Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jděte vyměnit kmotry, burcují voliče v novém spotu Vilhelmová či Budař

Známí herci, například Tatiana Vilhelmová či Jan Budař, se vložili do kampaně před komunálními volbami a podpořili kampaň občanského sdružení Vyměňte politiky. "Mafie není jenom ve filmech, je dost možný, že ovládá i vaši radnici. Chcete to změnit? Tak jděte volit politiku bez kmotrů," říká Vilhelmová v novém spotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jezdím na neutrál

Po pročtení diskuse

nechápu, kam se poděli všichni rozpočtově odpovědní voliči top09 a vv???????

0/0
11.10.2010 17:59

celpichl

Zmatení "Umělci"

nedřív zbrojí proti oranžové , teď zas proti modrým a vedejším věcem a převlíknutým lidovců . Tak si v tom udělejte pořádek ![>-]

0/0
11.10.2010 11:21

vortc

Ano !

Vyměňte kmotry ! Zvolte kompetentní VV a TOP ! A vaše město, nebo vesnice pozná to, co poznáváme po volbách do parlamentu. Naprostý amatérismus a hraní do kapes jenom bohatým ! Volte VV a TOP, to bude to nejhorší, co můžete udělat pro svoje město, nebo obec.8-o8-o

0/0
28.9.2010 6:52

lrklo

A Mádlová s Issem zpívat nebudou?

;-D

0/0
27.9.2010 16:57

sarumánek

nešťastná, urážlivá formulace

Je Budař kmotr a je Vilhemová kmotra? Ví vůbec, co tenhle pojem znamená? Mafiánský kmotr byl Mrázek, Krejčíř, Pitr. Kmotr je člověk, který vraždí, loupí, vydírá, unáší, vyhrožuje a je součástí tajné organizace, páchající řadu trestných činů. Kdo v české politice je takový kmotr? Neznám nesmyslněji užívané a zprofanované slovo, které je teď u davů v takové velké módě jako je "kmotr".

0/0
27.9.2010 14:56

sarumánek

Re: nešťastná, urážlivá formulace

Z diskuse níže je jasné, že český "kmotr" je pro lidové masy každý politik (a pouze politik), u kterého stačí pouhé podezření, že někdy někomu nabídl nebo přijal úplatek. Takové podezření mohu samozřejmě v rámci volebního boje "mediálně vyrobit" na kohokoliv, ale to je jedno. Možná je ale "český kmotr" ještě méně - je to každý, u koho některé lidi napadne otázka "kde na to všechno sakra vzal peníze". Možná ale ani to ne. Český kmotr je téměř každý politik, o kterým se v médiích napíše nelichotivý článek. Možná ani to ne. Český kmotr je každý, kdo už je v politice příliš dlouho, pak je totiž určitě "do něčeho namočený". Ve volbách uspěla VV, protože vymyslela další skvělý pojem pro takové politiky - dinosaurus. :-)

0/0
27.9.2010 15:06

exhumator

Kmotři

Ano krásně navrhujete vyměnit kmotry za jiné kmotry, úžasná to myšlenka;-D;-DR^;-D

0/0
27.9.2010 11:46

halalik

hmm

Skutečně naivní představy. Je potřeba si uvědomit, že každá práce má okruh lidí, kteří jsou ochotni ji dělat. No a ti, co jsou ochotni, už jsou zkorumpovaní.

0/0
27.9.2010 8:31

Malcanek

Myslíte, že někdo z těch vošoustů,....

...co v tom klipu vystupuje sám někam kandiduje? Nebo jenom tak plácaj aby se zviditelnili? Co myslíte?

0/0
23.9.2010 17:03

barbud o

Vyměňte jejich kmotry za své ...

0/0
23.9.2010 12:37

luniksix

To nám radí

opravdu ti praví ! Námezdní umělci !:-P

0/0
23.9.2010 10:58

Bouše

Každý člověk je zkorumpovatelný ...

