Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr John: Řídit vnitro se musím teprve naučit

Přišel nepřipravený a začal řídit jeden z nejsložitějších resortů ve vládě. Ministr vnitra Radek John v prvních dvaačtyřiceti dnech působil rozpačitým dojmem. V prvním větším rozhovoru po nástupu do funkce, který poskytl MF DNES, přiznává, že většinu věcí, které by měl znát, se teprve učí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Nějakou tu průpravu má.

http://www.svazky.cz./test/svazkyMT.php?display=byname&jmeno=RADEK&prijm=JOHN

0/0
1.9.2010 7:27

ntarka

superman Jón

Ono by pane Jón stačilo pamatovat si co jste řekl minulý den.Už nenatáčíte další díl "Na vlastní oči".

idnes.cz 24.8.2010, aktualizace 9:30

Ministr John: Řídit vnitro se musím teprve naučit : Před volbami národ říkal, že chce na tento post někoho zvenčí. Ten zvenčí se samozřejmě nestane za tři dny odborníkem. Když chce veřejnost někoho zvenčí, tak musí pochopit, že se to nejdřív musí naučit. Tak já se to teď učím.

novinky.cz, 25.8.2010, 9:19 :Na ministerstvu vnitra jste více než měsíc, už se tu vyznáte? Ano, jsem rozkoukaný, i v budově se celkem vyznám. Absolvoval jsem zatím asi pět set jednání (!!!!!!!!!!!! 8-o)...Mám například informace od patnácti set policistů (!!!!!!!!!!!! 8-o),o tom, co všechno je v resortu špatně, dozvídám se zajímavé věci. Takže ano, rozkoukaný jsem skvěle.

0/0
28.8.2010 9:27

hafusak2

On se musí učit,

ale my všichni abychom mu platili školné.Rv

0/0
24.8.2010 20:59

noorange

Mister John,

Ministry of Silly Walks

0/0
24.8.2010 17:31

Petrolin3

Buďte klidní.

Ministerstvo jede s kopce úsporně, na vodu z erteplí.Šofér si zatím ještě plete pedály,ale jak pochopí,který pedál jak funguje bude to v pořádku.Zatím létá od příkopu k příkopu a sem tam sobě nebo někomu jinému nabije štryclu.Pochopte však,že žádný učený s nebe nespadne a ani autoškola není zadarmo.Hlavně buďme úplně klidní,bezpečnost nás i republiky bude vždy zajištěna.Akorát nemohu pochopit toto-soudci,když jim chtěli vzít naddvanácté platy prohlásili,že snížení jejich příjmů může způsobit,že budou úplatní.Tak nevím,jsou policisté a úředníci ve státní správě ryzí charakteři a nevyužijí šance?Nevím, kdo bude potom v praxi prosazovat protikorupční opatření?Co je jisté,sníží se kriminalita.Již teď ,natož potom policie žádného lumpa nechytne a lidé pochopí,že kromě vražd nemá cenu něco hlásit.

0/0
24.8.2010 17:21

Tazwoman

Dovedete si

představit,že se budete ucházet o pracovní místo a řeknete šéfovi,že se to musíte teprve naučit. Kolik Vám dá času? Se tam cpal,že si člověk myslel ,jak to nemá v malíku.A to vůbec není jisté,že se to někdy naučí.:-P Rv

0/0
24.8.2010 16:44

Turzin

Re: Dovedete si

Děkujem Vám za váš čas na pohovoru. My se Vám ozveme ;-)

0/0
24.8.2010 17:18

barbud o

Kvůli němu snad budu koukat na televizi ...

... nezklame a vždy pobaví ...

... zrovna včera perlil o tom, jak se operátorům nemusí platit za odposlechy ...

0/0
24.8.2010 14:34

Velmi prolhaní novinaři

Mezinárodní ostuda.

Máme vládu diletantů.

Johne vrať se raději k tomu, co umíš.

Jako žurnalista jsi byl dobrej, jako politik jsi se akorát ztrapňuješ.

0/0
24.8.2010 13:50

Homer2@

Re: Mezinárodní ostuda.

