- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Barrandovské sídliště souhlasí. Užili jsme si za uplynulá léta dost a dost. A nikomu to nepřejeme. Věřte, že průjezdná komunikace kousek od baráku je mnohokrát lepší, než neprůjezdný barrandovský kopec pod okny. Už aby byl okruh celý a ať už konečně táhnou ti všichni ekoteroristi s občanskými protestantskými sdruženími někam. I když je to asi iluze, mám pocit že se nám na Barrandově líp dýchá. Po dvaceti letech.
Nemám nic proti panu Komárkovi. Jen bych mu doporučoval nějaké školení z přírodopisu. Aby nepletl hrušky s jabkama. Nebo by mu stačila paměť a občas si přečíst, poslechnout či shlédnout zprávy.
Jak známo, sysel nikterak nesouvisí s dálnicemi. Sysel miluje pravidelně sekané travnaté plochy, typicky letiště. Tím se stal mimoděk účastníkem různých řízení souvisejících s navrhovanými změnami územního plánu, kdy noví vlastníci (zrušených) letišť se snaží převést své pozemky z půdního fondu na stavební parcely. Chtějí zúročit peníze, které investovali do půdy hromadným a rychlým nákupem od restituentů.
Tolik jedu a nenavisti proti vsemu a vsem v jednom clanku..
Naopak, to je velmi realistický pohled a správná sarkastická novinařina. Škoda, že Dnes přichází na to, jak a proti komu psát, až po 20 letech, a to ještě jen zčásti. Budou-li i nadále podporovat kreatury typu Kalousek či Schwarzenberg, důvody pro psaní takovýchto článků rozhodně neubudou.
Bohužel to, co tady píše soudruh Komárek (jak já ho nesnáším), je pravda sotva z poloviny.
Většinou to je tak, že úředníci nechají schválit a připravit trasu, nad kterou zůstává rozum stát - přes obce, chráněná území, těžkým terénem a podobně. Tato trasa je připravena na základě lobby spekulantů s pozemky - většinou s argumentem, že výhodnější trasa by byla dražší, stavba by déle trvala a podobně. Ochráncům přírody a občanským sdružením pak nezbývá, než s těmito šílenými nápady bojovat všemi možnými způsoby. Není to lehké, úředníci jsou velcí páni a peníze jim slíbené ještě větší.
Někdy něco vyhádají, často ale mají smůlu, stavbu jenom pozdrží. To ale moc nevadí, úředníci se mění méně často než ministři, takže rito počká. Výsledek je často ten, že se staví původně levnější a horší varianta za cenu té lepší a dražší.
z tohoto pohledu by mozna nebylo namiste navrhnout zmenu zakona tak, ze protest ci odvolani proti planovane silnici verejneho zajmu (jako je napr. tento okruh) bude akceptovan, pokud protestujici strana poda prinejmensim stejne kvalitni navrh, kudy uvedenou stavbu vest.Pokud ne, zamita se.
Jednoznačně souhlasím s tím, že okruh je potřebný a je to dobrá věc. Ale po prvním dni spuštění už z něj takovou radost nemám. Pře třemi roky jsem si koupil rodinný dům v Ohrobci (Dolní Břežany – Praha Západ). Dům stojí na kraji obce v těsné blízkosti lesa a do včerejška to bylo absolutně klidné místo. Večer jsem měl problém i se zavřenými okny usnout a v noci mě probudil hluk z okruhu. Dům je vzdálen 4 km vzdušnou čaru od místa kde okruh překračuje Vltavu. Můj dům je kvalitní novostavba s kvalitními okny atd. Znovu opakuji, že s okruhem souhlasím a chápu jeho potřebnost, ale věřím, že s tímto problémem se ozve mnohem více lidí a až si lidé na nový okruh během pár dnů navyknout tak se celá situace jistě ještě zhorší. Obávám se, ale že těžko tuto situaci bude někdo řešit… Miroslav Kratochvíl
to Ti jako do baraku duni ten most jo? Na 4 kilaky? To si ale asi zvyknes, cece. My bydime v Humpolci na kopci cca 1 km vzdusne od D1 a kolikrat bych prisahal, ze D1 vubec neslysime. Kdyz u nas byl znamej z Broumova, tak taky nemoh spac, pac pry je to takovy randal, ze se to neda vydrzet. Tak to Te teda lituju. A zaroven mi to vlastne rika, ze my na tom taky nejsme kdovijak.
Pane Komárek, vašeho talentu je pro dnešní dobu škoda! Jak vy byste krásně dokázal obhajovat budovatelské úsilí našeho lidu a strany proti rejdům kulaků, maloměšťáků a imperialistů! A severojižní magistrálu byste dozajista vedl přes Karlův most a Staroměstské náměstí, které byste nechal zbourat. Nějaké věže a baráky přece nejsou cennější než lidi a jejich auta!
čtětě řádně a pomalu
Pokud se bude stavba dalšího úseku protahovat kvůli snaze o záchranu cenných lokalit a kvůli požadavku na dodržování zákonů, tak si velice rád počkám.
Popírání hodnoty mimolidského světa není rozhodně projevem humanismu, ale spíše nihilismu.
fakt dobrej fór autore - za to by se pomalu postavilo stejně dlouhé metro
Znáš nějaký důvod proč by úzký tunel metra měl být dražší než dálnice na které jsou mosty a tunely?