Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Snad to bude poslední let, povzdechl si Pákistánec a delegace musela z letadla

Delegace pákistánských důstojníků odmítla účast na konferenci o obraně ve Spojených státech. Protestuje tak proti tomu, jak s nimi zacházely bezpečnostní složky na letišti ve Washingtonu. Podezíraly je z terorismu a muže proto vyvedly z letadla. Přiměla je k tomu vystrašená pasažérka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

modra_kravka

U těch umytejch rusáků to ani nikoho nepřekvapí.

Jen ti bystřejší (nebo co sloužili na základnách v Evropě), vědí vůbec kde je Evropa. Pamatuji, jak kdysi při technickém přistání letadla naší vladní letky v USA, ministrovi zahraničí č.státu NATO Zielincovi, nedovolili ani použít toaletu v letištní hale, neboť neměl vízum.. Všichni museli při tankování zůstal v letadle, nesměli ani do tranzitu.

0/0
3.9.2010 11:45

buzzfuzz

Diplomatická imunita

By mě zajímalo, jestli vládní delegace z Pakistánu byla vybavena diplomatickými pasy. Pokud ne, smůla, ale pokud ano a někdo je zadržel tak je to dost velký průser i na USA;-D

0/0
3.9.2010 11:44

modra_kravka

Re: Diplomatická imunita

Mohu tě ubezpečit, že mají Amíci dipl. pasy zcela na háku!

0/0
3.9.2010 11:50

Taras Bulba

Jak tak koukám,

Termix Matejka se už tak strašně nemůže dočkat 11. září a článků k výročí atentátů se vážících, že tady tapetuje svoje konspirační bláboly už s týdenním předstihem. ;-D

0/0
3.9.2010 11:24

jmen0.prijmeni

hmm

Tady vůbec nejde o rasismus, ale o uměle vyvolaný strach z terorismu, který tady šíří média. Jsem bílý, na araba vůbec nevypadám, ale věřte tomu, že kdybych z legrace někde u odbavení pronesl "doufám, že tu bombu nenajdou", tak jdu k výslechu a letadlo mi uletí taky. Prostě chlapi si dělali legraci, tak musí nést následky. Zkuste na hranicích při odbavení na otázku zda máte něco k proclení říct, že máte jen drogy. Toto není hon na araby. Je to reakce na jevy, které sužují naši společnost a taky na přehnané reakce mnohých z nás. Hoďte se všichni do klidu, nečtěte si pesimistické zprávy a uvidíte, že ten život není tak podělaný jak se vám všichni snaží namluvit.

0/0
3.9.2010 9:23

Pinocheat

A???

A čemu se ti ručníkáři diví? U nich člověk nikdy neví, kdy jim rupne v kouli a vyhodí něco dovzduchu. Tož až budou trochu civilizovaní, ať si jezdí mezi homo sapiens. Do té doby ať radši zůstanou doma a dělají si tam pořádek.

0/0
3.9.2010 8:03

buzzfuzz

Re: A???

No zajímavý názor, jen jsem zvědavý, až Pakistánci vyexpedují americké "experty" od svého atomového arzenálu a nebude na ně mít kdo dohlížet. Jak se potom budete tvářit?

0/0
3.9.2010 11:41

Taras Bulba

Re: A???

Změnilo by se tím něco na skutečnosti, že Pákistán má jaderné zbraně? Nebo si snad myslíš, že pokud by Pákistán chtěl atomovku použít, tak si napřed pošle kolkovanou žádost do Washingtonu? ;-D

0/0
3.9.2010 11:44

Náhradní muzeum

Alespoň vidíte jak hnUSA zachází se svými spojenci

Nejenže je vyslýchali , ale šli do trenek ;-D 

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/210393-letistni-kontrola-usa-urazila-delegaci-z-pakistanu.html

0/0
3.9.2010 7:31

pes Muki

poznamka

jak rikate americka vlada pestuje neopravneny strach s muslimu, tak bych chtel upozornit, ze ceska vlada pestuje neopravneny strach s cikanu. Kdyz do tranwaje vstoupi skupina cikanskych mloadiku, tak lide se zacnou strachovat, stejne jako ti hloupi americane v letadle. A pri tom je to jen nicim nepodlozeny umele vyvolny strach.

