Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sněmovna žila postaru. Budete nás potřebovat, varoval Sobotka Nečase

Kdo čekal, že s jasným volebním výsledkem a vznikem vládní většiny se 118 hlasy se také změní styl jednání Sněmovny, hodně se spletl. Parlament opět přes dvě hodiny blokovaly dohady a obstrukce. "Ještě nás budete potřebovat," upozornil koalici lídr ČSSD Bohuslav Sobotka, když zabránila projednávání bodu souvisejícího s demonstrací 40 tisíc odborářů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roby

jsou ti lidé hloupí?

a víte, že ČSSD má opět nejvyšší volební preference?

0/0
22.9.2010 11:38

mraduk

Re: jsou ti lidé hloupí?

Ty měla i ve volbách. Hehe.

0/0
24.9.2010 23:38

Hrdý Budžes

přímá volba prezidenta, omezení imunity, posílení pravomocí

To jako ze CSSD bude hlasovat proti prime volbe prezidenta, omezeni imunity poslanců a boji proti korupci a plytvani, ktere jeste pred volbami v kvetnu byly stezejnimi body jejiho programu a kvuli kterym scolavala mimoradne schuze? :)

0/0
22.9.2010 10:19

pesimistr

"CHYTRÝMU NAPOVĚZ HLOUPÉHO KOPNI"

to co plantáš sobotko v parlamentu to si v Brně na náměstí už jistě nedovolíš, protože NAPOVĚDĚNO ti už bylo sice trošínku ale bylo. Teď už by příšel asi onen KOPANEC tak se drž zpátky ať ti pak spolusoudruzi nemusí foukat na BOLÍSTKU!!!!!!

0/0
22.9.2010 9:42

arniie

Postaru

Dluhoslave,nejdřív vrať peníze,které si zpronevěřil za období svého ministrování,pak snad bude někdo poslouchat Tvoje kecy;-€;-O 

0/0
22.9.2010 8:10

yaru

Měli

je nechat "diskutovat" mě by fakt zajímalo kde by ty peníze, na zavření klapaček demonstrantů, vzali a za jakou cenu - výše úroku. Já myslela, že Češi už se naučili počítat a pochopili, že nic není zadarmo a před ničím se neuteče!!

0/0
22.9.2010 6:49

furtspolu

Re: Měli

Prosím Vás,jejich diskuze to je mlácení prázdné slámy. To jste ještě v nedávné minulosti nepoznal? Sliby , sliby a výsledek? Zadluženost státu , ze které se budeme

ještě dlouho vzpamatovávat. Mě stačí je ty jejich ksichty a mám po náladě. Jaké jsou

jejich návrhy na oddlužení? Žádné, jen politické štvaní lidí.;-ORv

0/0
22.9.2010 7:15

yaru

Re: Měli

to byl ironický příspěvěk. Mě se nechtělo rozohňovat hned po ránu.:-)

0/0
22.9.2010 7:59

jonn

Re: Měli

Vážená,

zřejmě Vám uniká jedno podstatné - snížení platů lidí placených státem [>-]= snížení platů u všech soukromníků (heslo "stát šetří, je krize a my musíme šetřit taky") , snížení koupěschopnosti, bankrot živnostníků a obchodníků bez tržeb, vyšší platby podpor v nezaměstnanosti, v důsledku toho nižší výběr daní, nižší příjmy státu - pak snížení mezd pracovníků placených státem, atd. atd. atd......

Fakt tohle chceme ?? :-/ neříkám přidávat, neříkám ubírat 30 % (současný návrh) , říkám zmrazit třeba i na 4 roky, ale NESNIŽOVAT. Slibovaných 10 procent třeba u mne dělá z 19 tis. základu 6 300 Kč ! To se mi nějak nezdá, někdo tady neumí počítat .............;-€

0/0
22.9.2010 12:48

mraduk

Re: Měli

Ano, takže ideální stav bude, když budou všichni pracovat ve státní správě. Pak se budeme mít úúúúúplně nejlíp! R^

Státním zaměstnancům se nemají snižovat platy, měli jich třetinu rovnou vyhodit. Ideálně začít s tím dobytkem z té demonstrace - a ještě jim poslat fakturu za ty rozmlácené dveře a turnikety.

Když v USA v 80. letech stávkovali řídící letového provozu, Reagan všechny stávkující prostě vyházel. Nic se nestalo - provoz nějakou dobu řídila armáda, pak se vše vrátilo do normálu a od té doby si státní zaměstnanci pořádně rozmyslí, než začnou chtít vysávat daňové poplatníky ještě víc než dělají běžně.

0/0
24.9.2010 23:42

mraduk

Re: Měli

Jo aha, přečetl jsem si to znovu a zdá se, že jste státní zaměstnanec.

V tom případě táhni do (_!_), pijavice. Měl ses pořádně učit a jít dělat nějakou užitečnou práci, ne sedět na úřadě a ničit nervy lidem, kteří vydělávají na tvůj plat.

