Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izrael bude s Havlem krýt své válečné zločiny, píší Kavan a Filip

Zapojení Václava Havla do kampaně proti bojkotu izraelského zboží nezůstalo bez odezvy. Čeští propalestinští aktivisté ho vyzvali, aby raději místo Izraele, který prý jen "bude s Havlovým jménem krýt válečné zločiny", podpořil palestinské Araby. Pod výzvu se podepsali i Jan Kavan a Vojtěch Filip.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

alikedu

Hamas

Hamas není ani EU ani jiným státem evidovaný jako teroristická organizace... Jde pouze o mediální výkřiky zoufalých podporovatelů sionismu.

0/0
24.9.2010 20:36

Auggiecz

Re: Hamas

Chyba. Hamás je považován za teroristickou organizaci jak Evropskou unií, tak Spojenými státy, tak třeba Japonskem a některými dalšími státy.

0/0
24.9.2010 23:15

mrwn

no kdy\z to pisi kato a filip

tak na tom asi neco bude - oba s tim preci maji dlouholete zkusenosti ;-D

0/0
22.9.2010 7:42

Sie Dick

Já ten Izrael respektuji...

Kdo věří,má to stejně...

0/0
22.9.2010 0:07

moš

Tu rudou lůzu nemusím.

Zrovna tak se mi však zajídá oficiální pro sionistická politika naší země a jednotné bečení tuzemských médií.

0/0
21.9.2010 19:26

brkowycz

Fuj

Představa že sdílím jednu republiky s lidmi, kteří podporují HAMAS nebo se s nimi dokonce baví při návštěvě východu, mi dělá špatně od žaludku. Nevím jak racionální člověk může v tomhle stát proti izraeli.

0/0
21.9.2010 10:57

čelo

Re: Fuj

Jestli je někde podepsaný Kavan a soudruh Filip, většinou už ten článek dál ani nečtu.

0/0
21.9.2010 12:18

pavel.61.

Re: Fuj

obávám se, že si přes EU palestince platíme, ony ty rakety také něco stojí...

0/0
21.9.2010 14:10

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Fuj

Laťka je příliš vysoko?

0/0
21.9.2010 18:15

Bonelord666

Kavan ještě není ve vězení?

Myslel jsem, že když má někdo sejf naditý nezdaněnou hotovostí tak ho obvykle zavřou. No a on si tady v klidu lobuje za muslimské teroristy.8-o

0/0
21.9.2010 10:17

Inž.ZABABA

Re: Kavan ještě není ve vězení?

a) jaký paragraf tr.z. je naplněn, když má někdo sejf naditý nezdaněnou hotovostí?

b) ;-€ rozhodně se nezastávám Katóa ani toho jeho šmuka, jak chtěl zabít SlonkovouRv

c) inu v demokracii bohužel dost lumpů nedostane co si zaslouží. Je to cena za ochranu nevinných. Ale snaha musí být, i kdyby se nakonec vraha a zločince podařilo dostat i jen na daňové delikty - viz AlCaponne!

0/0
21.9.2010 11:35

modra_kravka

Re: Kavan ještě není ve vězení?

Tak to by z té správné modré strany zůstali socky pouze náborované na jedno použití před volbami!

0/0
22.9.2010 0:00

LUBr.doktorka_bačkorka

Izrael už zašel v akcích proti Palestincům příliš daleko

Je to smutné, že národ, který byl téměř dva tisíce let hostem v jiných zemích, se chová k jinému národu jako tyran.

0/0
21.9.2010 10:16

Bonelord666

Re: Izrael už zašel v akcích proti Palestincům příliš daleko

Fajnová komunisticko-propagandistická rétorika. Ještě bys měla přidat pár výrazů "okovy", "váleční štváči" ap.:-P

0/0
21.9.2010 10:18

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Izrael už zašel v akcích proti Palestincům příliš daleko

Bez cenzury bych měla šťavnatější sérii obvinění Izraele.

0/0
21.9.2010 10:23

Auggiecz

Re: Izrael už zašel v akcích proti Palestincům příliš daleko

A slušně to říct neumíš? :-)

0/0
21.9.2010 14:25

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Izrael už zašel v akcích proti Palestincům příliš daleko

U tabu témat na stylizaci nezáleží. Každopádně jede 100 dukátů z konta.

