Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Naivní, možná i hloupý, hodnotí exministři Johnův protikorupční plán

Nápady jsou to možná dobré, ale naprosto naivní, tvrdí bývalí ministři vnitra o protikorupčním plánu současného ministra vnitra Radka Johna. Většinu ze zamýšlených opatření podle nich nelze uskutečnit a některá dokonce považují za nebezpečná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hlava222

No když pyskuje Ičko

tak ten protikorupční plán bude určitě dobrý.

Pokud se pamatuji tak Íčko dělal všechno proto aby korupce byla zcela beztrestná, to bylo hlavně to rozprášení těch specializovaných policejních útvarů a to drastické osekání odposlechů.

A nešlo jenom o korupci pokud se pamatuji tak  Íčko zařídil že policie nebude jezdit k nehodám, u kterých  k nějakému zavážnému přestupku dojít vždycky musí ale že nás bude buzerovat někde kde ty vážné přestupky nejsou.

0/0
16.9.2010 14:43

Nannius

.

Souhlasim s vetsinou prispevku (alespon tech novejsich) - Johnuv plan urcite neni dokonaly a ma spoustu much, ale konecne zacal nekdo neco delat, ne jen kecat a pak tvrdit, proc to nejde.

v posledni dobe jsem ve filmech opakovane slysel peknou vetu:

"Myslim, ze je lepsi zadat odpusteni, nez povoleni"...

0/0
16.9.2010 11:26

jacenzoridnes

Re: .

je to jasné ne ? Naivní a možná i hloupí diskutující nemohou jinak než souhlasit a podporovat naivní a možná i hloupý protikorupční plán .....

0/0
16.9.2010 13:56

logar

Re: .

jaký nápad máš ty?

0/0
16.9.2010 14:29

jacenzoridnes

Re: .

dodržovat a využívat stávající zákony které dávají dostatečný prostor a kompetence k vyšetření všech podezřelých kauz ..dokonce ukládají orgánům činným v trestním řízení vyšetřování zahájit. Ale zatím se nic nedělá jen se dokola vymýšlejí nové a nové hlouposti postrádající jakékoliv alespoň minimální legislativní znalosti. Asi se čeká, až eventuelní trestné činy budopu promlčeny.

0/0
16.9.2010 17:09

brkowycz

(Libovolní) politici si šeptají sami pro sebe...

"Ty vo**, ten John to snad s tim bojem proti korupci myslí vážně?!"

0/0
16.9.2010 10:44

jahoda22

Re: (Libovolní) politici si šeptají sami pro sebe...

taky to tak na mě působí R^R^R^

0/0
16.9.2010 10:44

toddla

Dobré body plánu:

myslím, že je fajn, že konečně někdo na ministerstvu pochopil, že nejde jen žvanit a představil nějakou osnovu aspoň, hlavní body, které se rozpracují s pomocí jiných ministerstev. Teď aby to dovedli do správného konce, ale nápad dobrej!R^

0/0
16.9.2010 10:28

tuzemsky um

Re: Dobré body plánu:

R^ souhlasím. Cesta se dolaďí, jen se po ní vydat!!

0/0
16.9.2010 10:32

tuzemsky um

nóóó

již delší dobu tady zkouším jednu věc. Zkouším se ptát těch, kteří jsou silně kritičtí a nebo přímo sprostí k některým politikům, kdo je jejich favoritem. Ještě nikdy jsem nedostal odpověď. Rozumím tomu tak, že se za své favority stydí!!

0/0
16.9.2010 10:27

Dynko

Re: nóóó

zadnyho nemaji...nadavaji na vsechny a na vsechno, bez premysleni

0/0
16.9.2010 10:28

toddla

Re: nóóó

R^:-)

0/0
16.9.2010 10:29

jahoda22

Re: nóóó

anebo mají, ale moc dobře vědí, že i ten politik není čistý jak lilie :D

0/0
16.9.2010 10:30

Škubi

Naivní, možná i hloupý

byl Johnův vstup do politiky...

0/0
16.9.2010 10:17

Tom Atom

Re: Naivní, možná i hloupý

je Váš příspěvek, když jen nadávate a ani neupřesníte na co:-)

0/0
16.9.2010 10:21

jahoda22

Re: Naivní, možná i hloupý

To teda jo, opravdu podnětný příspěvek do diskuze.

0/0
16.9.2010 10:27

tuzemsky um

Re: Naivní, možná i hloupý

mohl bys jmenovat alespoň jednoho svého favoritního politika, prosím. Děkuji.