0/0
24.9.2010 23:45

LUBr.doktorka_bačkorka

Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

lidi v ulicích. Pravice dokáže se za pomoci peněz, které nacpe do médií, k vládě dostat, ale už nikdy vydržet aspoň jedno volební období. Je to dáno už tím, že to nejsou dobří lidé, oni se dokáží spolčit za účelem zisku, ale požerou se při prvním dělení kořisti. První rvačka ála radnice v Kocourkově, jako z filmu "Nejlepší člověk", nás čeká po volbách do místního zastupitelstva. ;-D

0/0
21.9.2010 23:36

Kqubi

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

a to jste sesmolil na základě tohoto článku?8-o mě by zajímalo, kde u Vás dochází k překroucení čteného textu?..už se Vám to plete když to čtete a nebo si to pomícháte až v hlavě?

0/0
21.9.2010 23:39

fanfan tulipan

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

zatím ta pomíchanost jde z vás člověče8-o znáte vůbec realitu dne nebo papoučkujete študácké pivní řeči???

0/0
21.9.2010 23:41

Kqubi

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

ale to se podívejme..čím jsem zamíchal Vás?;-D

0/0
21.9.2010 23:42

fanfan tulipan

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

asi to dobře víte,chytrostí zcela určitě né!!;-)

0/0
21.9.2010 23:45

Kqubi

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

ale no tak - nosíte nick hrdiny a nejste schopen argumentace? naznačujete, že země sálá zmetení - leč nejsem si ničeho vědom. Žádám Vás tedy o konstruktivní kritiku..víte co to je, že jo?

0/0
21.9.2010 23:48

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

Tak ten křik dnes v Praze byly hasičské šibřinky? Mohlo to vypadat podobně, trumpety, bubínky, ale jako bujaré veselí mně to nepřipadalo.

0/0
21.9.2010 23:48

Kqubi

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

god damn...40.000 lidí řve..i v tak malé Republice, jakou je ČR, je toto číslo naprosto směšné..nikdy nebudou všichni spokojeni..toť je holt problém, který nevyřeší žádná vláda.Pokuď jde ke dnu státní aparát, je nutné provézt reformy..a ty bolí..když máte firmu a máte problém se splátností dluhu - jak to budete řešit? Vyhodíte půlku zaměstnanců a nebo jim navrhnete dočasné ponížení mezd? Máte jen dvě možnosti - tak si vyberte:-P

0/0
21.9.2010 23:53

Kqubi

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

btw - co jsem měl možnost vidět ten dav, tak mi to jako bujaré veselí připadalo..ještě to podpořil fakt, že si všichni vybrali náhradní volno a pak se rozutekli po nákupácích.Nenechte se vysmát,ale 40.000 odborářů únor nedělá:-P

0/0
21.9.2010 23:55

Kqubi

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

dle mé gramatiky - ráno moudřejší večera;-Ddobrou, holoto...

0/0
21.9.2010 23:58

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

No jo, 40.000 protestujících je marginalita, ale jeden hladovkář na Kubě je závažný světový problém, řešený na etapy v desítkách diskusích.

0/0
22.9.2010 0:03

yaru

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

jasně, že pravice. Taková menšinka, která by demonstrovala proti levičáckýmu rozhazování by nebyla ani vidět neboť každej chce jen prachy bez přičinění..

0/0
22.9.2010 6:55

Hrdý Budžes

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

A za pravici povazujete VV, Zelen, nebo KDU? :)

0/0
22.9.2010 10:20

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

Za pravici považuji filiálku ODS, tedy VV . Zelené s KDU už za nikoho.

0/0
22.9.2010 10:34

mraduk

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

No, tak zpátky do školy a naučit se, jak se pozná pravice od levice ;)

0/0
24.9.2010 23:47

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

Já používám tyto výrazy v jejich původním významu a tedy filozofický paskvil, jako je nerevoluční levice, u mě nenajdeš. ČSSD jsou středoví oportunisti a současná KSČM prosáklá revizionizmem. Skutečná levice se vykrystalizuje až po pořádném celosvětovém krachu, který se blíží každým pokusem o záchranu kapitalizmu.

0/0
25.9.2010 0:08

mraduk

Re: Pár týdnů po volbách a už zase pravice má na krku

Víte, pokud odboráři proti něčemu protestují a demonstrují, je to neklamné znamení, že se jedná o dobrý nápad.

0/0
24.9.2010 23:46

Kolotuk

Kalousek a mafie TOP 09 se Severou a parkanovou

a šedou

eminenci Jindru,jejího štamgasta.Tento křivák a hochštapler to vlastnědirigoval,nahrabal si a Katce z toho taky káplo.Geniální,stát to

zaplatí.Tahle liberecká ODS mafie je nepřekonatelná.Blbečci pdaňoví

poplatníci plaťte!!

0/0
21.9.2010 23:02

navsteva po socialistovi kamenem

CSOBotku a dalsi vrcholne predstavitele

budeme jeste potrebovat. K procesu s nimi.

