Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Huml smlouvu neporušil, míní John. VV odložily kárání rebela na neurčito

Předseda Věcí veřejných Radek John zmírnil svá vyjádření na adresu poslance Stanislava Humla. Ten se vzepřel stranické "smlouvě poslušnosti" a dočkal se za to pozvání na kobereček. Pohovor, plánovaný na 1. září, ale nakonec VV odložily. John aférku označil za "bouři ve sklenici vody".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Václav Dobrák

Celostátní pátrání

Pátrám

po složence na 23 mld co John nechal udělat pro Kalouska a záhadně se z

webu VV ztratila. Neviděl jste ji někdo, nebo nedej bože nezcizil aby

jste ji za Kalouska zaplatil ???

0/0
1.9.2010 23:02

Poslední slušný občan

VV

V tomhle je celá VV nevinně.

0/0
31.8.2010 11:19

FoDa

Hmm...

John ať už raději mlčí a dál se neztrapňuje. Nicméně taková malá ukázka neuvěřitelných veletočů, kterých se od této strany v budoucnu ještě určitě dočkáme.

0/0
31.8.2010 10:20

pakostič

je to jen komik?

"Předseda Věcí veřejných Radek John zmírnil svá vyjádření na adresu poslance Stanislava Humla."

To ostatně dělá pravidelně. Něco velkohubě prohlásí a další den od toho couvne

0/0
31.8.2010 8:50

499

VV nám předvádějí pěkně gumové

názorové veletoče. Asi podle korouhvičky na střeše...

0/0
31.8.2010 7:53

maharal1

Re: VV nám předvádějí pěkně gumové

John hovoří do médií podle toho, co mu večer Bárta poradí v obýváku, tudíž jeden den šplechtne cosi, večer mu Bárta vynadá a podržtaška z bulváru druhý den mlaví jinak, přesně podle napoleonových instrukcí, jsou trapní oba

0/0
31.8.2010 9:33

Mychal.B

Nějak nám měkne, přeceda...

:-P

0/0
31.8.2010 3:59

alexík

Tak nevím.

Smlouvu kterou pan Huml podepsal mu zavání totalitou. ( Když jí podepisoval, tak ani  nemukal.) Takové vyjádření totalitního policajta, není co dodat.

0/0
30.8.2010 21:20

Slota Nečasný

Džonův a Bartův podraz na spolustraníky

no vypočítavý podrazák byl Barta s Džonem, až byli lidé na

soupisce a zapletli se s těmi vyděrači , tak 3 dny před odevzdáním kandidátek   přišli se

smlouvou. Nikde a nikdy o tom s členy v krajích nemluvili , ani při

vyjednávání kandidátek se o tom nemluvilo.

0/0
30.8.2010 20:58

lavelle

Re: Džonův a Bartův podraz na spolustraníky

a to máte odkud? vědělo se o tom od začátku, jenom eště 3 dny před uzavřením kandidátek honili ty co se neměli k tomu stát si za svým

0/0
30.8.2010 21:07

Alča1976

Re: Džonův a Bartův podraz na spolustraníky

Je přeci na každém jestli něco takového podepíše. Jestli Véčka narvaly desítky milionů do kampaně, tak je logické, že si případné poslance ošéfovali. Příklad poslankyň Zubové a Jakubkové si ještě moc dobře pamatujeme. 

0/0
30.8.2010 21:10

jyr

117+3(koupí(l)) je taky dobrý.

0/0
30.8.2010 20:48

ládik

příslušník SNB, člen KSČ

Dobrý večer! Huml a rebel? Ne, jen přihlouplý příslušník SNB a člen KSČ. Rv

0/0
30.8.2010 20:30

lovec vetřelců

Re: příslušník SNB, člen KSČ

Díky VV poslanec;-);-)

0/0
30.8.2010 20:51

Slota Nečasný

Re: příslušník SNB, člen KSČ

pane udělal něco za 20 let v polici ČR špatně ??? Džon na rozdíl od něj oraprintsky kradl . Pan Huml udělal chybu, že nepochopil s jakými ksindly se paktuje.

0/0
30.8.2010 23:37

stev

Pokud by pan John trval na tom, že Mašínové jsou hrdinové,

pak by byl ještě větší véčko, než zatím vypadá.

