- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
těsně před tou křižovatkou je pro práci na silnici třicítka! tak tam nemá co jezdit víc jak stovkou... zbyla tam po něm 8 metrů dlouhá brzdná dráha než to položil a pak ta mašina tu betonovou srandu posunula o metr.... když si plete ulice města se závodním okruhem tak to se nedá ho ani litovat, ale snad má tuhý kořínek a brzo se uzdraví
... vaše kecy o tom, že nehody motorkářů vás stojí moc a že bychom si měli připlácet.
Platit milióny na léčení rakovin, rozedem u kuřáků, srdečních problémy, cukrovek u špekounů, zlomených nohou lyžařů, cyklistů. ..... atd. ... jste ubožáci!
prostě léčení civilizačních chorob nás všechny stojí tisícínásobně víc
každý slunečný víkend nepřežijí aspoň 2-3 z nich, tak proč to dělaj? proč vědomě riskují životy? já tomu nerozumím. Já to nechápu.
protože to neznáš. No, možná i kdyby si to zkusil, nebavilo by Tě to.... a to je v pořádku. Každý má jiné záliby. Mě nebaví lézt po skalách, fotbal....někoho jo.
tak se zkrátka nic nestane. Ono ty tzv bezpečné přechody a podobné serepetičky jen zhoršují situaci. Nedávají ani řidiči.. ani chodci ani jakémukoliv dopravnímu zádrhelu prostor pro řešení jakékoliv chyby... Ale asi je to od dopravních autorit záměr..
Kdyby tam byla zebra, tak možná sejme chodce.
Motorkáři jsou nepoučitelní! Proto to takto dopadá! Včera jsem odbočoval z vedlejší silnice na hlavní, znamení o změně smeru jízdy jsem dával už min. 40 m před križovatkou a v křižovatce najede motorkář přijíždějící za mnou do leva vedle mne, tedy do protisměru a odbočí na hlavní také doleva do protisměru jen aby mě předjel při odbočování, protože nemé čas někde 2 vteřiny čekat.... Tak co chcete?
Vždyť on si tu motorku koupil právě kvůli tomu, aby mohl takhle vyvádět! To mu přece nemůžete zatrhnout, chudák by ztratil smysl života!
na motorku aspon na 10ti až 20ti násobek dle obsahu motoru!
Ale odvádět to primárně do zdravotnictví.
Jedna takováhle nehoda znamená pro naši společnost ztrátu možná i několika desítek milionů korun.
Vezměte si, kolik strojů a energie je potřeba k odstranění následků, kolik lidí a celých institucí je do toho zapojeno a také - na to nezapomeňme - kolik času se promrhá jen tím, že si o tom pak čteme a diskutujeme na idnesu.
Tyhle motorky nejsou k ničemu jinému než k zábavě, nedají se až na nepatrné výjimky použít jako užitková vozidla, přitom jsou svým majitelům v dnešním provozu extrémně nebezpečná. Je proto zcela přirozené, že držitel oprávnění skupiny A bude více připlácet. Ona by pak ta sranda mnohé přešla.
Chudák jsi ty..
Nehodu způsobil řidič dodávky. Rychlost motorky zřejmě nebyla velká, když motorka je téměř neporušena..
Nehoda, zranění, škody, vrtulník, vyšetřování, úklid, .... kolik prostředků se promrhá jen kvůli tomu, že někdo nění schopen najít si jinou smysluplnou zábavu. Zábava na silnici, za dnešního provozu, koho to vůbec může napadnout??? Ať si takoví laskavě připlácejí ke zdravotnímu pojištění
než protijedoucí auto. Obecně problém je v tom, že dnes koupíš ojetej litr za pár pětek. Já začínal v 15 na padesátce v 17 na 350 a mašinu jsem měl až po vojně. Nicméně pokud se mě někdo zeptá jak to uzákonit nebo tak něco tak to vážně nevím.