Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Externí advokáti dostávali od ministerstva dopravy stamiliony

Ministerstvo dopravy platilo stovky milionů externím advokátním kancelářím. Co měly v popisu práce, ale zůstává tajemstvím. Nový ministr Vít Bárta nyní přestal jejich služeb využívat a čeká na výsledky auditu. Teprve ten ukáže, zda advokáti inkasovali přemrštěné částky či nikoli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavkovan

Paroubkuv vyberci desatku Jansta prijde o stovky milionu

tak to jsem zvedavy

0/0
2.9.2010 11:05

sandrha

Re: Paroubkuv vyberci desatku Jansta prijde o stovky milionu

podvodnik M. Jansta , ktery vytuneloval za Grosse z kauzy Ceska posta ( za nevyhodnou smlouvu pro Ceskou postu ) od CSOB 100 milionu Kč - tak to je husty -

0/0
2.9.2010 11:32

clara2

made in CZ

Tady v tom státě je takovej chlív, že ani za komunistů by to nebylo možný. To všichni ti krajští tajemníci byli úplný žabaři.

0/0
2.9.2010 7:38

tetek.

Zase ta Plzeň??!

;-€

0/0
2.9.2010 7:21

230573

audit

všichni co tady mektají blahem nad bártou.je ten audit hotový nebo ne?;-Dkdyž jsem tady psal žehloubkový finanční audit trvá měsíce spousta zdejších pisálků tady měla hloupé řeči, a jak je možné, jestli audit probíhá, že se dílčí informace dostanou ven?kdo a kolik z MD nebo z auditorů dostal zaplaceno soudruzi chrochtající blahem?;-Dnic se nemění soudruzi vše je při starém.

0/0
2.9.2010 7:02

--Judith--

Už jsem docela hodně alergická na to,

když mi někdo tvrdí, že to, jak nakládá s mými penězi, je tajné. Prostě to mám, jako daňový poplaltník zaplatit, ale nesmím vědět co. Prohlašuji, že každého, kdo takhle zatlouká, považuji automaticky za šarlatána.

0/0
2.9.2010 6:33

josefm

Když si v práci pro svoji potřebu vezmu ze státních peněz

dvacetikorunu, vyhodí mne a je ště budu mít oplétačky. Co pan Aleš? Nic. On muzikant.

Jak jsou nastaveny zákony této země, že nenese žádnou zodpovědnost? I blbého by napadlo, že ty firmy nedostaly zakázky zadarmo. Rv

0/0
2.9.2010 1:58

--Judith--

Re: Když si v práci pro svoji potřebu vezmu ze státních peněz

Vymýšlely pro chobotnici finty, jak krást a být právně nepostižitelný.

0/0
2.9.2010 6:35

Dýzl

Augiášuv chlév

že by se opravdu začalo vymetat?

pokud by ovšem hlavní aktéři končili v pruhovaném pyžámku, to už je asi pohádka z říše scifi

0/0
2.9.2010 0:13

mateja

Omluvit se Duškovi

Všechny poslední onformace z MD volají hlavně po omluvě Jaroslavu Duškovi !!!

0/0
1.9.2010 23:58

Václav Dobrák

A to byl Bárta v roce 2007 na dovolené

vždyť z podnikatelské branže se na tu zakázku byl podívat každý a všichni se smáli tomu 8-ogggggggggggggggggggggggggggggg8-o na konci ...Kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců viz .... http://www.isvzus.cz/usisvz/usisvz01005Prepare.do?znackaForm=6000798302002

0/0
1.9.2010 21:43

vítek z prčice

A na ministerstvu ..

.. právníky - zaměstnance nemáte ? Rv

0/0
1.9.2010 19:25

tetek.

Re: A na ministerstvu ..

hehe...R^

0/0
2.9.2010 7:22

Bery

Re: A na ministerstvu ..

Ti tam jsou na to, aby zajistovali luxusni smlouvy pro externi pravniky... ;-D

0/0
2.9.2010 9:43

hlava222

Jak ten Bárta mohl řídit takovou velkou firmu

On tam snad takto hnusně diškriminoval i ty své menežéry a když tihle porušili pracovní povinnosti tak si dovolil je finančně postihnout třeba 100 x víc než nějakého hlídače s minimální mzdou. No hnusné a takovýhle člověk nám tady chce blafat do našich právních norem které vymyslela naše právní elita co pilně študovala v Plzni. ;-D

0/0
1.9.2010 17:00

rugerforever.2

Bárta nějakou dobu sklízel mé sympatie

nyní jsem ale přesvědčen, že i správné věci nedělá díky tomu, že by je chtěl dělat správně, ale jeho jedinou motivací je brutální populismus.

Škoda, velká škoda...