0/0
16.9.2010 10:22

toddla

Re: Naivní, možná i hloupý

Souhlas, tyhle příspěvky "mám nejraději." Kecálkové, co sami nic neumějí a jen nadávají, aspoň že si to ego zvednou tady na diskuzích;-D

0/0
16.9.2010 10:23

vokroj

Kdo umí, ten umí,

tahle vláda prostě a jednoduše neumí. Její výsledky lze očekávat v této rovině katastrofální ...

0/0
16.9.2010 10:01

Tom Atom

Re: Kdo umí, ten umí,

A konkretizovat? Nebo jen další nadávač?;-D

0/0
16.9.2010 10:04

vokroj

Re: Kdo umí, ten umí,

Každý svým rozumem, stačí sledovat a dávat si dohromady vše kolem "nich" ... kdo nechce, nepochopí

0/0
16.9.2010 17:22

Tom Atom

VV plní svůj program: viz protikorupční opatření

Kdo z jinejch ministrů to navrhl? To mně právě přijde blbý, že jednou někdo nabídne program, který má i konkrétní body a nejen žvásty a kritizujou ho, že něco navrhl a když nenavrhne nikdo nic a sedí se a čeká, až ten stát úplně vyrabujou, tak se nadává a zase se sedí a nic nedělá...Čecháčství:-/

0/0
16.9.2010 9:58

bobek_79

Re: VV plní svůj program: viz protikorupční opatření

R^

0/0
16.9.2010 10:01

intalex

Re: VV plní svůj program: viz protikorupční opatření

R^R^R^

0/0
16.9.2010 10:10

tuzemsky um

Re: VV plní svůj program: viz protikorupční opatření

R^!!

0/0
16.9.2010 10:23

Dynko

Re: VV plní svůj program: viz protikorupční opatření

presne recenoR^

0/0
16.9.2010 10:27

pokuston7

kdyz s necim icko nesouhlasi

tak to nemuze byt vubec spatny... :-P

0/0
16.9.2010 9:57

jahoda22

Re: kdyz s necim icko nesouhlasi

R^R^R^

0/0
16.9.2010 10:26

12mmmm12

Co VV zůstalo z předvolebních slibů,

krom koryt ;-D;-D;-D Zejména to o dinosaurech a dají si na kandidátku Kasala 8-o8-o8-o

0/0
16.9.2010 9:50

intalex

Re: Co VV zůstalo z předvolebních slibů,

Kasal na kandidátce VV? Evidentně vůbec nevíte, o čem píšete. Když už někoho kritizuju, tak si nejdřív zjistím celou pravdu. Takže prosím na které kandidátce VV Kasal figuruje?

0/0
16.9.2010 9:53

Tom Atom

Re: Kasal není na kandidátce VV

Je to přece kandiát KDU-ČSL s podporou VV myslím by the way..:-)

0/0
16.9.2010 9:55

ROSES_LIVE_RESURRECTION

Jaky ministr, takove plany

!!

0/0
16.9.2010 9:46

acp1

mhu he he vysetrovaci parlamentni komise co jich bylo

0/0
16.9.2010 9:45

vůle

manuály

Dej policajtovi manuál a on neudělá ani o Ň víc, protože mu to manuál neuložil. Z manuálů (směrnic, instrukcí, nařízení apod.) jsme si dělali srandu už za minulého režimu. Postrádali jsme totiž v manuálu úvodní větu : "Polož před sebe čistý papír, vezmi do pravé ruky ořezanou tužku a piš!". Proto jsme nepsali. V tomto se ukazuje, jak John byl možná nějaký novinář, ale o řízení nemá ani potuchy. Jen všechno sprasí. Měl možnost bojovat proti korupci ustavením parlamentní vyšetřovací komise na nákup Pandurů, to nepochopitelně odmítl. Přitom z výpovědi Topolánka vyplývá, že za Pandury lobboval Vondra. Takže Vondra lhal národu v neděli v televizi u Moravce, že nelobboval, lhal až byl celej rudej a ještě víc byl v obličeji křivější. No křivák! Lidi volte stranu Johna i rodnou stranu Vondry.

0/0
16.9.2010 9:28

Tom Atom

Re: manuály

Ježíš a co všichni nadávaj na manuál, když to není nějaké opatření a bylo to jenom jako další příloha k tomu? Přečtěte si ty opatření, manuál je jenom okrajová věc že jo;-)

0/0
16.9.2010 9:33

intalex

Re: manuály

Přesně tak...manuál je jen jedna část celého návrhu.