0/0
21.9.2010 22:35

Stranix

Re: CSOBotku a dalsi vrcholne predstavitele

;-DR^

0/0
21.9.2010 23:20

bulanek31

Ono je hlavně rozdíl, kdy se obstrukce používají

Jestliže má vláda před sebou výhledové 4 roky vládnutí, tak ať se předvedou a schválej si co chtěj. Ale prosazovat ve volebním roce zákony, které mají zásadní vliv na výdaje v dalším roce, je prostě sviňárna, kterou používají s oblibou především sockomanči (co taky chtít od strany, jejíž hlavní heslo je "čím hůř, tím líp"). Takže Dluhoslave - mlč a šoupej nohama!

0/0
21.9.2010 21:22

bulanek31

Re: Ono je hlavně rozdíl, kdy se obstrukce používají

A mimo jiné, projednávat ve sněmovně demonstraci, kterou si soudruzi z ČSSD sami zorganizovali a současně rozpitvávat mrtvolu, to už je opravdu na hlavu a ani já bych na to žaludek neměl.

0/0
21.9.2010 21:26

jacek097

Re: Ono je hlavně rozdíl, kdy se obstrukce používají

od sockomancu je to ubohost, zvlaste ve chvili, kdy vse prohrali na cele care... Ale blizi se volby, musi nejak upozornit a zmobilizovat svoje volice. Ten kalkul je tam jasny...

0/0
21.9.2010 21:33

podhurka

Re: Ono je hlavně rozdíl, kdy se obstrukce používají

Je dobře, že konečně není v parlamentu 101 VĚTŠINA, ale je třeba i naslouchat druhým, kteří vyhráli volby !

0/0
21.9.2010 21:37

martin_simek

Vsechny vyjmenovane ustavni zakony

mi prisly jako bohulibe a prospesne pro nase obcany. Proc by s nimi mela levice kohokoliv vydirat ? snad jen sama sebe, ne ?

0/0
21.9.2010 21:07

mraduk

Re: Vsechny vyjmenovane ustavni zakony

Jo, třeba přímou volbu prezidenta Paroubek a spol. slibovali hodně dlouho. Jestli ji teď potopí... tak se nic nestane, protože voliči parlamentních stran jsou stejně tupé ovce a média to nerozmažou, protože novináři se bojí "dělat vlny".

0/0
24.9.2010 23:49

Asenad

kdo může za dluh

Když v roce 2005 splácím 10mld dluh , který vznikl někdy v roce 1995 a právě uplynula doba splatnosti tak asi za to těžko mohl Sobotka. Nedovolím si tvrdit, že Kočárník v roce 1995 udělal tímto dluhem něco špatného. To samé když třeba v roce 2020(2002) se budou vyplácet povodňové dluhopisy. nevíte u dluhu ČR vůbec nic. Vidíte jen

číslo a umíte pravicová sebranko za něj vinit Sobotku.

0/0
21.9.2010 20:33

martin_simek

Re: kdo může za dluh

z tohoto prispecku se hned pozna, ze jste dluhovy odbornik ....

0/0
21.9.2010 21:08

Padlý Veska

V čem je budou potřebovat?

Nějak mi pořád nesedí to, jak ČSSD bude koalice potřebovat? K čemu?

0/0
21.9.2010 20:24

Asenad

Re: V čem je budou potřebovat?

Tak třeba ke změně ústavy aby se vláda mohla odvolat jen tehdy pokud je možné sestavit novou vládu

0/0
21.9.2010 20:35

bee027

Dluhoslave

a uz Vam soudruh Rath ukazal novej kancl ?!;-D

0/0
21.9.2010 20:09

CM3

Re: Dluhoslave

R^R^

0/0
21.9.2010 20:21

martin_simek

Re: Dluhoslave

a vsechny sve manzelky ?

0/0
21.9.2010 21:08

jacek097

Re: Dluhoslave

a svoje zprivatizovane nemocnice a polikliniky?;-D

0/0
21.9.2010 21:35

Vážný

Filibustering

Obstrukce (filibusterování) je docela standardní demokratický postup, který znepříjemňuje koalici snadný průchod parlamentem. Protože demokracie není o tom, že ten kdo má 101+ poslanců, může 4 roky cokoliv.

Takže například v senátu v USA může opozice, pokud má alespoň 40% zabránit ukončení rozpravy k jakémukoliv bodu, čili o tomto bodu se nemůže hlasovat, dokud je ochoten někdo řečnit. Rekord je myslím 25hodin. Podobně to funguje i v Británii.

K blokování jednání lze také použít návrhy pozměňovacích návrhů, které, pokud se vhodně provážou, tak není možné o nich hlasovat en-bloc.

0/0
21.9.2010 20:03

nestačímsedivit

Re: Filibustering

Nojo, to by si tu ale popletení příznivci neumětela Kalouska nemohli zakřičet!

0/0
22.9.2010 18:48

spalovac

Budete nás potřebovat

to říkali po válce členové SS spojencům taky...

0/0
21.9.2010 19:11

mufik

Re: Budete nás potřebovat

R^R^ bohužel to je pravda,komunisti také

0/0
21.9.2010 19:14

EddieCz

Nadhera

ted muzou levicaci v parlamentu jen tupe zirat ;-D

0/0
21.9.2010 19:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.