- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A tohle bude asi stále častější, když máme před sebou vidinu odchodu do důchodu v sedmdesáti letech. Nejen řidič sanitky, ale kamioňák a řidič dákového autobusu, doktor a zdravotní sestra, ti všichni budou mít naše životy v rukou. A že budou poloslepí, to prostě přichází s věkem. Bude přirozené riziko, jestli budou tito lidé ochotní a soudní to přiznat.
Problém nebyl ve stáří vy intolerante, ale ve zdravotním stavu! Znám jednoho 84-letého pána původem z Anglie co tady má s místní paní hotel a ten vidí velmi dobře a jezdí svým BMW750 3,5ccm jak závodník i štreky do Německa a do Wídně na letiště, kam by se i mladej řidič z česka bál vjet (do centra Vídně) a naopak znám mrzáky, co nemohou jezdit ani na kole a je jeim jen násct!
Však taky nehavaroval starý řidič sanytky, ale prostě "jen" slepý!!!
(je mi 45)
Zákaz řízení kvůli oční vadě přeslechl ....
A kdo ho v 70 zaměstnal jako řidiče sanitky?
Jezdím od devadesátých let. Mám nacouváno tolik, co jiný najeto. Nemám na triku jedinou nehodu, ani co by účastník (pardon, 1x blatník a haubna, nedal mi přednost).
Nevidím od mala na jedno oko. Opakované vyjádření očního lékaře - plně adaptován. Takže o zrakových schopnostech toho pána a příčinách nehody bych pomlčel, to určí někdo jiný.
a zřejmě nebyl ani moc inteligentní když mu nepřišlo dovný že vidí jako v mlze.
mám 6,5 na každým oku a nedovedu si představit že bych sedl za volant bez brejlí
bulvární, ale především nečeský :( Jsem jen zvědav, kam jazyková i profesní úroveň našich novinářů, kteří by se měli spíše se svým rodným jazykem mazlit a být vzorem pro národ, spadne
Nedivím se, že svou diagnozu přeslechl, v dnešní době je to buď pracuj, nebo chcípej s pár korunami důchodu... Btw: s převozovými sanitkami skoro nikdo jezdit ani nechce, je to práce skoro každý den přes čas, samozřejmě neplacený, (ale kdo vám zaručí, když vezete 4 pacoše např. trasa Plzeň- Vary, že tam někde cestou nezkysnete minimálně ve dvou zácpách), většinou musí pacientům pomáhat s nástupem a výstupem, ale i se zavazadly, (nemocný člověk je začasto nevrlý a pro sprosté slůvko také nejde daleko, i když s tím řidič nemá co dělat) což nemá s prací ŘIDIČE pranic společného atd. Vše mám odpozorováno z pozice toho občas převáženého pacoše...
Většina řidičů je tak trop na záda a všechny klouby, že sami brzy končí jako pocienti neurologie, ale i interny a to vše za krásných cca 14 tis. hrubého, tedy podle odpracovaných let, nástupní plat je ještě bídnější, tak kterej mladej a zdravej člověk by to dělal? To už musí mít člověk to povolání fakt rád ...
že na pracákách jsou fronty, když na kdejakejch místech hnijou polospepí důchodci, kteří nadělají víc škod než užitku.
Nehnil by tam, kdyby to někdo mladej s potřebnou kvalifikací chtěl dělat- jenže to nechtějí! Max. ti, co se snaží dostat dál, nebo u toho ještě studují atd., ale těm zase chybí zkušenosti, řidič sanity totiž musí mít zdravotnické minimum a ten, co jezdí s "rychlou" k úrazům musí mít střední školu skoro stejnou jako zdrav. sestra, protože jí třeba musí pomáhat s resuscitací, pokud s nimi např. k nehodě nejel doktor...
Na to, kolik za to berou, jsou ty požadavky na vzdělání až neadekvátní, a nebo by se to povolání nemělo jmenovat ŘIDIČ