Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nápisy na zdech bratislavského sídliště oslavují masového vraha

V bratislavské městské části Devínska Nová Ves se objevily nápisy podporující Ľubomíra Harmana, který tu koncem srpna zastřelil samopalem sedm lidí a poté spáchal sebevraždu. Na dům, v němž zemřela většina obětí, někdo napsal "P. Harmane, děkujeme, občané DNV", a "Harman hrdina".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mad89

-

:D mne to pride trapne a vystihuje dobu v ktorej zijeme. Najlepsie je ze sa tak polemizovalo ze to vlastne nebol rasista - aha sak tam boli biely hmm tak nic no, keby to boli cigani tak dame ciarku do kolonky rasista. Kokotizmus tohto sveta

0/0
21.9.2010 17:35

hlučný ale jinak neškodný soused

no asi ví proč to píšou,

...g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
21.9.2010 14:53

Astarseran

...

Otec co je to demokracia?

To je ked nic nerobis a aj tak dostavas peniaze od tych co robia.

A to bielym nevadi?

Vadi ale to uz je rasizmus.

0/0
21.9.2010 10:35

Moc nenápadnej Qíteček

Re: ...

Trefné a výstižné, proto bude smazáno. g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
21.9.2010 10:42

Roger Wilco Sr.

.

To není dukátová past. To je přímo dukátová jáma na mamuta g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
21.9.2010 10:32

pylorus

Re: .

sve dukaty venuji na doucovani redaktoru z jazyka ceskeho g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
21.9.2010 14:37

perendab

Pan Harman pouze čistil.

0/0
21.9.2010 10:30

MG42

Re: Pan Harman pouze čistil.

...a vycistil dum v DNV od jedne neprizpusobive rodiny. ti ho tedy museli pekne nastvat... smysluplnost jeho pocinani nechci komentovat, ale je jasne ze on sam je obet take. Obet statu/rezimu ktery nedokaze ochranit slusne obcany od neprizpusobivych zivlu. tak vzal spravedlnost sam do rukou, spravedlnost ve forme vz.58. jo a jak je videt tak ta postrilena rodina zrejme nebyla tak bezproblemova kdyz se na zdech panelaku objevuji dekovne napisy...

0/0
23.9.2010 21:54

killy

Jj. Jen zcela nerozumím tomu:

"....motiv Harmanova činu zřejmě nikdy zjištěn nebude...." g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
21.9.2010 10:16

Scarlett O Hara

Re: Jj. Jen zcela nerozumím tomu:

Jo, taky mě to zarazilo g.idnes.cz" alt=":-/">g.idnes.cz" alt=";-€">

0/0
21.9.2010 10:35

luniksix

Re: Jj. Jen zcela nerozumím tomu:

ale všichni tomu motivu rozumí

0/0
21.9.2010 10:58

torvik

Ja jsem si cetl diskuze

na SK ruznych serverech a ani jeden nebyl neonacisticky, byly to zpravodajske servery.Byly tam vesmes nazory, ktere sice neschvalovaly jeho cin, ale mely pro nej pochopeni.Zvasty o neonacistickych serverech si strcte za klobouk.Taktez zvasty o rasismu, na teto rodine je to jasne videt.Romska napul, napul bila, to nic nemeni na tom, ze se v tom panelaku chovali jako ......., konecne pochopte, ze nikomu nevadi, ze je nekdo tmavsi a nekdo svetlejsi, ale ze dela hluk, bordel po celem baraku, napada, okrada lidi, vymesuje na spolecne chodbe ci primo pred dvermi vaseho bytu, kdyz se proti nemu ohradite jeste vas zmlati a policie ani urady s tim nic nedelaji, neplati najem, ale klidne si tam bydli dal i s triceti dalsimi pribuznymi....Je jedno jakou ma BARVUg.idnes.cz" alt="!!">

0/0
21.9.2010 10:06

Moc nenápadnej Qíteček

Re: Ja jsem si cetl diskuze

Není to o barvě, ale o stylu života. A není pochyb, že nejhorší jsou bílí cigáni...

