Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Měsíc po povodni stojí Hřensko před bankrotem

Obec Hřensko se musí podílet na úhradě škod ve výši 145 milionů korun, které napáchala srpnová povodeň. Voda přitom s sebou odnesla hlavní zdroje příjmů. Unavení lidé hledají viníky potíží a někteří chtějí odejít úplně. Prodávají domy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sockopankac

hřensko

pomalu umira uz tak dobrejch 12 let a da se rict ze si zato muze z velke casti samo, napriklad placenim parkovnyho snad vsude a nemoznost parkovat na nabrezi tam sice se dnes uz parkovat da , ale nema to zadny vyznam kdyz tam skoro vse uz davno krachlo. Vypadalo to ze by mohlo Hrensko spasit zisk sotezek ale ty jim kvuli tem trem povodnim za dva roky spis uskodily .

A to ze tam sou baraky naprodej, to neni zadna novinka, nektere uz takhle cekaji x let:-(

0/0
8.9.2010 23:37

engelmann

reakce

Přečetl jsem si vaše příspěvky a až na vyjímky jste nechutní závistiví a zlomyslní lidé,kteří mají radost z cizího neštěstí.Víte vúbec kdo vlastní téměř všechny pozemky na kterých jsou vietnamské stánky.To rozhodně není obec Hřensko,ale jeden pražskej hochštapler a pak také jeden exstb.O Hhřensku a jeho problémech nevíte vůbec nic.přestaň te se pást na cizím neštěstí a jděte dělat něco smysluplného!!

0/0
7.9.2010 15:32

dedekzbazalu

Re: reakce

ale jdi ty brepto. Jdi někam, mluví z tebe komoušek jako prase. Protože jsi to ty, kdo závidí pražskému hochštaplerovi a jemu podobným. Vzpamatuj se a raději příště si přelouskej stanovy KSČ, ať nejsi trapný na sjezdu.

0/0
7.9.2010 18:56

HLNOCD6

Hrensko si za to muze samo

Pamatuji si jak po prvnich povodnich (1997) byl vypracovan plan na stavbu nekolika povodnovych hrazi. Je pravda, ze se jednalo o betonova monstra vysoka nekolik metru, ale s velkou pravdepodobnosti by toto opatreni velkou cast Hrenska zachranilo. Ovsem to by se proti tomuto planu nesmeli postavit obyvatele Hrenska v cele s pamatkari. Pamatuji si naprosto zive na jejich argumenty, ze protipovodnova zed naprosto znici turisticky ruch, ze nikdo nechce z baraku koukat na betonovou zed atd. No tak ted zed nemate, nemate ani turisty, ani penize a jeste se divite?? Nadavejte na chytraky, kteri v 97 nechteli stavet.

0/0
7.9.2010 13:59

karel62

Prominentní atrakce. A co pojištění?

Příjmy jistě z části v Eurech. Něco snad naspořili za 20.let provozování. A co nemovitosti? V záplavové zóně?

0/0
7.9.2010 13:39

dedekzbazalu

když jsem tam byl na dovolené, tak

bylo úsměvné vidět, jak kvete černý trh s padělky za přítomnosti očí policie ČR. Ve vietnamském stánku byly na pultu padělky jak vyšité... Nike, Puma, Adidas a před ním parkovali v autě PČR dva mladí hošani a tvářili se jako kdyby osvobodili Ameriku a měli v paži nějaké padělky. Inu co, ať se pan starosta obrátí na svoje vietnamčíky, ti mu jistě rádi pomohou postavit městečko na nohy ze svého.

0/0
7.9.2010 13:37

HLNOCD6

Re: když jsem tam byl na dovolené, tak

Ja nemam Hrensko rad a klidne se k tomu priznam. Byl jsem v Hrensku v roce 2005 a musim rici, ze pokud clovek mluvil cesky z vysoka se na nej kaslalo. Nejvice me vytocilo, kdyz jsem sel s pritelkyni do restaurace a asi po pulhodinovem cekani na cisnici nam bylo receno, ze se prednostne obsluhuji zahranicni turiste. Nebo to same v hotelu. Mel jsem zaplacen pokoj s vyhlidkou, ale kdyz jsme dorazili, tak sme se dozvedeli, ze pokoj je jiz zabran - pry naky pan z Nemecka nabidli priplatek. Proste Hrensko uz opravdu ne.

0/0
7.9.2010 14:02

Picolik

Topení

Nejlepší je topit třeba plynovým hořákem když v místnosti současně běží vysoušeč;-D

0/0
7.9.2010 13:23

Ahasver

mhmm

Škody v soutěskách za 120.000.000.-? Kníže Edmund se musí v hrobě točit nejmíň 3000/min...

0/0
7.9.2010 12:11

Oerteplur

Voda odnesla hlavní zdroje příjmů

Vietnamce a jejich stánky R^

0/0
7.9.2010 11:25

paltt

Re: Voda odnesla hlavní zdroje příjmů

Nesmejte se, ale JE TO TAK  ;-D:-);-D

0/0
7.9.2010 11:40

Zazie

Re: Voda odnesla hlavní zdroje příjmů

Ne, ještě před dvěma týdny fungovaly všechny vietnamské stánky, jako by se nechumelilo.

