Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Topolánek se nesmířil s odchodem z ODS, řekl na slova o pandurech Vondra

Ministr obrany Alexandr Vondra v televizi Prima odmítl, že by byl jedním z korupčních chapadel v kauze nákupu předražených pandurů, za níž ho označila část ČSSD. Na poznámku redaktora o tom, že ho za podporovatele nákupu označil i expremiér Topolánek, reagoval slovy, že se bývalý šéf ODS dosud patrně nevyrovnal s odchodem ze strany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

Je to jen teprve začátek,

Vondra může jít už jenom dolů ....

0/0
20.9.2010 13:14

Petrolin3

Rozdejchat to musí Vondra.

Je těžko pochopitelné,že nějaký papaláš NATO posílá SMSku svému známému, v té době soukromníkovi Vondrovi,aby ji dal přečíst svému kamarádu premiérovi.Blbec jako já si myslí,že měl ten z NATO napsat přímo tetině ministryni války a požádat ji,aby koupila transportéry,které mají hlavní součástky a třeba i střelivo obdobné jako transportéry používané u ostatních členů NATO.Protože by bylo trapné třeba čekat až pan gen.Picek doveze náhradní ventilky z Česka, když nám naše dojdou. Takto by je bylo možné půjčit u kamošů germošů.Teprve kdyby tetina nezareagovala měl napsat premiérovi.Ten Naťákem zvolený postup nebyl zrovna košér a vyvolává pochybnosti.Nevím jestli je to na odstoupení,ale když jsem Vondru viděl před nedělním obědem v TV s režisérem plukovníkem v záloze Marhoulem, nebylo by ho žádná škola.Nadrotmistr Hrazdira,takto kdysi kuchař u útvaru v Židenicích by řekl: takových ministrů války naondím za hodinu kýbl.

0/0
20.9.2010 11:13

modra_kravka

Re: Rozdejchat to musí Vondra.

No asi máš pravdu, a le v té době už byl te NAŤÁK taky "civil". Za odměnu dostal trafiku v GM. No jo no, splatit všechny ty tuzexové bony amíkům není žádná brnkačka (kdoví jestli je nesplácí i za Vaška). Když tady i ten radar v Brdech vybouchl.

0/0
20.9.2010 11:24

vůle

proč by Topolánek lhal?

Pane Vondro, nedělejte z lidí pito*ce! Má snad Topolánek nějaký důvod vymýšlet si ohledně vašeho lobingu za pandury? Nemá!!! Nesnažte se takový důvod hledat v jeho odchodu z čela ODS. Podle vás odešel z čela ODS a do diáře si zapsal zpětně, že jste loboval za pandury? A proč by to dělal? Jste jednoduchý! A vaše lhaní a vykrucování jen prohlubuje přesvědčení, že jste v tom jel. Jste pravděpodobně ZLODĚJ pane Vondro! A teď se snažíte tu  špínu na svých rukou hodit na někoho jiného.

0/0
20.9.2010 9:47

Chanuka

KRADOU VŠICHNI

 a divím se, že to čtu, když se mi hned po rádnu vždycky zvedne kufr.;-€

0/0
20.9.2010 9:18

Lajos Bacs - Budapest

Kýble něčeho hnědého

se valí na naše pravicové hvězdy ...zn od modré k hnědé;-D;-D;-D

0/0
20.9.2010 9:15

Mokb

Lobista Vondra

Být na místě lobisty Vondry tak bych raději mlčel a zalezl někam kde mě nikdo nevidí a v tichosti počítal penízky co dostal jako provizi za nákup Pandurů !

0/0
20.9.2010 8:42

josefm

Re: Lobista Vondra

Přesně tak. Vondra toho věděl o Pandurech víc, než kdokoli jiný...Rv

0/0
20.9.2010 9:04

tuan

No řeknu vám,je dost těžký

v týhle zemi najít politika kterýmu se dá věřit.Můžu jen doufat že Vondra mezi ně patří.

Ale myslím si,že tenhle Augiášův chlív už nikdo nevyčistí......:-/

0/0
20.9.2010 7:02

semafor

Re: No řeknu vám,je dost těžký

On určitě ne.

0/0
20.9.2010 7:41

hasmen

Já bych Sašo toho Mirka moc nedráždil...

Prdne mu v kouli a začne mluvit :-P

0/0
20.9.2010 6:47

semafor

Re: Já bych Sašo toho Mirka moc nedráždil...

;-D

0/0
20.9.2010 7:42

LUBr.doktorka_bačkorka

Nad oběma pány se zatahují mraky. Bude pršet

0/0
20.9.2010 0:10

žvejkaPedro

lampasák

čekal někdo snad jinou reakci Rv

0/0
19.9.2010 23:24

Kolotuk

SAsa neodpověděl na otazku proč loboval za Dynamics

A tak se Vondra svým lhaním zařadil do šiku s komunisty měl by vypadnout z vlády a to bleskem,je to lhář

0/0
19.9.2010 22:36

semafor

Re: SAsa neodpověděl na otazku proč loboval za Dynamics

Proč s komunisty?

