Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud se žháři z Vítkova řeší, zda povolat svědka, který má strach

Právě jeho svědectví pomohlo policii polapit čtveřici mladíků, která loni v dubnu ve Vítkově na Opavsku zapálila dům romské rodiny. Jenomže před soudem dobrovolný hasič z Otic vypovídat odmítl - řekl, že má strach o život svůj i svých blízkých.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

štvavá vysílačka Admira

A koho se ten svědek bojí? Cikánů?

0/0
8.9.2010 21:31

jamski

Trapná zdržovací taktika

obhájce.

Ten svědek jenom označil možné pachatele. Vyšetřování poté ukázalo, že ten trestný čin skutečně spáchali.

Takže není o čem mluvit.

 A jeho výpověď nemůže na věci vůbec  nic změnit,  protože s tím činem nemá nic společného.

0/0
8.9.2010 15:39

Dopij

Svědek

Paradoxní je, že žháře pomohl odhalit člen klubu pyromanů (čti dobrovolný hasič)...:-P

Mimochodem, včera jsem zaslechl partu lidí že prý půjdou na Kajínka. Tak nevím jestli to mám hlásit... ;-)

0/0
8.9.2010 15:09

Scarlett O Hara

Re: Svědek

;-DR^

0/0
8.9.2010 15:20

antimultikulturista

Re: Svědek

;-DR^

0/0
8.9.2010 15:35

Dopij

Jo,

jo, lhát se nemá...

0/0
8.9.2010 14:59

petrph

ale že to najednou jde

V podobných případech, kdy šlo svědkovi o kejhák, tak prostě u soudu nevypovídal, výpověď z policie popřel, prohlásil že si na nic nevzpomíná, že žalovaného vůbec nikdy neviděl a podobně. Takže se obžalovaný musel pustil na svobodu . Ať šlo o rozsáhlé případy korupce. či hospodářské mafie.

No a najednou když jde o rasově motivovaný čin, a pachatelé mají být exemplárně odsouzeni a potrestáni, tak si soudce vzpomene že stačí když přečte jeho výpověď??? Zlatý voči. To by nakonec moh zrušit celou obhajobu a rovnou přečíst v šuplíku přípravenej rozsudek...

0/0
8.9.2010 13:28

antimultikulturista

Re: ale že to najednou jde

R^R^R^

0/0
8.9.2010 14:42

Mychal.B

Hlavně nepřijít k soudu v nesprávných hadrách

:-P

0/0
8.9.2010 13:25

Milovník mědi, hliníku a železa

Re: Hlavně nepřijít k soudu v nesprávných hadrách

Moje etno_multi_kulti o prázdninách batikovala trička, na jednom (s trouchou fantazie) vznikla svastika. Prej mi sluší. ;-D

P.S.: Svastika náboženský symbol, není důvod mazat.

0/0
8.9.2010 13:30

Mychal.B

Re: Hlavně nepřijít k soudu v nesprávných hadrách

Vy budete i s mladou taky pěkní ptáčci ;-D

0/0
8.9.2010 13:33

Milovník mědi, hliníku a železa

Re: Hlavně nepřijít k soudu v nesprávných hadrách

Neboj, postupně ji odmultikultovávám.... ;-)

0/0
8.9.2010 13:48

Jinotaj

Na Idnesu stejně jako na Primě a Nově

Po prázdninách se opět začnou vysílat nekonečné telenovely. Tato se jmenuje "Nathalka, more!"

0/0
8.9.2010 12:58

Scarlett O Hara

Re: Na Idnesu stejně jako na Primě a Nově

:-/R^

0/0
8.9.2010 15:21

JanSlanina

PRÁSKAČ

;-€

0/0
8.9.2010 12:46

vransen

Re: PRÁSKAČ

Jasně, každý, kdo pomůže objasnit brutální trestný čin, je práskač. A policie je gestapo a soud mafie... Rv

0/0
8.9.2010 14:35

pětrandočepice

Re: PRÁSKAČ

Copak vy jste asi zač? ;-€

0/0
8.9.2010 15:22

shythead1

Re: PRÁSKAČ

Sám jsi ...a špína !! k tomu (za nehty).

