Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Věci veřejné zahájily kampaň na louce. John: Hranice úspěchu je 10 procent

S ambicí získat v podzimních komunálních volbách minimálně 10 procent hlasů odstartovaly Věci veřejné svou volební kampaň v Praze na Císařské louce. "Pro mě by byl volební neúspěch výsledek pod deset procent," řekl iDNES.cz John. Kampaň Věcí veřejných odstartovalo zábavné odpoledne pro rodiny s dětmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

trodas1

Doporučuji...

...číst následující:   http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010082204 a také zde: 

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2010083004

0/0
14.9.2010 6:50

kakaki

Hrůza !

Včera jsem viděl v TV Otázky VM.    Johna a VV se bojím. Vůbec neví kde je a co plácá. Je zmatený jak lesní včela v poušti. A VV jsou v politice jen z prospěchu. Jako ostatní, bohužel. Tragedie. Myslíte, že mu (jim) na to ještě někdo skočí ?

0/0
6.9.2010 10:49

LUBr.doktorka_bačkorka

Socialisté Johnovu podmínku ke koalici splnili

a a Paroubka odstranili, teď musí zase splnit slib Véčkaři a do koalice donést nejméně 12%. S deseti to by byla smutně chudá nevěsta.

0/0
5.9.2010 19:36

maharal1

ale zas to vyhrajou, nebojte

pár milionářů to zas zacáluje a bude 20 procent ne 10, to jsme všichni opravdu tak blbí a důvěřiví, pořád ještě?;-D;-D;-D

0/0
5.9.2010 14:08

jahoda22

vv

Veci Veřejné mají s komunální politikou už několikaleté zkušenosti. Věřím, že ve volbách dosáhnou dobrého výsledku. Jejich dosavadní kroky plně podporuji. R^

0/0
5.9.2010 12:01

Antihumanista Jochanek

Re: vv

u nás ve Zlíně ne a tak si geniálně vyklikali Vůdce pro magistrát Chmelař ,

Povolání: ředitel, Soukromá vysoká škola EDUCARE, Zlín...která neexistuje

jinak mezi námi majitel personální agentury , systém flek -  za provizi 15 procen platu

vskutku zkušenosti :-P:-P:-P:-P

Tak akorát z Vyšší zlodějské....;-(;-(;-(

0/0
5.9.2010 12:26

Václav Dobrák

Re: vv

....poslyšte vy tam máte asi pěkné výkuky co ??? nejprve Melčák , potom ledaeři ODS a ČSSD Nečas a Škromach ;-D;-D;-D

0/0
5.9.2010 21:45

Antihumanista Jochanek

Dotaz příznivce VV

Džone kam jsi založil na webu VV  , tu prímovní složenku na 23 mld pro Kalouska co jste udělali přerd volbama ??? Poslali jste mu ji ? Zaplatil ji ten dinosuarus kalusus a komu ? Nebo jste si dělali  z členů , příznivců, voličů VV jen legraci ???

A poč jste ji ztopili, to jste se za ni styděli  , nebo jste vzali na vědomí že stačí 6 mil od Bakaly ???

Jestli řejneš že to byli hackeři z STB tak to neberu .

0/0
5.9.2010 11:48

mirni

VOLBY a lidi......

kdo v teto zemi nejvice ovlivnuje vysledky voleb-  jednoznacne media.. staci naznak staci fotografie ktera bude denne jako treba v pripade Paroubka vystavovana v situaci kdy se netvari zrovna privetive - to neni slozite takovou fotku udelat kdyz si z pasu fotografii vyberete - a stejne jako jsme na bilbordech ODS pred parlamentnimi volbami videli brutalni vyraz Paroubka vedle odusevneleho usmevu Necase stejnym zpusobem a podobnymi triky nam bude nabidnuta moznost si vybrat cilene viteze voleb! Politicti dinosauri nejsou - a nevim protoze to nesleduji,ale domnivam se ze ani ilustrator Zeleneho Raula nejspis zadneho dinosaura nekreslil - tedy krome Paroubkovy rodiny -ale to jak rikam bylo dane tema ktere jistilo uspech! Dnes se od ODS dozvim, ze pokud je nezvolim hazarduji s budoucnosti, od VV se dozvidam ze pokud to nebudou oni, pak nejspis vsude vykvete korupce na maximum, TOPka predpokladam vyhodi na obrazky zase knizete Karla,nebot Kalousek sice vladne ale je proflaknutej -tak KOHO?