0/0
1.9.2010 16:23

Jarouch777

Re: Bárta nějakou dobu sklízel mé sympatie

No to mi teda napovez jak jsi z tohohle clanku nahle prozrel.   . . ;-O  barta dela to co kazdej normalni soudnej manager ve ztratovy firme. projede vsechno ucetnictvi a zjisti kde se plejtva. A myslim ze zrovna pravni sluzby jsou dobra kojna. Jestli ministerstvo celi mnoha mezinarodnim arbitrazim OK potrebujou spickovy pravniky . . jestli ne . . tak se tam proste jenom dojíRv

0/0
1.9.2010 16:42

hlava222

Re: Bárta nějakou dobu sklízel mé sympatie

Velmi hloupé si populismus takto plést s prosazováním vlády rozumu.

Abychom tady měli dvě skupiny privilegovaných nepostižitelných v přestupkovém řízení to je velmi hloupé, jsou to jednak ti nepřizpůsobivý kterým Kocáb zajistil, že jim nelze exekuovat sociální dávky protože by to prý bylo porušování jejich práv a potom tady je ta druhá skupina uřvaných vyvolených kteří zase křičí že je porušování práv pokud by byli postiženi pokutou stejně citelně jako ti běžní občané.  

Tady jsou dvě možnosti, buď ty pokuty zrušit pro všechny tedy aby i normální člověk byl takto nepostižitelný jako tihle dvě skupiny vyvolených nebo druhá možnost je udělat opatření aby tací vyvolení nebyli a všichni byli postiženi na stejné úrovni.  

0/0
1.9.2010 16:55

Tryskomys Muf

Re: Bárta nějakou dobu sklízel mé sympatie

Pokud rozumne a potrebne prakticke kroky povazujes za populismus, tak doporucuji vyhledat odbornou pomoc u psychologa. Rv

0/0
1.9.2010 18:28

--Judith--

Re: Bárta nějakou dobu sklízel mé sympatie

Nekalte vodu! Nejste náhodou jeden z potenciálně podezřelých?

0/0
2.9.2010 6:39

hlava222

Jo, jo aby Nečas nenarazil

s těmi přehloupými výroky alá změnit systém pokut je nesmysl. Takovéhle věci se jako "nesmysl" přirozeně jeví z pohledu modrých strak ale z pohledu voličů pravicových i levicových s rozumem se takovéhle návrhy jeví jako velmi a velmi rozumné.

Pokud Bárta vydrží tak za 4 roky by mu Nečas mohl dělat třeba podržtažku. :-)  

0/0
1.9.2010 16:13

rugerforever.2

Ano, to je velmi rozumné, návrhy s pokutami, pokud

člověk myslí zadnicí.

Všem stejně, takže zavedu populistické progresivní pokuty, policajti se zaměří jen na dražší auta, kde je možnost rychle vybrat víc peněz, na stejně nebo ještě nebezpečnější šmejdy v ojetých plečkách se vykašlou...Budou prostě lovit jen lepší auta. Pak vystopí skřehotající ministr a bude to vydávat za úspěch...

Podotýkám, že mám pěkné auto, dodržuji předpisy a roky jsem nezpůsobil  dopravní nehodu.Ročně najedu 50 -80 000 km.... Opakovaně zažívám ohrožení hloupými řidiči, rozložení odpovídá výskytu těch či oněch aut  mezi lidmi, takže, nejčastěji mě ohrožují šmejdi v dotažených ojetinách, následně kamióňáci a výjimečně někdo v drahém autě...

PS. Nedávno jsem naslouchal rozhovoru dělnické třídy, kterou  také  zaměstnávám, i vyslechl jsem , jak je to skvělé, že chlapci znají měšťáky ve velkém městě , ve kterém žiji, stačí zavolat a projde chlast, jízda bez papírů, jsou to toiž kamarádi, se kterými chlastají, dělají "tuning" pleček, nebo tráví společně volný

0/0
1.9.2010 16:34

rugerforever.2

čas na motorkách s rámem do rohlíku dotažených z Německa

0/0
1.9.2010 16:35

hlava222

Re: Ano, to je velmi rozumné, návrhy s pokutami, pokud

A jak tě "ohrožují" v těch ojetinách řekl bych že snad jedině tak že ti překážejí při té předepsané rychlosti 90 nebo 130 km, protože ty se v té své pomatené hlavě domníváš že pro tebe jsou limity 130 km a 170 km.

Zrovna včera jsem popojížděl po dálnici a situace je tam stále a naprosto stejná, žádná přestárlá škodovka v pravém pruhu mě s tou rychlostí cca 100 km neohrozila, ohrožovali mě jako obvykle jen a jen lemplové ve velkých vozech kteří když dodrží rychlost 130 km tak to opravdu člověk žasne nad zázrakem.

Tihle by měli platit jak barevní dle ceny toho svého vozítka, aby se jim to ohrožování druhých zle znechutilo.

0/0
1.9.2010 16:49

hlava222

Re: Ano, to je velmi rozumné, návrhy s pokutami, pokud

Je to opravdu hnusné ohrožení když jedeš po dálnici 180 km a nějaký hnusák si dovolí začít předjíždět kamion rychlostí 130 km.

Já kvůli takovýmhle dementům musím potom také porušit a zrychlit při předjíždění třeba na 150 km aby oni se psychicky nepodělali z toho že je někdo zdržuje.