0/0
8.9.2010 21:25

beda venerabilis

Dost nepěkný advokátský fígl

Svědectví toho člověka nic nedokazuje ani nevyvrací. Je úplně jedno, jak se policie dostala pachatelům na stopu. Důležité jsou jen skutečné důkazy. Větou " jdeme na cikány" si klidně mohli domlouvat návštěvu koncertu cimbálové kapely a na věci by to nic nezměnilo.

Vynucováním zbytečné výpovědi svědka, kterému se vypovídat nechce, si připravují půdu k napadení celého procesu. A také ho zbytečně protahují.

0/0
8.9.2010 12:37

Lady Humussprey

Re: Dost nepěkný advokátský fígl

Mýlíš se, kdyby dosvědčil, že se radili "Půjdeme vypálit jeden opuštěný dům, kde mají cikáni skladiště čórovek", tak to celý případ mění.

0/0
8.9.2010 13:10

LUBr.doktorka_bačkorka

Ještě jsem si všimla jednoho paradoxu,

že svědka uvádějí jen jeho zájmovou činností a jménem obce, jeho bydliště, ale starostu, který s tím nemá nic společného celým jménem a ještě funkcí. Dále i to, že policii udal, že někdo hasičovi vyhrožoval.

0/0
8.9.2010 12:30

czechistan rulez!

asi me to bude

stat kilo, ale neco pro pobaveni ;-D http://www.youtube.com/watch?v=jzUe9PXUO9I R^

0/0
8.9.2010 12:27

Cocotus______Interruptus

Re: asi me to bude

;-D;-D;-D

0/0
8.9.2010 12:28

vver440-nevinná oběť cenzury

Re: asi me to bude

jj, morčataR^;-D

0/0
8.9.2010 12:36

vver440-nevinná oběť cenzury

pokud chce být někdo čestný a spravedlivý

musí počítat s důsledky

0/0
8.9.2010 12:24

antimultikulturista

Re: pokud chce být někdo čestný a spravedlivý

to me spis zarazi, ze u nas jako nefunguje utajenej svedek ? 8-o8-o8-o

0/0
8.9.2010 12:28

Cocotus______Interruptus

Re: pokud chce být někdo čestný a spravedlivý

Ale jistě že funguje, ale on předtím normálně vypovídal na policii, a žádné utajení nežádal. Takže teď už ho jaksi nikdo neutají, to nejde.

0/0
8.9.2010 12:29

antimultikulturista

Re: pokud chce být někdo čestný a spravedlivý

tak to ma blby no, kdyz nedokaze domyslet nasledky svyho chovani :-/

0/0
8.9.2010 12:33

LUBr.doktorka_bačkorka

Neumím si představit, někoho odsoudit

na mnoho let, jen proto, že je svědek labilní a bojí se. Rozhodně tedy nemá co pohledávat u Hasičů a už vůbec ne vlastnit ŘP. Jeho obavy být liché nemusejí a udělal by nejlépe, kdyby se neženil, nebo emigroval do země mimo EU.

0/0
8.9.2010 12:19

pětrandočepice

Re: Neumím si představit, někoho odsoudit

Ti "hoši" mají být odsouzeni za to, co udělali. A oni ten trestný čin udělali. Aby slušný člověk (svědek) emigroval a obžalovaní se vychechtávali, to je na hlavu postavené.

Je mi jasné, že do této diskuze píší i známí a příbuzní obžalovaných, takže potom diskuze vypadá, jak vypadá. 8-o

0/0
8.9.2010 15:27

hae216

Fascinuje mě, že ve státě, který si hraje na stát právní

může někdo uvažovat následovně:

"O tom, zda jim soud vyhoví a dobrovolného hasiče k výpovědi přinutí, rozhodne soud ve čtvrtek ráno."

