Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Bratrská pomoc z EU Slovákům zatím nehrozí

Slovensko odmítlo "eurosolidaritu" s těžce zadluženým Řeckem. Celková finanční pomoc Aténám může dosáhnout až 110 miliard eur, Slovensko se mělo podílet asi 800 miliony eur. Premiérka Iveta Radičová vybočila z poslušné uniformity a získává si v Evropě sympatie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vítek z prčice

sympatie nezískala

Naopak, získala pochopitelnou kritiku států eurozóny a upozornění, že Slovensko v budoucnu s obdobnou pomocí počítat nemůže. Radičová prostě selhala. Původně jsem jí fandil, zmýlil jsem se.

Slovenské rozhodnutí ja krátkozraké (my Češi to dovedeme také tak) a nebezpečné.

Krátká státnost Slovenska není samozřejmá. Její oporou je právě EU. V bilatelárním na vyhroceném vztahu Maďarsko - Slovensko drží slováci kratší část hole. Trianonská smlouva byla nespravedlivá a vynucená výsledkem války. Maďaři mohou s nadějí na úspěch požadovat území s převažujícím maďarským obyvatelstvem. Minimálně okresy Dunajská Streda a Komárno. Zodpovědný slovenský politik by si nehrál s ohněm a upevňoval pozici své země v EU. Nyní činí Slováci pravý opak. !!

0/0
8.9.2010 19:39

vítek z prčice

Re: sympatie nezískala

Omlouvám se za překlepy. Slováci si samozřejmě zaslouží velké S a další ... :-)

0/0
8.9.2010 19:42

tuba

Re: sympatie nezískala

o com to preboha meles? ziadna mala krajina si neupevni poziciu v EU. Si maly, zanedbatelny, navyse z vychodu a vzdy budes umlcatelny a prehliadnutelny. To iste plati aj o CR.

Trianonska zmluva a uzemna celistvost SR  nebude v EU nikdy spochybnena. O to sa postara spanielsko, francuzsko a irsko. Eventualne aj ine krajiny kde hrozia ze si nejake etnikum vyhlasi vlastny stat.

Slepo pritakavat a pchat sa do zadku nejakej EU a potom cakat ze ti nejako pomoze? Hodia na teba bobek a vsetci budu riesit to co sa im najviac hodi

0/0
4.10.2010 16:55

-zebra-

to je tim, ze EU ma moc male pravomoce

a malou kontrolu. Mela by se mnohem vic centralizovat a sebrat jednotlivym statum pravo o cemkoliv rozhodovat.

0/0
26.8.2010 22:01

CCIR

Re: to je tim, ze EU ma moc male pravomoce

Práve preto tie právomoci musí EU získať a až potom môže niečo razantné podniknúť! Jasné že kontrola bola slabá a tak preto už teraz sa profiluje systém kontroly ako aj sankcie! Úplné prevzatie právomocí všetkých členským štátom by nebolo dobré, zvádzalo by to potom mocných na všeličo!

0/0
26.8.2010 22:12

alino123

solidarita je spravna vec - ale...

Nemam ani v najmensom pochybost, ze sme mali pozicku poskytnut - pretoze sme sa k tomu zaviazali v case ked sme pristupovali k jednotnej mene - €. A medzi dobrymi partnermi plati, ze zmluvy sa musia dodrziavat - aj ked (po case) nam nemusia uplne tak "vonat", ako v case ked sa podpisovali.

Takze ANO - mali sme tych 800 mil. poskytnut! Takto mi to hovori moje zodpovedne PRVE JA, ktorym sa snazim vzdy riadit.

Avsak moje (neviem s istotou definovat ake...) DRUHE JA - mi generuje mnozstvo otazok - preco?, preco?, preco? Dovody toho prveho JA mi to druhe JA vyvracia dovodmi ako:

1. Dlhodobe nic nerobenie - nepreverovanie stavu veci -  Europskou uniou, ci skutocne je hospodarenie clena eurozony v poriadku!!! (Zvlast pri zohladneni faktu, ako hospodarilo Grecko este ked malo drachmu) ....

