Diskuze

Tramvaj v Praze pojede k neexistující železniční zastávce

V Podbabě v Praze 6 měla vzniknout nová železniční zastávka, ke které začne Dopravní podnik ještě letos prodlužovat tramvajovou trať. Jenže na novou zastávku zřejmě nebudou peníze a začne se stavět nejdříve za čtyři roky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

milla

10. 9. 2010 23:33
Tak já nevím

Je  to  sice pěkné, možná  i  šikovné, ale když  není  jedno, proč  se staví  druhé?  Proto, aby před  hotelem  v podbabě nerachtaly tramvaje?  To  co  by tahle  část potřebovala je  most  do  Bohnic, ale o  tom  se blábolí  už  roky a nic. Když  jedu  z  podbaby do  bohnic  tak  se hrabu  přes celou  Prahu  půl  i  více hodiny  a přitom  koukám  známým  do  okna přes řeku!!!

0 0
možnosti
JB

RealHonza

29. 8. 2010 17:51
zbytečnost nebo to udělejte pořádně

Podle náčrtu tohle nemá cenu, lidi to stejně budou muset dojít. Když už něco prodlužovat, tak od aktuální otočky postupně zvyšovat a přes Podbabskou by vedl most ( ale na stejnou stranu jako zastávka ! ), poté by to vypadlo trošku západně, stačilo by vyjít jedny schody ( do 8m výšky ) a člověk by byl na nástupišti .... dražší by to bylo, ale aspoň by to mělo význam, ne jako tento nápad, kde otočka je na druhé straně než zastávka a o 20 metrů níž

0 0
možnosti
TM

tx999

23. 8. 2010 12:41
Jenom doufam,

ze zustane zachovana i zastavka v Bubenci.

0 0
možnosti
JP

JPNB

23. 8. 2010 13:47
Re: Jenom doufam,

Ne v případě že dojde k rekonstrukci tak zastávka vlaku se přesune k obratišti tramvají a současné nádraží Bubeneč se stane výhybnou bez nástupišť.Ale SŽDC má zaražené veškeré investiční stavby a kdyby došlo k uvolnění peněz je po Praze dost důležitejších akcí.

0 0
možnosti
B

Bejvoc_

23. 8. 2010 11:19
Volby jsou za necelé 2 měsíce.

Pak půjde ODS od válu a stejně s ní i lidé jako Šteiner, který do dopravy krafal a hlavně ji ovlivňoval i v době, kdy měl dokončené POUZE základní vzdělání.R^

0 0
možnosti
MF

kenx

23. 8. 2010 12:12
Re: Volby jsou za necelé 2 měsíce.

Kdyby jen krafal. Z politické vůle pražské ODS zablokoval výstavbu linky D metra, hlavně jeho "průzkumy" na téma nový nekompatibilní systém typu lehké metro či dokonce gumokol. Už když s tím před 5 lety přišel, okamžitě mu DPP i třeba radní Zajíček (jeden z největších a nejzkušenějších expertů na pražskou MHD, dnes již bohužel nežijící) nápad rozmlouvaly rozumnými argumenty jako zachování kompatibility kolejí pro přejezdy do stávajícího opravárenského závodu nebo zaměnitelností vozidel (umožňující operativní posílení jedné linky vozidly z druhé, za předpokladu plné kompatibility včetně zabezpečovače). Ale on si poradit nechat nechtěl a stavbu úspěšně oddálil. Prioritu mělo metro do polí a teď se stají rozporuplná trasa do Motola. Motol je určitě potřebnější než Letňany, ale stále je to směšně málo proti důležitosti linky D (ať už alternativě k Cčku, kde nuselský most je časovanou bombou nebo pro kvalitní obsluhu jihu Prahy). Aktuální informace? Čerstvá, bude se budovat těžké metro !

0 0
možnosti
RD

WebFilozof

23. 8. 2010 11:17
Co na to říct...

...takhle je to v Praze se vším. Jedou tam čtyří autobusy, proč by se měl někdo drkotat tramvají. Ale co, hlavně že se někomu nalijou prachy za to, že to postaví..

0 0
možnosti