Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ježíš dobývá rýžová pole. Na čínském venkově přibývá křesťanů

Čínští křesťané se už nemusí tolik schovávat. V rychle se měnící zemi nachází křesťanství stále větší prostor. Zejména na venkově mu oveček přibývá podstatně rychleji než komunistické straně členů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Semper..

Doufejme, že katolické křestanství nahradí budhismus

onu  ideologii stejně trapnou jako ateismusR^R^R^

0/0
13.2.2011 18:43

jyr

Mao nebo Ježíš, zcela jedno.

0/0
15.9.2010 17:11

proLogos

Re: Mao nebo Ježíš, zcela jedno.

... si myslí, kdo neznají.

0/0
15.9.2010 18:05

jyr

Re: Mao nebo Ježíš, zcela jedno.

Neznají co ?

0/0
15.9.2010 18:20

proLogos

Re: Mao nebo Ježíš, zcela jedno.

=) Ty dva

0/0
15.9.2010 19:41

jyr

Re: Mao nebo Ježíš, zcela jedno.

Které dva ?

0/0
15.9.2010 21:07

proLogos

Re: Mao nebo Ježíš, zcela jedno.

Dobrá skleróza =)

0/0
16.9.2010 6:48

jyr

Re: Mao nebo Ježíš, zcela jedno.

Tak které dva ?

0/0
16.9.2010 12:13

proLogos

Re: Mao nebo Ježíš, zcela jedno.

Ty v nadpisu.

0/0
16.9.2010 15:32

jyr

Mao nebo Ježíš, zcela jedno.

Jóóóó ty !! To jste měl napsat hned !!

0/0
16.9.2010 19:09

proLogos

Útržky z "katolické" Číny

Emeritní biskup Hongkongu kardinál Joseph Zen pro AsiaNews: "Jsem si vědom, že jsem hříšník. Ale nechci přidat ke svým hříchům ještě jeden hřích, totiž být psem, jenž neštěká, když je čas tak činit."

Mají biskupové v Číně šanci vést dialog: Mezi sebou? Ne! Vláda je pevně hlídá, aby jim v tom zabránila. S vládou? Jistě ne! Musí pouze poslouchat. Je jim přikazováno, aby odešli na místa, která neznají. Jsou obesíláni na schůze, aniž by znali jejich program. Jsou jim předkládány k předčítání texty promluv, které nenapsali a na které se nemohli předem ani podívat.

Metody pronásledování se vylepšily. Je slibováno, že bude šetřeno svědomí. Lži jsou legitimními způsoby, jak dosáhnout úspěchu. My ale říkáme: „Co chce strana, není to, co chce papež.“ Tím jsme vinni konfrontací. Ale v současné době „šťastnou náhodou“, co chce strana, jak se zdá se shoduje s tím, co chce Kongregace pro evangelizaci národů...

0/0
15.9.2010 9:01

proLogos

Re: Útržky z "katolické" Číny

http://res.claritatis.cz/zpravy/asie/kardinl-zen-o-situaci-crkve-v-n/4150?PHPSESSID=e4be32ee4e6f2c7224430bbea47300e6

0/0
15.9.2010 9:01

procnemateradilidi

Pán Ježíš má moc uzdravovat!!!

http://www.ksdz-jbc.cz/zvuk/Jarka_K_svedectvi_10.mp3 svědectví o rakovině a pánu Ježíši.R^

0/0
14.9.2010 21:31

libynn

Ne Ježíš!

To někomu jinému se hodí nevzdělaná, poslušná a levná pracovní síla!

0/0
14.9.2010 19:55

pes Muki

ale

Cinanu je asi miliarda, takze 70 milonu neni nic moc.

0/0
14.9.2010 19:13

proLogos

Re: ale

Já jen že nedávno (měsíc) byla na RV informace z toho samého úřadu o 23 mio

http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=13186

Tak nevím, kdo má pravdu =)

0/0
14.9.2010 21:12

acotakhle

No to si teda číňani pomůžou!

Z deště pod okap. Komunismus nebo křesťanství, oboje je jenom prostředkem k ovládání mas (jakož i jiné ...ismy). Ale budiž, věř a víra tvá tě uzdraví ...;-(

0/0
14.9.2010 15:12

proLogos

Re: No to si teda číňani pomůžou!

No, ono si mezi ismy nevyberete - některé alespoň naplňují, materializmus bez cíle vyprazdňuje..

0/0
14.9.2010 15:16

slon75

Re: No to si teda číňani pomůžou!

Je zajímavé, že se stavíte proti komunismu, ale přitom přejímáte Marxův "vědecký" názor na náboženství ;-)

0/0
14.9.2010 16:03

acotakhle

Re: No to si teda číňani pomůžou!

Dobrý postřeh, ale to je taky to jediné, v čem s Marxem souhlasím.