0/0
30.8.2010 20:19

lavelle

Re: Pokud by pan John trval na tom, že Mašínové jsou hrdinové,

to je věc názoru, je fakt že s tim Huml nemusí souhlasit, ale ne takhle útočit a vymejšlet si keci na celou stranu, jen kvůli tomu že má názor jiný

0/0
30.8.2010 20:21

stev

Re: Pokud by pan John trval na tom, že Mašínové jsou hrdinové,

Zřejmě patříte mezi lidi, kteří považují za hrdinu i dnešního střelce v Bratislavě. Jaký je v počínání Mašínů a dnešního pošuka rozdíl? Vždy přece zemřeli nevinní. Motiv? Ale jděte...Rv

0/0
30.8.2010 20:42

lavelle

Re: Pokud by pan John trval na tom, že Mašínové jsou hrdinové,

to rozhodně nepatřím, nemyslím že zabíjet je dobré, naopak, ale je vidět že patříte mezi lidi co o tom nic neví, když vám jde o život, zabíjet budete a na motiv kašlete, a my je nemůžem soudit, nikdo vlastně ani pořádně neví jak to bylo, jde o to že někdo si myslí že hrdinové byli,k někdo zas že ne, ale takle podle útočit na někoho jen kvůli jinému názoru mi příjde dost ubohý od pana Humla

0/0
30.8.2010 20:55

kurioko

Re: Pokud by pan John trval na tom, že Mašínové jsou hrdinové,

Nikdo nikdy nezpochybnil, že v zápalu "boje" podřízli jako svini omámeného a svázaného člověka. Tohle by se i ve válečném stavu posuzovalo podle Vás jak?? 8-o

0/0
31.8.2010 9:34

brkowycz

Re: Pokud by pan John trval na tom, že Mašínové jsou hrdinové,

Přesně tak. Všechno ostatní je diskutabilní, tohle je ale naprosto jasné!

0/0
31.8.2010 9:59

Nomad

Re: Pokud by pan John trval na tom, že Mašínové jsou hrdinové,

Vem si zase prasky ok?:-P

0/0
31.8.2010 9:28

suzuki

Kolik?

Ze to ma platit?

0/0
30.8.2010 20:16

intalex

Re: Kolik?

bohužel asi nic, za ty keci by si ale něco zasloužil

0/0
30.8.2010 20:20

madqwert

kdyz bude potreba,

tak si ho vitek barta rychle srovna R^;-D

0/0
30.8.2010 20:15

0100

Neví co s tím, že?

;-D Ukázali se jako totální b...i. mimochodem Huml se ukázal jako totální vypočítavec.;-)

0/0
30.8.2010 20:11

suzuki

Re: Neví co s tím, že?

0/0
30.8.2010 20:12

Slota Nečasný

Re: Neví co s tím, že?

no vypočítavý podrazák byl Barta s Džonem, až byli lidé na soupisce a zapletli se tak 3 dny před odevzdáním kandidátek   přišli se smlouvou. Nikde a nikdy o tom s členy v krajích nemluvili , ani při vyjednávání kandidátek se o tom nemluvilo.

0/0
30.8.2010 20:46

suzuki

Pan Huml

byl zvolen, aniz by o to stal? Tak proc kandidoval?

0/0
30.8.2010 20:10

intalex

Re: Pan Huml

to řek kdo? jasně že o to stál, ale byl zvolen díky preferenčním hlasům, jakože vlastně předbíhal, tak by člověk čekal že o to víc si toho bude vážit a ne takhle plkat

0/0
30.8.2010 20:18

suzuki

Re: Pan Huml

Tak jo.

0/0
30.8.2010 20:19

Mozna Fcera i Dnes.cz

Normalizacni cetnik neporusil podepsanou smlouvu...

;-D;-D

0/0
30.8.2010 20:08

lavelle

nečekala

tohle jsem od Humla vážně nečekala, proč takhle kecá a podráží svojí almu mater, eště že tu smlouvu mají, buhví jak by jinak zvlčeli ti novopečení poslanci, souhlasím s bamburákem, pan John by na něj klidně mohl být ostřejší

0/0
30.8.2010 19:58

Slota Nečasný

Re: nečekala

Dámo takle ctíte ústavu... vždyť vy slintáte blahem nad tím že poslanci  vzdali ústavou garantovaného volného mandátu ???

Vždyť i jako občaní jsou už nesvéprávní, bez vědomí  svědomía osobní odpovědnosti k voličům . Vy si myslíte že koletivní vědomí a svědomí je ozdoba demokracie ?