Někoho zlomí výše "honoráře", jiného neprůstřelnost celé transakce a dalšího kombinace obou. Proto je podle mne důležitější nastavit takové prostředí, aby vyložené šibaly odradilo pokoušet se o vstup do komunální politiky a jakž takž poctivé lidi nesvádělo k nepravostem. Typickým příkladem takového svodu jsou  a k c i e   n a  d o r u č i t e l e. To je taková záruka "neprůstřelnosti", jako nic jiného. Jak to probíhá v praxi, můžeme vidět na kauze "Kamencové jezero", která se rozplynula, jako pára nad hrncem. Přitom je do očí bijící, o co tam šlo, kdo z toho měl asi prospěch, ale všechno to končí právě na oněch akciích. Jako z udělání jde zrovna o radnici, kde je primátorkou "exstudentka práv" Řápková. Zde je k tomu pořad ČT "Reportéři" (zhruba od čtvrté minuty) - stojí za to si celou kauzu znovu oživit. Je to k blití.

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/208452801240019-reporteri-ct/

0/0
23.9.2010 9:53

Trencherman

Re: Každý člověk je zkorumpovatelný ...

Tak to je teda síla. :-/ 

0/0
23.9.2010 10:10

HAL9000

Re: Každý člověk je zkorumpovatelný ...

Hnus ...

0/0
23.9.2010 12:03

R@VI

Re: Každý člověk je zkorumpovatelný ...

podivejte se ... akcie na dorucitele jsou problem a vlada se zavazala verejne zakazky davat pouze firmam, ktere maji pruhledne vlastniky ... jenze ejhle IZIP dela firma s akciemi na dorucitele a VZP se pod vedenim ODS clenu pripravuje na prevzeti IZIP formou koupe akcii teto firmy, jez projekt zrizuje ... takze zakazky ne, ale firmu ano?

http://www.zdn.cz/denni-zpravy/z-domova/vzp-potvrdila-jednani-s-izip-o-prevodu-hlasovacich-prav-453566

0/0
23.9.2010 14:36

bludvik

Podruhé už prosím ne

Výsledek výměny vlády už začínáme cítit dost dramaticky, o totéž na úrovni obcí osobně vůbec nestojím. Stačí mi jeden Nečas, jeden John, jeden Bárta a z Kalouska by mi stačila klidně i destina :-)). Ať se ti komedinati raději věnují  hraní, v politice jsou svým diletantizměn a piopulizmem trochu nebezpeční.

0/0
23.9.2010 9:02

Hana Drobková

zkreslující článek

Článek jsem si po puštění klipu jen rychle prolítla a zaráží mě, jak zkresluje. Např. Viktor Preis tam nevystupuje nově - měl už klip i před volbami do parlamentu. Aneta Langerová neříká, že jedinou šanci parazita je, že o něm nevíme a nemáme prostředky se ho zbavit - místo A je tam přeci A NEBO - stačí jedno nebo druhé, aby se parazit (či korumpující politik) usadil. Jsou to jakoby drobnosti, ale když si představím, kam to vede, když si člověk nemůže ověřit zdroj a když se jedná o důležitější věci. Spojka sem, spojka tam a smysl je trochu někde jinde... Pak se nedivím, že se někteří politici rozčilují a na média nadávají.

0/0
23.9.2010 6:42

Bouše

Re: zkreslující článek

Zrovna v tomto případě pláčete na nesprávném hrobě, protože správnou interpretaci textu si může každý ihned ověřit na videu, čili těžko podezřívat autora z nějaké snahy o zkreslování. Daleko horší  je to v případě, kdy čtenář nemá možnost konfrontovat něčí tvrzení na jiném médiu a musí buď věřit, nebo nevěřit.   

0/0
23.9.2010 9:16

denny2006

Re: zkreslující článek

ano,politici na média nadávají,stejně jako příjemci,čtenáři novinových,nebo televizních informací,oprávněně.Nemělo by být přece normální přijmout informaci z média a jít si tuto ověřovat k jinému zdroji.Snahou novináře by měla být prestiž,věrohodnost,objektivita jeho osoby,potažmo média,pro které pracuje.