0/0
21.9.2010 10:11

luniksix

Re: Ja jsem si cetl diskuze

g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
21.9.2010 11:00

Stranix

Re: Ja jsem si cetl diskuze

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
21.9.2010 21:48

Moc nenápadnej Qíteček

K co na to říkáte, milí multíci?

Nezdá se vám, že něco děláte blbě?

0/0
21.9.2010 9:47

zachrance_od_mury

Re: K co na to říkáte, milí multíci?

ale kdeze, projdi si prispevky, oni to delaji vsechno dobre, ti zli jsme my protoze nenastvujem druhou tvar a chceme po nich stejne chovani jako u vetsinove casti spolecnosti. tfuj tfuj, ze se nestydime...

0/0
21.9.2010 9:58

zachrance_od_mury

tak asi vsichni zijeme v bludu

mozna mne neco minulo ale jeho cin nema podporu nekolika blaznivejch plesek. jeho cin schvaluje drtiva vetsina cechu a slovaku. a je to jenom vina statu. to vecne nadrzovani, to vecne obvinovani z rasismu v momente kdy se o ne nekdo otrel, to vecne vyplaceni podpor a pridelovani bytu za vybydlene, to vecne mazani diskuzi a prispevku... opravdu je tak prekvapive ze to resil takhle kdyz nikdo nic nedela? a je opravdu tak sokujici ze vetsina verejnosti tento cin schvaluje? nehledejte motiv v jeho povaze nebo ve vztahu s matkou a problemy v detstvi, hledejte motiv u sebe, drazi urednici. nikdo jiny za to nemuze nez vy. kdyby jste merili vsem stejnym metrem, kdyby jste nezvyhodnovali mensinu na ukor vetsiny jen aby jste ukazali jak jsme tolerantni spolecnost, mohla rodina ze sidliste zit, vydelavat, platit dane a posilat deti do skoly aby se zaclenili do vetsinove spolecnosti. ale vy ten rasismus potrebujete. jinak by jste museli resit jine narocnejsi problemy.

0/0
21.9.2010 9:09

briza

Re: tak asi vsichni zijeme v bludu

A tu smrt, pripadne tezka zraneni tech, kteri v tom sporu vubec nefugurovali ta tvoje "drtiva vetsina cechu a slovaku" schvaluje taky? Nebo je bere jako nutne "vedlejsi ztraty"? g.idnes.cz" alt=";-€">

Mozna se ovsem jedna o nejaky podradny odpad spolecnosti, ktery se, na rozdil od Cechu a Slovaku, pise s zasadne malym pismenem. g.idnes.cz" alt=":-/">

0/0
21.9.2010 9:38

zachrance_od_mury

Re: tak asi vsichni zijeme v bludu

a) cechy a slovaky jsem psal taky malym tak vychladneme, zameditujeme si pod rozkvetlou tresni a pak teprve halekame

b) videl jsi vubec ten pohreb? tam o etnickem slozeni pozustalich nebyla sebemensi pochybnost. mimochodem v cechach se k romske narodnosti take prihlasila cca 1/4 skutecneho poctu romu, zbytek uvedl ze jsou cesi. 

c) proc asi nechal zit tu babku ci souseda ktereho pri vyprave potkal? zadne "vedlejsi ztraty" nebyly vsechna zabiti byla v ramci jednoho naplanovaneho baleni a ke konci uz byl v amoku. 

0/0
21.9.2010 9:52

briza

Re: tak asi vsichni zijeme v bludu

1) "cechy a slovaky jsem psal taky malym" no prave tak jsem to myslel, ze ti si hoji sve mindraky na "romske otazce" maji casto ponekud zanedbana vzdelani.

2) Pohreb jsem nevidel.

3) V nemocnici lezi kamos (ten jediny obcan CR, ktery to odnesl), byl tam na sluzebce a nemel s tim nic spolecneho. Zatim je porad v umelem spanku a neni jasne jeslti nebude po zbytek zivota ochrnuty.

Tak me ty ubozaku nezkousej presvedcit, ze zadne "vedlejsi ztraty" nebyly. g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-€">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-€">g.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
21.9.2010 10:25

o neroma vakeren

Re: tak asi vsichni zijeme v bludu

no a tady jde videt, kam vede to narizene ciganomilstvi.