0/0
1.9.2010 17:13

roby

Re: Ano, to je velmi rozumné, návrhy s pokutami, pokud

styl vašeho psaní rugerforevere téměř vylučuje že byste nebyl hloupý. Doprovodným jevem hlouposti bývá nadutost a arogance, obé vám neschází

0/0
1.9.2010 17:55

Tryskomys Muf

Re: Ano, to je velmi rozumné, návrhy s pokutami, pokud

Pokud tento system pokut zavede, tak na 90% se to behem par mesicu velmi pozitivne promitne do zpusobu jezdeni a mensi nehodovosti na ceskych silnicich. A o to jde. Kazdy ma moznost jezdit podle pravidel a pokuty nedostavat, nebo pravidla prekracovat, a pak by mela pokuta postihovat stejne (mereno uzitkem) pro vsechny hrisniky. Pro zaprisahle pseudopravicaky: negativni uzitek (pokuta) musi byt samozrejme stejny (priblizne stejny) pro vsechny, a nejlepsi aproximace se dosahne predevsim vazanim pokut na vysi prijmu jedince. Tudiz nejde vubec o komunistickou/levicackou myslenku, ale ciste o aplikaci ekonomicke teorie - k cemuz ma blize pravice. R^

0/0
1.9.2010 18:34

emersonskej

Re: Ano, to je velmi rozumné, návrhy s pokutami, pokud

Jistě - ať je stejný postih pro všechny - ale od toho je tu přece bodový systém !!!

0/0
1.9.2010 20:37

Bejvoc_

Další den a další správný a rázný krok pana Bárty.

Kdybych byl býval věděl před volbami, že se do toho takto obuje, volil bych VV. R^R^

0/0
1.9.2010 15:51

brezinka1

Re: Další den a další správný a rázný krok pana Bárty.

taky jsem je nevolil, ale ten člověk se mi začíná být sympatický

0/0
1.9.2010 15:55

emersonskej

Re: Další den a další správný a rázný krok pana Bárty.

Já také !!!R^

0/0
1.9.2010 20:38

AuFreedom.

Re: Další den a další správný a rázný krok pana Bárty.

Moje první reakce po přečtení tohoto článku byla. Hmm nějak mi to zavání populismem. Nicméně, i kdyby to tak bylo, tak co, hlavně aby to co dělá dělal dál. Mám z toho dobrý pocit a souhlasím s vámi. Taky bych volil VV, kdybych měl možnost to vzít zpět.

0/0
2.9.2010 10:31

Jana Kleinová

Jen aby mu to vydrželo!

A hlavně aby vydržel on. Spoustě prevítů už asi začíná pěkně brnkat na nervy.

0/0
1.9.2010 15:49

hony47

Re: Jen aby mu to vydrželo!

máte pravdu,aby to vydržel fyzicky,víceméně vůbec přežil.

0/0
1.9.2010 16:44

intalex

Bárta

Je vidět, že se Bártovi hodí zkušenosti s vedením velké úspěšné firmy. Kéž by se z jeho kroků poučili i ostatní. Fandím mu.

0/0
1.9.2010 15:47

regina1

Re: Bárta

Já taky, přesto, že asi zákonitě udělá pár bot, budiž mu odpuštěno. Uvidíme, zda bude takový ražák a vydrží. Asi by měl mít ochranku.

Jinak ´, přece Řebíček nebude platit advokáty, kteří ho tahají z rozličných kauz, ze svého.:-P

0/0
1.9.2010 15:53

zd_pm

A ani bych se ...

nedivil, kdyby se jednalo i firmu pana exministra Němce, že!

0/0
1.9.2010 15:45

regina1

Re: A ani bych se ...

R^:-P

0/0
1.9.2010 15:48

Ptačí chřipka je jednička

V popisu práce měli inkasovat miliony

;-D;-D;-D

0/0
1.9.2010 15:43

Wabo

Re: V popisu práce měli inkasovat miliony

To asi jo. Velmi pravděpodobně část z nich tekla dál, nebo se schovávala na budoucí vyprání pro politiky.

0/0
1.9.2010 17:10

brezinka1

ajajaj

ten pan bárta přivede mnoho lidí do neštěstí

0/0
1.9.2010 15:42

Ptačí chřipka je jednička

Re: ajajaj

Začíná se mi líbit.Je otázkou do kdy to vydrží?Ale držím mu palce.;-D

0/0
1.9.2010 15:43

zd_pm

Re: ajajaj

I mně se líbí a fandím mu!

0/0
1.9.2010 15:44

brezinka1

Re: ajajaj

 R^ 

0/0
1.9.2010 15:48

jkkj

Re: ajajaj

No obavam se ze hlavne sebe. Uz brzy na nej urcite neco vytahnou. Snad aspon svoji bezpecnost ma radne zarizenou, jako clovek "od fochu".

0/0
2.9.2010 2:02

Ptačí chřipka je jednička

Spolu s klasikem pravím.

Něco prohnilého je v tomhle státě dánském.;-D

0/0
1.9.2010 15:40





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.