0/0
5.9.2010 10:59

mirni

Re: VOLBY a lidi......

nejspis toho ctvrteho ci pateho .... protoze to co tady tyto strany v soucasnosti vyvadi je treba rychle korigovat nebo tady bude pristi rok sice nizsi schodek st. rozpoctu,ale bude zabrzdena ekonomika, znacne se zvysi nezamestnanost a takovym stylem po ctyrech letech si pro budoucnost vyrobime obrovsky dlluh - nebot napravit vsechny tyto chyby ktere nesystemove setri jen tim ze ubiraji lidem na platech - neni resenim pro budoucnost je to jen ozebraceni stredni vrstvy ktera se bude utapet v problemech a dopadne na ni znacne ona nejistota zamestnani ... a rikejte si co chcete,ale lidi kteri maji sve platy rozpocitany tak aby poplatili hypoteky nebudou mit kde brat a co dal? .... tenhle stat pri vladnuti techto lidi bude asi takovy:   Nahore smich a dole plac!

0/0
5.9.2010 11:04

silný kuřák

Re: VOLBY a lidi......

Domnívám se, že máte pravdu, ale problém je ten, že komunální volby jsou o něčem úplně jiném.Ty totiž nemají šanci korigovat výsledky voleb parlamentních. Dokonce si myslím i to, že schválně je kladen důraz na tyto volby, aby se jaksi rozmělnil ten negativní tlak na parlamentní strany, přestože říjnové volby nic nezmění. Snad, ale opravdu jen snad může být, že budou jakýmsi referendem, ale velmi ovlivněným nezávislými kandidáty.

0/0
5.9.2010 11:43

Václav Dobrák

VV ukázali svým pražským voličům louku kde se budou pást

až VV vybudují v šiku s ODS a TOP09 radostnou kapitalistickou společnost bez deficitů ;-(

0/0
5.9.2010 10:37

Nostromo1975

Je

ňákej ostříhanej Radek R^;-D

0/0
5.9.2010 9:37

silný kuřák

VV jsou součástí koalice

a jako takové je nutno je brát. Jsou to amatéři, o tom není sporu. Jenže ten problém se za tu krátkou dobu posunul od strašení Řeckem po rozklad společnosti. Jsem schopen pochopit politiku, kdy se jednotlivé části společnosti staví proti sobě ( vyšší pokuty pro bohaté, platiči daní proti sockám, Pražáci proti zbytku). Pak totiž neexistuje tlak směrem vzhůru, protože lidé jdou proti sobě. Tak se dobře vládne a leccos projde. Jenže nesmí se to přehnat a bohužel se domnívám, že to už se stalo. Lidé v ulicích jsou pro vládu velmi nebezpeční. Postoj většinové společnosti k Romům je dlouhodobě neřešen a je rozbuškou, která může kdykoli spustit. Poštvat si proti sobě policisty, doktory, učitele a řadu dalších důležitých profesí hraničí se sebevraždou. A přitom neexistuje prakticky v žádném oboru koncepce, která by lidem řekla, co mohou očekávat. To podváže podnikání, protože ve společnosti nebudou peníze. Nemyslím, že bude občanská válka, ale že destabilizace nastane, o tom jsem přesvědčen.

0/0
5.9.2010 9:31

our_city

Re: VV jsou součástí koalice

Pane, s vámi bych založila i novou politickou stranu, beru bez výhrad, souhlasím. Jen ten nick mi strašně vadí;-D (i když kouřím), ten by ve volbách neprorazil;-)

0/0
5.9.2010 9:39

silný kuřák

Re: VV jsou součástí koalice

Když mně nějak jiné ušlechtilé nicky neprošly, protože je už měli jiní. Jinak jsem taky vysokoškolák nad padesát., tak máme řadu věcí společných.

0/0
5.9.2010 9:41

toddla

Re: VV jsou součástí koalice

Co tady strašíte? Na západě se stávkuje běžně :) To jen u nás na to pořád nejsme zvyklí.

0/0
5.9.2010 9:49

silný kuřák

Re: VV jsou součástí koalice

Za prvé se nejedná o stávku, ale demonstraci, to je určitý kvalitativní rozdíl - stávka je za něco, demonstrace proti něčemu a za druhé - stávky bývají obyčejně jedné profesní skupiny, či podobných skupin. Tady jdou dohromady naprosto odlišné profesní skupiny.

