Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Česko hledá nového Sládka

Už jsou tady. Zatím se ozývají nesměle a hloupě. Ale ozývají se. Pochopili, co mají dělat. Hned ve dvou městech nezávisle na sobě socialističtí kandidáti do komunálních voleb použili hesla přihřívající nenávist. Tu chtěli vyhnat bezdomovce a narkomany. Jinde se zas prohlásili za národnostní většinu (ve zřejmé narážce na Romy).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

martin_simek

Mobilisace ?

neumite napsat cesky MOBILIZACE ? to je hrozna moda to "archaicke" psani S ;-(

0/0
17.9.2010 0:47

medved.m

"Fyzické násilí většinou nesnášíme ještě víc než práci"

Je vidět, Martine Komárku, z kterého etnika jistojistě NEJSI ;-D

Nejméně u jednoho to totiž neplatí.

0/0
16.9.2010 16:30

PanPredseda is back

Re: "Fyzické násilí většinou nesnášíme ještě víc než práci"

A jak to vlastne vidi oni? Je pro ne akcicka, pri ktere zazni: "Ne podivej jake mame pekne noze, tak ukaz jakou mas peknou penezenku" pohruzkou fyzickym nasilim, nebo praci, kterou si vydelavaji na zivobyti?

0/0
19.9.2010 23:02

xfilesbrno

Česko možná hledá

nového Sládka. Zato já jsem našel dalšího pitomce!!;-D;-D

0/0
16.9.2010 16:09

rozhorceny predstavitel 1+1=7

cikány do Indie a politiky do Vltavy

No tak proč ne?;-DNezní to špatněR^

0/0
16.9.2010 15:23

xfilesbrno

Re: cikány do Indie a politiky do Vltavy

že by nějaká menší defenestrace na zkoušku?;-D;-D

0/0
16.9.2010 16:39

zeolit

Osmdesát procent bělochů nechce Roma za souseda.

A divíte se? Vaše  kolegyně z MF DNES Petra Bartíková napsala článek s názvem "Za půl roku je z vás rasista." Článek a hlavně diskuse stojí za přečtení. Nedovedu si představit soužití v domě s pouhou jednou nepřizpůsobivou rodinou. Je dobrým zvykem dodávat, že proti Romům nic nemám a že všechny nelze házet do jednoho pytle. A je kus pravdy v tom, že zločiny "bílých límečků" po finanční stránce škodí daleko více. Ale  pomočený, podělaný, smradlavý, špinavý, hlučný barák  "obyčejným" lidem musí působit doslova utrpení. Mají tito lidé zastání? Neměla by televize ukázat, jak život leckde skutečně vypadá? Za integraci některých rodin bych poděkoval. Nezbývá potom než gheto.:-(

0/0
16.9.2010 14:26

medved.m

Re: Osmdesát procent bělochů nechce Roma za souseda.

Markíza na jaře jeden takový prešpurský dům ukázala.

Nepomohlo.

Tak vzal jeden z nájemníků pořádek do svých...

0/0
16.9.2010 16:34

escapada

Článek psaný

evidentně v žoldu ODS v pravděpodobně v nějaké nálevně nižší cenové skupiny a zřejmě ještě v mírném deliriu .

0/0
16.9.2010 14:12

zdeseny obcan

Re: Článek psaný

Spis je to takovy zalozpev nad chciplou a uz pekne zasmradajici multikulti.  ;-D

0/0
16.9.2010 15:21

čuk2gek

no, tak se nám tu zaregistrovalo zase pár

romobijců...

Že je Komárek mezinárodně uznanou jednotkou šmoka novináře už taky víme.

Avšak přátelé si říkám že tu máme druhou diasporu nepřizpůsobeného etnika. Zatímco do sebe uzavřené  židy tolerujeme, (přestože stále praktikují nerovnoprávnost pohlaví i ras - viz košer potrava a jiné)  anžto zdánlivě neškodí, cikáni, podle občanky  Romové a cikáni podle občanky Češi, (kteří rovněž uznávají nerovnoprávnost  pohlaví i ras) jsou zkrátka nesnesitelní, po staletí potíraní a přesto jich tu máme naseto. Ta neuvěřitelná vitalita obou etnik, to je  myslím velká výzva pro moderní vědu. V náboženství to zjevně není. Je to zřetelně velmi silný genetický vklad., nebo co? Hic Rhodos, hic salta.