0/0
2.9.2010 23:53

Larry Matejka

Re: poznamka

Na rozdíl od Umara Farouka je Olašská čórkařka realitou, kterou není potřeba vytvářet ani trénovat v MI6 London School for Patsies ve Finsbury... ;-)

0/0
3.9.2010 0:13

Larry Matejka

Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

Média odvedla za ta léta na té Phony War on Terror kus poctivé práce... Nikomu už nevadí detaily jako Kennedyho výpověď před Hose Homeland Security Committee, která jasně prokázala, jak funguje "network of moles" v americké byrokracii.

Nikomu nevadí, že celá záližitost s mešitou na Ground Zero je CIA/CFR operace a Faisal Abdul Rauf je člen Religious Advisory Committee při Council on Foreign Relation...

Jsme tak snadno manipulovatelní. Jsme šťastní a vděční za každého uměle vytvořeného nepřítele a s radostí fandíme vlastnímu týmu... Přiom si neuvědomujeme, že tým, kterému fandíme je skutečný nepřítel, opřádájící nás fízlovacími sítěmi orwellovského hyperpolicejního státu, držící nás v šachu nekonečnými válkami, inflací a dluhy a iluzí, že nás ochrání...

http://info-wars.org/2010/08/21/ground-zero-mosque-part-ii-the-anatomy-of-a-globalist-propaganda-operation/

0/0
2.9.2010 22:40

Mirco1

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

To je zase snůška blbostí :D A populační vývoj v západní Evropě, v takovém Lyonu, Marseille, Bruselu, Manchesteru atd. ten asi také řídí CIA, že? :D

0/0
2.9.2010 23:37

Larry Matejka

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

Islamizace Evropy a světový terorismus jsou dvě různé věci příteli... Ani Kean- Hamilltonova komise neprokázala , že za 11 zářím stojí islám... Co to mají demografické křivky v Evropě společného se svlékacími scannery na letištích, policejní kamerou na každém rohu a válkami, které vedeme v oblasti? S udržováním Nine eleven mýtu?

Potažmo je to i destabilizace, kterou provozujeme v muslimském světě, která napomáhá islamizaci Evropy...  

Poukazuji na to, že Ground Zero Mosque je umělě stvořená krize za účelem maximalizace mediálního využití Jedenáctého září a rozdělení americké společnosti  podle starého dobrého receptu z Mocenské kuchařky v kapitole "Rozděl dvě skupiny pitomců a panuj" v sekci "Konsolidace moci a další zákusky..."

A dalo se čekat, že se jako vždy prokáže  vliv CFR, Ford Foundation, Rockefeller Brothers Fund, CIA a dalších na celou záležitost...

Poukazuji pouze na to, že světový terorizmus je stejný globalistický hoax jako antropogenické globální oteplování...

0/0
2.9.2010 23:55

Mirco1

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

Žvaníte stále nesmysly, samozřejmě, že jak teorismus tak islamizace Evropy jsou spojené nádoby a mají totožné kořeny - tj. ideologicko-nábožensko-společenský komplex zvaný islám, který zabraňuje tisíci a jedním způsobem společnosti (pokud se vůbec v některých zemích dá o společnosti hovořit), kde je islám státním náboženstvím kumulovat blahobyt v nějakém podstatně velkém segmentu populace - i ty ropné státy jako Saúdská Arábie, Omán a podobně mají naprosto propastně diverzifikované příjmy v rámci populace. To pak žene místní populační přebytky za blahobytem Evropy a ty přebytky (především mužské populace - nezapomeňme na díky polygynii existující nerovnováhu ve prospěch většího množství frustrovaných mladých mužů, kteří díky typickému nepotismu nemají šanci ani na kariéru a díky polygynii ani na manželství) do náruče různých nenávistných imámů, kteří jim slíbí, že když budou pěkně poslouchat, tak i když jejich pozemský život stojí za pendrek a nezlepší se to, tak posmrtný ráj si

