- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to traverza od dálničního ukazatele odbočky na Sychrov. Před ní je asi 20m svodidel, na který najel a patrně z nich nemohl ani dolů až narazil. A mimo jiné na tomto úseku je takových nehod za posledních deset let hodně. Normální člověk to nechápe, ale například kombinace rychlost - voda - ojeté gumy dělá své. Paradoxně z druhé strany do kopce je těch nehod snad ještě více, tam zase oslňuje slunce kolem 9.30 ráno tak, že svítí přesně po asfaltu. Tak bacha. PS: Letos jsem snad ještě neviděl vylétnuté auto na druhé straně na Liberec za želeničním viaduktem. Asi ta úprava povrchu konečně zbrala. .
Cudzie slovo traverza vyjadruje skôr horizontálne prepojenie, horolezci ho prevzali na označanie vyslovene priečneho (horizontálneho) prechodu... Stĺp, stĺpik je jedinečný výraz pre zvislý nosník. Každý valcovaný profil nemusí byť traverza, redaktor.
Nemohlo to být tak, že tím, že řídil na pravé straně, tak měl špatný přehled o situaci na silnici a dostal proto smyk? Tudíž kdyby měl řízení normálně nalevo, tak by se nestalo nic nejen jemu, ale ani jeho autu.
A tak teorie je to pekna, ze v zavislosti na strane, na ktere se nachazi volant, muze nebo nemusi dojit ke smyku :o))
u nás taky jezdí pár aut s GB registrační značkou a jejich majitelé staví tady na severu Čech domky, tedy nechávají si je stavět - sami "vydělávají" za kanálem
1) jak se mu něco takového povedlo zrovna TAM - na rovném úseku pod kopcem. Navíc se musel přetočit o 180°, pokud vzal traverzu na pravé straně levou stranou auta
2) odkdy je pravostranné řízení známkou prozřetelnosti
sorry, to není pod kopcem směrem na Liberec, ale na kopci v opačnym směru, fotka zkresluje - stejně ale na rovnym a přehlednym úseku! a navíc v místě kde je řada aut "zadýchaná" z předchozího stoupání. kdyby jel tak šíleně pořád, býval by se vysekal už pod kopcem u železničního mostu!
že to auto takovym způsobem rozsekal jen o tu značku. to přece není možný, že by jí ani nevyvrátil.
TRAVERZU?? To by musel bejt nalozenej nakladak, aby to s ni pohlo...
To jako, že si ráno řekl "Dneska si dám volant na druhou stranu, kdyby něco"??? Autore, zopakujte si význam slov............... Jinak blahopřání k přežití řidičovi!
Bože můj, kdo dal souhlas s umístěním a technickým provedením té značky??? Jak je možné, že je na nedeformovatelné traverze nekryté svodidly? (jsou jen z jedné strany) Sedět ten řidič na levé straně, můžeme se bavit o zabití z nedbalosti.
Znacka je snad vinik nehody?
Nepisou sice, jak k nehode doslo, ale neni to nahodou tak, ze ridic pri problemech automaticky strhava volant na pro nej vyhodnejsi stranu? Treba kdyby sedel na normalnim miste, tak bude nabourana uplne jina cast auta..
já vůbec nechápu, jak se mu něco takového mohlo podařit! strhávat řízení na rovném a přehledném úseku? proč? a jak si na pravé straně silnice mohl sešrotovat levý zadek auta?? pokud by strhával nalevo, musel by udělat opravdu velezvláštní hodiny!
kdyby jel po sjezdu (na fotce vpravo), nejspíš by se přes svodidla k traverze vůbec nedostal a hlavně by byla vyvrácená na opačnou stranu. kdyby se netrefil ani tam ani tam, tj. jel "po svodidlech", trefil by traverzu čelně a měl našrot především předek, ne zadek. takže zbývá ta dálnice...??? (sorry, "rychlostní komunikace")