Diskuze

Proletěli jsme nad Pražským okruhem, podívejte se

Praha zprovoznila další tři nové úseky obrovského asfaltového propletence s názvem Pražský okruh. Jeho nové části ho prodloužily o 22 kilometrů. Vedou od Jesenice přes Vestec a Lahovice až do Slivence. Propojí dálnice D1 a D5. Podívejte se, jak celé dopravní dílo vypadá z výšky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Stojan_Jakotyc

16. 9. 2010 16:46
Proletěli tunelem...

Se dívám na to letecký video a není mi jasný jak to letadlo dostali do toho tunelu?8-o

0 0
možnosti

Clar

26. 8. 2010 12:32
Bohužel druhá půlka

se žačne (když to dobře dopadne) za dva roky a pak to čtyři potrvá...  Z novýho okruhu mám fakt radost, škoda že v naší banánrepublice nejde udělat nic komplexně, rychle a za rozumný prachy...

0 0
možnosti

Geralt.of.Rivia

26. 8. 2010 10:19
100000 nových cestujících ročně...

Tak nevím, kde to pan výkonný ředitel Letiště Praha Stanislav Zeman vzal... Lidé létají z Vídně a Bratislavy proto, že je letištní taxy vyjdou o několik tisíc korun levněji, ne kvůli cesty na letiště..

0 0
možnosti

Atomike

26. 8. 2010 9:12
Podle křídla

se vyhlídkový let konal B737-300 ČSA. Může mi někdo vysvětlit, proč se na prohlídku nad desetikilometrovým úsekem najímá dálkové letadlo pro 150 lidí, které v takhle malé výšce žere jak tank? Navíc musí letět zbytečně rychle. Myslím, že by tuhle službu lépe splnilo něco menšího a levnějšího. Inu státní hospodaření.

0 0
možnosti

bizonek123

26. 8. 2010 9:18
Re: Podle křídla

Vy si opravdu myslíte, že nad okruhem létaly boingem? To křídlo se tam mihlo jen na chvíli, z toho záběru lze opravdu poznat, že to je boing 737?

0 0
možnosti

mistodrzici

26. 8. 2010 8:56
Zablokování

nájezdů v Cholupicích, Komořanech a Písnici jsou typickým příkladem nesmyslně promrhaných miliard v zájmu předvolebního populizmu příslušného p. starosty. Rv

0 0
možnosti

Ogrelord

26. 8. 2010 9:22
Re: Zablokování

je to tak. Vyžerou si to obyvatelé Vestce a Chodova

0 0
možnosti

garii v14.0

26. 8. 2010 8:44
Nevím

Možná mohli těm klukům v oktávkách říct, že se u nás jezdí vpravo... A nikoli v protisměru...

0 0
možnosti

Tunaq

26. 8. 2010 9:21
Re: Nevím

Což by se mělo dodržovat zejména na stavbách!

0 0
možnosti

Náhradní muzeum

26. 8. 2010 8:33
Škoda že se to nestavělo za Bárty

Stálo by to polovinu.;-(

0 0
možnosti

IRoman35

26. 8. 2010 8:36
Re: Škoda že se to nestavělo za Bárty

Ale zase na druhou stranu kolik milých lidí díky tomu zabezpečilo svojí rodinu na pět generací dopředu:-P

0 0
možnosti

Klement a Denisa

26. 8. 2010 8:22
nerozumim proc v roce 2010

udelali na obchvatu pouze 2 pruhy v jednom smeru a ne 3 nebo 4???Rv[>-]

0 0
možnosti

IRoman35

26. 8. 2010 8:27
Re: nerozumim proc v roce 2010

To bohatě stačí. Praha není New York. A až bude hotová Blanka a R1 na severu, tak to bude ještě lepší. Úsek mezi Zličínem a Slivencem má taky jen dva pruhy a nepamatuju na něm zácpy. (Tedy nemyslím při rekonstrukci, nehodě, nebo kvůli odbočení na Barrandov.)

0 0
možnosti

Pribinacek

26. 8. 2010 8:04
černý most

A teď ještě rychle dostavět prodloužení pražského okruhu na Černý most a ulehčí se i zbytku Jižní spojky. Severní část okruhu by pak už mohla počkat.

0 0
možnosti

PaKo73

26. 8. 2010 6:15
Přínos pro letiště?

Nemyslím, že by Pražský okruh mohl přinést pražskému letišti 100 tis. nových pasažérů, jak se píše v článku. Občas lítám, do Prahy to mám 150 km, do Vídně na letiště 250 km a do Mnichova přes 300 km. Z Prahy už jsem neletěl dlouho a to především z důvodu drahých letenek. Rozdíl oproti Vídni nebo Mnichovu je řádově (deseti)tisíce. Poslední zkušenost je: Mnichov 9,5 tis. Kč, Vídeň 12 tis. Kč a Praha 33 tis. Kč! K tomu předražené služby, jídlo, atd. Z Prahy bych asi neletěl, ani kdybych bydlel v Ruzyni.

0 0
možnosti

trodas1

26. 8. 2010 7:40
Re: Přínos pro letiště?

Jako zaměstnanec v letectví potvrzuju každé slovo!  Pro neinformované. Cena za porci knedlíků s vajíčkem v samoobslužné "restauraci" 120Kč. Cena porce krupicové kaše tamtéž 90Kč. Představa pana ředitele, že do Ruzyně se cestující pohrnou jen proto, že Praha otevřela kus silnice je úsměvná. Existují dvě možnosti. Buď je přání otcem myšlenky, nebo pan ředitel něco pil. Třetí možností je, že se na místo ředitele naprosto nehodí, protože pakliže někdo spoléhá při řízení na takovéto okolnosti, měl by co nejrychleji změnit zaměstnání. Nabízí se třeba lopata na stavbě zbytku pražského okruhu. Tuhle třetí možnost považuju za nejpravděpodobnější.

0 0
možnosti