0/0
3.9.2010 0:39

Mirco1

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

vydobudou bojem s nevěřícími - tento systém existuje už od prvního islámského útoku na Evropu v 8. století. Ti, co se dostanou do Evropy a díky totální nepřipravenosti a naprosté uzavřenosti duševních obzorů muslimských zemí se nedokáží vyrovnat s hostitelskou kulturou (s čímkoli odlišným s naprosto jiným hodnotovým žebříčkem) ani nároky na práci (o níž mají navíc velmi mlhavé představy), tak žijí ze sociálních dávek a další generace, která už nezná bídu původních muslimských zemí a zato realitu dávek považuje za objektivní a nezpochybnitelnou, tak ráda poslouchá svodům prolhaných imámů o vznešenosti islámu a kráse jejich původních zemí - a ve své tuposti zatouží tu "krásu" tedy naočkovat i své hostitelské zemi, aniž jim dojde, že onen dávkový blahobyt je přímo vzájemně se vylučující s islámem.

O úloze nepotismu a polygynie v nestabilitě a násilnosti populace píší mnohé antropologické studie - možno dohledat, pokud chcete prostudovat i něco reálného a ne jen konspirační chiméry.

0/0
3.9.2010 0:47

Mirco1

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

A o nesmyslech o 11. září ani nezačínejte, všechny ty kecy o WTC 7, o řízené demolici, o ne-Boeingu v Pentagonu jsou založeny jen na tom, že milí konspiračníci mají v technických oblastech, ke kterým se zasvěceně vyjadřují vzdělání na úrovni páté třídy pomocné školy, na tom, že selektivně vybírají a ignorují zdroje, a prostě i na tom, že když "o něčem nevím, tak to neexistuje".

0/0
3.9.2010 0:49

Larry Matejka

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

I kdyby to vše bylo tak, jak tvrdíte v té vaší decentně rasistické agitce, a islám, který vychází ze stejných kořenů, jako křestanství a judaismus byl zdrojem všeho zla, nemáme jediný důkaz, že 11 září bylo nábožensky motivováno.

V předkoloniálních dobách islámská civilizace prosperovala. Po druhé válce se část arabského světa sekularizovala. Byli jsme to my například, kdo zakroutil Dr. Mohammadu Mossadeghovi krkem v rámci operace Ajax a  v podxtatě stvořili dnešní Írán... Jak vidíte s provozováním terorizmu máme bohaté zkušenosti. Jsme to my, kteří drží u moci Al Saúdy a nechutný islámský režim v SA na základě smlouvy, co tam tenktát vyjednali Dullesové. Jak by dnes vypadala SA, kdybychom se nevmněšovali? Těžko říct, ale možná by byla sekulárnější a blíž západnímu pojetí.

11 září? 90% američanů si dle CNN myslí, že vláda tají podstatné skutečnosti o 11 září a 9-11 komise poskytla "coverup" stejně, jako tomu bylo v případě Warrenovy komise. A opět pravda o JFK pomalu vyplouvá.

0/0
3.9.2010 2:37

Larry Matejka

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

BTW: když jsme u keců o WTC7... Je zajímavé, že NIST nejspíš mělo zájem upravovat originální stopáž záznamu jejího kolapsu...

http://www.infowars.com/did-nist-edit-wtc-7-footage-to-hide-evidence-of-implosion/

What is “BuildingWhat?”

