Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Do otevření okruhu zbývá měsíc. Podívejte se, jak je daleko

Do otevření jihovýchodní části Pražského okruhu mezi dálnicemi D1 a D5 zbývá zhruba měsíc. Dělníci tak na některých místech finišují, na jiných budou například ještě pokládat asfaltový koberec. Podívejte se, v jaké fázi práce na okruhu nyní jsou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Freddie33

Video

To je nejaky hudebni klip?

Nebo proc je to tak sestrihany? Informacni hodnota se blizi skoro nule..

Zpomaleny zaber na zadni kola nakladaku je z toho snad nejlepsi :-/

0/0
24.8.2010 13:03

xrobocop

Re: Video

To je normální, buzihudba je na iDNESu u každýho videa ... :-/

0/0
25.8.2010 0:32

agava

jedu si to po D1

a chci odbocit na Ricany a koukam, ze sjezd je zavreny. Ono to bylo stazene uz na novy okruh 8-o

0/0
24.8.2010 12:49

Petrbuk

Re: jedu si to po D1

Nájezd je asi již tři týdny zhuba o jeden kilometr blíž k Praze. Spousta lidí to přejede, chtělo by to pro začátek lepší značení.  

0/0
24.8.2010 17:36

nemereth

Re: jedu si to po D1

To jo, otevřeli to někdy, jak byly ty prudký deště. Ve slejváku z dálnice zmizely žlutý čáry vymezující pruhy a ještě k tomu ze změnil sjezd z dálnice, docela horor, málem jsme skončili v betonovym zátarasu...

0/0
24.8.2010 18:27

Tunaq

Bruslení?

Máte někdo zkušenost s bruslením na okruhu? Kde parkovat, kde nastoupit? A jestli tam někdo dělá problémy??

0/0
24.8.2010 11:52

Tadeusz Serepecki

Re: Bruslení?

Jedná se o stavbu, tak jaké bruslení. Si běž na zimák...

0/0
24.8.2010 14:00

yan007

Re: Bruslení?

18.9. je den otevřených dveří - možnost inline bruslení oficiálně

http://www.okruhprahy.cz/./public/data/file/Prazskyokruhotevreni.pdf

0/0
24.8.2010 16:08

k.marco

no to jsem zvědav

Jak jezdím kolem D1 na 11 km kde je sjezd z D1 na okruh  tak si nejsem vůbec jistý jestli to stihnou a když tak tam bude omezená rychlost a bude se dodélávat co jen půjde za plného provozu.

0/0
24.8.2010 11:42

snopel1

zastavit

Být ministrem Bártou tak to zastavím! Tolik peněz co to stojí a v Praze je silnic dost. Šetřit se musí.

0/0
24.8.2010 11:38

opportunity

Re: zastavit

R^

0/0
24.8.2010 12:00

xloper

Re: zastavit

opravdu inteligentní reakce.......to není stavba jen pro Prahu, ale především pro tranzitní dopravu z celé ČR

0/0
24.8.2010 12:07

agava

Re: zastavit

hlavne pro madarske a slovenske pretizene kamiony

0/0
24.8.2010 12:50

ladasan

Re: zastavit

Stavbu okruhu v Praze si platí město samo. Takže smůla:-)

0/0
24.8.2010 13:40

krizoch1

Re: zastavit

Vnitrniho (Blanka) si platí měso stamo. Vnějšího (R1) platí stát.

0/0
24.8.2010 16:09

pooo

Lenost

Akorát hoši již naistalovali na silnice okolo okruhu nové naváděcí tabule, podle kterých ale nejde jezdit, vzhledem k tomu, že je jaksi zavřeno. Na těchto tabulích se neobtěžují přelepit neotevřené komunikace, takže když jedete, tak je to poměrně dobrodružství. Jezdím na chalupu a pokaždé nevím, kudy mám vlastně jet. Někdy je něco zavřené, někdy nově otevřené - tabule tě navádějí do nikam. Fakt zábava.

0/0
24.8.2010 10:11

mamínek

lampy a tak

Lampy jsou to sice pěkný to jako jo, ale... zároveň se nám předhazuje, jak se všude škrtá a šetří, ale když vidim nové stavby silnic, tak mi připadá půlka věcí až moc luxusní, předimenzovaná.... Zádlaby do krajiny nebo navážky, jak kdyby auta neuměla jezdit z kopce a do kopce, kruháky o poloměru náměstí. Fakt tam musely bejt tyhle ultra-mega tvarovaný lampy nebo by se za úsporu na lampách dal opravit kus silnice jinde? Ale jinak R^, už aby to bylo otevřený.

0/0
24.8.2010 10:09

Neumětel

Re: lampy a tak

Ale to je problém státu - zadavatele a projektanta. Problém je hned na začátku, asfaltující dělníci to už nevytrhnou. Vždy existují levnější řešení, ale je třeba šetřit s rozumem.

0/0
24.8.2010 10:21

CortaCircuito

Re: lampy a tak

Dálnice a rychlostní silnice mají určité povinné parametry - maximální stoupání, minimální poloměry zatáček, délky nájezdů a sjezdů, atd. znáte je?

.

Zamyslel ste se byť na vteřinu nad tím, že třeba silnice může stát více, ale časem daleko více ušetří (na pohonných hmotách, čase atd.)? Vzal ste v pvahu třeba i to, že je třeba brát ohled na okolí a buď postavit protihlukovou zeď nebo použít daleko hezčí a přirozenější řešení - zarostlý val ? (Který je z hlediska dopravy navíc bezpečnější?.

0/0
24.8.2010 11:06

agáta2

Re: lampy a tak

Šetřit by se mělo hlavně na práci, když jedu okolo,  vidím jednoho chlapa s lopatou, další čtyři se na něj dívají, o kilometr dál se prohání jeden válec atd... Snad by mělo naklusat co nejvíc lidí , dorazit veškerá možná technika a za pěkného počasí pracovat i v noci, ať se to netáhne několik let, tam jsou možné ty největší úspory.

0/0
24.8.2010 13:47

T-berger

Závodní dráha

Jsem zvědav, jestli na Lahovickém mostě bude průběžné měření rychlosti. Jinak se tam bude pěstovat atrakce "start u jedné díry a kdo bude u té druhé rychleji....".

0/0
24.8.2010 10:03

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Závodní dráha

A to by se toho stalo, že jo. Aby vám nepopraskaly vajíčka a neuletěl klobouk. :-/

0/0
24.8.2010 12:57

dalnice

Re: Závodní dráha

Celá nová část okruhu včetně té zrekonstruované u D5 bude mít centrální řízení provozu, tedy i měření rychlostí, bez kterého by to nefungovalo. Kamery a radary a detekční smyčky na každých pár set metrech. 

0/0
24.8.2010 14:31

David___Rocekefeller

Už aby to bylo.

0/0
24.8.2010 9:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.