Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Před patnácti lety si koupila nádobí, teď je bez peněz a psychicky na dně

Eva Semerádová z Nového Boru koupila před patnácti lety nádobí Zepter. Druhý den si obchod rozmyslela a smlouvu vypověděla. Dnes má místo nádobí obstavený invalidní důchod, dluží osmdesát tisíc a polyká antidepresiva. České soudy jí nepomohly, tak se chce obrátit do Štrasburku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

janulka1971

Nádobíiiiii

Dobrý večer,chci taky přidat pár zkušenosti s touto firmou.V roce 1994.jsem podepsala take smlouvu,na nadobi,na předváděci akci u sousedu v obiváku,Byla jsem ješte svobodná,nádobí jse mi líbylo.Ale večer jse mi to rozleželo v hlavě,a volala jsem te pani,aby objednávku zrušila.Ona mě ujištovala že uděla co muže,ale že to asi už nepujde.Psala jsem dopisy do Českých Budějovic,přimo na firmu.Byla jsem již na mateřske,tak jsem jsi moc nemohla vyskakovat.Jen chodily vyhružné dopisy,pokud nezaplatite,,,tak uvidite.Došlo to tak daleko ,že proběhl soud beze mě,a exekuce,Přijeli sebrali co mohly.Nádobí stálo 35000kč,ani jsem nemela tu hodnotu věci

0/0
3.3.2011 19:02

xevax.s

Opet Zepter

0/0
8.12.2010 19:53

KErolajn

Technická

Prosím pěkně, Ústavní soud NENÍ nejvyšší instancí, neb stojí mimo dvoustupňovou soudní soustavu.

0/0
9.11.2010 17:22

???...!

S podomními prodejci zacházím většinou tak,

že je mě jich občas až líto, jak rychle a překotně se pakují pryč.;-D

0/0
18.9.2010 10:39

evasemeradovaa

Reaguji na Vás

Je zajímavé, že někteří lidé mě odsuzují, že jsem 10 let nedělala nic. Myslím že vás rozumných je více, kteří si myslí totéž co já. Slušná firma by odepsala že bud souhlasí s odstoupením nebo ne a dále by se to řešilo. Po 3 letech dát někoho k soudu za to, že odstoupil od smlouvy je při nejmenším podivné a ještě podivnější je to, že soudy místo aby se tím nezabívaly, poněvadž žádná škoda a tím pádem nárok nevznikli, soudily me za odstoupení od smlouvy. Ikdyž jsem podle zákona v právu, tak je absurdní, že jsem se tohoto práva měla opakovaně dovolávat soudní cestou. Být to obráceně jistě by na mě podali trestní oznámení. Tady je možné vše. Chci pouze spravedlnost. Je zavržení hodné že se některý prodejce dokáže takto chovat. Věřte že tento můj případ byl první a v té době jsem bohužel ještě lidem věřila. Je to velice bolestivé když nic nedlužíte a je na vás uvalena exekuce. Do této doby jsem si myslela že je možné exekuovat pouze toho kdo něco dluží, chápu to jako velkou křivdu. Zdravím.

0/0
18.9.2010 10:13

ábeles11

Já naopak Zepteru děkují!

Byli u nás, začali jsme platit hrnec a pak jsme přestali platit. Je to nejméně deset let, zaplatili jsme asi dost, protože od té doby bohudíky nic, ticho.

Proč děkují Zepteru? Protože od té doby mi nepřestoupil práh bytu nikdo podobný těm ,,ceptérákům,,! Díky mé trochu cholerické povaze, jsem jednoho hnal několik pater dolů a ,,Hlídka Jehova,, tady už nebyla několik let, co mi jejich člen strčil nohu mezi dveře abych nemohl zavřít dveře. Nic jiného mě nedokáže vyrazit z gauče jako hlášení manželky, že mi přišli něco nabídnout, prodat!;-€;-€;-D

0/0
18.9.2010 0:22

Jezdím na neutrál

Re: Já naopak Zepteru děkují!

