Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenského kata měl na mušce bývalý odstřelovač. Nakonec nevypálil

Když se Lubomír Harman po vražedném amoku v pondělí procházel ulicemi Devínské Nové Vsi, byl jen kousek od vlastní smrti. Podle televize JOJ ho měl na mušce bývalý profesionální odstřelovač a dokonce uvažoval, že zasáhne. Pak si to rozmyslel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ihonzisek

Chápu

Upřímně řečeno docela chápu, že nevystřelil, protože kdyby to udělal, tak ho zavřou za VRAŽDU....:-(

0/0
6.9.2010 9:22

pefben2

Re: Chápu

Ano, také to tak vidím. Minimálně by ho tahali po soudech a dal by jmění za advokáty. V zemích, kde má zločinec větší práva, než oběť (jako u nás), není radno se do ničeho míchat. :-/

0/0
6.9.2010 9:50

yanoshick

Zakrývání skutečnosti

Zastřelení cikáni byli problémová rodina, kterou už před pár lety řešili v TV pořadu "Lampáreň" a úřady ani policie nechtěli řešit problémovou rodinu a jejich vyčínání v paneláku, kde otravovali život všem sousedům. Už tehdy se říkalo, že to jednou někoho přestane bavit a...

 

Dnes se média snaží vnutit lidem myšlenku, že pomatený muž vystřílel nevinou rodinu. A policie  se snaží omezit zbraně mezi lidma. Ale problém nejsou automatické upravené zbraně mezi sportovci nebo sběrateli, problém jsou úřady a jejich nečinnost. Oni úředníci na obvodním úřadě jsou vinni smrtí této cikánské rodiny  a i dalších nevinných lidí!

0/0
6.9.2010 9:18

dscs

asi neco nechapu

prd par dny psali, ze se zabil?sam?

0/0
6.9.2010 2:16

StanleyP

Re: asi neco nechapu

Původně psali, že střelec je 15-ti letý romský narkoman. Vystřílená rodina potom byla taky "romská" a dnes už není. Pravda se mění jak to media potřebují. Nechce se mi věřut, že je to na objednávků některého politika.

0/0
6.9.2010 12:58

verba3

nechápu

Jestli je nebo není napsán nesmysl bych neřešil. Zaujal mne spíše myšlenkový rozměr celého článku. Proč,pokud by bylo napsané pravdou, nevystřelil? Že by obava z pokřiveného pohledu justice byla vyšší než rozměr svědomí? Pak bych raději zalezl pod zem... Takže už jeho prohlášení je samo o sobě nelogické a řekl bych, že i nesmyslné. Kdo by se chlubil vlastní slabostí?;-(

0/0
5.9.2010 19:32

Howard

Dementni nadpis

Mila idesova redakce, to mel podle nadpisu vystrelit snajpr z dalekohledu??? A policejni odstrelovaci pouzivaji samopaly???

Uroven nekterych vasich clanku neni hodna ani nejhorsiho bulvaru. Bohuzel.

0/0
5.9.2010 11:06

mozek2009

Re: Dementni nadpis

Taky by mě zajímalo, od kdy odstřelovači používají samopaly. Totální blbost.

0/0
5.9.2010 12:13

vitekskritek

snajpr

bývalý sniper měl slovenského kata na mušce svého podomácku vyrobeného praku.Gumu od trenýrek nataženou na maximum,jen pustit...

0/0
4.9.2010 19:51

persistence paměti 1

Re: snajpr

On si taky určitě pustil.

0/0
4.9.2010 21:08

Reeve

Re: snajpr

Proč by bývalý sniper nemohl mít doma legální loveckou kulovnici s dalekohledem?

0/0
4.9.2010 23:07

Judge Dredd je o5 tady

Re: snajpr

byvalí snipeři mají z 99,99% doma svojí  pracovnísniperku, páč je to jejich láska a hlavně je na zakázku na konkrétní osobu odkuuje se. Chodí se s ní občas prásknout někam na střelnici...

0/0
5.9.2010 18:11

blue7

ROZHOVOR

http://spravy.pravda.sk/spolocnost-si-mala-harmana-viac-vsimat-dyc-/sk_domace.asp?c=A100903_160602_sk_domace_p58

0/0
4.9.2010 12:42

Sám mám málo

Re: ROZHOVOR

díky za odkaz, člověk rád pozná i situaci na druhé straně problému. Bohužel české novinové špičky pořád vyznávají styl "pravdolásky";-O

0/0
4.9.2010 15:36

Mira3

Policejní prezident

nechápe motiv střelce??? To si někdo dělá hloupou srandu, ne?Rv

0/0
3.9.2010 21:52

-Jaroush-

O čem to bude zítra?

Že šla kolem Červená Karkulka a chtěla na něj poslat svýho vlka, ale nakonec si to taky rozmyslela?

0/0
3.9.2010 19:55

-Jaroush-

Ale no tak

Tenhle článek neni ani trochu vtipnej Rv

0/0
3.9.2010 19:54

doktor_bota

Šmarja už ten blábol stáhněte,

ten BÝVALÝ odstřelovač na 100% neměl doma sniperku a nemohl vědět, o co se jedná, dokud nezasáhli policajti. A pak už by stejně nemohl nic dělat.

