

KAZIMIRA

Odbory

Proč nezvýšit daně u lidí, kteří nemají existenční problémy, platy převyšující 100 tisíc-zdanit 70% daní a zavést progresivní odvody na SZ a ZP,prověřit a zrušit tunelové zakázky,zabavit majetky nabyté korupcí a jiným zvýhodněním.Vytváření pracovních míst by mělo být samozřejmostí-omezit import čínských šmejdů a podobně,obnovit zlikvidovanou výrobu, dokud je zde potenciál lidí, kteří ji ještě znají.Podpořit zemědělství tak aby jsme byli soběstační.Kdyby nebyly ODBORY, nepochybně by vznikly další organizační složky pracující ilegálně a to by bylo mnohem horší.Součastná vláda bude asi muset preventivně budovat ve svých úřadovnách pořádné mříže do oken.Bylo by nepřirozené být rozumní i přesto,že lidé, kteří jsou na hraně svého rozpočtu se dostali do finančního deficitu, byli stěhováni na ulici z důvodů deregulace nájemného a dalšího postupného zbídačování střední vrstvy i té vrstvy nejchudší.

Nemůže nikdo požadovat za přirozené, požadovat od nevinně bičovaného člověka aby nekřičel.

0/0
23.9.2010 11:22

Heralik13

Re: Odbory

A co kdyby se udělala měnová reforma, aby se všem ukradlo lepe a rychleji? To by nešlo soudruhu? 70% dan těm, kteří se učili a jsou schopní, to je jediné, co vy, rudá svoloč, umíte, okrást schopné....... hnuj a fuj.

0/0
23.9.2010 11:29

nestačímsedivit

Re: Odbory

Ses splet, ne? Chtěls říci všehoschopné, viď!

0/0
23.9.2010 12:00

krupacek

Trapné odbory

Naprosto souhlasím s autorem článku, především s tím, že odbory se zase ukázali jako naprosto neadekvátní či dokonce zainteresovaní v podpoře kampaně sociální demokracie, a proto odmítali i domítají skutečný dialog s vládou a nechtějí přistoupit na kompromis na rozdíl od zástupců vlády.

0/0
23.9.2010 11:19

cratos

ZA CO???

Uz jste byli nekdy na urade?Asi kazdy,ted jsem se vratil z DI.

2 hodiny 4 odbaveni,9 prepazek 2 funkcni 3 pracovnice v kancelari na pokecu v 11 hod stridani  15 min.pauza,ve 12 obed to jest 1 hodina pauza v patek zavreno (tak jsem to vzdal) pomalost,liknavost,neochota,neznalost!!!

Tak se ptam za co?Vzdyt byli celou tu dobu preplaceni,zvyhodnovany,rekreace,vstupy na ver.akce,delsi dovolena atd.

Nesahal bych na penize hasicum a dobremu zdrav.personalu.

0/0
23.9.2010 11:16

alicek7

Policajt ma vilu za 10 milionu Peugat za 2 mega z platu 20

tisíc? On pislel hypoteku na panelakovej byt a leasing ojeteho peugota za 80 papírů. Nejsme všichni Nečasové a Kalouskové a jejich pisálkové v iDnes, aby jsme mělybaráky za desítky milionu a auta za par mega.

Další vládní patolízal. Kolikpak za tohle pan Nečas zaplatil?

0/0
23.9.2010 11:11

Heralik13

Re: Policajt ma vilu za 10 milionu Peugat za 2 mega z platu 20

A musí mít Peugeota na leasing? Když už platí hypoteku? Je to blbej policajt...

0/0
23.9.2010 11:31

ilfo

Zatim nikdo

To bylo jen takove TY TY TY

0/0
23.9.2010 11:04

johnymistr

až na to

že nešlo o stávku, ale o demonstraci

0/0
23.9.2010 10:59

Zaprděný čecháček

Už před volbama se vědělo, že je třeba šetřit

To všichni nadšeně přikyvovali a říkali, jak je dobře, že to Kalousek říká naplno. Teď, když už přistoupili ke konkrétním krokům, se najednou všichni cukaj, i když jejich průměrné platy jsou relativně vysoké. Prostě v tomhle národě, jakmile si má někdo něco urvat od vlastní huby, tak kvičí jak sele, co ho vedou na jatka. Námitky, že kdo to bude dělat, to je tupost odborářů. Nebojte, je dost nezaměstnaných, kterým bude při nástupu 20k hrubýho stačit. A mimochodem, zadlužovat stát kvůli vašim výplatám znamená přesouvat problém státní sféry do soukromé, protože ta z daní bude sanovat vaši roztežranost. Jenže když někdo nahodí tak teda víc zdaňme soukromé firmy, ať je na vaše výplaty, tak vy státní socky couváte, protože víte, že je to de facto krádež. Lidská blbost je opravdu jak vesmír.

0/0
23.9.2010 10:58

ichabod.crane

...

a který leasingovce to vlastně platím?

0/0
23.9.2010 10:44

Heralik13

Re: ...

Ta verbež na náměstí byla směšná až hrůza....

0/0
23.9.2010 10:46

Theurbanek

Re: ...

Koukám, že vám dneska skončilo vyučko dřív. měli tě nechat po škole.

0/0
23.9.2010 14:36

Lokutus 11

......

 škrty nemají na zadluzeni zadny vliv,!! Nečasova vlada zadluzí zemi rekordní 135 mld. sekyrou....!Nečasovi, Drábkovi, Kalouskovi jde jenom o to, aby bylo z čeho krást.............peníze získané ze škrtů budou okamzite rozkradeny!;-D!

0/0
23.9.2010 10:40

Fw 190 D

Re: ......

V tom máš pravdu. Já bych holotu stáhnul ještě víc. Schodek by neměl přesahovat 100 korun. :-)R^

0/0
23.9.2010 10:42

Heralik13

Re: ......

škromachu, aspon se nestyd za sve jmeno...

0/0
23.9.2010 10:42

ichabod.crane

Re: ......

no, ty seš taky pěkně obyčejnej člověk:-)

0/0
23.9.2010 10:43

thomash

Re: ......

Porad lepsi 135, nez 160 jako vloni.

0/0
23.9.2010 13:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.