Platili jste a pak přestali... a nic se nedělo? .... Čekejte ťuky, ťuk na vrátka a za nimi exekutor. ;-DNic nevyšumí samo od sebe (jen úřední činnosti naší vrchnosti vyšumí, ale to už je něco jiného)

0/0
18.9.2010 12:26

ábeles11

Re: Já naopak Zepteru děkují!

tiše doufám, že tam po tolika letech mají taky trochu čurbes.;-D

0/0
19.9.2010 1:28

Horalka Krušnohorská

pouze

Lidi, lidi, lidi, stačí se pouze naučit říkat NE.

0/0
17.9.2010 23:44

mirass74

Re: pouze

Souhlasím bohužel dneska se ty lidi neponaučí,tyto prodejci začnou chlácholit a lidi jim naletí je to v televizi dnes a denně,;-€

0/0
18.9.2010 7:58

tenosten

jo jo.

 Volnej trh a kapitalizmus všechno srovnaj......

0/0
17.9.2010 23:24

juklíček

ZEPTER - smlouva s ďáblem

0/0
17.9.2010 15:12

čuk2gek

Je všeobecně známo, že paní Dagmar Havlová

je velký obdivovatel fy Zepter. Obraťte se na ni, určitě Vám ta dobrá žena pomůže v nouzi.

0/0
17.9.2010 15:03

evasemeradova3

Reaguji na Vás

Ano podepsala jsem, nemá cenu rozebírat proč, je to 15 let. ale druhý den jsem řádně odstoupila od smlouvy, což zákon umožnuje, s tím že zaplatím pokutu. Firma nereagovala, nekomunikovala, asi vědí proč. Po 3 letech mě soud odsoudil s tím, že není možné od smlouvy odstoupit a mám zaplatit za nádobí, které jsem nikdy neměla + náklady 40 000. Loni na mne tytéž soudy uvalily exekuci a udělaly ze mne dlužníka za to, že jsem si od firmy Zepter odmítla koupit zboží. Chci tímto pouze poukázat jaké se tady dějí bezpráví a co vše je v tomto státě možné. Děkuji vám za ohlasy a oto víc těm kteří se mnou cítí.

0/0
17.9.2010 14:33

čuk2gek

Cítím s Vámi paní Evo.

A všem chytrým po boji říkám, že proti motivovanému, odborně proškolenému darebákovi prakticky nemáte šanci. On dokáže profesionálně natrénovanou manipulací vytvořit takový stres, že mu podlehne vzdělaný člověk v dobré kondici. Na ty lumpy platí jen kategorické vyhození z domu beze slov. Přestože svoji mámu hlídám a není to žádná polohluchá nevidoucí osoba,  2x naletěla na "výhodně" telef. tarify. Jednou jsem to stihnul odvrátit, podruhé bohužel solila do vypršení smlouvy.

Co šneci?

0/0
17.9.2010 15:33

Lobo - poslední Czarnian

Re: Cítím s Vámi paní Evo.

Přesně tak, chce to vyrazit je hned, ještě než začnou žvanit.

0/0
17.9.2010 15:40

Bouše

Zepter do domu - klacek do ruky !

;-€ ;-€ ;-€

0/0
17.9.2010 14:07

someone_else

Zepter je tím profláklý.

Ve své vlezlosti a vychcanosti je srovnatelný snad jen se somrujícími bezdomovci, pojišťováky, nebo Jehovisty. V důsledcích ovšem vede na celé čáře i před všemi ostatními.

0/0
17.9.2010 14:05

Gmur

zrejme mnozi nepostrehli

ze zbozi se neda vratit, kdyz s tim musi souhlasit i druha strana. Co je naprosto nezakonne. Rv

0/0
17.9.2010 13:28

Gmur

Oni vam to nadobi nikdy nedodali?

To je tedy dost drsne!!!

A Mimoradne proti dobrym mravum.

Za odstoupeni 25%, zvlaast, kdyz se nechaji nadobi. A pak uz jen sstaci, ze si napisou, ze s odstoupenim od smlouvy musi souhlasit obe strany, tim padem vlastne nemuzete odstoupit nikdy a nadobi Vam taky nedaji.