A Worldwide Campaign to raise awareness of Building 7 More than eight years after the tragedy of September 11, 2001, New York Supreme Court Justice Edward H. Lehner was hearing arguments in a courtroom less than a mile from Ground Zero about a ballot initiative to launch a new investigation of the 9/11 attacks. When the lawyer for the plaintiffs sponsoring the initiative explained that the 9/11 Commission report left many unanswered questions, including “Why did Building 7 come down,” the Judge replied quizzically, “Building what?”

http://buildingwhat.org/buildingwhat-tv-ad/

0/0
3.9.2010 11:06

Toranoko

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

Jako treba projektanti budov a podobnych letadel :-)

0/0
3.9.2010 8:29

Pinocheat

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

Jo, včera jsem si dal na Václaváku klobásu, na kterou jsem vlastně ani neměl moc chuť. To mě jistě telepaticky donutila tajná operace CIA/Mossad/CFR. Je to hnus velebnosti...

0/0
3.9.2010 8:07

Larry Matejka

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

Nevím jak vám, ale mě tam ta klobása moc nechutná od té doby, co na Václaváku instalovali desítky kamer, které osobně považuji za horší zlo než nějakou mešitu na Ground Zero nezávisle na tom, jestli je její duchovní otec Faisal Abdul Rauf člen Council on Foreign Relation...

0/0
3.9.2010 8:56

Pinocheat

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

Kamery mi nevadí, Sám nic nezákonného neprovádím, tak ať si mně tedy kamera natočí, jak požírám klobásu...

0/0
3.9.2010 9:03

Pinocheat

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

A mimochodem, netrpíte tak trochu amerikanofóbií a CIAfóbií? Co se mešit tu i onde týká - nějak nechápu, proč jezdí arabáši do ciziny jen proto, aby si tam stavěli mešity. Proč nezůstanou doma, kde jich mají spoustu a kde jim nikdo do jejich způsobu života nemluví ani po nich nikdo nechce, aby se přizpůsobovali jiným zvyklostem. Dám příklad - když se rád cpu ovarem, tak se nepřestěhuju do nějaké středověké islámské země, kde to nemají ve zvyku a nebudu tam chtít stavět vepřín a jatka. Mohl bych jim to tam samozřejmě vyhodit do vzduchu a tvrdit že je to boj o lidská a náboženská práva a že tu zbouranou mešitu si stejně zbourali sami a jen to na mě chtějí shodit.

0/0
3.9.2010 9:10

Larry Matejka

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

Netrpím Amerikofóbií, mám Ameriku rád.

K CIA mám asi podobný vztah jako republikánský Congressman Ron Paul, který ji označuje za  instituci, sloužící od dob Dullesových jako soukromá agentura Wall Street a tvrdí, že by zejména kvůli obchodu s narkotiky měla skončit... Je nemyslitelné aby daňový poplatník platil takové operace...

Ad kamery, odposlechy atd.. Porušuje to vaše právo na soukromí, vaši svobodu, jakmile jednou připustíme jeden malý krok, ta fízlovská bestie udělá další... Orwellovský policejní stát došel dnes tak daleko, že nemáte právo soukromí nikde... Dokonce jsou používávy špionážní satelity proti vlastním občanům... Myslíte, že všechny ty systémy na monitoring vašeho chování slouží k boji proti teroristům? Kdepak, ti jejich konstruktéry nezajímají. Slouží k vaší kontrole a ovládání. MIAC report označuje jiné skupiny... Libertatiáni, konstitucionalisté, váleční veteráni, gun owners, kdokoli, kdo uznává staré dobré americké principy...

   

0/0
3.9.2010 9:33

Severin

Re: Anatomie muslimofóbie a strachu z terorismu...

No, já sice z těch všudypřítomných kamer moc radost nemám, ale na druhé straně radikálně pomáhají řešit zločiny a zvláště násilné, například jeden záběr z venkovní kamery (tehdy se zdál vlastně nepodstatný) vedl k řetězu událostí, jimiž se podařilo dopadnou a usvědčit seriového vraha, který už měl namířeno na další holku. Ta, když se dověděla, jak blízko měla k mučivé smrti, tak se vyjádřila, že by tu předmětnou kameru nejraději stokrát políbila. Jak bohužel společnost skoro všude na světě dnes vypadá, beru kamery jako menší zlo ze dvou, a když v nějakých "rizikových" místech, jímž se nemohu vyhnout, vidím kameru, dokonce si i oddechnu.