0/0
5.9.2010 9:55

mirni

Re: VV jsou součástí koalice

rozhodne by bylo jiste velice zajimave kdyby mohli lekari,hasici,policisti skutecne stavkovat a proste treba na osmactyricet hodin s tim prastit a dat si na klopu placku s napisem STAVKUJI! --- teprve tehdy by si ti nahore ale i ti kteri je dodnes neberou viz treba policisty, uvedomili ze tyhle profese jsou velice dulezite -- ostatne jedni potrebuji druhe - a pokud bude vlada a nase media rozestvavat narod tak ze ten pujde v politice proti sobe i kdyz maji jiste vsichni stejny cil, pak se jim bude vladnout docela dobre a bez problemu si tu budou delat co chteji - stejne jako si to kdysi delali komunisti -   dnes je v tom rozdil jen ten, ze kdysi kdyby nekdo rekl ze treba ze kasny na Plzenskem namesti jsou vrcholem nevkusu --- pak v minule dobe by dostal napomenuti aby nerozestvaval lidi a v dobe soucasne se dozvi ze ma pravo  na svuj nazor - ale ze o stavbe tech kasen rozhodla odborna komise(cimz je muneprimo naznaceno, ze je blb ktery nicemu nerozumi).

0/0
5.9.2010 10:50

mirni

Re: VV jsou součástí koalice

R^

0/0
5.9.2010 10:42

toddla

kampaň

Začátek kampaně VV je mi teda mnohem sympatičtější než u ODS. Ti se nad nás povyšují a dělají pompézní projevy v sále...bez voličů. VV šli mezi nás.

0/0
5.9.2010 9:09

silný kuřák

Re: kampaň

Tonda Zápotocký byl o krok dál. Ten hrál po hospodách na harmoniku.

0/0
5.9.2010 9:15

our_city

Re: kampaň

R^R^R^ Argument jako noha - jdou prý blíž k davům ;-D. To neznamená vůbec nic, nebo prostě jen to, že se lidem vnucují, aby nezůstali zapomenuti. Kolik lidí čeká až na volební kampaň? Většinou jsou dávno rozhodnutí, koho ano a koho už ne. Pouze mladí a nezkušení se nechají nachytat na kampaň Přemluv bábu a dědu.To může vyjít jednou, víckrát snad ne! Jinak jsme nemyslící volové, sorry.

0/0
5.9.2010 9:30

toddla

Re: kampaň

Politická kampaň je součástí demokratického systému. Ne každý sleduje politiku a tak se aspoň blíže může seznámit s programem stran. Navíc na těchto akcích se můžete s politiky setkat přímo osobně a zeptat se je na to, co vás pálí. Nevidím na tom nic špatného.

0/0
5.9.2010 9:48

silný kuřák

Re: kampaň

Mně osobně tyhle prvoplánové akce vadí. Pro mě osobně je přijatelnější, kdyby p. John řekl něco, s čím se mohu ztotožnit, kdyby třeba se choval jako představitel statisíců lidí, abych mohl říci, že jsem rád, že je tam i za mě. Neberou mě politické čenichy na ohradách a autobusových zastávkách a neberou mě bulvární novináři.

0/0
5.9.2010 9:52

Jimi Brown Herrer

Re: kampaň

ja si myslím, že vůl seš ty ;-)

0/0
5.9.2010 10:14

maharal1

Re: kampaň

on to bulvární Rajon odkoukal od svých rudých soudruhů kterým za totáče tak ochotně sloužil, oni měli heslo podobné ČELEM K MASÁM, on si to jen přijatelně ideově upravil, špína je to setjná tihle kšeftaři kašlou na davy i na masy

0/0
5.9.2010 14:29

our_city

Co diskutujícím vadí,

fakt nevím. Ale vím, co vadí mně. Předvolební sliby, kecy o tom, že nepůjdou do vlády, jestliže nebude prosazeno to či ono z jejich programu. Dnes se vymlouvají na koaliční kompromisy, nicméně ve vládě jsou. Co mi vadí? Jejich diletantství - například ministr školství bezkoncepčně prosadí povinný osobní příplatek, aby u kantorů nedošlo k propadu mezd - zřejmě ještě netuší, že existují normativy na žáka, které jasně stanovují, kolik peněz na školu přijde.

Jejich neschopnost zastavit Kalouska a žádat nejprve koncepci. Jejich přihlížení masivním škrtům z pera Kalouska a Drábkovy lumpárny, kterým nechávají volnou ruku, ba servilně přicmrndávají. Vám to, pane/ paní BezPrace, nevadí? Fajn. V poslední době mí přátelé  překladatelé mají hodně práce s překlady diplomů a dalších dokladů o vzdělání/atestacích.Lékaři nevím proč se zbláznili a platí za překlady. Hádejte, proč asi? VV mají právo veta, a drží jak nadržená ovce, kterou beran TOP ojíždí - promiňte ten výraz. A my máme držet stejně?

