Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínská kolona se rozjela po 11 dnech. Kamiony s uhlím silnici ucpou znovu

Největší dopravní zácpa dějin, ve které stáli řidiči u Pekingu až 11 dní a měřila sto kilometrů, se přes noc rozplynula. Může se ale kdykoli opakovat. Vedlejší čínské silnice totiž nezvládají nápor kamionů s uhlím, které se vyhýbají mýtnému a častým kontrolám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

untermenschvonsocdem

chudáci činští řidiči

doufam že jejich odborová organizace dusledne upozorní státni orgány o nedodržování hygienických předpisú a hlavně  jestli zaměstnavatel zohledňuje pŕesčasy které jim naběhli do fondu , neboť řidič je né vlastní vinou na ceste 14dnu!!

0/0
27.8.2010 12:33

;-)

Čínská vedlejší silnice bez míta

vypadá lépe, než česká D1.

0/0
27.8.2010 9:52

Holubstrainz

Denně přibyde 1900 aut

to je panečku mazec :-)[>-]

0/0
27.8.2010 9:44

nestačimsedivit

D 1

Někdo zapoměl na naši D1. Tam se stojí permanentně ! ;-D8-o

0/0
26.8.2010 22:09

karelvesely

-

Zlatá Jižní stojka....R^

0/0
26.8.2010 19:59

bechernik

povolenky

tolik uhlí? tam se neplatí emisní povolenky? :-D

0/0
26.8.2010 19:10

hnusil pátý

Re: povolenky

Za prve je nepotrebuji, za druhe si je mohou nakoupit. Tolik k saskarne povolenek.

0/0
26.8.2010 19:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.