Kdepak to se pletete. Jen tu v celé své nahotě vidíte úroveň novinářů. Je to totiž parta neumětelů, kteří za své činy nenesou žádnou odpovědnost a zneužívají moci médií a ještě se tváří jako Mirkové Dušínové. Ale v momentě, kdy to není o plkání do kamery dojmů a pojmů a holinek a hodinek, tak je investigativní novinář v koncích a zmatený jak včela. ;-)

0/0
24.8.2010 14:08

silný kuřák

Re: Mezinárodní ostuda.

Kdyby to u nás fungovalo jako u včel, tak bychom si mohli pískat. Včely jsou všechno jiné jen ne zmatené. Jinak to ostatní máte úplně přesně.

0/0
24.8.2010 17:03

wcbaba

Re: Mezinárodní ostuda.

Však on se to naučí, nebo mu někdo poradí a časem z těch jeho canců nezbyde nic .....podívejte jak Bárta už otáčí

0/0
24.8.2010 14:28

Turzin

kompetenčnost

Učit se musí každý, to ano. Problém je, když na ministerstvo jde člověk, který o něm neví skoro nic a nemá přehled. Takovému mají policisté věřit? 2x týdně mení názory na propouštění policistů, na šetření a ti oprávněně chtějí stávkovat.

Pan John je nejvíc nekompetentní postava, populistický pravicový novinář. Diváci TV Nova mají co si zvolili. Ano v ČR je 5% lidí co volí podle televize, bohužel i to stačí na zisk portfeje :-/.

Pan John by měl zvážit, jestli sedne na zadek a bude tvrdě studovat, i tak se musí obklopit spoustou náměstků a poradců anebo zda to není lepší vzdát. Z problémů v resortu ho nyní musí vysekávat premiér Nečas na tripartitě.... :-P

0/0
24.8.2010 13:49

Jiklík

Re: kompetenčnost

Problém je, že píšeš o člověkovi o kterém nevíš vůbec nic.

A píšeš o ministerstvu o kterém nevíš také vůbec nic.

A píšeš o práci ministra o které nevíš tuplem vůbvec vůbec nic.

0/0
24.8.2010 14:20

Turzin

Re: kompetenčnost

Stranický komentář... Něco o něm vím a taky sem viděl jeho nevěrohodný projev v TV. Vidím, že má problémy s rezortem a jeho (ne)vedení rezortu už na začátku vyvolává možné stávky a demonstrace,

Ano, může se to za dva roky naučit. Ale to je dlouhá doba, vláda tu bude tak 3-4 roky, ne déle. Ministr musí jet naplno a kompetentně už od začátku.

0/0
24.8.2010 17:14

silný kuřák

V monarchii

už od malička jsou děti připravovány na svůj úkol. Učí se chovat, učí se diplomacii, morálce, jazyky, ekonomiku a vše ostatní. V demokracii může začít každý dělat cokoli a snad po 4 letech se o lecčems doslechne, jenomže pak tam přijde jiný borec z ulice. Může mi někdo vysvětlit, o co je demokracie lepší?

0/0
24.8.2010 12:15

silný kuřák

Re: V monarchii

Odpovím si sám: nemůže.

0/0
24.8.2010 17:17

Corsini

Jestli si chce zachovat alespoň trochu důstojnosti, tak

by to měl vzdát dobrovolně.

Vždyť je ty jeho výmluvy jsou naprosto trapné. Vypadá to, že ten člověk v životě řídil maximálně koloběžku. Proč se cpal do čela jakési strany a poté dokonce na ministerstvo, když nemá s vedením jakékoliv organizace naprosto žádné zkušenosti?

0/0
24.8.2010 11:49

Homer2@

Re: Jestli si chce zachovat alespoň trochu důstojnosti, tak

Protože u nás k postu ministra stačí:

1. mít manažerské zkušenosti - to je krásné zaklínadlo...

2. brát to jako výzvu - eufemisticky řečeno: vím o tom prd...

Pak už jde vše jako po másle...

0/0
24.8.2010 14:12

Johanka z parku

Problém nalézt WC mají všichni ministři

Akorát u Johna, protože je to bývalý novinář a známá osobnost, se to tolik sleduje.

0/0
24.8.2010 11:40

Antihumanista Jochanek

Re: Problém nalézt WC mají všichni ministři

to novinář bych dal do úvozovek , radši bych upřednostnil "skvělý předseda správní rady Oraprintu - dojič Všeobecní zdravotní v žoldu Janouška, akorát se neví zda byl tunelář či bílý kůń...jinak investigativní novináři ještě nešli po Chrisi Praga, Taiko, nebo Tardus..to je nachystáno jako vodící udidlo na tohoto alfasamce, jak říká redaktor Kroupa, .