0/0
5.9.2010 9:09

toddla

Re: Co diskutujícím vadí,

Ten samý ministr školství ale také konečně zavedl státní maturity, což nebyl schopen nikdo z jeho předchůdců.

Politika je o kompromisech. Kdyby každá strana lpěla pouze a jenom na svém programu, nikdy by nebyl přijat jediný zákon.

0/0
5.9.2010 9:12

BezPrace.info

Re: Co diskutujícím vadí,

Tak nejprve, kolik týdnu máme vůbec vládu? Nechcete jim dát alespoň pár měsíců?

-

No a že blbě rozhodují o něčem, to je snad normální v každé firmě, kde je nové vedení, kde se všichni teprve seznamují, Jestli Vám něco vadí, TAK se musíte ozvat. Musí se ozvat vaši přátelé a známí, lidi v okolí.

-

Napsal jste už svému poslanci a senátorovi? Navštívil jste je v jejich kancelářích a požadoval nápravu? TO JEDINÉ NĚCO změní a ne brblání na internetu! osobní odpovědnost, občanská společnost, vyžadovat plnění předvolebních slibů!

0/0
5.9.2010 9:16

our_city

Re: Co diskutujícím vadí,

Ano, napsala jsem paní Klasnové. Konečně, byli to Véčkaři, kdo mě tady u nás lákali (zbytečně) na kandidátku. Marně dodnes čekám na odpověď. Jsem to ale husa, paní Klasnová má už úplně jiné starosti, než komunikovat s jednou bábou, kam nejspíš spadám coby vysokoškolačka nad padesát:-P. Ano, každá vláda má nějakou dobu hájení. Ale ty chyby a omyly, kterých se noví a stále noví politici dopouštějí, zaplatíme všichni. Zkušenost je zkrátka nepřenosná.

0/0
5.9.2010 9:37

maharal1

Re: Co diskutujícím vadí,

buďte možná ráda, ty slečinky co tam kšeftaři nacpali mají na starost úplně jiné věci než politiku, nevím, jak by vás dlouho bavilo dělat si z koníčka povolání, většina z nich se tam přišla dobře vdát nebo se šikovným lehem zaopatřit nadosmrti, podle jednoho nejmenovaného politika je PS a Senát ta nejdražší seznamovací kancelář a nejluxusnější b...el, kde jinde by ty peroxidové tasemničky hledali vhodné protějšky, na ulici je nepotkají ani v tramvaji, přece po nich nechcete aby pracovaly, v žádném případě se vás nechci dotknout ale vzhledem k věku už asi do kartotéky madam Klasnové nespadáte, spíš do kategorie manželek, které páni politici kvůli takovým tasemnicím odkládají

0/0
5.9.2010 14:34

BezPrace.info

Re: Co diskutujícím vadí,

A že odcházejí doktoři do ciziny? To nesouvisí se současnou politikou, to je dlouhodobý trend. Odcházejí všichni špatně placení odborníci a tento trend se nedá nijak zastavit :-/

0/0
5.9.2010 9:18

our_city

Re: Co diskutujícím vadí,

A proč jsou špatně placení, ba nejspíš budou placení ještě hůř? Čím to asi bude? Ministr zdravotnictví už nejspíš jedná s lidovými léčiteli, případně nám sleví na platbách? Vždyť by kámoši z pojišťoven museli zavřít své paláce a jít se živit jako jiní.Nicméně zpět k véčkařům - přiznejte, že lákali lidi na něco, co nikdy nemohli, možná ani nechtěli splnit. Vládne nám nejen ve vládě kindermanagement, podle toho se to tu rýsuje. Odborníci prý odborně rostou pouze15 let, pak už zřejmě stagnují. Pitomost na pitomost! Kdyby se tito vysokoškoláci dál nevzdělávali, těžko by mohli používat moderní přístroje, využívat poznatků vědy a výzkumu. Přijde mi stupidní, že jeden rok budu vést praxi studenta, aby byl vůbec schopen učit, a další rok nastoupí za stejný plat, ke kterému jsem se doplazila za x-let po stovkách.

0/0
5.9.2010 9:26

pětrandočepice

Ta věta s Kateřinou Klasnovou je tak kostrbatá

a špatně napsaná, že úplně změnila význam řečeného u Jana Krause.