0/0
3.9.2010 11:09

fenafena

Hi,Jack

http://www.subzeroblue.com/images/dilbert20365983040120.gif

0/0
2.9.2010 17:30

VB158

nemáte jim pomáhat zadarmo !

mají vám zato platit v miliardách dolarů

0/0
2.9.2010 16:09

vohradka

zajímavost

mě by spíš zajímalo, když řekl tu větu "doufám že to bude náš poslední let" , tak nechápu že mu ta ženská rozuměla, protože předpokládám že to byla američanka a oni pákistánci. Nevim možná je to můj omyl ale oni se mezi sebou asi nebavili anglicky ne???8-o

0/0
2.9.2010 15:51

Kejkupa

Re: zajímavost

Asi budeš překvapenej, ale amíci jazyky docela znají, ač z nich nadutí češi dělají rádi blbečky.

0/0
2.9.2010 15:56

vohradka

Re: zajímavost

no jedině , že by uměla Urdsky :-D, sice maj i úřední jazyk anglinu, ale stejně by mě to zajímalo jakym jazykem mluvili

0/0
2.9.2010 15:58

Dante_

Re: zajímavost

Ano, nahodna cestujici umi urdsky...:D Sni dal :)

0/0
2.9.2010 15:59

pes Muki

Re: zajímavost

No protoze lidi s pakistanu je v USA dost, tak je docela mozne, ze to byla nejaka, ktera se vracela s navstevy. Takovi lide se boji protoze vedi ceho jsou muslimove schopni.

0/0
2.9.2010 23:39

raymondchandler

Re: zajímavost

musim vas upozornit, ze anglictina je v Pakistanu UREDNI jazyk .

0/0
3.9.2010 13:49

WoCoGo

Re: zajímavost

no o blbeccich by se tady asi dalo vypravet, jedna ukazka tady zrovna je;-) a mmj,amici toho moc neznaji,tak jim tak moc nefadite:-P

0/0
2.9.2010 16:18

Mirco1

Re: zajímavost

No, tak arbitr všehomíra se ozval, takže teď můžeme jít v klidu všichni spát :D

0/0
2.9.2010 23:38

ondrapirb

Re: zajímavost

Vážený pane. Tak jako v Indii tak i v Pákistánu, jakožto v bývalé Anglické kolnii, platí angličtina jako jeden z úředních jazyků. Takže Anglicky tam hovořit umí skoro každý a často se mezi sebou tak i baví.

0/0
3.9.2010 7:02

Kejkupa

Kdybych já šel do letadla

a tam nějaký člověk z východu pronášel slova o posledním letu, tak taky peláším ven. Té paní se ani nedivím, možná bych byl vyplašenější jak ona. Podobný případ už jsem totiž zažil.

0/0
2.9.2010 15:51

sKopheK

Re: Kdybych já šel do letadla

uprimnou soustrast, medialni masaz vitezi na plne care, co? :-P

0/0
2.9.2010 17:26

pes Muki

Re: Kdybych já šel do letadla

Nevi, ze iIslam je nabozenstvim miru a odmita nasili, takze zadni muslimsti teroriste nemohou existovat. Blahopreji, ze jsi jiz nasel pravou viru.

0/0
2.9.2010 23:42

ModroPlach

Clovek z Vychodu..

myslite napriklad Cecha? :)

0/0
3.9.2010 3:46

namestii

Já jsem v klidu, ovládám statistiku.

Pravděpodobnost, že v letadle bude bomba je někde kolem 1 : 1.000.000.

Pravděpodobnost, že v letadle budou zároveň 2 bomby je mnohem menší, tak 1 : 100.000.000.