... Cely prispevok sa do diskuze nezmestil (ma viac ako 1000 znakov) preto, ak by niekoho zaujimal cely tu je linka: http://leteckaposta.cz/358735739

0/0
26.8.2010 20:26

tuba

Re: solidarita je spravna vec - ale...

by si si mal nieco prv precitat a netrepat 2^3... k ziadnej pozicke sme pri prijimani eura nezaviazali, prave naopak - krajiny platiace eurom podla zakonov EU nesmu pozicat inej krajine platiacej eurom prostriedky na sanaciu ich dlhov. SR len do bodky plni zakony ktore si EU prijala

0/0
4.10.2010 16:58

Durika

Solidarita

Grecko ma tolko obyvatelov ako Cesko. Snad si nemyslite, ze by kvoli vam robila cela EU taketo divadielka a zachanne plany. Vas by si skrtli jednym tahom pera, ani 1 den by to neriesili. A nad nami by nerozmyslali ani 1/2 dna. To len tak na okraj k celej ospevovanej solidarite.

Bez ohladu na to celej EU prospeje, ked si velmi rychlo odvykne od povinnych hlasovani za kazdu hovadinu a od osocovania a dokonca vyhrazania sa kazdemu, kto ma iny nazor.

0/0
26.8.2010 19:30

vítek z prčice

Naopak

.. rozhodně není pravda, že Radičová získala v Evropě tímto postojem sympatie. Myslím, že jí Angela vysvětlila, jakou dělá blbost. Nelze z EU jen brát a nedávat. V bývalém Československu na to ovšem Slovensko bylo zvyklé. A kromě toho existence slovenského státu, který nemá historické kořeny srovnatelné s ČR nebo Maďarskem vůbec není samozřejmá. Stačí naštvat síly, které vyvolají revizi Trianonu. Zdá se Vám to nemožné? Ale houby. V současné době prožíváme mnoho, co se nedávno zdálo nemožné. Radičová mě zklamala a Slovensko riskantně tančí mezi vejci. Nepřeji Slovákům, aby se ten tanec změnil v maďarský čardáš. Rv!!

0/0
26.8.2010 19:24

Durika

Re: Naopak

Zmes zvastov. Ako s pomocou Grecku suvisia nejake historicke korene alebo nejaky Triatlon, ci ina madarska sportova disciplina. Bud je to racionalny krok alebo nie.

0/0
26.8.2010 19:36

Rataslaw

Re: Naopak

R^R^R^

0/0
26.8.2010 19:38

CCIR

Re: Naopak

vítek z prčice!

Pani Radičová získala v Európe týmto postojom až príliš veľké sympatie! Treba si len prečítať všetky mienkotvorné nemecké noviny a hneď to tu bude všetkým všetko jasné! Dokonca tam sú aj také mienky že by sa mala od nej p. Merkelová poučiť!!!  Mylné vysvetľovanie si že Slovensko len berie a nedáva je veľmi zavádzajúce!!! Kto z vás pozná prístupové zmluvy a podmienky pre prijatie Eura, nemôže nikdy vypotiť takúto hlúposť ako tu čítam. Značí to len o veľmi nízkej informovanosti pisateľa! Slovensko si poctivo plní všetky zmluvy a podmienky ku ktorým sa zaviazalo!!! V týchto podmienkach vôbec nikde nestojí o nejakej "solidarite"! Keby to tam bolo určite by sa Slovensko zachovalo inak a predstavitelia EU by to netolerovali. Váš premiér p. Nečas inak verejne nevyjadril nič iné ako p. Radičová!!! Spájať historické korene Slovákov a Slovenska a Trianonskú zmluvu s touto témou je tak plytké ako celý príspevok! Takýmito chorými výrokmi sa môže prezentovať len labilný človek!!!

0/0
26.8.2010 21:34

tuba

Re: Naopak

cize suhlasis ze zrusenim trianonu si nemecko zoberie uzemie ktore mu teda pravoplatne bude patrit? Polsko by tiez malo zaujem o trochu zo moravy.

Boze to su drysty co tu citam. Mam pocit ze to pisal nejaky radikal z madarskeho ultranacionalistickeho jobbiku cez google translate ... alebo 12 rocny fracek.