0/0
14.9.2010 16:06

pes Muki

Re: No to si teda číňani pomůžou!

Ta vase vira je dost nesnasenliva. Takovi fanatici,kteri jsou presvedceni, ze jen jejich vira je ta prava, kdyz se dostanou k moci,tak je to tragedie.

0/0
14.9.2010 18:11

acotakhle

Re: No to si teda číňani pomůžou!

Jaká moje víra? Já jsem bezvěrec!

0/0
15.9.2010 7:43

Plác

Hrozba pro čínskou kulturu

Po tisíciletí rozvíjela čínská civilizace, jež je nejstarší na tomto světě, duchovní bohatství založené na hledání principů přirozeného řádu věcí a na snaze o dosažení harmonie se svým okolím i uvnitř sebe sama. Leč překotný vývoj ke kapitalismu a westernizace přináší Číňanům v posledních letech duchovní prázdnotu. Toho se snaží využít extremistické organizace, jakou je například katolická církev, k šíření uchylné demagogie - tzv. "křesťanství". Doufám, že se budhistickým kněžím podaří zastavit šíření onoho nebezpečného bludu.

0/0
14.9.2010 14:53

proLogos

Re: Hrozba pro čínskou kulturu

Proč je křesťanství úchylné? A ve srovnání s jakou Pravdou je to blud?

0/0
14.9.2010 15:15

slon75

Re: Hrozba pro čínskou kulturu

Přeci ve srovnání s Plácovou Univerzální Jedinou Pravdou ;-)

0/0
14.9.2010 16:07

pes Muki

Re: Hrozba pro čínskou kulturu

Byla to civilisace staticka, neprejici pokroku a pravu jednotlivce. Jedina dynamiclka civilisace se zrodila na zapade, kdy za 200 let dokazala prinest vice zmen a zlepseni lidskeho zivota, nez cina za 3000 let A hlavne dokazala znicit otroctvi, nevolnictvi a podanstvi a prinest myslenku, ze clovek tu neni jen pro mocnare ale ma prava a vlada je tu, aby prava individua hajila. Na to neprisla zadna jina civilisace.aby misto poddanych mela obcany

0/0
15.9.2010 0:25

yyj

Viz. dnešní, právě na tapetě, Belgie

Čínské křesťanství je a bude stejné jako v Amerikách, Evropách, Afrikách, -ách-ách-ách-ách-ách-ách-ách-ách.

Všude jsou děti bezpodmínečně svěřeny do "učení" křesťanským duchovním.

0/0
14.9.2010 13:24

proLogos

Re: Viz. dnešní, právě na tapetě, Belgie

Belgie je vpravdě hodná příkladu křesťanské země - se sekulárním evropským centrem v Bruselu, polosobectvím směřujícím k roztržení státu a státní řízenými útoky proti snahám upřímných křesťanů.

V Belgii je totiž milejší křesťan pokrytec, který se moc neozývá - a případně se využije i propagandisticky..

0/0
14.9.2010 13:38

yyj

Viz. dnešní, právě na tapetě, Belgie

Kecáte nesmysly. Upřímní, milejší, křesťané pokrytci v Belgii. Propaganda.

Asi nemáte televizi. Co vím, nejste jediný.

Jako "fčera" na tapetě Německo, předefčírem na tapetě USA, ještě víc předefčírem Irsko, Česko,............ prostě na SVĚTĚ křesťany ničené děti.

13 dětí v Belgii z víc než 500 spáchalo sebevraždu po zneužití duchovníma otcama.

0/0
14.9.2010 14:05

proLogos

Re: Viz. dnešní, právě na tapetě, Belgie

Taky jsem to četl. A vy taky vězte, že v USA bylo v roce 2009 vyšetřováno 18 případů zneužití mladistvého knězem (což je převedeno 1/4 četnost oproti tamní mužské populaci).

A pochopte, že Belgie a Nizozemí je v křesťanství liberální extrém už od 60. let. Teď se projevuje jeho ovoce. V podstatě tam neexistuje křesťanský život jako takový - mše jsou frašky, nad názory mnoha kněží a řeholníků se průběžně v diskuzi nestačíme divit.. Do kostela se nechodí, ale když se tam něco semele, může za to Vatikán.. Podívejte se, kam dospělo Nizozemí v legalizaci prostituce, eutanázie.. Doufám že aspoň primas Leonard v Belgii to trochu pospraví.

Irsko je jinej případ - tam školství plně leželo v církevních rukou, protože stát byl extrémně chudý. Proto se kvůli zásluhám zavíraly oči a morálka klesla.

0/0
14.9.2010 14:21

yyj

Pořád jsou to nesmysly.