0/0
16.9.2010 13:55

f-sport

Ti co jsou chápou problém a ti co lžou

... nějak jsem se poslední dobou přestal přít s obhajci "divných názorů". Zjistil jsem, že oni jim nevěří, oni se jen živí jejich vykládáním - jde o byznys. Pan Komárek samozřejmě velmi přesně chápe problém, stejně jako Kocáb (i proto se k Romům nenastěhoval) pro ně je to jen byznys a peníze. Stačí se s nimi bavit osobně.

0/0
16.9.2010 13:35

f-sport

hloupý a trapný článek

Rv

0/0
16.9.2010 13:29

bastianka

Nejste člověk s talentem

a na reklamní strategie už vůbec ne, milý pane, Vy jste obyčejný, nafoukaný a nevzdělaný hlupák.

0/0
16.9.2010 12:30

sickland2

Re: Nejste člověk s talentem

trefné R^ pro mne z toho plyne poučení, příště brát články od pana Komárka s velikou rezervou, resp. jeho články už nebudu číst vůbec :-)

0/0
16.9.2010 12:40

Fw 190 D

Doplnil bych autora blábolu

"Nadávat na Židy néni v módě" ..... protože žida neživíte z dávek, žid vám neutrhne měděný okap a nešacuje vás v tramvaji.  :-P

0/0
16.9.2010 12:30

tacco

Jsou různé rasy a že to člověk vnímá,

tak je rasista? Komunistických 99,9% "normálního" obyvatelstva ČR jsou rasisti, ti co říkaj že ne, jsou lháři.  Co je horší?

0/0
16.9.2010 11:59

babacek

Re: Jsou různé rasy a že to člověk vnímá,

99,9% jsou rasisti, že nechtějí stále někoho živit.

99,9 procentům však nevadí Černoši, Židé, Vietnamci, Číňané a další etnika. Jde tedy o klasický rasismus tak jak je vykládán ???8-o

0/0
16.9.2010 14:14

tacco

Re: Jsou různé rasy a že to člověk vnímá,

R^

0/0
17.9.2010 12:13

jose.vomacka

demagogie pana Komárka

"Výzkumy mluví jasně: Osmdesát procent bělochů nechce Roma za souseda. Bezdomovce považujeme za zvěř, narkomany za pakáž. Nadávat na Židy není v módě, ale třeba zas jednou bude."

Tak to je nádherná ukázka novinářské zkratky a demagogie, pane Komárku - ano, až budeme platit ze svých daní "neziskové" organizace, které se příštích dvacet let budou zabývat začleněním Židů do většinové společnosti, až bude speciální ministerstvo v čele s Kocábem nebo jiným kašpárkem, rovněž placené z daní, zabývající se otázkou Židů, až budeme přispívat na léčbu Židů, kteří si závislost přivodili sami, až nás na ulici a v hromadné dopravě budou obtěžovat zapáchající Židé, až budeme platit ze svých daní pohodlný život Židů, kteří nehnou prstem a ničí obecní majetek, ano, v ten okamžik se dostane do módy nadávat na Židy. Osobně ale nevidím jediný důvod, proč by tak tomu mělo být, protože výše zmíněné je sakra nepravděpodobné...

0/0
16.9.2010 11:57

paltt

Re: demagogie pana Komárka

Boze to je trefa.

Jen tam jeste chybi; Az budou Zide svym sousedum obveselovat noce v alkoholickem opojeni, a az budou Zide posilat svoje deti krast. 8-o

0/0
16.9.2010 12:09

DollyBastard

Re: demagogie pana Komárka

to jste asi nepochopil tu paralelu, kterou pan Komarek mel na mysli. Stejne tak jak dnes omlouvame svou netoleranci vuci jednem skupinam takovymi a takovymi argumenty, tak svou netoleranci omlouvala cela Evropa vuci Zidum v prvni polovine 20. stoleti zase jinymi argumenty. Doba se sice zmenila, ale princip zustava stejny.

0/0
16.9.2010 13:07

Fai Rodis

Re: demagogie pana Komárka

Mno - ty spatne zkusenosti s Romy jsou naprosto realne a nedaji se oddiskutovat. Kazdy to muze videt na vlastni oci v Chanove, Janove, to obzvlaste otrli mohou zajet in na prosluly slovensky Lunik IX...