Slovensko prispieva do rozpoctu EU tak ako sa zaviazalo a cerpa eurofondy tak ako mu to povoluju rozpoctove zakony EU. Prijatim eura sa slovensko zaviazalo este striktnejsie dodrziavat financne regulacne pravidla a zakony ku ktorym patri aj ZAKAZ poskytovat financne krytie sanacie dlhov inemu statu platiaceho eurom. Napisat - slovensko len berie a nedava ... to istep otom aj CR - len berie a nic nedava ... tiez ste neposlali grecku ani cen/// pardon halier. Nam to zakazuju zakony, pretoze platime eurom... Vam to nezkazuje nic, preco ste neposlali? Kde je vasa solidarita? Cize ako vidis, staci len trochu iny uhol pohladu a hnedje situacia uplne opacna. Chill out

0/0
4.10.2010 17:07

Zdenka K.

----

slovensko R^R^R^ obces je vyhodny byt v EU ale do eurozony patrit nemusime budme hrdi na nasi ceskou korunu,to ma taky sve vyhody

0/0
26.8.2010 12:29

CCIR

Re: ----

to Zdenka K.

Pravdepodobne nemáte prehľad o tom, koľko musí vaša vláda platiť zato, že používa lokálnu menu!!! Sú to ročne nehorázne vysoké čiastky! Skúste si to u vás v ČR dať vysvetliť kompetentnými ľuďmi a budete sa chytať za hlavu čo stojí českých daňových poplatníkov tá možnosť používať Českú korunu! Zistíte že vás neklamem a naopak, budete sama veľmi sklamaná a zarmútená! V dnešnej dobe skutočne nie je nič zadarmo!

0/0
26.8.2010 21:44

WoCoGo

Re: ----

a naopak,co vy z toho svyho eura mate,vas to nestalo jako nic???

0/0
27.8.2010 13:11

rugerforever.2

Skvělý článek, a zábavné reakce

nejvíc mě pobavil  příspěvek "svědomí národa" , je zajímavé, že někdo může zvládat schopnost číst a psát a zároveň ustrnout duševně v době RVHP  a  VAršavské smlouvy.

Mezi RVHP a EU V dnešní podobě)  je mnoho  paralel, EU je dens determinována levicí  až ultralevicí a podle toho to vypadá, netýká se to pouze ekonomiky a nerespektovaní doporučení vlastních ekonomů, ale i totalitárních praktik řízení EU a dokonalé snaze , jak z rozhodování odstranit občana EU a zbytky soudných lokálních vlád a vše přesunout na bedra zcela nekompetentních byrokratických levicových politiků a nechat je vytvářet jejich sny o sociálním inženýrství. S tímto přístupem je budoucnost EU v podbě nekonkurenceschopné země , zavalené nekvalifikovanými imigranty a stovakmi miliónu státních zaměstnanců, socialismus 21. století. 

0/0
26.8.2010 12:19

Svědomí národa

Re: Skvělý článek, a zábavné reakce

Plne potvrzujete muj prispevek. Proto by Cesko melo EU opustit.

0/0
26.8.2010 12:48

vítek z prčice

Re: Skvělý článek, a zábavné reakce

Ty chceš být mezi Německem a Ruskem sám? Kterou okupaci si vybereš? Pozor, okupanti 21. století již nejezdí na tancích, jsou mnohem chytřejší ....EU je pro ČR náhradou Rakouska-Uherska. Jeho zánik, jak ukázalo posledních téměř 100 let, nebyl v českém zájmu. K řetězu průserů republiky 1938, 1948, 1968 nemuselo vůbec dojít. Uvažuj !!

0/0
26.8.2010 19:19

Durika

Re: Skvělý článek, a zábavné reakce

K 38 nemuselo dojst, keby ti Rakusaci ktorych ospevujes neboli rovnaki nackovia ako Nemci a k 48 nemuselo dojst keby ste nevolili komunistov. To mas hned 2 z tych ohnivok.

0/0
26.8.2010 20:04

Paul Sulc

Re: Skvělý článek, a zábavné reakce

Mluvite dosti hloupe a Vitek ma pravdu. Kdyby RU drzelo pohromade, nejspise by nebyl nacismus, na tom se shoduje spousta historiko. Takze by nebyl Anschliss ani Mnichov a ovsem ani 1948. Vy, Slovaci jste casto sovinisti a Madarum budete nadavat za kazdou cenu a za kazdych okolnosti, bohuzel.

0/0
26.8.2010 20:21

Durika

Re: Skvělý článek, a zábavné reakce

Precitaj si este raz prispevok na ktory si zareagoval a najdi tam slovo ,,Madar''. Ja neviem, co to stale motate ku Grecku a ako to suvisi.