Žádný falář, jakékoli funkce a sekty, nebyl zatím nikdy potrestán za zločin jako normální zločinec. V arestu by se mu totiž dostalo stejného a jiné spravedlnosti, prý jsou normální zločinci na pedofily speciálně vysazení. Pan president Klaus moudře rozdělil Česko na soudce a ostatní. Dávno už je křesťanský svět rozdělen na zločince a křesťanské duchovní. Z hitlerjúgend vzešlý šéf před půl rokem sliboval, že zločince předá světské spravedlnosti. Že by už vyměkl ? O nikom takovém, a že průšvihů je pořád dost, jsem zatím neslyšel ani nečetl. Vy snad ano ? Pošlete adresu. Nesmysly nepište. Jen holou pravdu.

0/0
14.9.2010 15:38

proLogos

Re: Pořád jsou to nesmysly.

Holou pravdu jsem napsal. A nenechte se mýlit tím, že média nepíšou o trestání duchovních. Nehodí se jim to do krámu. Pravda je taková, že Katolická církev mnohdy postupuje proti viníkům i v momentě, kdy civilní orgány zastaví stíhání.

Studie sexuálního zneužívání v katolické církvi USA objednaná biskupskou konferencí http://www.nccbuscc.org/ocyp/JohnJayReport.pdf

Studie z prostředí státního školství http://www2.ed.gov/rschstat/research/pubs/misconductreview/report.pdf

USA se hodí, protože se jedná o masu 300 mio obyvatel, není to rozkouskovaná Evropa, která plošně problém neřeší a nezkoumá. Přesto se podle úkazů zdá, že problém zneužívání je stejně rozkročen. Abyste si mohl srovnat měřítka, za rok 2008 na cca 101mil. u.s. mužů nad 18 let připadá 70252 sexuálně zneužitých. V Katolické církvi na 59tis kleriků max 18 případů (a to včetně 8 v té době ve vyšetřování). 10 tedy bylo jistě potrestáno.

0/0
14.9.2010 16:31

yyj

Re: Pořád jsou to nesmysly.

Kolik "zdrávasů" který dostal ?

0/0
14.9.2010 17:04

proLogos

Re: Pořád jsou to nesmysly.

Potrestáno samozřejmě civilně podle zákona =) On je rozdíl posuzovat promlčené zločiny z 50. let, o kterých se tady píše (ty odškodňuje Církev finančně doslova do roztrhání těla). Nepromlčenými zločiny se samozřejmě zabývají státní orgány.

0/0
14.9.2010 17:17

yyj

To rád slyším (čtu)

Až bude zavřen do správného arestu (podle provinění) první, přestanu ostatní otravovat.

0/0
14.9.2010 17:39

proLogos

Re: To rád slyším (čtu)

Tak líp hledejte... Anglicky snad umíte.

http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5gjvz88NQgvP3hJrezL8GLEh7jT6Q

http://www.kake.com/home/headlines/52717107.html

...

0/0
14.9.2010 17:44

yyj

To rád slyším (čtu) o potrestání civilním soudem.

Anglicky opravdu neumím. Jen z písniček znám pár slov. Žádná ze škol, kterou jsem navštěvoval - občas - ji nevyučovala. Domluvím se, OFŠEM, i s Maďarem(kou),  Španělem(kou), Italem(kou), Francouzem(kou), Angličanem(kou), atp. ač žádný jejich jazyk  neumím. Snad jsem uměl trošíčku latinu.

0/0
14.9.2010 20:54

proLogos

Re: To rád slyším (čtu) o potrestání civilním soudem.

.. vlastně ani nemusíte umět.. Celé webové stránky umí strojově přeložit http://translate.google.com/#en|cs|

Přeju hezký den =)

0/0
14.9.2010 21:10

yyj

To rád slyším (čtu) o potrestání zločinců civilním soudem.

Už jsou i zavření ?

To bych OFŠEM musel mít nějaký důvod to v angličtině hledat. Nemám. Názory mas mě nikdy nezajímaly.

Moje bývalá MUDr.Bc. mi něžně a odborně říkala : nasertivně arogantní asociál.

0/0
14.9.2010 21:24

Enin

Re: Pořád jsou to nesmysly.

Škoda, že lidé mají o křesťanství pořád iluzi, že je to jen katolická církev... Já osobně jsem křesťanska, ale s mnoha věcmi u katolíků vehementně nesouhlasím. Jenže pak jsem braná holt jako sektářka... Já jen, že mě mrzí, že se říká: křesťani - to je mše, kněz, papež a zdrávasy. jenže ono to o tom vlastně vůbec není. možná je to trochu mimo mísu, ale dost se mě dotýkají takové ty diskuze, kde se lidé obouvají do křesťanů a přitom myslí jen katolickou církev a kritizují i věci, které kritizuji také.

0/0
12.12.2010 22:40

yyj

Jedna vlaštovka jaro nedělá.

