- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale slovíčka z cizích jazyků se člověk prostě musí nabiflovat...navíc některé předměty jako literatura, dějepis se nedají pochopit, ale opět jen nabiflovat...ano, lepší je věcem porozumět, ale to u těhlech předmětů to prostě nestačí...přiznám se že já díky biflování stále ještě studuji a podle mého je nás většina...a taky si teda myslím, že to z poloviny není naše chyba... taky jsem se snažil některým předmětům porozumět, ale prostě to nešlo a biflování mě "zachránilo" ...je to zase jenom o učitelích, kteří zrovna v matice mají taky postupy u některých příkladů nabiflované a proč tak mají vykratit to nebo to taky neví ( třeba) a to je pak těžké porozumět, když tomu nerozumí vlastně ani učitel, a nedokáže podat látku tak, aby ji nakonec pochopil i největší trouba ve třídě...což je podle mě cíl učitele. Ale učitelům v dnešní době stačí když v písemce z matiky studenti vypočítají ten stejný příklad, který počítali ve třídě před týdnem...a podle mě tak to půjde dál.
přesně, dnes je to nastavené tak že se nevyžaduje pochopení ale nabiflování a to i v matice. A žáci jdou vždy cestou nejmenší námahy. Je to škoda.
kontrolují stav podlah, kabinetů a sociálních zařízení, ne učivo.
Za biflování může především současně nastavený systém a to by se mělo změnit. Jednoznačná podpora státních maturit!
a státní maturity na tom změní co? V tom bych viděl spíš výhodu stávajících maturit, kdy student má mluvit spatra 15 minut o vylosovaném tématu, ba dokonce zkoušející mu můžou klást doplňující otázky. Tady se snad nejvíc projeví rozdíl mezi někým kdo má nabiflovanou A4 zpracovaného tématu z učebnice a kdo té látce opravdu rozumí.
Až budou při státní maturitě zaškrtávat A B C D tak se ten rozdíl nepozná...
Myslím, že kroky ministerstva jsou konečně správná a VV mi v tom dělají radost. Dobeši do toho!
Nevim proč tu někteří experti zaměňují biflování a učení..... to by potom reforma měl za cíl zabránit tomu aby se ti lidi něco naučili? :-D Biflování jakožto "učení se telefonních seznamů informací zpeměti" je prostě zbytečná blbost, jedna to co se takto člověk naučí, za chvíli zapomene, a rovněž je těch informací tolik, že se nemůže naučit všechno, ba ani malý zlomek toho co by potřeboval.....
To jak to dopapdá s biflovačema vidím denně na VŠ ..... na zkoušku na kterou se já učím dva dny, se oni učí dva týdny a stejně vůbec nechápou o co jde, jenom se všechny možné příklady a věci co by se v testu mohly oběvit nadrtí zpaměti.... pak dostnanou trochu obmněněný příklad a jsou v koncích....
dodnes mi stoupá krev, když zaslechnu cokoli o "srovnávacích testech" - na gymplu jsme taky něco takovýho podstoupili a ten kretén, který ty testy hodnotil mi od půlky započítával naprosto jiný odpovědi, než jsem zakroužkoval já a tak jsem nemohl zazářit - což mohla být jediná přiležitost pro mne, zoufalce takřka propadajícího, protože v těch testech byly normální otázky a ne "počet srážek v urugvaji" (btw ve třídě byla holka, co se takový blbosti naučila, měla tedy ze zeměpisu za jedna, ale klidně se mne zeptala, kde je na mapě New York)...
Trochu delší článek z "místa činu": http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010083007
Z platů učitelů zmizelo nejméně 6 miliard (Liškovné bylo 4,5 miliardy na jeden rok + vázání prostředků následované škrty ve výši nejméně 1,5 miliard v těchto dnech). Véčka přitom velkohubě slíbily 2 miliardy na platy tj snížení o 4 miliardy. Toto snížení,prakticky o 2-3 tis měsíčně je v nekritických médiích typu iLEŽ prezentováno jako růst...
zrušili spolu s omezováním matematiky, teď ještě zrušíme cvičení paměti. Hurá
Učitelé,kteří jsou při smyslech, nazvali reformu školství podle jedné ze zkratek - ŠVP = školství v pr*, nebo jako škoda vyhozených peněz, páč celá ta sranda stála 3/4 miliardy, které se ztratily v černé díře, přitom gro museli udělat učitelé zadarmo, ve svém volném čase.