0/0
26.8.2010 20:25

CCIR

Re: Skvělý článek, a zábavné reakce

to Paul Sulc!

Nepovedal by som že vy tu rozprávate zasa nejako dosť múdro! Keby v Rakúsko-Uhorsku v posledných päťdesiatich rokoch jeho existencie nezačalo práve Rakúsko s ponemčovaním iných národov (aj Česka) a nebralo si príklad aj Uhorsko s pomaďarčovaním národov v Uhorsku možno by sa dalo aj reálne uvažovať nad tým čo tu píšete!

Ak sú Slováci podľa vás šovinisti a Maďarom nadávajú za každú cenu a za každých okolností, tak potom sú aj Česi jasní šovinisti, lebo za každú cenu a za každých okolností nadávajú Nielen Nemcom ale aj Rakúšanom! Bohužiaľ! O tom tu prečo nepíšete? Hľadáte iným v oku smietku a sebe v oku brvno nevidíte, že?

0/0
26.8.2010 21:58

Paul Sulc

Re: Skvělý článek, a zábavné reakce

Co se Cechu tyce, mate pravdu. Jen to brevno ve svem oku nevidim neb se za Cecha , alespon 100%, nepokladam, neziju v te zemi od 1967.

0/0
27.8.2010 0:26

cenzura je totalita

koukám:)

Divím se, že je takovýto článek uveřejněn zrovna na Idnes.

Děkuji za něj, protože je napsán poměrně výstižně a trefně.R^:-)

0/0
26.8.2010 11:56

Svědomí národa

Blazni z Vychodu

Clanek pomerne dobre vystihuje cesky pohled na EU. Narod, ktery zil 40 let v izolaci a nyni v jakemsi absurdni smesi feudalismu a ranneho kapitalismu nemuze mit stejny mentalni kompas jako jine zeme, ktere mely normalni vyvoj. Pri tom vsem se klade otazka, proc Cesi do EU lezli a proc tam zustavaji. Kdyby odesli (a s nimi Slovaci, Polaci, Bulhari, Rumuni a Pobaltane), udelali by dobre sobe a ostatnim. Natahovat pracky a rozkladat poradek je typickym slovanskym rysem charakteru.

0/0
26.8.2010 11:49

tučňák na útěku

Re: Blazni z Vychodu

Esli vono to nebude tím, že ti blázniví Východniari museli při přístupu k ojrozóně dodržovat dost tvrdá kritéria a tím pádem se jim nelíb, že by měli doplácet na někoho, kdo je nedodržoval a aby se do ojrozóny dostal, tak podváděl.

0/0
26.8.2010 12:01

DIVIX

Re: Blazni z Vychodu

R^R^R^

0/0
26.8.2010 17:57

CCIR

Re: Blazni z Vychodu

Máš pravdu, prístupové kritériá k Euru boli skutočne pre Slovensko tvrdé! Európska centrálna banka spočiatku ani neverila že tie kritériá Slovensko splnilo a tak vyslala na Slovensko kontrolnú delegáciu!!! Všetko dôkladne preskúmali a až potom zverejnili súhlas! Grécko takéto niečo nikdy nepoznalo!

0/0
26.8.2010 22:19

korzár

SLOVENSKO, DRŽ SE !!!

R^R^R^R^R^R^R^R^R^[>-]

0/0
26.8.2010 11:17

Martin Ferus

Slovenští bratři a jejich pomoc

Názor, že Slovensko si hrdinně prosadilo svou proti ošklivým bruselským úředníkům, kteří lační po krmení zadluženého Řecka penězi, je možná líbivý a populistický. Zamyslel se někdo nad tím, jaké byly vztahy mezi Slovenskem a Českem v době existence společného státu (tak jako je teď Slovensko členem EU a eurozóny)? Slovenská politická reprezentace a Slovensko řekněme jako celek, je z éry ČSR zvyklé na zásobování penězi. Co všechno české země investovaly do rozvoje Slovenska snad musí vidět i sami Slováci, byť to řada z nich nepřizná. Historie se opakuje, eurozóna je ve "srabu" a Slovensko opět dává od všeho ruce pryč, stejně jako Slováci prosazovali sebestřednou, populistickou a nacionalistickou politiku v době ČSR, prosazují tutéž politiku v EU. Lepší řešení, než finanční stabilizaci přitom nenabídli, stejně jako nikdo nepřišel s lepším řešením, než je rozbití ČSFR. Lepší kverulovat. Politika "ať platí jiní, pro nás jen ty výhody", je srabismus. Merkelová je špatným svědomím Radičové.