U nas neexsituje ochrana spotrebitele?

0/0
17.9.2010 13:24

Lobo - poslední Czarnian

Nakoupil jsem u nich a jsem spokojený

To si asi kliknuli sami podomní prodejci:-P

0/0
17.9.2010 13:22

Lobo - poslední Czarnian

Podomní obchodník

do domu, klacek do rukyR^

0/0
17.9.2010 13:19

Ptačí chřipka je jednička

Kdo si za to může nebo nemůže je jedna věc.

Ale,že je dovoleno podnikat takovým firmám je věc druhá.V podstatě jse zaměřili na věkovou skupinu lidí,kde předpokládají menší ostražitost.Od samotného počátku postavené na podvodu.Proč ta malinkatá písmenka?

0/0
17.9.2010 13:00

Blamik

Zepter - ono to ještě existuje??? To nikdo nezakázal?

firma Zepter podniká v rozporu s dobrými mravy a pro její prodejce mám obvykle připravenou facku...

Byť se člověk nějak živit musí.... neměl by ale dělat práci při které podvádí ostatní...

0/0
17.9.2010 12:22

čuk2gek

Blamíku, mají krááásný kamenný obchod

ve Spálené, který dokonce otvírala paní Dáša Havlová, jejich velká příznivkyně.

0/0
17.9.2010 15:06

f-sport

když je někdo blbej

Proč to sem píšete ? No tak je blbá. Takových je a bude. A můžete jim to vykládat stále dokola a zase půjdou a zase něco koupí. Tak je nechte, máj na to právo. A že pak platí, no to je snad jasné.

Radši se věnujte těm, kteří bez vlastního zaviněni spadli do problémů.

0/0
17.9.2010 11:42

Ptačí chřipka je jednička

Re: když je někdo blbej

TY možná nejsi blbej,ale určitě bez srdce.Možná i podobnej gauner jako ty z cepter.;-(

0/0
17.9.2010 13:01

čuk2gek

sporťáku, blbej seš ty

Kastrolníci jsou sprostí lupiči, kteří si od okradeného ještě pod pokutou vyžádají jeho souhlas. V právním státě by dávno dostali zákaz činnost a hnili by v díře. Říkám v právním státě.

Ledažebysbylpdomním podvodníkem i ty?

0/0
17.9.2010 15:10

juklíček

má ZEPTER nějaký kamenný obchod

nebo jen  " vobráží domy "  a vopruzuje před markety, v podchodech,   tunelech a po nádražích ?

0/0
17.9.2010 11:19

Katherine19

Re: má ZEPTER nějaký kamenný obchod

zepter má pouze internetový obchod a několik prezentačních prstor... viz: http://www.zepter.cz/

0/0
17.9.2010 11:30

Katherine19

Firma Zepter

nenabízí jen nádobí, ale i zdravotnické pomůcky s názvem BIOPTRON, jsou to takové lampy s barevnými světly... Tenkrát jsme hledali s kamarádkou brigádu a na tzv. vývěskách města, jsme objevili právě Zepter s BIO.... tak jsme neváhaly a šli jsme na přednášku o brigádě a o tom, co je vlastně jejich prioritou, co nabíyejí svým zákazníkům atd. Domluvili jsme se s paní která nám převyprávěla celou tu historku, že příjdeme další den pro podklady a tím dnem začneme. První "pracovní den" se zkládal tedy z toho, že jsme si vyzvedly desky s reklamními letáky, formuláři pro sepsání smlouvy, dotazníky atd. No a jelikož tato firma údajně nesmí "OBRÁŽET DOMY" tak jsme byly vyslány na zbytek dopoledne do nemocničního átria a odpoledne jsme měli jít alespoň na dvě hodiny před obchodní dům Tesco sbírat nové kontakty, které jsme měli zjískávat od lidí starších 45 let...

kdzž jsem se sedmi kontakty dorazila spokojeně domů, začala jsem pátrat v brožurách, o co se vlastně jedná.