0/0
23.9.2010 10:06

jachym2

Jo ODS a CSSD v Baniku jedou :-)))

Jo - mafianos v praxi - OStrava - CSSD  x ODS - Jakes hadr...

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/210452801380015-otazky-vaclava-moravce/

0/0
23.9.2010 5:15

hanys66

To jsou taky pěkní kalousci

;-D

0/0
22.9.2010 21:48

0100

a pomáhající siSkvělé! K lidem uvědomit,

že právě oni to mají v rukou při volbách je skvělá. A pokud je to ještě donutí jít k volbám a volit platnými hlasy, nic jiného a lepšího si demokracie nemůže přát!!Pomoz svým hlasem i ty budouvat novou demokracii, bez korupce, lobbistů a kamarádíčků!!Začni u komunálních voleb a požaduj po svých politicích, ať stejnou volební demokracii, kde si můžeš vybrat svého politika uplatňují i v parlamentu!!Nenechte si diktovat politiky stranickými sekretariátyR^!!

0/0
22.9.2010 21:40

0100

Skvělé! Každá osvěta, která pomůže si lidem uvědomit,

šotek zařádil;-)

0/0
22.9.2010 21:42

nestačímsedivit

Všichni vědí, že korupce sežere 200mld

a jen Kalousek blbne se škrty!

0/0
22.9.2010 21:27

michal II

Re: Všichni vědí, že korupce sežere 200mld

A ty znas zemi, ktera dokaze vymytit korupci?

0/0
22.9.2010 21:40

lrklo

Ale u nás už došla trpělivost i Američanům a za

chvíli je zde máme jako v Iráku!![>-]

0/0
27.9.2010 16:59

Kilián Nedory - slušný diskutér

Re: Všichni vědí, že korupce sežere 200mld

korupce je a bude ...bohužel, škrtat se ale fakt musí i kdyby nebyla víš...

0/0
22.9.2010 21:46

já se vrátím

To už ty herecké

průměrné individua už zase nemají co žrát, že se pouští do nějaké PR campaně???;-D;-D

0/0
22.9.2010 21:06

miluji japonské školačky

panenko maria sedmibolestná

Nic proti "umělcům", ale většina jejich tzv. "morálních" a "správných" veřejných apelů je trapná a nedomyšlená, stejně jako celá iniciativa Vyměnte politiky.

Je sice hezké a vypadá to cool volat po odvolání zkorumpovaných politiků.

Ale to se ty lidi vážně nikdy nezamysleli, že základní chyba je v samotném systému přerozdělování peněz a byrokracii?

Dokud se tu bude přerozdělovat cca 40% hrubého domácího produktu, dokud tu bude armáda byrokratů a úředníků kteří zcela dusí svobodné počínání jednotlivce, tak je uplně jedno, jestli tam bude sedět Franta nebo Pepa.Tam by se lidi měli dívat, tam je základ všeho toho marastu, korupce a klientelismu.

Odstraňte korupční prostředí a zničíte korupci.Jak prosté a jednoduché.Leč sice naše hlavní mainstremové politické strany nikdy tuto "revoluci" neuskuteční, natolik proběhla jejich indoktrinace do tohoto socialistického hrobu.

0/0
22.9.2010 20:25

Ondra Zima

Re: panenko maria sedmibolestná

Tento názor na jednu stranu sdílím. Taky mám rád představu státu, který necpe naše peníze plošně do věcí, se kterými si poradíme sami. Ale, pokud tam zvolíme politky poctivé a rozumné, tak právě oni budou těmi,  kteří to můžou změnit.

0/0
22.9.2010 20:28

miluji japonské školačky

Re: panenko maria sedmibolestná

Samozřejmě.To je logické.Kdo je podle Vás schopen tuto politiku změny razit?

0/0
22.9.2010 20:34

Liška13

ach jo,

kdyby tak ty celebrity radši vysvětlily, JAK volit......preferenční hlasy v komunálkách nejsou, opakuji nejsou, a pokud nevědí, kolik členů do zastupitelstva volí, nebo se v počtu spletou, hlas bude neplatný.......