0/0
21.9.2010 13:34

majkS

Re: tak asi vsichni zijeme v bludu

když se kací les,tak lítají třískyg.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
21.9.2010 9:59

MG42

Re: tak asi vsichni zijeme v bludu

dobre recene, ale snad s jednou vyjimkou - ja by nerekel ze vetsina Cechu a Slovaku  pocinani pana Harmana primo "schvaluje" - spis bych rekl, ze jeho jednani vetsina Cechu a Slovaku snadno dokaze pochopit. Stat si nedokazal ani po 5 letech stiznosti s neprizpusobivou rodinou poradit, tak konecne panu Harmanovi dosla trpelivost. Tak dlouho mu lezli na nervy ze ho to konecne prestalo bavit vubec zit. Odstehovat se urcite nemohl nebot jeho byt situovany pres chodbu naproti polocikanske rodine byl bezpochyby bezcenny. To musela byt pro nej hrozna situace. Co je horsi - pokud neprizpusobivi budou tlacit na sve okoli tak jako v dome v DNV, tak tech Harmanu bude casem jen vice

0/0
23.9.2010 22:07

berber111

Pravda bude niekde inde?

Začína vychádzať na povrch , že z tých ranených veľa postrelili policajti , ako zbesilo a šialene strielali okolo seba.

Tých šialených strelcov tam bol viac , dokonca aj v uniformách.

neviem ako u vás , ale u nás prevláda názor , že policiu máme na vyberanie pokút a sem tam na zmastemie fanúšikov na futbale. 

Keď sa príde sťažovať matka , že manžel chce ju a deti pozabíjať tak ju pošlú preč. A on ich naozaj pozabíjal. Ale takých príkladov máte u vás veľa.

0/0
21.9.2010 8:57

zachrance_od_mury

Re: Pravda bude niekde inde?

u nas ted jeste rozsirili funkce na demonstrovani (rozumej hromadne vylety do prahy na nakupy s rehtackama) a potirani fetaku (rozumej pokutovani a pruzeni 16tiletych s jointem).

0/0
21.9.2010 10:04

mpes4

Extremismus?

Extremisti se netají svou nesnášenlivostí vůči romské menšině, proti

které podle prvních informací Harmanův útok směřoval. Později se ovšem

ukázalo, že jen jedna z obětí byla příslušníkem romského etnika, ostatní

nikoli.

Takže o žádné extremisty nešlo, prostě někomu taky pili krev a teď jenom vyjádřil účast a svůj názor na zdi. A to je trestné. Když někdo jiný lže veřejně v televizi, tak je to v pořádku... Svět se v (_|_) obrací ...

0/0
21.9.2010 8:51

PivniHmota

Ano, až taková averze k cikánům je mezi lidmi.

Tam, kde menšina za připění mocných požívá výhod na úkor většiny a zpětně nic nevrací, dají očekávat protiakce. Tato bala asi extrém, ale cosi napovídá. A bude hůře!

0/0
21.9.2010 8:24

LUBr.doktorka_bačkorka

Schvalování trestného činu?

To přece je na Slovensku samozřejmé. Banditu Jánošíka opěvují i v písních.

0/0
21.9.2010 8:19

berber111

Re: Schvalování trestného činu?

ty stále žiješ v 18 . storočí, Kozino?

0/0
21.9.2010 8:59

zachrance_od_mury

Re: Schvalování trestného činu?

zatimco my jsme uplne jini, my jen glorifikujeme vraha a bytare ve filmu ze? g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
21.9.2010 9:12

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Schvalování trestného činu?

Kajínek nemá povahové vlastnosti zbojníka, ale nacházím u něho spíše rysy Monte Christa. Film je o jeho nezlomné víře ve spravedlnost a v boji justiční a policejní mafií.

0/0
21.9.2010 9:33

zachrance_od_mury

Re: Schvalování trestného činu?

ja mam na tohle dost rezervovanej nazor. nevim jestli vrazdil, nevim jestli je to obet policejnich pletich ale vim jiste ze to neni zadny hrdina ani janosik jak se ho snazi media prezentovat. je to grazl. nevim jestli jsi videl v mr. gs rozhovor s byvalim sefem kriminalky ale ten tam uvadel ze kajinek naprosto bezne zpusoboval rozkoly v rodinach protoze byl tak dobry ze si nikdo vloupani nevsiml a vykradeni se do krve hadali kdo vzal z kredence tech 10 litru na novou sedacku.

