- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Divím se, že tam nepostaví železnici, vždyť čína má dost lidí, aby mohla na každý metr prací postavit chlapa s krumpáčem a postavit to doslova za pár týdnů.
Kdepak autor zase opisoval? by se nejdriv mohl podivat alespon do mapy...
Ať tam ty auta klidně nechají a přesednou na kola. Jinak se z toho stejně nedostanou.
co největší, co nejvíc, co nejdelší ..
jj soudruzy v rusku nam nejak zakrneli
jak to chtěl náš Velký Makroekonom (a pan Bárta k tomu zřejmě taky nemá daleko), tak to u nás bude taky ...
Omyl, u nás to už dávno je, stačí se podívat z okna třeba na pražskou Jižní spojku. Sice kolona neměří 120 km, ale zato je tam prakticky nepřetržitě. Takhle to dopadá, když se dá moc do rukou lidu - tisíce podnikavců nebo zpohodlnělců bez jakýchkoli zábran dusí své okolí. Je úplně jedno, jestli je to v Evropě nebo v Asii. Jen doufám, že to tam vyřeší dříve než tady. Železnice mají v perfektním stavu (na rozdíl od nás), byť místy na hranici kapacity, takže v tom snad nebude takový problém.
Že pane Nečasi a spolZa hrstičku rýže 24 hodin,bez dovolené,příplatků a práv....
Co s tím má Nečas společného?
Když se celý den zácpa nehne ani o píď, tak by mě zajímalo, kdo se na začátku zácpy bojí vyjet z vedlejší
Žádný začátek není. Kolona je zatočená do kruhu a museli by se rozjet všichni najednou.
ježiš-von se takhle někdy někde někdo vyjadřuje? To snad už ani hovorový neni, to už je uplně ..mimo. Silnice stojí--to každej pochopí, že stavba silnice stojí, než je na silnic dopravní zácpa.
To je je neštěstí ty nadpisy a vůbe celkově to nesrozumitelný vyjadřování redaktorů , to je neštěstí.
"nesrozumitelný vyjadřování redaktorů" ? - nic proti, ale pro mě je to naprosto srozumitelné a obávám se, že asi budete mít problém s chápáním textu vy