0/0
16.9.2010 9:48

vůle

Re: manuály

Postrádám jedno opatření, a to ustavení parlamentní vyšetřovací komise k nákupu Pandurů. Ať konečně zjistí, kdo z politiků za těmi Pandury stál. Stačí vyslechnout Topolánka a je v tom Vondra! Až bude vyšetřovací komise, budu přesvědčen, že to John myslí vážně. Současné zákony dávají dostatek prostoru k postihu korupčníků, hromadění dalších a dalších opatření k potírání korupce, je pouhým vytvářením dojmu aktivity! SKUTEK PŘITOM UTEK!

0/0
16.9.2010 10:54

on.

no, ze to tak hodnoti Langer a Pecina

je spise pozitivem.

Ale, ze to tak hodnoti Transparency International, uz moc dobre neni.

0/0
16.9.2010 9:20

Tom Atom

Re: no, ze to tak hodnoti Langer a Pecina

Amnesty je dnes už jenom tlkající organizace, která se nechce přihlasit k žádné politické odpovědnosti, ani jako poradní orgán...Raději bude vydávat své láskyplné brožurky o světě bez korupce a o milém přesvědčování lidí, aby nekradli a nepodváděli. Zkrátka pan Láska;-D

0/0
16.9.2010 9:28

on.

Re: no, ze to tak hodnoti Langer a Pecina

lepsi pan Laska, nez pan Zlodej (nebo nedej boze pan Nenavist). A proc by se mela prihlasit k odpovednosti za neco, s cim nesouhlasi?

0/0
16.9.2010 9:31

Tom Atom

Re: no, ze to tak hodnoti Langer a Pecina

opravda: Transparency jsem mínil samozřejmě, abych Amnesty neuškodil nějak:-)

0/0
16.9.2010 9:31

Tom Atom

Re: no, ze to tak hodnoti Langer a Pecina

No nemusí se přihlašovat, ale pokud něco kritizuje, tak má navrhnout něco jiného, co by fungovalo a vnést to na pořad jednání a ne řvát, jak je to nelidské opatření, přitom jak hodláte bojovat s korupcí? Že ji pohladíte nebo na toho podvodníčka ukážete ty ty ty a poplácáte ho po zadku?;-D Mě vždycky ti naivkové fascinovali...

0/0
16.9.2010 9:37

on.

Re: no, ze to tak hodnoti Langer a Pecina

zrovna nedavno se mi podarilo zapnout CT24 a byl tam nejaky typek od TI. A ten rikal, ze represe je dulezita, ale jeste dulezitejsi je prevence. Tj. udelat prostredi, kde se korupce nevyplaci. Dokonce mel aj nejake konstruktivni navrhy, ktere si nepamatuju (takze asi davaly smysl :-))

0/0
16.9.2010 9:56

Stracholam

Jsem zklamaný...

v Johnově strategii se vůbec nehovoří o veřejných zakázkách, přitom  je to největší semeniště korupce, kterým utíkají miliardy korun. Tajně jsem doufal, že se jako dosud jediný ministr odváží navrhnout některá opravdu účinná opatření, např. ezakizaci, elektronické aukce, vyšší tresty, protikorupčního ombudsmana atp.

0/0
16.9.2010 9:20

on.

Re: Jsem zklamaný...

jedine poradne reseni je naprosta transparentnost zakazek od vyberoveho rizeni po realizaci, vcetne dostupnosti detailniho rozpoctu. A k tomu osobni odpovednost urednika.

0/0
16.9.2010 9:23

Tom Atom

Re: Veřejné zakázky

Asi jste to moc pozorně nečetl, pač je to jednim z bodů a dokonce se objevila nová iniciativa na Ministerstvu pro místní rozvoj, kdy bude speciálně vytvořena konečně novela o veřejných zakázkách...R^

0/0
16.9.2010 9:23

ichabod.crane

Re: Jsem zklamaný...

veřejné zakázky jsou v kompetenci jiného ministerstva (MMR)

0/0
16.9.2010 9:26

Tom Atom

Re: Jsem zklamaný...

To ano, ale je to jeden z bodů, na kterém se pak staví i konkrétní opatření protikorupčního plánu že jo. Bez dobrého zákona můžete jen těžko něco konat a je podle mĚ dobře, že ministerstva v tom chtějí spolupracovat i se spravedlností ještě a nepřetahují se o to, kdo udělá víc!

0/0
16.9.2010 9:51

tomasay

čeká snad někdo,

že by Langer a Bublan hodnotili něco jinak nežli negativně ??speciálně Langer je na podobná hodnocení ten největší expert...a to jsem volič ods...

0/0
16.9.2010 9:15

ou_Jo

Vzhledem k faktu, že John je jen nastrčený kašpárek,...

...který to měl akorát přečíst,  šéfem MV je de facto Bárta, tak to vypovídá rovněž o jeho nekompetentnosti !!

0/0
16.9.2010 9:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.