- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a navíc jich díky zkrácení časů celkově přibyde. Barrandov si oddechne, ale o to víc přes něj bude jezdit osobních aut, a kamiony začnou obtěžovat jinde. Je to jeden začarovaný kruh - každý kilometr nové silnice přispěje k dalšímu zesílení silniční dopravy. To jistě mnozí vnímají jako klad. Přestane se někdy konečně měřit prosperita společnosti počtem aut a najetých km? Dnes je to alfa a omega všech ekonomických ukazatelů a samozřejmým měřítkem úspěchu. Lidi, obelhávaje sami sebe, si pod falešnými klišé o pokroku jen dobrovolně ničí to nejcennější, co by mohli mít. Pochopí to, lépe řečeno připustí si to někdy v tomto zkorumpovaném světě, v němž se vše automaticky přepočítává na peníze? Pro nás je smutné, že v některých zemích, které se nazývají rozvojovými a v nichž masový automobilismus začal o nějakých 50 let později než v západní Evropě a Severní Americe, začali jeho negativním dopadům předcházet dříve než na tzv. Západě, spoutaném ropnou lobby.
Kde se měří prosperita počty najetých km? Prosperitu ovlivní to, jestli se z místa A do místa B dostanete za 30min nebo za 2 hodiny. Jestli vás baví ztrácet čas nepohodlným a dlouhým cestováním, nikdo vám to nebere, ale možná kdybyste místo toho dělal něco užitečného - nebude vám i lidem okolo lépe?
lanového mostu se topokud se nepletu netýká, tam je a bude situace stejná, nebo že bych to vzal od D8, D11 výhradně skrz centrum po SJ magistrále?
... z hradecké dálnice na Plzeň, když nesmějí na Jižní spojku ...
Je třeba řádně číst. Na Jižní spojku nikdo zákaz vjezdu nemá. Zákaz platí pouze pro Barrandov. Což znamená, že na část jižní spojky mezi D1 a Barrandovem nemají důvod kamiony jezdit, protože dál se nedostanou. Po Jižní spojce mezi D11 a D1 se samozřejmě musí jezdit jako dosud, protože východní část pražského okruhu se ještě ani nezačala stavět.
že někdo také napíše, jak zvládá kamiony ten nový okruh, jestli se někde netvoří kolony, tedy jestli se vlastně jen problém nepřesunul jinam. Máte už někdo zkušenosti?
Evidentně se kolony netvoří, to by se o tom jinak psalo hned. Proč by se taky měly tvořit kolony, když se KONEČNĚ dá Praha objet z bez zastávky na semaforu? Ten semafor u Baranďáku byla největší brzda... Teď kamiony projíždí plynule, mají po celou dobu "svůj" pruh, prý nemusí nikde dávat nikomu přednost (nejsem si jistý ohledně napojení okruhu a D1) a hlavně nestojí na žádném semaforu.
Je to o tom že vydělat na tom všichni nemůžou.Když se někam vjezd zakáže a svede se jinam,tak v tom místě musí nutně stoupnout provoz.Jde o to aby bylo více spokojených lidí než nespokojených.A kdo často jezdí po jižní spojce tak ten rozdíl vidí na první pohled.Je to skutečně malý zázrak.Spořilov lituju,ale i tam by se situace měla zlepšit vybudováním protihlukových zábran.
To je nedomysleny nesmysl. Protihlukove zabrany ochranuji jen do stejne vyskove urovne. Vysoke domy nad tim tyto zabrany neochrani. Vedle toho tu je otazka chemickych zplodin, ktere tyto tisice kamionu vytvori a ktere se rozptyli do okoli. Protihlukove steny proti tomu houbelec udelaji.
A co ZS Jizni a jeji skolaci? Jeji plot na Lesanske ulici je pouhych 100metru od Sporilovske ted plne predirigovanych kamionu. Mezi plotem skoly a Sporilovskou je jenom louka a par keru. Pochybuji. ze ve skole budou moci otevirat okna, pokud poveje vitr smerem od sporilovske a o vyuzivani pekne skolni zahrady a nakladne postaveneho a vybaveneho hriste skolaky ani nemluve.
Nagoogloj si prislusny usek mapy Prahy a podivej se na to. I slepy Fred vidi jaka je tohle kriminalni broskvovina. Hnus pani prazsti konsele! Sporilovaci uz zacinaji mluvit o blokade. Jestli se ne*erou, nebudu se divit jestli to nakonec nepujdou udelat.
http://www.nationsonline.org/oneworld/map/google_map_Prague.htm
"Jižní spojka byla před zákazem obávanou pražskou silnicí. Při nehodě na ní kolabovala celá pražská doprava."
- No nevím, nehod na jižní spojce jsem v Praze zažil několik, a vlaky jezdily normálně, metro taky nevypadalo, že by se ho to nějak dotklo, na tramvajích jsem taky nic moc nepozoroval...
Opravdu inteligentní a přínosný příspěvek do diskuse.
Doufám, že nikdy - přesně kvůli takovejm, jako jseš ty. Ještě bych ke každému úsekovému radaru rovnou připojil tiskárnu složenek s obálkovačkou, co podle databáze RZ hned zjistí adresu a jednou denně bych to vyvez na poštu. A po nezaplacení do 14 dnů by rovnou vyrážel exekutor zabavit auto.
za výstavbu z Kladna. Na všem se hledaj vši - hlavně, že to stojí a bude stát. ))
abrakadabra