- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Se dívám na to letecký video a není mi jasný jak to letadlo dostali do toho tunelu?
se žačne (když to dobře dopadne) za dva roky a pak to čtyři potrvá... Z novýho okruhu mám fakt radost, škoda že v naší banánrepublice nejde udělat nic komplexně, rychle a za rozumný prachy...
Tak nevím, kde to pan výkonný ředitel Letiště Praha Stanislav Zeman vzal... Lidé létají z Vídně a Bratislavy proto, že je letištní taxy vyjdou o několik tisíc korun levněji, ne kvůli cesty na letiště..
se vyhlídkový let konal B737-300 ČSA. Může mi někdo vysvětlit, proč se na prohlídku nad desetikilometrovým úsekem najímá dálkové letadlo pro 150 lidí, které v takhle malé výšce žere jak tank? Navíc musí letět zbytečně rychle. Myslím, že by tuhle službu lépe splnilo něco menšího a levnějšího. Inu státní hospodaření.
Vy si opravdu myslíte, že nad okruhem létaly boingem? To křídlo se tam mihlo jen na chvíli, z toho záběru lze opravdu poznat, že to je boing 737?
nájezdů v Cholupicích, Komořanech a Písnici jsou typickým příkladem nesmyslně promrhaných miliard v zájmu předvolebního populizmu příslušného p. starosty.
je to tak. Vyžerou si to obyvatelé Vestce a Chodova
Možná mohli těm klukům v oktávkách říct, že se u nás jezdí vpravo... A nikoli v protisměru...
Stálo by to polovinu.
Ale zase na druhou stranu kolik milých lidí díky tomu zabezpečilo svojí rodinu na pět generací dopředu
udelali na obchvatu pouze 2 pruhy v jednom smeru a ne 3 nebo 4
To bohatě stačí. Praha není New York. A až bude hotová Blanka a R1 na severu, tak to bude ještě lepší. Úsek mezi Zličínem a Slivencem má taky jen dva pruhy a nepamatuju na něm zácpy. (Tedy nemyslím při rekonstrukci, nehodě, nebo kvůli odbočení na Barrandov.)
A teď ještě rychle dostavět prodloužení pražského okruhu na Černý most a ulehčí se i zbytku Jižní spojky. Severní část okruhu by pak už mohla počkat.
Nemyslím, že by Pražský okruh mohl přinést pražskému letišti 100 tis. nových pasažérů, jak se píše v článku. Občas lítám, do Prahy to mám 150 km, do Vídně na letiště 250 km a do Mnichova přes 300 km. Z Prahy už jsem neletěl dlouho a to především z důvodu drahých letenek. Rozdíl oproti Vídni nebo Mnichovu je řádově (deseti)tisíce. Poslední zkušenost je: Mnichov 9,5 tis. Kč, Vídeň 12 tis. Kč a Praha 33 tis. Kč! K tomu předražené služby, jídlo, atd. Z Prahy bych asi neletěl, ani kdybych bydlel v Ruzyni.
Jako zaměstnanec v letectví potvrzuju každé slovo! Pro neinformované. Cena za porci knedlíků s vajíčkem v samoobslužné "restauraci" 120Kč. Cena porce krupicové kaše tamtéž 90Kč. Představa pana ředitele, že do Ruzyně se cestující pohrnou jen proto, že Praha otevřela kus silnice je úsměvná. Existují dvě možnosti. Buď je přání otcem myšlenky, nebo pan ředitel něco pil. Třetí možností je, že se na místo ředitele naprosto nehodí, protože pakliže někdo spoléhá při řízení na takovéto okolnosti, měl by co nejrychleji změnit zaměstnání. Nabízí se třeba lopata na stavbě zbytku pražského okruhu. Tuhle třetí možnost považuju za nejpravděpodobnější.