- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mělo jezdit
a mělo by mít žlutou barvu, z jistých důvodů
Intercity metro Praha-Vídeň
No samozrejme, pozemky panu zastupitelu zakoupene za ucelem spekulace se prece musi nejak zhodnotit...
Já bych prosil metro hlavně do Hostivice. Abysem tam moch jezdit na ten Univerzálni universithal nebo co to tam má bejt.
v článku chybí podstatná informace, že se upustilo od lehkého metra, soupravy by měly být kompatibilní se současnými trasami
je super vec...ve svete to funguje....ale v cesku???? To zas budou zpravy typu... "Souprava vlaku se zbláznila nejde zastavit....strojvedouci ji dojizdi na kole" nebo "doprava kolabuje soupravy automatizovaneho metra se z ničeho nic zastavily po celém městě"
Ale je pravd aze treba v Paříži to funguje krasne nebo i v Londyne...
jestli se o to postara Bem, zajiste to bude fungovat jako opencard
standardní železniční rozchod je odvozen od šířky dvou koňských zadků ve starém Římě
Super! Už se těším, až se za nějakých 50 - 60 let projedu.
nebude potrebovat strojvedouci...
hmm tak tam bych nevlezl... valka stroju se blizi...;-)
Já si myslím, že obavy jsou zbytečné. Hlavně už to po světě finguje, třeba v některých francouzských městech. Cvičená opice v kabině se ukazuje jako zbytečná. Rozjíždění a brždění zvládne automatika, při nestandardních situacích se dá souprava ovládat z dispečinku.