0/0
22.9.2010 20:22

EMT

a koho, "chytří umělci" volit?

Jsou ti umělci tak naivní a hloupí? Koho by doporučili volit? Levici vylučuji. ODS asi ne. Chápu. TOPku??? Ta je bez kmotrů? Co třeba Bakala, co slavný Kalousek? VVčka? Které v Praze založili právě kmotři, ptž se ztrátou ODSky ve volbách (která nepochybně nastane) ztratí svůj vliv? Na co si hrajou ...

0/0
22.9.2010 20:15

khaki1

Re: a koho, "chytří umělci" volit?

Třeba ještě složí druhý klip, kde nám to vyjasní.

0/0
22.9.2010 20:17

Ondra Zima

Re: a koho, "chytří umělci" volit?

To snad ani není třeba. Pokud odhodíte svou pohodlnou masku "nicnejdezměnitvšichnijsousviněnavšechnoseru", tak si ty dobrý lidi najdete sami. Jsou.

0/0
22.9.2010 20:19

khaki1

Re: a koho, "chytří umělci" volit?

Já radit nepotřebuji, nejsem z Prahy.

0/0
22.9.2010 20:20

smaragdově zelený banánovník

Re: a koho, "chytří umělci" volit?

;-D

0/0
22.9.2010 20:21

zlyjazyk

dejte pozor,koho volíte...

ODS a spol. prošustrovali ztátní zlatý poklad! 63,289 tun zbylo po rozdělení Československa...kam se podělo pane Tošovský a páni ministři?

V záíří 1998 prodáno 31 tun zlata! Zbylo nám jen ubohých 13,5 tuny!

I Slováci jsou na tom relativně líp - 35,1 tuny.

Německo - 3445,8 ! (dodnes nám dluží válečné reparace a nejsou promlčené)

0/0
22.9.2010 20:13

khaki1

Re: dejte pozor,koho volíte...

Oni zvolí TOP. To už se snad ani nedá pochopit.

0/0
22.9.2010 20:15

michal II

Re: dejte pozor,koho volíte...

Klidek, soudruzi.

0/0
22.9.2010 21:42

lvman

to je dobrota

http://www.youtube.com/watch?v=mEVik1nJb68&ob=av2e

0/0
22.9.2010 20:04

michal II

Hlavne to nerikejte Janeckovi ze Zlina

nebo vas zazaluje.

0/0
22.9.2010 19:59

Libcin

Re: Hlavne to nerikejte Janeckovi ze Zlina

Co se mu nemá říkat, že na každé prase se najde řezník?;-D Včera jsem ho viděl v jednom z jeho mnoha bouráků, pana multimultimultimilionáře! 

0/0
22.9.2010 20:15

michal II

Re: Hlavne to nerikejte Janeckovi ze Zlina

no jen ze zazaloval tu skupinu z Facu co tvrdila ze krade. Asi nekrade.

0/0
22.9.2010 21:45

luban12

Ti co nejvíce krutizují by měli uvést,

kolikrát šli na jednání obecního,nebo městského zastupitelstva,které je veřejné a při       jednávání mohou vstoupit do diskuze a vznést svoje připomínky.8-o

0/0
22.9.2010 19:56

Typický český hovňousek

Re: Ti co nejvíce krutizují by měli uvést,

Zastupitelstvo zpravidla o ničem neví... Nejvíc se krade na úrovni jednotlivých odborů ;-)

0/0
22.9.2010 19:59

kkuk.vykukk

Re: Ti co nejvíce krutizují by měli uvést,

Možná ve městech.

0/0
22.9.2010 20:00

Typický český hovňousek

Re: Ti co nejvíce krutizují by měli uvést,

Mluvíme o magistrátech ;-)

0/0
22.9.2010 20:11

Typický český hovňousek

Re: Ti co nejvíce krutizují by měli uvést,

Pardon, pletu si vlákna, tak tady se nemluví jen o magistrátech :-)

0/0
22.9.2010 20:12

kkuk.vykukk

Re: Ti co nejvíce krutizují by měli uvést,

Já ano.

0/0
22.9.2010 19:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.