- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně opravte na Á-čku úsek Flora - Skalka.
Tam je to hrůza. Šnek se tama proplazí rychleji než to metro :-(
To jeneskutečná blbost, co tu novináři napíšou. Na céčku dělám a není to tak, že by metro jezdilo míň. Naopak, jízdní řád zůstává úplně stejný!!! Jen je možné, že se bude za sebou štosovat více mašin.. Mimochodem, výměna probíhá už několikátým rokem a nikdy se o tom takto nepsalo.
Docela by mě zajímalo vyjádření někoho z DP, proč tyto výměny nedělali během prázdnin. Holt zase někdo "inteligentní" nepřemýšlel.
Další perličku co jsem slyšel je to, že na konečné Háje začli dnes vyměňovat jezdící schody plus přidají šikmý výtah a to vše za neuvěřitelných 8 měsíců. Když pominu to, že opět nechápu, proč to nedělali v létě a během prázdnin, tak nad těmi 8 měsíci zůstává rozum stát, za 8 měsíců by jinde postavili barák (i s výtahem). Chtělo by to asi výměnu lidí v DP.
je to opravdu nesmysl, pracuju na céčku jako strojvedoucí a panu redaktorovi jsem napsal, že tomu tak není. vbuďte v klidu a podívejte na ropid na jízdní řády. žádná změna zde není a za to vsadím krk. pouze z té jedné stanice do druhé jezdíme nižší rychlostí a vzniká tím, že ve špičce se kupí mašiny za sebou, ale na 97procentech stanic nepoznáte jako normální cestující nic!
ale z clanku jsem nepochopil, z ceho vzniknou ty delsi intervaly ve stanici.
Bud jsem blbej ja, nebo redaktor. Ale bud nebudou jezdit nektere vlaky v useku Prazskeho povstani - Nadr. Hol., kde jsou obratiste, nebo budou mit delsi intervaly na cely trase.
A nebo nam chtel jenom sdelit, ze proste mezi stanicemi Hl.n. - Vltavska budou jezdit vlaky pomaleji, nicmene intervaly mezi soupravami pak musi z logiky veci zustat stejne.
http://www.dpp.cz/omezeni-dopravy/omezeni-provozu-na-lince-metra-c-ve-stanici-florenc/
A může mi někdo inteligentní vysvětlit, proč to neudělali během prázdnin, kdy je provoz menší?
Predpokladam tedy, ze kdyz to oznami na posledni chvili, ze budou vracet pomernou cast ceny kuponu.
Zase jeden redaktor, co mu ve škole nešla matika, tak šel dělat novinařinu? Pokud úsekem projede stejný počet vlaků, jaký k němu přijede a jaký z něj bude pokračovat dál, jenom pojede menší rychlostí, jestlipak je možné, aby v tom pomalejším úseku byl delší interval?
Přesně tak, taky by mě zajímalo z čeho tak redakotor usoudil?? A nebo má snad nějaké informace, ale ve článku je neuvedl?
ale na Florenci se měnily pražce a eskalátory po povodních v roce 2002. Teď tam probíhá generální oprava/výměna eskalátorů, a ještě do toho ty pražce. Takže jestli je životnost pouze 8 let (hlavně u těch eskalátorů), tak si asi založim firmu na jejich výrobu, protože je pražské metro zlatý důl
nevsiml sis ze cokoli plati prazsky magistrat a jeho firmy je zlaty dul? Bohuzel kvalita odvedene prace byva velmi spatna, slusne receno
z Holešovic budu jezdit na Chodov a budu zas rád, když se do metra vůbec nacpu, abych pak zjistil, že "tento vlak končí jízdu ve stanici Kačerov".
Kdyby metra koncila nadale na Kacerove, tak by je brzy dav zacal lyncovat.
To je fakt super, že takovouhle opravu nemohli zmáknout přes léto, ale pěkně s ní počkali, až zase budou metrem jezdit spousty školáků a lidí do práce