0/0
21.9.2010 9:56

flakac

Trestný čin "schvalování trestného činu"

..jako trestný čin "schvalování atentátu na říšského protektora". Rozumím tomu správně? 

0/0
21.9.2010 8:19

berber111

Re: Trestný čin "schvalování trestného činu"

tak nejako to bude! Treba nás pozatvárať , lebo máme iný názor. A base nám ho už vytlčú z hlavy.

0/0
21.9.2010 8:51

mischap

Re: Trestný čin "schvalování trestného činu"

tak to já tedy neschvalujig.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
21.9.2010 9:45

Bejvoc_

"Provinil schvalováním trestného činu"

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

Pokud vím určit, zda-li se stal či nestal trestný čin může v ČR POUZE pravomocné rozhodnutí soudu. Hádám, že na Slovensku je to stejné jako v ČR a nevím, že by soud o něčem rozhodoval. Tak na co podávají trestné oznámeníg.idnes.cz" alt="?">g.idnes.cz" alt="8-o">

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
21.9.2010 8:08

Pomník posledního Roma

Ten člověk žil v režimu, který pošlapával jeho práva,

který zvýhodňoval jednu úzkou elitářskou skupinu a pošlapával práva většiny. Takže se rozhodl proti tomu bojovat a cestou likvidoval pomahače tohoto režimu. Pomahačem je přece i ten, který mlčky přihlíži, je jedno, jestli z balkonu, nebo od pokladny, ne? A teď najednou nevím, o kom jsem to vlastně psal...g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
21.9.2010 8:07

barbud o

Romové jsou lidem ukradení ...

... nesnášejí cikány ...

0/0
21.9.2010 8:00

cod

Re: Romové jsou lidem ukradení ...

g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" alt=";-)">

0/0
21.9.2010 11:29

duhacenzor

Zcela běžně a veřejně

se oslavují Leninové, Marxové, Tročtí, Che Guevarové a podobní vrazi miliónů, proč tolik pokryteckého povyku okolo týpka, co zabil pouhých sedm lidí. A na rozdíl od bolševiků měl alespoň tu slušnost, že se sám po činu zasebevraždil.

0/0
21.9.2010 6:56

Ed.

Re: Zcela běžně a veřejně

g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
21.9.2010 7:27

dzeryk44

Re: Zcela běžně a veřejně

Taky g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
21.9.2010 7:36

Vlk_bílý

Re: Zcela běžně a veřejně

g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
21.9.2010 7:38

semafor

Re: Zcela běžně a veřejně

.....Mašínové!

0/0
21.9.2010 7:44

John Coffey II

Re: Zcela běžně a veřejně

Zabij 3 lidi, jsi vrah. Zabij jich milion a jsi nový vůdce.

0/0
21.9.2010 8:32

antimultikulturista

Re: Zcela běžně a veřejně

g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
21.9.2010 8:37

berber111

Re: Zcela běžně a veřejně

g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
21.9.2010 9:00

kurako

Jen jeden byl Rom, ale

ten vrah, kterému přeskočilo (možná díky nepřizpůsobivým sousedům) nemusel chtít vraždit barevné, ale sousedy vedle, kterých bylo utrpením žít. Dneska mají právě hlavně zločinci, a když se člověk nepřiměřeně brání, tak má smůlu! Není divu, že čas od času někomu rupne v bedně. Samozřejmě, že s takovým činem nesouhlasím, ale souzeni by měli být lidé, kteří měli zasáhnout a nezasáhli… pokud jim to nedovolil zákon, tak by měli složit mandát poslanci, kteří pro špatný zákon zvedli ruku g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
21.9.2010 6:35

stefi_ul

Re: Jen jeden byl Rom, ale

Jenze zakony obvykle delal nekdo predtim, nez v soucasnosti a cast z tech, co zvedali ruku, tam nejsou. To by chtelo nejake jine potrestani.

0/0
21.9.2010 6:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.