0/0
17.9.2010 11:11

Katherine19

Re: Firma Zepter

při odstupu od smlouvy je zákazník povinen zaplatit 25% z uvedené častky. Při koupi některého z výrobků zákazník může na dodání výrobku čekat 3 měsíce od podepsání prodejní smlouvy. Reklamace výrobku podle brožur byla absolutně nemožná, vždy k zákazníkovi pošlou specializovaného pracovníka na opravy jejich výrobků. Za dva dny bylo z kanceláře (která mimochodem sídlí v Příbrami ve fakultní nemocnici naproti penny marketu) obvoláváno několik těch kontaktů. A věřte nebo ne, lidé starší 45 let, se opravdu dostavili na sjednanou zchůzku... Paní, které bylo odhadem 55 let, se rozmyslela, že si jeden výrobek zakoupí s tím, že jí zlobí klouby... Když mělo dojít k sepsání téhle kupní smlouvy, seznámila jsem paní s veškerými podmínkami, které se na smlouvu vztahují... i když bych to údajně jako zprávný prodejce nikdy neměla dělat, paní se začala usmívat a říká mi: a teď si ze mě děláte srandu ? NE NEDĚLÁM...

0/0
17.9.2010 11:12

Katherine19

Re: Firma Zepter

Bohužel, ve smlouvě to takto opravdu stojí... V tu chvíli jsem byla doslova vyhozena sponzorkou firmy s tím, že porušuji obchodní podmínky a prodejní řád Zepter. Paní mi venku vřele poděkovala a já šla zase spokojeně domů :)))

Omlouvám se je to dlouhé.... Ale třeba to někoho odradí od podobných firem....

0/0
17.9.2010 11:13

Lobo - poslední Czarnian

Re: Firma Zepter

Teda s takovým přístupem kariéru podomního prodejce neuděláš;-D

0/0
17.9.2010 13:22

čuk2gek

samozřejmě taková smlouva je v právním státě

neplatná od počátku a žalovatelná. Ale tady jsme v banánistánu, kde se propouštějí policajti a poslední zbytky schopných vytlačují z práce amorálně nízkými mzdami. Aby náááhodou někdou nechytal podvodníky za ruce.

0/0
17.9.2010 15:19

Jan Zamazal

Stejny pripad

jako s tou pani, co mam platit skoro 300 tisic za tu odstavenou skodovku v Brne. Je to jen a jen jejich hloupost a to, ze se o vec nezajimaji. Co to je za vymluvu " Jsem na to uplne zapomel!"

Tak to chodi ve skole s ukolama, ale jak jde o penize, musi byt clovek hodne opatrny!

Da se na to rict jen bohuzel a priste vic bacha...

Ale diky za podone clanky, aspon si vic lidi bude davat bacha a podobni podomni prodavaci brzy "vyhynou"....

0/0
17.9.2010 11:05

Gmur

Re: Stejny pripad

No, ono je to tak, ze ta pani nemela tuseni , ze jeste nejakouz skodovku ma.

V podstate ji odhlasila a nikdo ji nerekl , ze to auto vubec jeste existuje, ma byt jako stale jeji a nekde na parkovisti stoji. Chapete? Ona na nic nezapomela. Nahlasila jako kradene. A policie -ANI POLICIE- nezjistila , kde to auto je.!!

0/0
17.9.2010 13:14

noorange

Snad Štraburk pomůže,

ale zásadně je nutné (než číst celou smlouvu) čís ty pidipísmenka ve smlouvě, a také se nenechat zlomit na první nalomení. Vzít si maximálně kontakt na prodejce.... on rád přijde i na zavolání.

0/0
17.9.2010 10:16

Kulmofén

Vážená paní je mi Vás líto,

ale do této situace jste se dostala vlastní  hloupostí

0/0
17.9.2010 9:25

Gmur

Re: Vážená paní je mi Vás líto,

ja si teda nemylsim, ze je nekdo hloupy, kdo vypovi smlouvu hned druhy den.

!!

0/0
17.9.2010 13:15

Roger Wilco Sr.

.