Jinak expert na nekotované dluhopisy....;-D

0/0
24.8.2010 12:02

marmota

Který z ministrů tomu rozuměl?

Pasák krav, velebníček či jiný mamlas ministrem vnitra? John je první, který to přiznal. Doufám, že nyní dojde k tomu, co se učí v policejní škole. Prevence, profylaxe a pak teprve represe. Jak ven, tak i dovnitř. Policejní práce není v buzerací lékárniček či žárovek. Pomáhat a chránit, ne buzerovat. Mameluků na policejních "amtech" je přehršel, ono dávat štemply do průkazů je opravdu vysilující činnost. Hrm v majorských hodnostech je přehršel, mlácají naučené fráze, na hýždích vláčí BD75, se kterou obvykle těžko vládnou (ani nenatáhnou fršlus, natož něco trefit). Jak za Švandrlíka, o hodnostech dam rozhoduje asi velikost poprsí a jiné atributy. Milé dámy u PČR nechť mi prominou má příkrá slova, znám i výjímky, potvrzující pravidlo a můj úsudek. Nejsem policista, táta sice byl od 1936 u mordparty. Diluvium. V roce 1951 byl nahrazen dělnickými kádry SNB, jakožto mající buržoazní kriminalistické manýry. Nyní ouřední samý major, tedy vyšší dvostojník.

0/0
24.8.2010 11:15

byvalyvoliccssd3

Jo, nagrossovat si balík přes toto ministerstvo neumí každý.

0/0
24.8.2010 11:05

oticek

Učební poměr - obor ministr vnitra

Za jak dlouho se na toho ministra za prachy daňových poplatníků vyučí a na kolik nás to vyjde?;-O

0/0
24.8.2010 10:57

tenkdovideldozadu

Re: Učební poměr - obor ministr vnitra

Nebude to výrazný nepoměr vůči zbytku ministrů - 'prvniček'. To si musíte vybrat. Buď chcete dinosary, kteří to umí nebo 'prvničky' kteří se to musí naučit. Ale je mi jasný, žé člověk tvýho typu bude asi pindat pořád...

0/0
24.8.2010 11:05

Eso_Rimmer

Re: Učební poměr - obor ministr vnitra

Souhlas:)R^

0/0
24.8.2010 11:10

Jonatan_z_kachlikarny

Jonatán je prostě můj

oblíbenec, s tím nikdo nic neudělá - ať se klidně na šišku staví... ;-D

0/0
24.8.2010 10:56

fuozx

John bude

prvni odvolany ministr. Sazkve kanclare uz muzou vypisovat kursy na to, kdy bude odvolan. Byt ministrem je tezke. Clovek bud musi velmi dobre znat problematiku a mit aspon nejake ridici schopnosti nebo musi mit velmi dobre manazerske schopnosti a pripadne trochu tusit o problematice (ten druhy pripad bude asi Barta). Idealne oboji. John nema ani jedno. Langer se na to pripravoval leta, zabyval se problematikou v parlamentu, sepsal o tom programy, koncepce atd., vedel, o co jde, a navic je dobry manager. John o tom netusi nic.

0/0
24.8.2010 10:52

fuozx

Re: John bude

Na druhou stranu, John strasne pripomina Cunka. Neschopny, ale predseda koalicni strany. Takze nejakou sanci prezit ma. Ovsem nyni koalicni vetsina na jednom hlasu nezavisi a John narozdil od Cunka ani nema ve sve strane vyznamnou podporu, takze asi dlouho nevydrzi. Necas by si mel stanovit deadline, do kdy se rozhodne, jestli Johna vyhdi nebo ne. Jinak mu hrozi, ze jeden ministr znici povest cele vlady, tak jako pred lety Cunek.

0/0
24.8.2010 10:57

zab4

Re: John bude

Souhlasím s vámi. Jen s dovětkem, že Langer zdecimoval policii jak nikdo před ním. Zůstaly po něm jen stanice nabarvené na modro a počmáraná auta, na která není benzín. Pamatujete, jak svoji funkci začal tím, že poslal obrněné komando na měsíc před letiště jen na základě snu nějaké báby?