0/0
26.8.2010 11:11

cjv

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

dukaz, ze placas blbosti je vyvoj v obou krajinach 17 let po rozdeleni....

0/0
26.8.2010 11:36

CCIR

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

R^R^R^R^R^

0/0
26.8.2010 22:46

hombre_

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

Vies co je zaujimave? Ze bez toho vasho UDAJNEHO zasobovania peniazmi z CR sa nam dari ovela lepsie. No myslim ze pravda teda bude niekde inde ako to co pisete vy.

Mimochodom, to co sa investovalo na Slovensku (aj v Cesko) bolo zo spolocneho rozpoctu.

My si svoje zavazky plnime, ten kto si ich neplnil a navyse falsoval makroekonomicke statisticke udaje bolo prave Grecko.

0/0
26.8.2010 11:44

Míra.S

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

Oj Hombre, trochu si zopakuj dějepis, v době rozdělení měla SR téměř nové fabriky, které se budovaly v 80-tých a 90-tých letech.(a to asi z fondů které se ubíraly českým fabrikám zabaveným v 50-tých letech).Neboť v době vzniku ČSR bylo slovensko zanedbaná rolnicko-pastevecká země.Takže SR běží sertvačností jak ČSR v době po převzetí vlády komunisty. A dopad vidíme - Dukovany jsou zavřené a obnova je zatím v politických diskuzích, chemický průmysl pozvolna ztrácí dech, železárny a průmysl barevných kovů nic moc, takže nebýt investic z ekonomicky silných zemí, které si své investice hlídají, tak možná EURO ještě nemáte.  

ČR oproti tomu musela obnovit vyžraný zanedbaný průmysl - který po letech neprováděných investic byl za technologickým zenitem.Dále se musel zbavit zabydlených kádrů (a nechci hádat jestli v 90-tých letech nepřijeli rychlíkem z Bratislavy), což vlastně dělá dodnes, kteří se pod pláštíkem stran různých odstínů směsic červené barvy snaží o návrat centralistického řízení. 

0/0
26.8.2010 13:55

Henri

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

Mira S., tvoj pohľad na históriu a Slovákov poukazuje na zhubnosť českých komunistických učebníc v rámci ideológie jednotného československého národa. Slovensko bolo v rámci Uhorska jeho priemyselne najrozvinutejšou časťou - prekonávalo ho iba centrum Budapešť. Celkovo voči českým krajinám a hlavne nemeckému priemyslu v Sudetách bolo menej konkurencieschopné a orientované hlavne na trhy Uhorska. Výsledkom spojenia 2 rôzne vyvinutých častí bol prudký prienik tovaru zo západnej rozvinutejšej časti na Slovensko a Zakarpatsko a v rámci tvrdého kapitalizmu krach aj toho tradičného slovenského premyslu, čo dovtedy prosperoval. Následky boli strašné - emigrácia do Čiech a hlavne Ameriky, nezamestnanosť. Mnohé podniky kúpené nemeckým kapitálom z Česka zatvorili výrobne, odviezli stroje a na trh dodávali svoje tovary. V roku 1989 bola ekonomická úroveň SR na 62% úrovni ČR (ŠÚ SR), dnes je to okolo 93%.

0/0
26.8.2010 14:29

Henri

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

Aby som to skrátil, v kultúre a politike sme za 1.republiky  zo

spoločného  štátu získali veľa, v životnej úrovni sme si moc nepomohli. 

Rozdelenie nám pomohlo postaviť sa na vlastné nohy a dokázať všetkým

bývalým uzurpátorom, že Slovensko sa uživí.

0/0
26.8.2010 14:30

hombre_

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

Taras kraviny a klasicke ceske nacionalisticke myty o Slovensku. Menuj ake fabriky sa prosim ta v 80. a 90. rokoch vybudovali v SR? Aj ak sa nejake vybudovali, boli budovane zo spolocneho rozpoctu, co predsa neznamena ze ste ich budovali vy. SR bezi zo zotrvacnosti? Ved dnes mame neporovnatelne vyssie HDP na hlavu jak v case rozdelenia, neporovnatelne vyssiu produktivitu prace.

