Diskuze

O traverzu u silnice rozmlátil auto, život mu zachránil volant na opačné straně

U obce Paceřice na Liberecku dostal ráno řidič smyk a narazil levým bokem do traverzy dopravního značení. Šofér měl však notný kus štěstí, z auta "na odpis" vylezl jen s lehkým zraněním. Život mu zachránilo pro české silnice nevšední pravostranné řízení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

Ramon68

18. 9. 2010 20:54
Traverza

Je to traverza od dálničního ukazatele odbočky na Sychrov. Před ní je asi 20m svodidel, na který najel a patrně z nich nemohl ani dolů až narazil. A mimo jiné na tomto úseku je takových nehod za posledních deset let hodně. Normální člověk to nechápe, ale například kombinace rychlost - voda - ojeté gumy dělá své. Paradoxně z druhé strany do kopce je těch nehod snad ještě více, tam zase oslňuje slunce kolem 9.30 ráno tak, že svítí přesně po asfaltu. Tak bacha. PS: Letos jsem snad ještě neviděl vylétnuté auto na druhé straně na Liberec za želeničním viaduktem. Asi ta úprava povrchu konečně zbrala. .

0 0
možnosti

_Xeon_

17. 9. 2010 9:12
Traverza alebo stĺpik

Cudzie slovo traverza vyjadruje skôr horizontálne prepojenie, horolezci ho prevzali na označanie vyslovene priečneho (horizontálneho) prechodu... Stĺp, stĺpik je jedinečný výraz pre zvislý nosník. Každý valcovaný profil nemusí byť traverza, redaktor. ;-D 

0 0
možnosti
OS

skalin2000

16. 9. 2010 17:28
Tak to je klika

R^

0 0
možnosti
MG

Rubik1

16. 9. 2010 15:55
A proč dostal smyk?

Nemohlo to být tak, že tím, že řídil na pravé straně, tak měl špatný přehled o situaci na silnici a dostal proto smyk? Tudíž kdyby měl řízení normálně nalevo, tak by se nestalo nic nejen jemu, ale ani jeho autu.

0 0
možnosti
MS

martas_1.8T

17. 9. 2010 8:37
Re: A proč dostal smyk?

A tak teorie je to pekna, ze v zavislosti na strane, na ktere se nachazi volant, muze nebo nemusi dojit ke smyku :o)) Rv

0 0
možnosti
JH

iuos

16. 9. 2010 14:25
hmm

u nás taky jezdí pár aut s GB registrační značkou a jejich majitelé staví tady na severu Čech domky, tedy nechávají si je stavět - sami "vydělávají" za kanálem

0 0
možnosti
OJ

Jablkon

16. 9. 2010 14:23
Nechápu dvě věci

1) jak se mu něco takového povedlo zrovna TAM - na rovném úseku pod kopcem. Navíc se musel přetočit o 180°, pokud vzal traverzu na pravé straně levou stranou auta

2) odkdy je pravostranné řízení známkou prozřetelnosti 8-o

0 0
možnosti
OJ

Jablkon

16. 9. 2010 14:34
Re: Nechápu dvě věci

sorry, to není pod kopcem směrem na Liberec, ale na kopci v opačnym směru, fotka zkresluje - stejně ale na rovnym a přehlednym úseku! a navíc v místě kde je řada aut "zadýchaná" z předchozího stoupání. kdyby jel tak šíleně pořád, býval by se vysekal už pod kopcem u železničního mostu!

0 0
možnosti
PL

lu2222

16. 9. 2010 14:03
to mi neřikejte

že to auto takovym způsobem rozsekal jen o tu značku. to přece není možný, že by jí ani nevyvrátil.

0 0
možnosti
ŠT

stefi_ul

16. 9. 2010 14:19
Re: to mi neřikejte

TRAVERZU?? To by musel bejt nalozenej nakladak, aby to s ni pohlo...

0 0
možnosti
EN

EMS

16. 9. 2010 13:47
Prozřetelnosti????

To jako, že si ráno řekl "Dneska si dám volant na druhou stranu, kdyby něco"??? Autore, zopakujte si význam slov............... Jinak blahopřání k přežití řidičovi!

0 0
možnosti
DM

midnes

16. 9. 2010 13:50
Re: Prozřetelnosti????

Přesně tak R^

0 0
možnosti
DK

dk123

16. 9. 2010 13:44
Kdo dal souhlas s umístěním a provedením značky

Bože můj, kdo dal souhlas s umístěním a technickým provedením té značky??? Jak je možné, že je na nedeformovatelné traverze nekryté svodidly? (jsou jen z jedné strany) Sedět ten řidič na levé straně, můžeme se bavit o zabití z nedbalosti.

0 0
možnosti
HVNI

hnusil VII. neoblíbenec idesu

16. 9. 2010 13:50
Re: Kdo dal souhlas s umístěním a provedením značky

Znacka je snad vinik nehody?

0 0
možnosti
JP

norma37

16. 9. 2010 13:10
nehoda

Nepisou sice, jak k nehode doslo, ale neni to nahodou tak, ze ridic pri problemech automaticky strhava volant na pro nej vyhodnejsi stranu? Treba kdyby sedel na normalnim miste, tak bude nabourana uplne jina cast auta..

0 0
možnosti
OJ

Jablkon

16. 9. 2010 14:49
Re: nehoda

já vůbec nechápu, jak se mu něco takového mohlo podařit! strhávat řízení na rovném  a přehledném úseku? proč? a jak si na pravé straně silnice mohl sešrotovat levý zadek auta?? pokud by strhával nalevo, musel by udělat opravdu velezvláštní hodiny!

kdyby jel po sjezdu (na fotce vpravo), nejspíš by se přes svodidla k traverze vůbec nedostal a hlavně by byla vyvrácená na opačnou stranu. kdyby se netrefil ani tam ani tam, tj. jel "po svodidlech", trefil by traverzu čelně a měl našrot především předek, ne zadek. takže zbývá ta dálnice...??? (sorry, "rychlostní komunikace")

0 0
možnosti