Křesťanství se dělí na sekty a asi největší je KC. Myslím, že nejen katolíci se dopouštěli zločinů, když svou víru šířili ohněm a mečem. Jedna sekta loupila a vraždila druhou, ta třetí,...tisíce let a pořád i dnes. Nikdy nešlo o nic jiného než o bohatství světské a světskou moc. Jen chudí duchem...vidí něco jiného

Jsem věřící a prý jsem mystik. Alespoň tak mě nazval po několikadení diskusi tady někde jeden, podle vyjadřování a používání argumentů vzdělaný nefanatický křesťan.

Berličku instituce potřebují jen slabí. Mystik ví, že Bůh je, protože se s ním setkává přímo. Můj Bůh pro FŠECHNY je čtverácký a opatruje mě od nekřtěňátka dosud. Měl hodně práce a někdy i dnes má. Bylo mu zcela jedno, že jako dítě jsem v něj nevěřil, prostě jsem díky němu dodnes přežil. A musel mě záchranou sítí obklopovat ze FŠECH stran.

Jeden civilním soudem odsouzený sadistickopedofilněhomoneboiheterosexuální duchovní už je. Zatím nevím, zda už sedí.

0/0
13.12.2010 16:39

greenalien

Hm, škoda

Takže se náboženské blouznění šíří i do země kde ještě byli lidé schopni uvažovat reálně. To bude radosti mezi místními diskutéry až v Číně křesťané začnou lobovat proti kontrole porodnosti a potratům.

0/0
14.9.2010 13:19

proLogos

Re: Hm, škoda

Čínská kontrola formou "jedno dítě a dost" byla pohromou pro celou zemi - to už uznala i tamní vláda.

Upřímné křesťanství je dost dobrou cestou ke zbourání režimu, který tam panuje - podobně, jako se stalo v Polsku. Je ovšem otázka, nakolik se lokální protestantské církve a státní katolická církev odtržená od Vatikánu plánovaně věnují státní agitce..

0/0
14.9.2010 13:28

greenalien

Re: Hm, škoda

Jedno dítě a dost byla celkem nevydařená politika, jenže může brzo nastat opak: když se jim řekne že kondomy jsou satanovo dílo a potrat je vražda, tak jako to katoličtí kněží učí afričany, pak může dojít k opačnému extrému.

0/0
14.9.2010 13:32

proLogos

Re: Hm, škoda

No jo, když on ten potrat je vražda... Prostě, život je asi extrém =)

0/0
14.9.2010 13:46

greenalien

Re: Hm, škoda

I tak se to dá vnímat, ale snad cibulka není to samé co tulipán, ne? Tak proč by mělo být embryo člověk? :)

0/0
14.9.2010 13:49

proLogos

Re: Hm, škoda

A odkdy to je člověk? Kdy řekne zákon? To je trochu technoidní pojetí lidského života, který nedokážem stvořit (tedy např. zabitému vrátit)

0/0
14.9.2010 14:10

proLogos

Skutečnost?

Radio Vaticana 16.8.2010 Počet křesťanů v Číně roste

Čínská akademie sociálních věd poukazuje na růst počtu křesťanů v zemi. V zemi je jich 23 milionů, což je vrchol v dosavadních čínských dějinách. Katolíků je podle údajů čínských akademiků jen 5,7 milionů, z nichž 70% tvoří ženy. Růst počtu křesťanů je podle jejich mínění dán ekonomickým rozvojem země. Počet konverzí stoupá mezi všemi vrstvami obyvatelstva. Největší počet křesťanů žije na východním pobřeží Číny a podél řeky Jang-c, což jsou nejlidnatější a nejvíce ekonomicky rozvinuté regiony. Čínská akademie sociálních věd uvádí také počet kostelů v zemi, kterých je 55 tisíc, z nichž mnohé jsou nevelké, ale některé pojmou i několik tisíc věřících. Ty však byly vybudovány teprve v posledních letech. V roce 2009 bylo v Číně vydáno 50 milionů výtisků Bible.

0/0
14.9.2010 13:13

WendaNov

Nebeský muž

Minulý rok jsme byli na setkání s pastorem čínské podzemní církve, bratrem Yunem. Byl to ohromný a nezapomenutelný zážitek :-)  Vám, kdo jste nečetli knihu "Nebeský muž", která vypráví o jeho životě v komunistické Číně, přidávám link na ukázku z ní: http://www.prayer.cz/knihy/nebesky_muz.php

0/0
14.9.2010 11:57

yyj

Obvyklý Nebeský mýuyž (vždycky s tvrdým Y)

Čínské křesťanství je a bude stejné jako v Amerikách, Evropách, Afrikách, -ách-ách-ách-ách-ách-ách-ách-ách.

Všude jsou děti bezpodmínečně svěřeny do "učení" křesťanským duchovním.

0/0
14.9.2010 13:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.