0/0
3.9.2010 18:26

Reeve

Re: Šmarja už ten blábol stáhněte,

Na vzdálenost pár desítek metrů se dá trefit i loveckou kulovnicí.

Odstřelovači mají takový výcvik, že i ten "bývalý" zřejmě poznal, co se venku děje.

0/0
4.9.2010 23:06

Ales2175

Re: Šmarja už ten blábol stáhněte,

Mohl mít doma pro sportovní střelbu třeba CZ 550 (s ní není problém se trefit na několik stovek metrů) nebo CZ 750 (která je určená pro střelbu na 800 m). Jestli by trénovanej, toho magora by sejmul velmi jednoduše. Udělal samozřejmě správně, protože i když by potencionálně mohl ušetřit životy, měl by z toho neskutečný problémy a nejpíš by šel do kriminálu. Tohle prostě musí řešit Policie.

http://www.czub.cz/cz/catalog/81-kulovnice-cz.aspx

0/0
5.9.2010 15:21

Judge Dredd je o5 tady

Re: Šmarja už ten blábol stáhněte,

Říká to něco nutná obrana... pokud vidím venku bouchače s vytaženou zbraní, jak střílí kolem sebe a taky třeba do mojí blízkosti, tak pokud bych byl profík a sejmul ho, tak je to zcela čistá nutná obrana...

... přesně tací neumětelové jako, ty, pokud navléknou talár, tak jsou schopni někoho takévého i odsoudit, jako ty... a chyby musí napravovat až Ústavní soud.

0/0
5.9.2010 18:16

Ales2175

Re: Šmarja už ten blábol stáhněte,

Sorry, ale nutná obrana je, když někdo tu bouchačku vytáhne (a případně bude střílet) na mě. Když vykouknu z oknba a uvidím magora se samopalem a rozhodnu se hrát si na kovboje, není to nutná obrana. Držení a střelba ze zbraně není sranda a i když k takovejm magorům jakej byl ten na Slovensku nemám žádný pochopení, furt je to věc policie a dalších složek určených k řešení podobných situací. Začni myslet hlavou, na internetu se machruje snadno.

0/0
5.9.2010 18:42

freak4

Re: Šmarja už ten blábol stáhněte,

A ty si konečně zjisti co to nutná obrana je, jak je definována ... Meleš tady kraviny.:-/

0/0
6.9.2010 13:08

Mallinali

No páni

No páni, funkční diskuze k tomuhle tématu? 8-o Jsem v takovém šoku že nevím co napsat...snad "Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se..."

0/0
3.9.2010 15:44

githaj

minca má dve strany

o tom čo je na odvrátej strane mince nikto nehovorí;-(

ľud mlčí, ľud sa bojí:-(

0/0
3.9.2010 12:37

banánový huffnagelův duch

Re: minca má dve strany

Když něco víš, tak řekni...

0/0
3.9.2010 13:43

yanoshick

Re: minca má dve strany

Zastřelení cikáni byli problémová rodina, kterou už před pár lety

řešili v TV pořadu "Lampáreň" a úřady ani policie nechtěli řešit

problémovou rodinu a jejich vyčínání v paneláku, kde otravovali život

všem sousedům. Už tehdy se říkalo, že to jednou někoho přestane bavit

a...

0/0
6.9.2010 9:25

number of the beast

takhle to dopadá

když neschopní státní úředníci a politici zavírají před problémy oči, zametají je pod koberec a nechávají vyhnít. když policie neumí nebo nechce udělat pořádek, nastupuje "kat" z lidu.

0/0
3.9.2010 12:24

hlučný ale jinak neškodný soused

Re: takhle to dopadá

a pokud se to nezačne řešit, bude hůř...podobných rodin jsou stovky, možná tisíce

0/0
3.9.2010 15:24

Qíteček - nikoli alpský

Re: takhle to dopadá

Brej nick R^

0/0
4.9.2010 14:49

zákazník

pro "novináře" idnes..

Víte kdo je kat? Kat (dříve také popravčí, mistr ostrého meče) je člověk, který vykonává popravy lidí, kteří byli odsouzeni k trestu smrti.  Oni ti sousedi byli odsouzeni k trestu smrti nějakým soudem ???  Vraťte se prosím do školy. děkuji..;-O

0/0
3.9.2010 12:16

Brůžek

Re: pro "novináře" idnes..

Není nutno omlátit iDnes o hlavu všechno. Hromadným vrahům tohoto typu se běžně říká (samozvaný) kat. :-P

0/0
3.9.2010 13:12

zákazník

Re: pro "novináře" idnes..

Všechno? Každou vraždu pistolí  také nazývají popravou. Hergot, když se živím novinařinám, tak ať to vypadá ne? Takhle píše akorát bulvár. Hromadným vrahům se řídkiá hromadný vrah .A ne KAT!