Přinutí? Jak přinutí? Pomocí středověkých mučících nástrojů? Psychického vydírání? Likvidační pokuty? Chce se mi blejt!

0/0
8.9.2010 11:59

AAA2

Re: Fascinuje mě, že ve státě, který si hraje na stát právní

waterboarding ;-D

0/0
8.9.2010 12:09

vver440-nevinná oběť cenzury

Re: Fascinuje mě, že ve státě, který si hraje na stát právní

R^R^;-D;-D;-D;-D

0/0
8.9.2010 12:22

Cocotus______Interruptus

Re: Fascinuje mě, že ve státě, který si hraje na stát právní

Pořádková pokuta, případně trestní stíhání za pohrdání soudem. Z čeho se ti chce blejt, tomu nerozumím. Odmítnout výpověď jako svědek lze pouze z důvodů zákonem stanovených.

0/0
8.9.2010 12:11

LUBr.doktorka_bačkorka

Re: Fascinuje mě, že ve státě, který si hraje na stát právní

Taková je pravda. Extrabuřty za svědectví proti žhářům neexistují.

0/0
8.9.2010 12:21

___Radin::::

dobrovolný hasič z Otic

kolik mají ty Otice asi dobrovolnejch hasičů? Myslím, že kdyby tam zrovna napsali jméno, že o to vyjde na stejnuo :-/

0/0
8.9.2010 11:28

nakfa2

žeby

Žeby dukátová past ? ;-D

0/0
8.9.2010 11:26

rewolt

Re: žeby

pokud jsi hňup,tak ano

0/0
8.9.2010 11:27

BMW-333

Re: žeby

8-o Tak tys mu to nandal!!! Náckovi jednomu zlobivýmu...;-D

0/0
8.9.2010 11:31

glem

Re: žeby

a moc bych za to nedal že je  ;-D

0/0
8.9.2010 11:32

vver440-nevinná oběť cenzury

Re: žeby

je....bohužel:-/

0/0
8.9.2010 12:23

Milovník mědi, hliníku a železa

Re: žeby

Jen prostý duchem se takto ptá, navíc otevřeně... :-/

0/0
8.9.2010 12:45

Antonin Kozelka, inseminator

Z dobře informovaných zdrojů vím ..

Z dobře informovaných zdrojů vím, že ten kdo třikrát volal starostovi byl Míša Kocáb, který byl nespokojen s vývojem procesu. Kocáb je z toho tak znechucen, že si našel nové šidítko v podobě babyboxů a jejich porušování lidských práv.

0/0
8.9.2010 11:25

BMW-333

Re: Z dobře informovaných zdrojů vím ..

R^R^R^

0/0
8.9.2010 11:27

antimultikulturista

Re: Z dobře informovaných zdrojů vím ..

;-DR^

0/0
8.9.2010 12:14

Cocotus______Interruptus

Re: Z dobře informovaných zdrojů vím ..

;-D;-D

0/0
8.9.2010 12:16

czechistan rulez!

Re: Z dobře informovaných zdrojů vím ..

;-DR^

0/0
8.9.2010 12:26

bufalo.blil

jé, já na tuto kauzu skoro

zapomněl. oni je ještě neodsoudili? a jakpak se daří Natálce?

0/0
8.9.2010 11:05

trdelnik

Re: jé, já na tuto kauzu skoro

A kdo je to ta Natálka?

0/0
8.9.2010 11:37

RiP3

No jinak věcně...

jestli si dobře pamatuju okolnosti a pochopil jsem článek správně, tak ten hasič policii pouze navedl na stopu těch pachatelů. V tom případě přeci jeho svědectví není důležité. Těžko může být klíčový důkaz to, že někdo někoho označí jako pachatele. Podle mě tedy, jestli vypovídat nechce, měl by to soud akceptovat, mj. i proto, že jeho svědectví by nemělo na verdikt mít vliv.

0/0
8.9.2010 11:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.