0/0
24.8.2010 11:01

Henry Kissinger

na druhou stranu

nemyslim si, že když tam nastoupil Langer a před ním Bublan, tak na tom byli líp

0/0
24.8.2010 10:51

zab4

Re: na druhou stranu

A na základě čeho myslíte?

0/0
24.8.2010 11:03

BLACK3333

John je ferovej

Dal bych Johnovi šanci R^[>-]

0/0
24.8.2010 10:43

expítrpaul

Re: John je ferovej

a posadil ho do letadla (samozřejmě samotného) a řekl mu ať odstartuje, že se to za letu  naučí ovládat a snad i přistát ;-D

0/0
24.8.2010 10:44

ww+

Re: John je ferovej

pomerne presna metafora...

0/0
24.8.2010 10:47

STOP 09

Re: John je ferovej

;-D

0/0
24.8.2010 10:51

Klikotoc

Re: John je ferovej

Podle čeho se, prosím, pozná, že je "férovej"? Neplatí zde, že účel je otcem myšlenky? Kdyby byl opravde férovej, tak se necpe na pozici, ne kterou nemá. Už pan Murphy v jednom ze svých zákonů říká, že člověk postupuje až konečně obsadí pozici, ne kterou nemá, ale má veškerou potřebnou sílu, aby si takovou pozici na neomezenou dobu udržel ...

Bohužel v tomto případě to vypadá, že je tomu skutečně tak :-(

0/0
24.8.2010 12:57

Babul

Božíčku,

byli spolu v kině... A co pak měli k snídani?

0/0
24.8.2010 10:40

Antihumanista Jochanek

Re: Božíčku,

no přece gruphamburger ;-D;-D;-D

0/0
24.8.2010 11:12

Franz Ferdinand II.

Řídit vnitro se musím teprve naučit...

a kolik času by jste na to potřeboval pane reportére, tak 4 roky ne?

zatím je obětí johnova "učení se" snížení rozpočtu hasičů a policie, co tam máme v druhé lekci??8-o

0/0
24.8.2010 10:40

mararan

nasobilka

Snad se taky nauci nasobilku..... vypada opravdu na mongo... a je to mongo

0/0
24.8.2010 10:39

petrp65

a já se ptám?

naučí se JOHN řídit ministerstvo vnitra do konce tohoto volebního období???;-)

0/0
24.8.2010 10:37

vjezddopiskovny

Si dělá srandu, ne?

To si dělá srandu, ne? Za ministerský plat řekne, že se musí ministerstvo teprve naučit řídit. To je jako bych přišel do práce a řekl, že chci být řidičem autobusu, ale musím se to nejdřív naučit řídit, ale chci 20 tisíc už teď. Dal bych mu nástupní plat 8 tisíc a chtěl bych vědět, jak se to pisálkovi bude líbit. Jo publicistika přestala vynášet, tak šel do jistoty.

0/0
24.8.2010 10:36

tenkdovideldozadu

Re: Si dělá srandu, ne?

Ťuk, ťuk. On je nějaký obor, který se jmenuje ministr ČR který se dá naučit ?

0/0
24.8.2010 10:43

anem

Řídit vnitro sde musím teprve učit

Pane Johne jste skvělý,držte se ,fandím Vám.Ti učení a znalí tam už na ministerstvu byli.Rád bych Vám pomohl.Bohužel pracuji  ve správním řízení ,kde jsou taky neskonale špatné zákony a moc zbytečných úředníkůTak alespoň ,když budete potřebovat ochranku ,dejte vědět mám 2.Dana v Judu.Lojzík

0/0
24.8.2010 10:34

zab4

Re: Řídit vnitro sde musím teprve učit

.. a ta tvoje má jednu Danu, žejo?

0/0
24.8.2010 11:06

Rob Halford

Ten....

Ten se na to vnitro třepal jak slípka na sopel.;-D

0/0
24.8.2010 10:33

volycodss

john ma vyhodu

po ickovi ktery srazil latku az pod zem by byl dobrym ministrem mozna i onen zmineny kajinek

0/0
24.8.2010 10:30

Rob Halford

Re: john ma vyhodu

R^

0/0
24.8.2010 10:34

Eureka!!!

predtim Fischer, ted zase tenhle,

sami ucni a nikdo opravdu chytry ....... jen vychytrali :-)

0/0
24.8.2010 10:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.