0/0
3.9.2010 18:23

prolhanyserver2

Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

U nás v paneláku má soused o patro níže zasr..... psa. Od 6.30 do 15.30 nepřetržitě štěká a kvílí ... Když je venku teplo, vypustí ho na lodžii, kde ten kr.... opět štěká .... 5m pod mou lodžií, otevřené dveře nehrozí, neboť se nedá ani koukat na TV

Než si soused toho mrzáka koupil, vycházeli jsme perfektně, po dobu asi 15let žádný problém...

    Pokusil jsem se tento stav řešit následujícím způsobem: Koupil jsem flašku a šel poprosit o nápravu i s tím, že já za SVÉ koupím protištěkací obojek, aby aspoň přes den byl klid - neboť když mám po noční, není možné se vyspat a nepomáhá NIC ! MARNĚ !!! Když jsem ovšem zveřejnil v domě odměnu 20tis Kč tomu, kdo ho odkrágluje - prokazatelně, to jste měli vidět ten kolotoč.... Bohužel se nikdo nenašel

Tahle tyranie trvá už 8 let. A to je jen pes .... Pokud ten chlapík zažíval něco podobného se sousedy NEDIVÍM SE  Kdo to nezažil NEVÍ !!

0/0
3.9.2010 11:37

příliš ohleduplný terorista

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

mám obdobnou zkušenost a dobře znám situace kdy člověk nevyspalý, a ne vlastní vinou, musí do roboty.

bohužel v tomto státě není legální cesta jak se teroru hovadských sousedů efektivně bránit, pak to dopadá tak že člověku rupne v kouli a v afektu udělá rázný krok...

0/0
3.9.2010 11:45

tromoua

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

8 let!To musite mit nervy ze zeleza.Neco podobneho resil muj svagr.Kdyz se z malitelem psa po dobrem nedomluvil a nekolik tydnu se nevyspal,koupil jed ne krysy a je klid.Je milovnik zvirat,ale,jak rikate vy,kdo to nezazil,nevi.

0/0
3.9.2010 11:51

prolhanyserver2

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

Jasně .. pokud by ten člověk měl zahradu, kde by pejska na chvilku odložil, bez dozoru-  už pejsek nežije  Hodil bych mu pěkně pamlsek ....  Uvažoval jsem, že bych ho odrovnal přímo, ale tím bych roztočil zcela jistě spirálu dalších a asi větších problémů  Znovu opakuji !    KDO to nezažil ať MLČÍ, vůbec neví  vo co gou  Předtím by mě to taky v životě nenapadlo, co znamená týrání hlukem  !!

0/0
3.9.2010 12:21

number of the beast

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

zkoušel jste mu taky trochu znepříjemnit život? třeba hlasitou muzikou, když je soused doma z práce?

0/0
3.9.2010 12:25

Intesen

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

Uvědomte si prosím, že je to panelák... když vosolím kino, budu týrat další partaje a to nechci ......

0/0
3.9.2010 12:31

number of the beast

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

a má soused malé děti? nebo nepodniká třeba?

0/0
3.9.2010 12:38

prolhanyserver2

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

Proboha kam těma dětma míříte ???  Nejdu si kupovat sluchátka !!!! Samopal mám i když střílí jen jednotlivýma a asi 8 zásobníků.... ;-D;-D

0/0
3.9.2010 12:41

number of the beast

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

je spousta možností jak druhému znepříjemnit život

0/0
3.9.2010 12:46

sheftikuqi

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

nasmerovat jeden reprak k zemi, oblozit jej necim at zvuk jde jenom smerem dolu a pustit napr. basy nebo neco.

0/0
4.9.2010 19:43

yanoshick

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

Jo, tohle prokazatelné funguje, občas sem to musel použít. A zabralo. ;-)

0/0
6.9.2010 9:29

tromoua

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

Rikate,ze ten pes bydli o patro nize.Ne ze bych se vytahoval,ale ja bych si s tim pohral.Vzal bych rybarsky prut a spustil bych mu pamlsek az pred stekarnu......Nerikejte mi,ze na nej jeho majitel nepretrzite zira,urcite bych si vhodnou chvili za bezesnych noci nasel.

0/0
3.9.2010 12:53

Brůžek

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

Jako, že by ho na ten prut vytáhl nahoru a tvrdil sousedovi, že mu psa sežral orel? ;-D

0/0
3.9.2010 13:08

recyklator

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

;-D Fakt dobrý - pobavil jste mě . 100 bodů za kreativitu !!!;-DR^!!!!

0/0
3.9.2010 13:46

garumna

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

Nase tupa sousedka chova v panelaku ctyri urvane pudly, naprosto vas chapu....

0/0
3.9.2010 13:03

matiias

Re: Upřímně .. já se tomu chlapíkovi ani nedivím ...

...Když jsem ovšem zveřejnil v domě odměnu 20tis Kč tomu, kdo ho odkrágluje... zbabelec! proc jsi tedy ho nestrelil sam???

0/0
5.9.2010 14:46

mephisto88

zevraj slusna rodina...

http://televizia.joj.sk/tv-archiv/noviny/02-09-2010.html?start=57&end=156&t=NOVINY%20TV%20JOJ

0/0
3.9.2010 11:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.