Když si vezmu svoji bombu, pravděpodobnost na další je tím mnohem menší, než kdybych si ji nevzal .-)

Bez své osobní bomby nikdy necestuji, necítím se pak moc bezpečně. .-)

0/0
2.9.2010 15:50

on.

Re: Já jsem v klidu, ovládám statistiku.

starej, ale dobrej :-)

0/0
2.9.2010 16:07

Jonatan_z_kachlikarny

To mi připomíná to legenrádní:

"televize Nova? mám pro Vás námět na reportáž..." ;-D;-O Kolik těchto Mirků Dušínů bude lidem otravovat život? R^

0/0
2.9.2010 15:47

c.jirka

občas extrém

Se skupinou studentů jsem pouze přestupoval v NY do Mexika. Fakt kovbojka, někoho pustili, zhruba každého sedmého v řadě někam odvedli. Většina letadlo stihla, jeden měl smůlu, byl v Egyptě před rokem na dovolené. Dorazil sice druhý den, ale z USA má docela fóbii. Výborné jsou i kontroly na letištích a to obecně napříš světem. Co všechno jsou schopni vám před vstupem do letadla sebrat, člověk chodí bosej a šacujou ho pořád dokola. Pak vám na palubě klidně dají poctivý železný příbor. Chápu, že opatrnosti je třeba, ale občas je to extrém, kšeftík pro různé bezpečnostní firmy a důvod jak zvednou cenu.

0/0
2.9.2010 15:28

WoCoGo

Re: občas extrém

tyhle kraviny obecne zavedli opet poblbani amici,skoda mluvit a o jejich chovani  na letisti,kdy si s prominutim kazda cerna huba mysli ze ma patent na rozum a buzeruje vsechny kolem,to je neco

0/0
2.9.2010 16:20

Two-by-four

Re: občas extrém

Myslim, ze lidi s tvym pristupem si o tu buzeraci primo rikaji.  Kazdymu podle zasluhy.

Moje zkusenost je, ze Americani jsou striktni, ale vecni.  Nemam blby kecy a zadny problem nemam. 

0/0
2.9.2010 16:31

Severin

Re: občas extrém

Nesmysl, americane to zprisnili (a nekdy bohuzel az ad absurdum) az po zari 2001, do te doby to tam bylo laxnejsi nez v mnoha zemich Evropy a Azie, lital jsem do, z, a po  USA od roku 1978, tak to mohu porovnat. Naopak, zakaz vzit si ssebou tekutiny do letadla se zacal okamzite po incidentu  praktikovat v Evrope, v Americe to melo skluz asi dva tydny.

0/0
2.9.2010 16:46

Škubi

Kdokoliv

kdo vypadá "arabsky" je vždycky vybrán na "náhodnou" prohlídku a když řekne něco podobného jako tento Pákistánec, tak může být rád, že ho na místě nezastřelili v zájmu národní ochrany... Ti Amíci jsou už fakt paranoidní... Rv

0/0
2.9.2010 15:27

Two-by-four

Re: Kdokoliv

A jak by jsi to chtel resit ty ?  Rozdat dotaznik s otazkou " Jste terorista ?"

Zrejme jeden z tech, kterymu se nikdo nezavdeci a at udela cokoliv, tak na tom najde chybu, ze.  Kdyby byly kontroly mirnejsi, urcite by jsi kritizoval i to.

Kazdemu normaln osobe musi byt jasne, proc jsou lide s arabskym puvodem proverovani prisneji.  Samozrejme ne vsichni jsou teroristi, ale prakticky vsichni teroristi na letadlech v poslednich 10 letech byli bud Arabove ci aspon muslimove (ten na letu do Detroitu byl muslim - cernoch). 

Kontroly jsou fakt silena otrava ale jak chces bezpecnost zajistit ?  Navic v UK mi pripadalji prohlidky stejne prisne, ne-li prisnejsi, nez v USA.  Ale zrejme jses na Americany vysazenej, ze.

0/0
2.9.2010 16:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.