- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za tuhle absurdni situaci podekujte obyvatelum Bechovic, kteri se po hodneletech probudili a najednou se jim tam krizovatka nelibi. Ono totiz tam nekdo koupil pole a chtel postavit baraky.
Takze dekujeme.
zmizí náklaďáky jedoucí od Plzně na Brno a zpět, trochu se uvolní baranďák, trochu ucpe výjezd na D1, kamiony od Hradce bych nechala dál přes baranďák, určitě po vyhlídkových zajížďkách netouží..... a u sjezdu z jižní spojky na D1 bych dala zrcadlo ke slavné přípojce od benzínky.... mám už trochu natažené krční svalstvo
Pro všechny níže uvedené kritiky nadcházející dopravní situace: Oba pražské okruhy (R1 a MO) jsou skutečně plánovány jako okruhy a tedy mohou svoji funkci plnit až po úplném dokončení. Do té doby je vše jen provizorium vynucené mnoha důvody (nekvalitní plánování, občanská sdružení, peníze, aktivisté atd.). Takže na finále se můžeme ještě několik let těšit (zvlášť na úseky Ruzyně - Satalice a Balabenka - Jižní spojka, které by vše měly zakončit).
Jen nechápu jednu pasáž článku: Proč naroste hustota provozu v úseku D1 - lanový most? To najednou pojede víc aut na Hradec a Boleslav?
No dost aut a kamionů navede navigace na Říčany a směrem na D11 po okresce
a ono je to jinak!
Teď snad jen, abychom se dozvěděli, kdo to naplánoval, povolil....
Kdepak - v České republice je politik největší škůdce. Krade, lže, podvádí, obelhává...
Ty okruhy naplánovali soudruzi už před rokem 1989. Bohužel fungují jen jako celek.
No, barrandovského špuntu kamionů se Praha možná zbaví, ale namísto něho vznikne nový spořilovský. Kdo jezdí od HK k D1 ví své. Kamiony ucpou sjezd z jižní spojky na spořilovskou spojku a pak nájezd na D1. V opačném směru to bude stejné. Špunt se prostě jen posune o několik kilometrů východně od Vltavy. Ale třeba tam ta plánovaná úprava jízdních pruhů pro odbočení pomůže. Každopádně, měli ty kamiony nechat od HK a MB dál jezdit přes Barrandovský most, ale ne už přes Barrandov, ale po Strakonické. Dopravu zpomaluje právě jen ten prudký kopec. Anebo třeba jen nějakou tonáž.
"Výrazně se také uleví Vídeňské ulici v Krči, v úseku kolem krčské
nemocnice. Namísto více než padesáti tisíc aut tu pojede "jen" dvacet
dva tisíc.". To má být vtip?! Na základě čeho se usuzuje, že dojde k tak dramatickému úbytku vozidel? Vídeňská je významná sběrná radiála pro celý jih. Pro lidi z oblasti Lhotky, Krče, Libuše, Písnice je Vídeňská pro směr sever stále nejvhodnější volba. Pro šIrší oblast jihu, lidé jedoucí od Jílového u Prahy, Kamenice, Vestce či Jesenice podle mě platí totéž. Vídeňská je výrazně kratší než výletní trasa po R1 na D1 a pak v koloně kamionů po přecpané D1 do Prahy. Naopak, otázka je, kolik řidičů udělá opak, sjede z D1 na R1 a pak pojedou po Vídeňské. Proto si myslím, že Vídeňská zůstane podobně zasekaná jako tomu bylo nyní. Čas ukáže.
Protože nepojedou až na Jižní spojku, ale najedou na okruh už před Krčí, ne?
až někde za Úvalama. R1-R10 mezi Běchovicema a Čerňákem se stane totálním špuntem. V momentě, kdy se dokončí propojka mezi D8 a R10 se tam sejdou všichni z D1, D5, D8, D11, R10 a E12. To bude děs....
Vítejte paní Šubrtová.
Takže na pražské cesty peníze v rozpočtu ministerstva pana Bárty jsou, ale na důležité komunikace propojující okolní města s Ostravou, také pro odvedení nákladní dopravy z ostravských cest, které využívají občané, peníze prostě nejsou.
Zde je opět vidět, že Praha je státem ve státě. Mluvit také lze o pragocentrizmu.
Praze projde vše, viz. Opencard atd.
OSTRAVA KTERÁ ŽIVILA REPUBLIKU DÍKY TĚŽBĚ A VÝROBĚ ŽELEZA SE NYNÍ OPĚT DUSÍ VE SMOGU A ZROVNA PRO NI PENÍZE NEJSOU. Odklonila by se doprava a tím snížil smog.
nebuď populista - s tímhle úsekem nemá Bárta co dělat, ten už je před otevřením, takže to nemohl stopnout ani kdyby chtěl.. naštěstí
S dopravou je to jako s nadváhou. Nadbytek kilogramů (aut) nevyřešíte tím, že si koupíte větší kalhoty.
Takze dame dietu - ceny na dvojnasobek, platy na polovinu a benzin za 200/litr. Ja vam dam rozezranost, parchanti.
Větší sranda to bude u sjezdu z jižní spojky na D1 - ty kamiony, teď budou muset dělat pěkný oblouk, aby sjely z JS a pak najíždět na D1 směr z Prahy do Průhonic, kde sjedou na obchvat. Při sjezdu z JS se to podle mně bude pěkně zašprcávat........
tim smerem by ale podle toho clanku nemel uz zadnej tranzit jezdit, ne ?
z jakeho smeru by meli jezdit kamiony po JS smerem na D1 ?