0/0
21.9.2010 18:14

Auggiecz

Re: Izrael už zašel v akcích proti Palestincům příliš daleko

Říct se dá všechno, akorát se to musí umět. Kritici, kterým nechybí dávka elementární slušnosti, obvykle netrpí tím, že jim někdo maže příspěvky. No a ten zbytek holt prská :-)

0/0
21.9.2010 23:26

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Izrael už zašel v akcích proti Palestincům příliš daleko

To Vás musím opravit v omylu. Já přišla o sto dukátů, bez jediného svého slova, jen jsem zkopírovala několik přeložených vět z Guardianu.

0/0
21.9.2010 23:42

Auggiecz

Re: Izrael už zašel v akcích proti Palestincům příliš daleko

Vlastní nebo zkopírovaná.... nepodstatné.

0/0
22.9.2010 0:20

mrwn

Re: Izrael už zašel v akcích proti Palestincům příliš daleko

izrael co jenom umí rozhazovat bomby a pumy :)))

0/0
22.9.2010 7:43

vpk

Re: Izrael už zašel v akcích proti Palestincům příliš daleko

Je  snadné přátelit se s někým, kdo mě neobtěžuje. Jak se však zachovám, když jsem když mě můj soused palestinec neustále obtěžuje ba jeho činy mě ohrožují na zdraví a životě. Vaše prohlášní, bačkorko, je čiré pokrytectví a nemá větší význam než krákání vrány.

0/0
21.9.2010 12:16

čelo

Re: Izrael už zašel v akcích proti Palestincům příliš daleko

Mám dojem, ale možná se také mýlím, že pokud by se Palestinci snažili chovat mírumilovně a politickou cestou si chtěli vydobít určitou formu samostatnosti a svéprávnosti, patrně by již dávno uspěli. Jestliže ale jejich formou je partyzánský způsob boje-a to nejen proti armádě a policii ale i proti civilistům, pak se přikláním k izraelskému způsobu: Na hrubý pytel, hrubá záplata. Stále mne však udivuje jedno: nestejný náhled na dění v různých zemích ze strany rádobyhumanistů a pseudoochránců lidských práv. Jeden příklad: Jestliže v Severním Irsku IRA odpálí nálož na policejní stanici, je to teroristická organizace(to samé třeba ETA v Baskicku). Jestliže Hamas dvě hodiny ostřeluje sídliště nabo odpálí raketu na školůní autobus, je to osvobozenecký boj.,

0/0
21.9.2010 12:17

Kaniokova

Naprostý souhlas,

Arabové a především Palestinci odmítají uznat stát Izrael, jejich krédo je - zahnat Židy do moře. Ještě nikdy nepřipustili, že by se tohoto vzdali.

0/0
21.9.2010 13:40

modra_kravka

Re: Naprostý souhlas,

Podle charty lidských práv OSN, už má několik desetiletí každý národ bojovat proti okupantům všemi prostředky. A to právo mají i Palestinci!

0/0
22.9.2010 0:04

Auggiecz

Re: Naprostý souhlas,

Mohu poprosit o citaci?

0/0
22.9.2010 0:31

mrwn

Re: Naprostý souhlas,

a ja si zase myslel ze vsem jde o mir na blizkem vychode - jenze delat kompromisy a neuznat stat izrael znamena zahnat zidy do kouta ... a ti, svete div se, se budou branit - maji totiz volbu vyhrat nebo zemrit, schvalne co si asi vyberou?

0/0
22.9.2010 7:45

kapitán karotka

Re: Naprosto nesouhlasím

Nic proti ale dám vám přiklad kdybynamě ze sousedovyzahrádkylétalydenodeně bombytakymu tam nakráčím a budu si hlídat ať už to nedělá.Izraelje v právui když takový psedohumanisté kteří nemají rádi židy dělají jako by byla izrael zem dáblova.Utlačující nevine a  provokující proti sobě ostatní země.Kteréaní předtím preventivně utočí.

0/0
22.9.2010 9:52

kapitán karotka

Re: Izrael už zašel v akcích proti Palestincům příliš daleko

Izrea nikoho neutlačuje muslimové a palestinci kteří mají jejich občaství tak mají věčí práve než ve věčině zemí kolem. takže než začnete plácat jazykem raději si sežente informace.

0/0
22.9.2010 12:21

kamasutra.novakova

Po listopadu se mělo evidentně použít trochu víc biolitu

Komárů je furt nějak moc a někteří jsou nechutně otravní - sajou a sajou rudou krev :-)))

0/0
21.9.2010 9:50

jaroslav-s

Bojkotuju radikální palestince a muslimy

Podporuju Havla.