Mozna i nasi predkove meli spatne zkusenosti s tou druhou skupinou...

0/0
16.9.2010 13:53

LUBr.doktorka_bačkorka

Nechápu, proč někomu dělá potíž označení Rom

Já tedy o nich, když je některý nablízku a nebo píši příspěvek se vyjadřuji zásadně jako o Romech, ale jinak jim v běžném životě samozřejmě říkám Cikáni. No, vlastně i jinak......

0/0
16.9.2010 11:49

iBLEJU

Re: Nechápu, proč někomu dělá potíž označení Rom

Slovo Cikán je popsáno ve Slovníku jazyka českého. Je to stejné, jako Čech, Maďar.... Pravděpodobně, podle medií, je Slovník jazyka českého literatura závadná!

0/0
16.9.2010 11:56

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Nechápu, proč někomu dělá potíž označení Rom

To slovo prostitutka je tam také a přesto je netaktické oslovit na E55 tuto ženštinu, "Haló prostitutko".

0/0
16.9.2010 12:00

Fatboymiki

Re: Nechápu, proč někomu dělá potíž označení Rom

proč? jak jinak bys ji chtěla oslovit, když ostatní výrazy pro tuto profesi jsou hanlivé.

0/0
16.9.2010 12:10

iBLEJU

Většina čtenářů vždy nadávala na p. Komárka,

nikdy jsem netušil proč.

Tak teď už to vím!

0/0
16.9.2010 11:48

LUBr.doktorka_bačkorka

Já bych lidem u ulice naopak přála, aby i oni

měli ve Sněmovně zastoupení. Většinou je to tam samý neúspěšný ve svém oboru vysokoškolák a tak ulice má možnost jen volit zkrachovalého vysokoškoláka, modrého, ořanžového, zeleného rudého a v brzo možná i puntikatého.

0/0
16.9.2010 11:44

pasaknet

Komarku pockej az se tady najde nejaky Geert Wilders

to teprve bude mazec clanek hnuj fuj

0/0
16.9.2010 11:40

daadyy

nechápu

Proč najednou začalo být používání slova cikán něčím skoro nezákoným? Aspoň v médiích mi to tak připadne.

0/0
16.9.2010 11:38

tacco

Re: nechápu

R^ , název cikán "vybydleli", ted si říkaj romové. Jak si budou říkat po zdiskreditování /pokud to ještě lze/ tohodle slova?

0/0
16.9.2010 11:41

iBLEJU

Re: nechápu

Vysvětlil nám to "Cynyc_", podle ostatní argumentace nějaký 10tiletý chlapec.

"Pojem "Cikán" označuje člena kteréhokoli z blízce příbuzných etnik, která kdysi přišla z Indie. Romové jsou největší z nich. Kvůli hanlivému podtextu pojmu Cikán preferuje i většina ostatních cikánských etnik označení Rom."

Z toho usuzuji, že nazveme-li Ostraváka Moravanem, mohl by se cítit uražen!

0/0
16.9.2010 11:43

iBLEJU

Re: nechápu

Nebo naopak. Nazveme-li jej Čechem.

0/0
16.9.2010 11:44

Basketfan

Zbytečné

Je asi zbytečné se tady rozohňovat - řečmi v diskuzi se nic z uvedených problémů nevyřeší. Je třeba tlačit na zákonodárce, aby spolky na ochranu nepřiměřených práv některých menšin nedostávaly tolik prostoru v médiích, nebyly jim poskytovány granty na "řešení problému" (chápej "co nejdelší prodloužení životnosti daného spolku") anebo aby se jako protipól zakládaly spolky na ochranu stejných práv i povinností pro všechny. Dokud se u nás bude poskytovat prostor "sociálně spravedlivým" křiklounům typu Kocába, a to dokonce prostor vytvořením významných úřadů či důležitých funkcí, do té doby se budou anti-menšinové (ale všichni víme, že jde v podstatě jen o jednu menšinu) nálady jen zhoršovat. Výsledkem pak mohou být v tom nejhorším případě i občanské nepokoje, iniciované buď většinovou stranou (pokud nám poctivě žijícím a daně platícím občanům dojde trpělivost) nebo menšinovou stranou (pokud nedostanou své dávky, třeba prostě jen proto, že už jim na ně nebude mít kdo vydělávat)...