0/0
30.8.2010 20:10

lavelle

Re: nečekala

ale oni se ho nevzdali, demokracie je o tom že si volíme svého zástupce na základě toho že s nim sdílíme nějaké názory a postoje, a ne že on něco trvdí před volbama a pak má názory úplně jiné, docela beru pojistku že se toho bude držet, že bude ctít nějakej názor za kterej sem mu ten mandát dala, když to zatím není ta odvolatelnost, tak aspon je ta smlouva, vždit oni vůbec žádnou zodpovědnost nemají, si představte že by ted všichni takhle začali měnit názor a za tejden tu klidně můžem mít zase totalitu

0/0
30.8.2010 20:25

Jack B

Re: nečekala

"Vy si myslíte že koletivní vědomí a svědomí je ozdoba demokracie ?" Tak to je ovšem otázka hodná intelektuála;-D 

0/0
30.8.2010 20:26

Kocourek-69

A proč tu divnou smlouvu Huml tedy podepisoval

když si o ní myslí že je nečestná a neplatná? Takoví lidé vytváří a schvalují naše zákony. Sami podepíší kde jakou hloupost jen kvůli vyžírce, aby se dostali na kandidátku a po druhých chtějí aby ty jejich hlouposti co vymyslí ctili a řídilin se jimi.

Je mi z té vyčůrané a prolhané pakáže v parlamentu blivno. Namísto aby šli přikladem tak sami jenom hrabou pod sebe smlouva nesmlouva. zákon nezákon.

0/0
30.8.2010 19:54

bamburák

Re: A proč tu divnou smlouvu Huml tedy podepisoval

Souhlas, Huml postoupil díky preferenčním hlasům, tudíž bych od něj čekal, že je to člověk schopný dostát svému slovu. Docela zklamání...

0/0
30.8.2010 19:58

josefm

Johne

tak slabého politika tato země ještě nenosila.

A to teď nijak nesouvisí s panem Humlem, kterého si - na rozdíl od tebe - vážím. ;-O

0/0
30.8.2010 19:53

bamburák

Re: Johne

John je slabý politik? Jak to můžete po těch pár měsícech říct? Naopak, podařilo se mu něco neopakovatelného - z komunální strany je dnes vládní strana. Na jeho dlouhodobější hodnocení bych každopádně počkal .

0/0
30.8.2010 19:57

a+a

Re: Johne

John není vůbec žádný politik, je to obyčejný tlučhuba .

0/0
30.8.2010 21:53

Nomad

Huml je vyderac

0/0
30.8.2010 19:47

Slota Nečasný

Jhakou smlouva

to snad byl vázací akt , Džone nemlž , je to obcházení slibu poslance.

0/0
30.8.2010 19:47

bamburák

Re: Jhakou smlouva

Smlouva byla dle mého názoru signálem pro voliče před volbama - VV jako neznámá strana chtěla garantovat, že se po volbách nerozpadne na x frakcí jako se to stalo Straně zelených. V tomto smyslu beru smlouvu jako pozitivum pro voliče VV. John by proto měl být na Humla ostřejší.

0/0
30.8.2010 19:54

Slota Nečasný

Re: Bamburáku fakta...

garantuji vám že 90 procent voličů VV  nevědělo o tomto vázacím aktu ,  nemají a neměli to ani na svém Webu , ....psalo sei o tom jen na portálech aktualne.cz , ihned.cz, parlamentní listy.cz. TV ani Radia i tom před volbami mlčely.....;-D;-D;-D

0/0
30.8.2010 20:14

Jack B

Re: Bamburáku fakta...

Nemáte pravdu, minimálně zde na idnes byly před volbami dva články. V případě zájmu mohu dohledat i výstupy z tištěných médií:-)

0/0
30.8.2010 20:22

Slota Nečasný

Re: Bamburáku fakta...

prosím o ten odkaz na iDnes at se pobavím....napište Čásenskému at to doplní pokud to smazal , jako VV na svém webu   složenku pro Kalouska na 23 mld Kč... to byl fór ale na voliče....jako vy

Jinak vám přeji úspěšný lov dinosaurů

0/0
30.8.2010 20:42

Jack B

Re: Bamburáku fakta...

Článek najdete následovně: do googlu zadáte klíčová slova: "smlouva věci veřejné", na druhém místě vyskočí komentář Viliama Bucherta z 27.5. a na třetím místě článek Ondřeje Šťastného z 26.5. Člověk holt musí umět hledat a nebát se použít google;-D;-D;-D

0/0
30.8.2010 20:53

intalex

no jo no, Huml

No že Huml není zrovna loajální a má spoustů keců se vědělo už na nově, dit ty zprávy sám dělal a zároven je pomlouval kudy chodil, ted prostě dělá to samý, hlavně když von si zachová tvář, a to že má keci na Bártu mě taky npřekvapuje, místo aby ho podpořil, případně mu pomoh a poradil, zase jen chodí a pomlouvá

0/0
30.8.2010 19:45

Pantau21

Re: no jo no, Huml

co kopíruješ můj příspěvek?

0/0
30.8.2010 20:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.