0/0
21.9.2010 9:26

kosťakostič

To i kdybych

si nebyl jist Václavem Havlem, tak jen sestava těch dvou (Kavana a Filipa) ukazuje odkud větřík věje. Tito dva pánové by měli spíš mlčet. HAMAS je přece jasně teroristická organizace, která se neštítí žádných zločinů, samozřejmě i válečných. Takže suma sumárum kdo co kryje je naprosto jasné!

0/0
21.9.2010 8:33

čelo

Re: To i kdybych

R^R^R^!

0/0
21.9.2010 12:20

zrušený3x

Neuvěřitelné

StBák KATO (Kavan) a superbolševik Filip mají tu drzost podporovat arabské extrémisty veřejně. Na to je jim demokracie dobrá.

0/0
21.9.2010 8:22

Hrdý Budžes

Aaa, soudruh Kato-Hamastan Kavan

a soudruh Vojtech Vissarjonovic Filip. Uz chybi jenom soudruhu Hizballah Majicek a krouzek bojovniku za lidska prava a proti valecnym zlocinum bude kompletni.

0/0
21.9.2010 8:15

Bejvoc_

Komouši, plastelíni, Kavan, Filip.

Všechno stejná pakáž na kterou platí jedině "pán s modrými sluchátky na uších"!!!!!!

0/0
21.9.2010 8:10

Glock Mark VIII.

lhář Kavan

inu, u toho pána mne už skoro nic nepřekvapí, leda jeho zmoudření.

0/0
21.9.2010 7:59

Vlk_bílý

Palestinci-Komanči-Nacisti ....

všechno stejná verbež.

0/0
21.9.2010 7:40

vpk

Spolupracovníci

Soudruzi Kato Kavan a Falmer Filip jsou stále konzistentní. Už od padesátých let je soudruhům Izrael trnem v zadnici a oni dva jsou stále součástí bolševického režimu. Co bychom od těch dvou rudochů mohli očekávat?

0/0
21.9.2010 7:36

dar.p

Nebyl ten Kavan

před nedávnem puštěn z vězení? Nebo to byl Srba, nejbližší spolupracovník???  Kde je Kavan tam je průs_r..

0/0
21.9.2010 7:10

eddiel IV.

Filip... Podepiš!

Všichni už podepsali...

0/0
21.9.2010 6:42

mufik

bojkot?

Spíš než Izraelský zboží bojkotoval Čínský.Takový šunty co se sem dováží to je hrozný.Rv

0/0
21.9.2010 4:16

pes Muki

Re: bojkot?

A co palestinske vyrobky? Ja vim, ze vetsina palestincu nepracuje a zivi je EU, USA, a OSN, ale preci nejake male procento pracuje a neco vyrabi

0/0
21.9.2010 5:37

Auggiecz

Re: bojkot?

No, pěstujou rudý karafiáty :-)

0/0
21.9.2010 8:13

Rudý přízrak fights for freedom

Re: bojkot?

No sunt jako sunt, ale obavam se, ze kdyz budes bojkotovat cinsky zbozi, tak nebudes mit ani jak napsat do diskuze ani internet respektive pocitac a monitor. ;-(:-P

0/0
21.9.2010 6:48

zdenekbobek

Chcete bojkotovat Izrael?

Chcete bojkotovat Izrael? Tak se napřed podívete na tohle video, abyste něco neopomenuli.

http://www.youtube.com/watch?v=saeky9I5T9c

;-D

0/0
21.9.2010 2:32

anti-multi

Re: Chcete bojkotovat Izrael?

 R^ Dobre video. Melo by se prelozit do cestiny aby tomu porozumeli i zastanci Palestincu.

0/0
21.9.2010 7:36

mrwn

Re: Chcete bojkotovat Izrael?

vyborny :)))

0/0
22.9.2010 7:54

diletant

Kavan-----

Dodnes nechápu ,jak mohl Kavan předsedou OSNRvRvRvRv

0/0
20.9.2010 23:56

Davidxyz

Re: Kavan-----

Tak tohle je zrovna snadno pochopitelné a zcela kompatibilní s dlouhodobými postoji Valného shromáždění i Kavana. Nejen ohledně Židů.

0/0
21.9.2010 0:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.