0/0
20.9.2010 7:44

čombák

sašenko, to si piš, že mYrda nerozdýchal "odchod" z čela

ods! ;-D 

ovšem, tys ještě nerozdejchal to, jak tě vykoupal Filip u Moravce stran toho lobingu za "vojenské zakázečky" pro naše pruhovaněhvězdnaté "bratry a strýčky" ...! Rv

Jak topolánka nesnáším, moc rád bych si, sašenko,  poslechl tvoje konkrétní vyvracení jeho "zápisků z notýsku" a kávového dýchánku v jeho oblíbené kavárničce ...! ;-D

0/0
19.9.2010 22:32

kepir kalam

to je sila

Saso. Jdi nekam pracovat. Vis co to je?

0/0
19.9.2010 22:01

komár.

To jako privilegovany

disident ma dozivotni pravo parazitovat v kazde vlade od r.90?

0/0
19.9.2010 21:51

komár.

Vondra

at konesne neco dela. Treba popelare. A ne jen se prizivovat vestatni svere. No nic neumi. Ale to je jeho problem.

0/0
19.9.2010 21:48

komár.

Sasa

je za vodou. Uz to pochopte.

0/0
19.9.2010 21:40

Huczín von Szinágl

Saša Pandur

Saša Pandur...;-D  Už se mu z toho lhaní kapánek zkřivila ústa :-/ 

0/0
19.9.2010 21:35

komár.

Re: Saša Pandur

Taky te smaznou. Jako mne.

0/0
19.9.2010 21:38

Huczín von Szinágl

Re: Saša Pandur

Pravdu neumlčí...Lidi jim to spočítají už v říjnu u voleb. Sahají totiž Čechům na peníze. A na to je našinec nejvíc citlivý. Republika oblepená převlékači kabátů z TOP09. Skoro každý z nich už byl aspoň ve třech partajích. A nejlepší je ten starý slinták, který za nimi vykukuje jako císař pán na Palivcově vobraze.

0/0
19.9.2010 21:43

modra_kravka

Re: Saša Pandur

Určitě nemáš pravdu, podle Kalouska nejsou žádní přeběhlíci. Oni si založili fungl novou partaj!

0/0
19.9.2010 21:46

komár.

Vondra

ma zajistene posty nadozivoti.

0/0
19.9.2010 20:45

komár.

Re: Vondra

Ale nevim proc.

0/0
19.9.2010 20:46

zlababa.dvur

Re: Vondra

protože CIA. Tuším, že to na přímý dotaz ani nepopřel, jen hodil "no comment"

0/0
20.9.2010 10:32

zberanek

To jsou ale charakterní lidé

Jeden z nejvěrnějších Topolánkových lidí Vondra najdnou přesedlala ajedením z nejvěrnějších Nčasových lidí. Vondra je opravdu charakter.

0/0
19.9.2010 20:39

tučňák v exilu

Re: To jsou ale charakterní lidé

A jsi si jistý, že je věrný lidem, nebo funkci? :-P

0/0
19.9.2010 20:51

komár.

Re: To jsou ale charakterní lidé

nejakou tu funkci vzdy dostane. Vzdyt tak trpel.

0/0
19.9.2010 20:56

Huczín von Szinágl

Re: To jsou ale charakterní lidé

Vondra byl věrný poskok také Havla. Je to takový služebník boží.

0/0
19.9.2010 21:37

komár.

Re: To jsou ale charakterní lidé

A nafurt. Bohuzel je to tak.

0/0
19.9.2010 21:42

Lajos Bacs - Budapest

A čo nám Vondrá pofí o Kalúskovi

ten na něj plifál taký ....

0/0
19.9.2010 20:23

norton

vondra

je nevinnej.

0/0
19.9.2010 20:10

khaki1

Re: vondra

Jako lilie.;-D;-D;-D

0/0
19.9.2010 20:13

komár.

Re: vondra

Je cistsi nez panenska blana.

0/0
19.9.2010 20:48

kybic obecný

L-159

Pokud ani Vondra jako ministr obrany v dnešní době nedokáže na plnou hubu říct, že L-159 se hodí tak akorát na výcvik pilotů tak to se ještě máme na co těšit. L-159 prý vyplňují mezeru mezi Gripeny a čímsi co ani nepojmenoval. Jak má pak ta naše armáda vypadat když jednou ji řídí zpěvačka, pak jakýsi úředník, pak osel a korupčník. Od podzvukových bitevníků se upustilo v rámci NATO už skoro před dvaceti lety. Mám takový pocit že jediné bitevní podzvukové letadlo je A-10 Thunderbolt s obrovskou palebnou kapacitou.

0/0
19.9.2010 20:04

khaki1

Re: L-159

Potřebovali Vondrovi něco dát, min. zahraničí bylo odsazené, tak mu zbylo jen tohle. Politika není o odbornících, proto tu máme za politiky .........