0/0
7.9.2010 14:33

sockopankac

Re: Voda odnesla hlavní zdroje příjmů

obouzivelny stanky se vyplatej ;-)

0/0
8.9.2010 23:39

Kladýnko

Tak zrovna v Hřensku,

tam jsou ti největší chudáci...;-D 

0/0
7.9.2010 11:18

MSG

Re: Tak zrovna v Hřensku,

Asi tak. Snaha místních zlatokopů vydělat na všem je všobecně známá. Rejžovat nechutně prachy to jo, a když je třeba platit, tak zdrhnout.

0/0
7.9.2010 13:39

HLNOCD6

Re: Tak zrovna v Hřensku,

vzdyt vy delate jako kdyby pivko za 40kc bylo nak predrazene :)

0/0
7.9.2010 14:03

Kartony

Ty skály tam visí nebezpečně nad silnicí už roky

To se muselo čekat, až se to začne utrhovat?

0/0
7.9.2010 10:32

12mmmm12

Ať si páni putikáři sanace zaplatí.

Nevím proč bych je měl dotovat ;-);-);-)

0/0
7.9.2010 10:19

stefi_ul

Re: Ať si páni putikáři sanace zaplatí.

Kdyby to byla skala na jejich pozemku, tak to chapu, ale tohle z vetsi casti je na statnim pozemku a ohrozuje to lidi.. Kdyz ti na auto na parkovisti spadne vetev, taky ti nikdo nerekne,zes kdyz si tam chces stat, tak si skody zaplat sam. Vetev je stejny problem jako skala. Ve tvy hlave je ale daleko vetsi problem. No mozna dva. Zavist a komplex.

0/0
7.9.2010 10:23

iuos

hmm

podle mne je řešení někde mezi vámi - sice to není jejich pozemek/skála, ale zároveń tam chtějí žít a podnikat, takže by je neubylo, kdyby přidali něco svých peněz na rozvoj/úpravu okolí a zároveň by jim stát měl umožnit nějaké daňové úlevy

0/0
7.9.2010 10:26

Ahasver

mhmm

Dokud v Hřensku žili původní obyvatelé, bylo normální že čas od času vylezli na tu skálu a vytrhávali na okrajích náletové dřeviny. Několik set let tam taky nic většího nespadlo. Ti kteří tam po válce zůstali (slovy čtyři) to dělali dál a nově přistěhovavší se jim jen smáli. No tak teď ty skály budeme za stovky milionů sanovat. Před pěti lety to stálo tuším 400M... :-(

0/0
7.9.2010 12:09

pletiplot

Re: mhmm

Je to přesně tak. A týká se to všeho, co se v sudetech děje. Starousedlíci nestavěli z betonu a cihel, ale ze dřeva a kamene, které se dalo vysušit za týden. Staré domy mají drenáž, kterou ale noví neudržují nebo ji používají jako díry pro potrubí kanalizace a vodovodu. A další příklad jsou ty dřeviny. Ale ti dnešní se to už nenaučí, jsou moc pohodlní.

0/0
7.9.2010 13:13

Janulice78

Re: hmm

to vis, ze jo. V zemi, kde je majitelum domu zatezko v zime odklidit chodnik, si budou chudaci, co jsou temer na mizine kvuli zaplavam, utrhavat ze sveho, aby se starali o to, co neni jejich. to je dost smesny. Stat by mel naopak pomoci, protoze tam z niceho jinyho, nez z turistu nezijou.

0/0
7.9.2010 12:10

czmarioposmrti

Hlavnim zdrojem prijmu pro Hrensko

a hlavne pro starostovu kapsu, byly vietnamske stanky, to vi kazdy, kdo se tam o to trochu zajimal...

0/0
7.9.2010 10:17

Don_Alex

Re: Hlavnim zdrojem prijmu pro Hrensko

přesně, a to byl důvod, proč mě bylo a je Hřensko naprosto ukradené. Dokud zobali od rákosáků, tak je stížností lidí na ně nezajímali... Teď mě pro změnu zase nezajímají jejich stížnosti...To samé restaurace, setkal jsem se tam vždy pouze s neochotou a špatnou kvalitou. Jak v zjistili že nejsem Němec, tak se jim nechtělo nic dělat. Takovéto podniky mě rozhodně chybět nebudou....

0/0
7.9.2010 10:48

černej oes

Re: Hlavnim zdrojem prijmu pro Hrensko

Moje zkušenosti jsou totožné....

Proč hoteliéři v dobách hojnosti - a že byly - nepočítali s možným propadem?

0/0
7.9.2010 11:17

killy

Hřensko. Tak bohaté městečko...

.. A těch daní od Vietnamců......:-P

0/0
7.9.2010 10:12

czmarioposmrti

Re: Hřensko. Tak bohaté městečko...

Spis bych to nazval vypalnym....

0/0
7.9.2010 10:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.