0/0
16.9.2010 11:33

vlastiks

.. bydlení na zkoušku

... všichni ti kteří chtějí řešit problém "nepřizpůsobivých", a vadí jim uplatňovaný necitlivý přístup,  by měli povinně absolvovat minimálně jednoroční pobyt v tomto prostředí, případně v blízkém okolí, aby tak získali reálné poznatky.

... nevím proč se obdobné nabídce bránil pan Kocáb,

... možná by mohl ověřit pan Komárek, aby neplácal nesmysly

0/0
16.9.2010 11:28

Cynyc_

Re: .. bydlení na zkoušku

Proč? Problém s bydlením vedle nepřizpůsobivých snad chápe každý. Jenže jen těm inteligentnějším dochází, že pouze represe ho nevyřeší.

0/0
16.9.2010 11:38

vlastiks

Re: .. bydlení na zkoušku

... a co konkrétně navrhujete ?

0/0
16.9.2010 11:40

vlastiks

Re: .. bydlení na zkoušku

jen pro jednoznačnost malá vsuvka:

... vy inteligente

0/0
16.9.2010 11:48

vlastiks

Re: .. bydlení na zkoušku

.. a kde jsou ti inteligentnější,

Kampak se nám ti čerchmanti schovali?

Neschovali se, děti.

Umřeli. ...

0/0
16.9.2010 11:44

iBLEJU

Re: .. bydlení na zkoušku

No, Vám to nedošlo.;-D;-D

0/0
16.9.2010 12:00

trodas1

Předpokládám, že jste si již všichni všimli...

...že "žurnalisté" zásadně nepíší o tom, co občany pálí, ale o to, co od nich establishment požaduje. Pan redaktor Komárek je pravzor takovéhoto novinářského šmoka. Skutečné problémy a názory občanů se dozvíte někde jinde. Třeba tady: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010090502 a tady: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005030604 , nebo dokonce tady : http://www.protiprudu.info/vazena-redakcia.html. Tak dlouho do nás budou různí Komárkové bez ohledu na realitu pumpovat svou multi-kulti propagandu, až to špatně dopadne. V lepším případě bude takových Harmanů přibývat, v horším si lidé navolí nějakou skutečně, nikoliv jen teoreticky neonacistickou stranu, která jim slíbí, že udělá konečně pořádek. Jak daleko od takového řešení je autorka posledního článku uvedeného výše?

0/0
16.9.2010 11:27

iBLEJU

Re: Předpokládám, že jste si již všichni všimli...

V roce 1933, v roce vítězství strany A. Hitlera, již většina Němců knihu Mein Kampf znala. Přesto tuto stvůru volili!

0/0
16.9.2010 11:31

Cynyc_

Re: Předpokládám, že jste si již všichni všimli...

No jistě. Najít si článek, se kterým souhlasím, a pak ho prohlašovat za "skutečné názory občanů", to je opravdu hodnotný postup.

0/0
16.9.2010 11:41

iBLEJU

Re: Předpokládám, že jste si již všichni všimli...

Jasně! Jediné skutečné názory má Cynyc_.

;-D;-D

0/0
16.9.2010 11:58

trodas1

Re: Předpokládám, že jste si již všichni všimli...

Jenže milý příteli, ony to názory občanů skutečně jsou. Ti lidé to píší proto, že si to myslí a na rozdíl od pana Komárka a jemu podobných je za to nikdo neplatí a píší to ve svém volném čase. Stačí?

0/0
16.9.2010 13:18

iBLEJU

Pan Komárek v tomto článku o sobě napsal, cituji:

"Jako člověk s talentem pro reklamní strategie..."

No, já si po přečtení Vašeho článku o Vás myslím něco zcela jiného, pane Komárku!Rv

0/0
16.9.2010 11:23

Basketfan

Re: Pan Komárek v tomto článku o sobě napsal, cituji:

Pan Komárek v tomto článku uplatnil talent a rafinovanou reklamní strategií nahnal extrémistům řadu potenciálních příznivců... Kdo ví, možná to bylo tím hlavním smyslem onoho výtvoru - ale to ví jen pan Komárek...

0/0
16.9.2010 11:26

iBLEJU

Re: Pan Komárek v tomto článku o sobě napsal, cituji:

Nojo, to je fakt!

0/0
16.9.2010 11:32

vimr

Re: Pan Komárek v tomto článku o sobě napsal, cituji:

Souhlas, také mám ten pocit.

0/0
16.9.2010 11:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.