Rada: Nikdy NIC nekupovat od podomních prodejců. Nikdy! Poslat je do kamsi nebo na ně pustit psa, pokud ho někdo má. Jsou to gauneři největšího kalibru. Naší babičku, když byla ještě živa, ukecal jeden podobný gauner ke koupi vysavače za 20 000,- Kč. Měla 2+kk se starými prošlapanými koberci, které viděl, když u ní byl. Tady je třeba věřit ve vyšší spravedlnost, že takto vydělané peníze nepřinesou gaunerovi štěstí. "Nejsou požehnané", jak babička říkala. Pokud chci nějaké zboží nebo službu, mám na to inteligenci na takové výši, že si ho sám dovedu vyhledat. Touto větou gaunery většinou odbývám.

0/0
17.9.2010 9:11

iuos

hmm

je to nemilé, ale kdyby těch deset let, co čekala na vyjádření soudu (nebo čeho) dávala stranou tři stovky měsíčně, tak by to zaplatila a byl by klid. Samozřejmě chápu, že jde o princip, ale kolikrát je lepší prostě zaplatit/ustoupit, chvíli být vytočenej, ale v důsledku nakonec klidně spát

0/0
17.9.2010 8:50

Roger Wilco Sr.

Re: hmm

Asi jo. A ty ztracené prachy brát jako pokutu za vlastní hloupost.

0/0
17.9.2010 9:12

f-sport

Re: hmm

R^ přesně, na to mám krásné pořekadlo, za blbost se platí.

0/0
17.9.2010 11:45

Mouchard revival

...

to ani nepotřebuje komentář...

0/0
17.9.2010 8:44

Bejvoc_

Nic naplat, ale může si za to sama.

Je v tíživé finanční situaci a přitom se rozhodne koupit nádobí za 24 000 Kč?8-o8-o

A když už se soudí, tak to k nejvyšší instanci nestihne podat v zákonné lhůtě??8-o8-o

0/0
17.9.2010 8:24

Leninovo levé ucho

Re: Nic naplat, ale může si za to sama.

R^

0/0
17.9.2010 9:15

BWooley

Hodně lidí nevěnuje kupním smlouvám pozornost,

protože jim nerozumí. Přesto jsou schopni je podepsat hned. Nejlépe např. po čtvrthodinovém posezení s realitním makléřem, když se rozhodnou třeba prodat byt. Každý obyčejný občan by měl vědět, že smlouvy se sepisují proto, aby se bylo čím řídit, když nastane stav, že jedna smluvní strana není spokojena se stavem smluvního vztahu. Proto rozumný člověk nikdy nepodepíše smlouvu na počkání a řádně si jí prostuduje. Vždy je lepší se řídit pravidlem, že to jeden den počká. Prodejci Zepter nádobí stačí říct: nechte mi smlouvu k prostudování a zastavte se za týden. Vážně pochybuji, že by se ke mně ještě vrátil.

Další věcí je, že většina lidí u nás předjímá dobrou vůli z druhé strany obchodního vztahu. Důvěřuj ale prověřuj, chraň své zájmy.

Koupě nebo prodej něčeho hodnotného není dobré uspěchat. Neradit se s Máňou od vedle, ale dát smlouvu k posouzení někomu znalému a serióznímu (což jde obtížně). V tomto státě se o jakékoliv spravedlnosti nedá uvažovat, je nutné se tímto předpokladem řídit.

0/0
17.9.2010 8:09

f-sport

Re: Hodně lidí nevěnuje kupním smlouvám pozornost,

V tomto státě se o jakékoliv spravedlnosti nedá uvažovat, je nutné se tímto předpokladem řídit.

Problém je, že toto bylo spravedlivé. Prodejce ji prostě nabídl kšeft s maximálním možným ziskem pro sebe. A ona místo aby koupila hrnce za 2000Kč v Tescu, tak se rozhodla mít něco extra - no tak to má.

0/0
17.9.2010 11:47

kostej_

Re: Hodně lidí nevěnuje kupním smlouvám pozornost,

Některé smlouvy člověk nepochopí, i kdyby týden nedělal nic jinýho než je studoval. Proto se podpisům smluv snažím co nejvíc vyhýbat. Je to dobré pro ekonomiku?

0/0
17.9.2010 19:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.