0/0
19.9.2010 20:08

tučňák v exilu

Re: L-159

Pokud by to řekl, tak ho všichni zaživa sežerou jak si dovoluje urážet náš hrdinný letecký průmysl :-P

0/0
19.9.2010 20:24

modra_kravka

Re: L-159

Máš blbý pocit, protože Španělé vyrábí letadla podobné kategorie (rozněž na přání zákazníka vyzbrojené) CASA C101 AVIOET a JET TRAINER.Rovněž tyto letadla exportují. Tak že  to byl oblbovák od samého začátku, že vymění transport.letadlo za 5 L-159! Když si sami tuto kategorii vyrábí. Apropos Kybici, jaké letadlo by jsi použil k donucení přistání  unikajicího vrtulového letadla kopírujicího terén? Rychlejšího než Mi-24. Viz poloměr zatáčky Gripenů??

0/0
19.9.2010 21:40

kybic obecný

Re: L-159

Mluvit o poloměru zatáčky můžeme pouze v souvislosti s rychlostí letu a pokud je gripen schopen letět těsně nad 200 km/h (!) tak se otočí téměř na "pětníku".(SU-27 a pověstná kobra) U takového zásahu je strašně důležitá doba za jakou dostihneš to vrtulové letadlo kopírující terén :). A pokud všechno selže použiješ řízenou střelu.

0/0
19.9.2010 21:59

kybic obecný

Re: L-159

omlouvám se SU-37

0/0
19.9.2010 22:03

kybic obecný

Re: L-159

..toto jsou fakta...

zdroj: : http://www.atmonline.cz

Měl jsem tu čest zeptat se zkušebního pilota Frolova, zda jsou tyto manévry jen pouhou show pro diváky, nebo zda mohou být nějak užitečné v boji. Frolov s úsměvem na rtech odpověděl: “tady létám beze zbraní, ale ve skutečném boji se mohu podle uvážení zastavit, rozhlédnout se kolem sebe, prozkoumat prostor radarem, vybrat si cíl a vystřelit. Nebo udělám salto, či kobru, podívám se dozadu a zase vystřelím. Zkuste to samé udělat s vaším L-159”. Zkuste to samé udělat s vaším L-159”. A ještě něco – nezapomeňte na jednu důležitou věc, moje Su-37 má “žihadlo” (výstražný radar zadní polosféry, který snímá prostor za letounem a varuje pilota o přítomnosti cílů – poznámka autora) a tak stále vím, co se děje nejen přede mnou, ale i za mnou.

0/0
19.9.2010 22:06

modra_kravka

Re: L-159

Píšeš to sice hezky, ale minimálka Gripenů je stále utajovaným údajem(možná máš lepší informace). Při 200km/hod. by musel mít i vysunutý podvozek,štíty a vztl.klapky na 45%. a já mluvil o přinucení k přistání, ne sestřelení. Kobra je sice dobrý elekt.(ztrácí se i z dopleru), ale občas dojde k pumpáži a zhasínání motoru. Viz. aerosalon v Paříži, kdy u Flankeru chcípnul jeden motor, a pilot se střílel. Jinak čidla pro kontrolu zadní polosféry měl již Mig-19. Poznalo se když ho olíznul radar ( i střelecký), nebo po něm šla raketa. Kdy se tradovalo, že k přinucení k přistání sport.letadla jsou třeba 3 nadzvuková letadla. Dva ho pronásledují, a třetí vždy tankuje.

0/0
19.9.2010 23:05

vítek z prčice

nelze ani komentovat - není co

Vztah Topolánek - Vondra mě nechává klidným, takových je. Sledoval jsem však tu TV "diskusi" a to mě rozrušilo. Všichni účastníci projevili naprosté diletantství v otázkách armády,  perla střídala perlu. Poslední profesionální ministr obrany gen. Vacek by se musel uválet smíchy. Nic naplat, že se pan Vondra snažil vystupovat rozumně a sympaticky, když ani vzdáleně neví o co jde. Ještě že nám nic aktuálně nehrozí. Tuto republiku by v současné době byla s to obsadit i vatikánská garda.  :-):-):-)

0/0
19.9.2010 19:37

khaki1

Re: nelze ani komentovat - není co

Vlastička by k tomu ještě zazpívala.

0/0
19.9.2010 20:02

Huczín von Szinágl

Re: nelze ani komentovat - není co

Vondra: prosím, prosím! nechte mě zamést s těmi korupčníky! Klasické: zloděj křičí, chyťe zloděje.

0/0
19.9.2010 21:39

DeChardonnay

Kdepak ty ptacku hnizdo mas ?

Saso porad kde jsou ty prachy, jsi u pramene "infiormaci" A co prvni kontrakt podepsan behem vlady CSSD ? pane Paroubku zapojte se take do vysetrovani ;-D;-D

0/0
19.9.2010 18:44

Kosatka Dasha

to je ale uroven :-(:-(:-(

rozvojova zeme tretiho sveta.uplne ve vsech oblastech.v moralce.ve studii eu,kterou az tak neprozivam,ale je podporena studii osn-v te je cr na 1.miste korupce,podvodu a zmatecnych soudu.:-(:-(a tihle saskove chteji setrit?na lidech s 15 tacema brutto?-pripomina mi to spolecenskou moralku somalie a konga :-(:-(:-(

0/0
19.9.2010 18:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.