Dukovany? Tie su v CR. Asi si myslel Bohunice. Obnova v nedohladne? V Mochovciach sa buduju dva nove jadrove bloky, maju byt spustene tusim v 2012 (neviem teraz presne). Chysta sa vystavba novych jadrovych blokov v byvalych Bohuniaciach. Zahranicne investicie sme nepotrebovali len my ale aj vy, vacsina ceskoslovenskych podnikov totizto nedokazala tym zapadnym konkurovat. Az na par vynimiek.

0/0
26.8.2010 15:17

CCIR

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

!!

Ak dokážeš napísať takú hlúposť že Dukovany ležia na Slovensku a v 80. až 90. rokoch sa "budovalo" v SR z fondov českých firiem, tak ti nemôžem odpovedať nič iné, len to, že nie Slovensko je zanedbané ako píšeš, ale ty!! Zemský ráj to (pouze) na pohled ...

0/0
26.8.2010 22:34

Paul Sulc

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

Do toho spolecnehho rozpoctu Slovaci malo davali , zato z nej hodne brali.Jenze slovensti soviniste si to nechteji priznat.

0/0
26.8.2010 20:26

CCIR

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

Presne tak, ako aj českí šovinisti!!

0/0
26.8.2010 22:25

rugerforever.2

PLky

Radičová je pragmatický politik a v současnosti vyrovnaný rozpočet Slovenska nemá  nic společného s minulostí. Jen emotivně  plácáš.

0/0
26.8.2010 12:20

tučňák na útěku

Re: PLky

No, s minulostí jo, jen jde o to s jakou - má hodně společného s plněním kritérií pro ojrozónu ;)

0/0
26.8.2010 12:25

CCIR

Re: PLky

R^

0/0
26.8.2010 22:50

jajajajenomjaja

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

Slovensko odmitlo poskytnout pujcku Recku a ne prispet do zachranneho fondu ezony. Tak nevim co tady placate

0/0
26.8.2010 12:35

CCIR

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

R^

0/0
26.8.2010 22:35

githaj

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

zabudol si na to že v československu napríklad v čsd môj český kolega zarobil 3000 kčs ja na slovensku za tú istú prácu len 2300 kčs, nie som slovenka ale tu žijem , tu som sa narodila, a nemáôm rada nacionalistov, a veľmi dobre viem že vy ceši ste chceli od nás preč, v československom parlamente bola len tretina slovákov takže vo väčšube vy češi ste sa rozhodovali o tom aby nebolo referendum ,vy ste tvrdili že na nás pracujete čo pravda nikdy nebola, vaše krédo "je málo delat, ale dobre vydelat", prečo by sme mali pomôcť grékom, keď brali viac na výplatách ako mali, ja zarábam po 30 rokov v turnusovej práci 590 eur, grek 2000 eur v mojej profesii, čech 22000 kč tak nepapuľuj mi o tom kto na koho robí, plne súhlasím so slovenskou vládou aby sme nedávali peniaze grékom lebo by to malo účinok ako keby vlievali vodu do dunaja

0/0
26.8.2010 15:06

CCIR

Re: Slovenští bratři a jejich pomoc

to Martin Ferus!

Na Tvoj príspevok môžem povedať len toľko že keď bolo Československo, tak sme všetci robili na Československo! Či už sa jednalo o ČSR alebo ČSSR!!! A to Tvoje hýbanie rozumom o Slovákoch a Slovensku mi pripadá asi tak, ako keď na lúke hýbe ocasom krava!!!

0/0
26.8.2010 22:08

xxxxxx

Souhlas

Pane Robejšku, velice rád čtu Vaše komentáře. Opět jste mě nezklamal. Velmi analyticky jste popsal to, co si myslím i já. Snad Vás za to neukřižují. I když je pravda, že v poslední době inkvizice huráevropanství proti podobným názorům pod tíhou okolností slábne.

0/0
26.8.2010 10:56

obambiodřekykunene II.

Re: Souhlas

Pan Robejšek......R^R^R^....jen víc takových, rád ho čtu i poslouchám

0/0
26.8.2010 11:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.