0/0
5.9.2010 8:59

BezPrace.info

NEVÍM, co diskutujícím vadí??

Vážně nechápu, co mají někteří diskutující níže za problém s VV. Copak vám udělal John a jeho kolegové? Čím se vám zprotivili? Vždyť vláda je tady teprve pár týdnu a není ještě vůbec co hodnotit!? CO TEDY kritizujete? Mně se současná vláda (zatím) líbí a VV docela fandím. Mají u mě mnohem více důvěry, než třeba Kalousek a o ODS vůbec nemluvím 8-o

0/0
5.9.2010 8:17

Lex Barker

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

otevrete poradne oci pane ,nic vic se po Vas nechci.8-o

0/0
5.9.2010 8:19

BezPrace.info

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

Koukám, jak můžu, bulvy mi pomalu padají z nadočnicových oblouků a stále nic nevidím :-)) CO KDYBYSTE uvedl nějakou konkrétní věc, co vám vadí?

0/0
5.9.2010 8:28

Lex Barker

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

no coment!

0/0
5.9.2010 8:38

BezPrace.info

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

Takže NIC konkrétního nemáte, že? TAKY komentář a taky ukázka, co máte za názory a proč sem vůbec píšete ;-D

0/0
5.9.2010 8:40

Lex Barker

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

podle mne mate Ty svoje bulvy na jinem miste, je to skoda, preji dobry den pane Nevadici;-)

0/0
5.9.2010 8:45

BezPrace.info

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

Zase nic konkrétního nesdělíte? To máte nějaké tajemství, které nemůžete prozradit? Ach jo, to jsou dnes lidi! Běžte si dnes raději koupit zase nějaký bulvár, ať se vám zvýší tlak !

0/0
5.9.2010 8:51

-- Bič Boží --

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

Bártovo budu stavět/nebudu stavět je celkem komické.

21.9. nás čeká demonstrace polišů, hasičů a já nevím koho. To je za 3 měsíce vládnutí celkem solidní výsledek.

0/0
5.9.2010 8:29

silný kuřák

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

Víte, co mi vadí? I když to je o někom jiném, ale vypovídá to o mnohém. Poslouchal jsem asi před třemi dny p. knížete. Mám ho docela rád, i když jsem ho nevolil. A přišla řeč na jakéhosi náměstka, který byl pravomocně odsouzen a přitom stále náměstkuje na ministerstvu. A pan kníže pravil zhruba to, že když se chová dobře, tak není důvod, aby nenáměstkoval. Co to má být? Dneska Vás nezaměstnají prakticky nikde, když máte toto, ale ministr ano. Takovéhle věci mi vadí, i kdyby tam dřepěli jenom deset minut.

0/0
5.9.2010 8:35

BezPrace.info

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

Týká se to nějak VV? Netýká. Mimochodem, co o tom případu konkrétně víte, když pominu bulvár a rádoby "nezávislé" zprávy v novinách?

0/0
5.9.2010 8:39

silný kuřák

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

Mě vadí celá koalice, tedy i VV. A co se týče onoho konkrétního případu, který jsem zmiňoval, tak je to o postoji, jaký zaujímá vládnoucí garnitura. Nic víc, nic míň. Mimochodem bylo to v Hyde parku, kde to p. kníže řekl na přímo.

0/0
5.9.2010 8:44

BezPrace.info

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

Ale tak jasně, že polici obecně jsou banda nevycválaná, ale co jiného byste chtěl mít? Vyhovoval by vám spíše Paroubek s Filipem ve vládě nebo KDO by se vám tam líbil? Kníže má alespoň úroveň a věřím mu určitě trochu více.

-

O tom jsem psal, že současné uspořádaní je docela oukej a líbí se mi, když tedy pominu Kalouska a dalších pár týpků. ALE tohle se týká celé společnosti, všich institucí, všech úřadů. "Líbí" neznamená, že je to perfektní, ale co dělat, koho volit? :-/

0/0
5.9.2010 8:50

silný kuřák

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

Teď budu zrovna sám proti sobě, protože jsem monarchista a zrovna jediného šlechtice jsem použil jako nevhodný příklad. No ale co nadělám.

0/0
5.9.2010 8:53

BezPrace.info

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

Půjdem na cígo, třeba něco vymyslíme, též jsem silnej kuřák ;-D

0/0
5.9.2010 8:56

silný kuřák

Re: NEVÍM, co diskutujícím vadí??

S Vámi bych asi šel rád.

0/0
5.9.2010 8:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.