- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem se díval, jak tady spousta diskutujících zametla s těmi, kdo opatření schvalují - ale já taky nevidím nic zásadně špatného na tom, že nebudou osvětlené nájezdy a hlavně dálnice jako taková. To co se dnes děje je nezřízené plýtvání - celý okruh okolo Prahy je osvětlený, všechny silnice ve městech, kolik energie se takto promrhá si vůbec nedovedu představit. Každé auto má snad světla - zatím jsem si nevšimnul, že by to bylo naopak.
šetřit na úkor bezpečnosti je hazardování, které se nemusí vyplatit. A pokud jde o ten testovací provoz - na takové pojmy není radno příliš spoléhat. Až příliš často se z testovacího provozu stane stálý - po tom co opadne mediální zájem...
Bavme se o tom, zdali je to štření na úkor bezpečnosti, nebo jenom odstranění naprosté zbytečnosti.
návrh pro pana ministra - co k problému přistoupit tak jak k odpočívadlům na D1, nastavět na dálniční nájezdy zábrany s odůvodněním že údržba je drahá a dál to neřešit, panečku to by byla úspora
Ministerstvo se snaží šetřit a to je dobře, jestli se tenhle návrh osvědčí nebo ne se teprve ukáže. V článku se jasně píše, že se jedná o testování. Ale místní odborníci ho samozřejmě hned zavrhávají, oni by raději nedělali nic...
Ono zase testování... jak ten test bude probíhat? Pokud se nic nestane, je to OK, pokud dojde k bouračkám (a třeba i ztrátám na lidských životech), tak to zase rozsvítíme?
Vy tady diskutujete jako by na tom závisel náš rozpočet. A zatím je to naprosto směšná položka. Asi tak 10 hal z rodinného měsíčního rozpočtu. Nevím jestli si z vás dělá prču Bárta, nebo novináři. Ale je vidět výška vašeho intelektuálního rozhledu.
Takže se šetří...není to náhodou to, co většina voličů v letošních parlamentních volbách chtěla? Já jsem taky byla pro, takže tohle mi vůbec nevadí. Řídit umím i za tmy, auto má vlastní světla.
Nechápu, proč by se tento test měl neustále měřit na mrtvoly.
Může se přeci měřit i na uspořenou energii a peníze.
Nehodovost je především ukázka nepřizpůsobivosti řidičů - věřím, že osvětlení je především o zvyku. Tím nechci říct, že by se mělo zhasnout úplně, ale na některých úsecích každá druhá lampa není nijak dramatické snížení.
Nehledě na nějaké přesvětlené úseky
nehodovost neni jen o "neprizpusobivosti ridicu" ale take o tristnim stavu komunikaci.
nehlede na to, ze komunikace u nas nejsou bezne osvetlovane, jen v mistech, kde to ma opodstatneni, tedy pozhasinani nutne musi mit negativni vliv na bezpecnost provozu
Vy neumíte jezdit po silnici osvětlené pouze vaším vozidlem? Vy k tomu potřebujete ještě další osvětlení? Pak vás prosím o jedno - jezděte jenom přes den. Děkuji.
Kdo je z Olomouce, tak si určitě vzpomene na dálniční křižovatku R35 X R46 X II/570 u Nedvězí na jihu města. Tam je tolik ramp, často velmi málo využívaných (třeba ve směru Hněvotín - Ostrava) a v noci to svítí jak polární záře.
to je přesně jeden z těch případů ...