- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
taky jsem jednou na D8 píchnul - ale než jsem vylezl, tak jsem si počkal, než za mnou (tedy vlastně vedle mne) bude prázdno
ale jednou jsem se bál zastavit a vyměnit prázdný kolo a tak jsem jel dál, než jsem skončil na ráfku - ale zase na místě, kde jsem mohl zastavit a vyplakat se navíc to kolo prostě nešlo sundat, ale to už je další historka
Počítám, že tou dobou byla ještě vcelku tma a řidič možná neměl ani reflexní vestu, na dálnici je to skutečně sebevražedná kombinace, kdoví proč ten další nejel v levém pruhu, každopádně dost chyba, že ujel.
Jinak zastavit na dálnici byť v odstavném pruhu je vážně o hubu.
"řidič možná neměl ani reflexní vestu" - na základě čeho si tohle myslíš?
"zastavit na dálnici byť v odstavném pruhu je vážně o hubu" - pokud řidiči neporuší své povinnosti, tak není důvod.
no ja nevim....tak preci kdyz vystupuje tak snad vidi v zrcatku jestli neco jede...kort v noci jsou videt svetla....a hlavne kdyz vidim odstaveny auto (v noci jsou krasne videt ty vystrazny) tak preci prejedu do levyho pruhu? ikdyz zas buhvi jak nakladaci hmmm....smutny
1. Věta : ...zaklíněného mezi přívěsem a návěsem ...
Pane redaktore, alespoň si to po sobě přečtěte, to auto by toho táhlo nějak moc...
Pneumatiku jsem na dálnici měnil. Nebylo vyhnutí.
Čest jejich pamatce
Asi tak. Logický postup při podobné události:
1) Zastavit co nejdále od jízdních pruhů (úplně těsně u svodidel nebo klidně na trávě mimo dálnici, pokud tam nejsou svodidla)
2) Výstražný trojúhelník dát DOSTATEČNĚ daleko za odstavené auto (na dálnici klidně 200m), cestou k místu jít MIMO dálnici.
3) Vystoupit z auta a počkat MIMO dálnici ZA odstaveným autem na příjezd asistenční služby.
Nastesti jsem se v takove situaci jeste neocitl, ale pokud bych mel na dalnici defekt, tak i za cenu zniceni rafku dojedu na nejaky parking nebo pumpu (zrovna v ČR jsou pumpy snad kazdych 10km). Menit kolo u dalnice ani nahodou, to si primo rika o nestesti...A jeste k tomu v noci...
Hm, a není lepší si zavolat odtahovku, kterou máš v rámci asistenčních služeb zadarmo, než ničit ráfek (a možná i podběh a blatník)?
Když vidím v odstavném auto, tak uhýbám do levého, pokud to nejde, tak zpomalím a míjím s maximální obezřetností - co kdyby, že... Bohužel většina závodníků na českých silnicích takhle neuvažuje.
Bohuzel se pomerne casto stava, ze to auto je videt az na posledni chvili - a vetsinou je to proto, ze neni nijak oznacene, trojuhelnik ma 3 metry za naraznikem...a pak uz se s tim tezko neco dela...
Tak brzy ráno je ještě tma, takže motat se na české dálnici kolem auta není moc dobrý nápad. Navíc jezdí spousta rozespalých "truckerů". Jsem zvědavý jestli PČR zapracuje a podaří se jim najít viníka - takových případů je ale pořád míň.
Podle mě je viník ten opravář. Osobně se jako řidič těchto situací dost děsím. Kdyby na mě na dálnici někdo vyskočil, tak ho prostě taky přejedu...