Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový úsek Pražského okruhu zklidní Krč a Barrandov, Spořilovu uškodí

Otevření části Pražského okruhu, která propojí dálnice D5 a D1, na některých místech pomůže, jinde uškodí. Pomůže Jižní spojce, naopak Chodov a Spořilov zahltí kamiony. Okruh má být otevřen 20. září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mrazik007

podekujte bechovicim

Za tuhle absurdni situaci podekujte obyvatelum Bechovic, kteri se po hodneletech probudili a najednou se jim tam krizovatka nelibi. Ono totiz tam nekdo koupil pole a chtel postavit baraky.

Takze dekujeme.

0/0
20.8.2010 9:05

danax

bude to dobrý

zmizí náklaďáky jedoucí od Plzně na Brno a zpět, trochu se uvolní baranďák, trochu ucpe výjezd na D1, kamiony od Hradce bych nechala dál přes baranďák, určitě po vyhlídkových zajížďkách netouží..... a u sjezdu z jižní spojky na D1 bych dala zrcadlo ke slavné přípojce od benzínky.... mám už trochu natažené krční svalstvo

0/0
19.8.2010 23:18

ingchemik

Okruhy

Pro všechny níže uvedené kritiky nadcházející dopravní situace: Oba pražské okruhy (R1 a MO) jsou skutečně plánovány jako okruhy a tedy mohou svoji funkci plnit až po úplném dokončení. Do té doby je vše jen provizorium vynucené mnoha důvody (nekvalitní plánování, občanská sdružení, peníze, aktivisté atd.). Takže na finále se můžeme ještě několik let těšit (zvlášť na úseky Ruzyně - Satalice a Balabenka - Jižní spojka, které by vše měly zakončit).

Jen nechápu jednu pasáž článku: Proč naroste hustota provozu v úseku D1 - lanový most? To najednou pojede víc aut na Hradec a Boleslav?

0/0
19.8.2010 18:18

dan_do

Re: Okruhy

No dost aut a kamionů navede navigace na Říčany a směrem na D11 po okresce

0/0
19.8.2010 19:18

Ogrelord

Re: Okruhy

R^¨máte stejný názor jako já, i s tím lanovým mostem...;-)

0/0
19.8.2010 20:33

peterudes

Re: Okruhy

ten nárůst může být nejspíše míněn pouze jako nárůst počtu vozidel jedoucích po D1 směrem k jižní spojce, v úseku od nájezdu na jižní spojku po lanový most opravdu aut nepřibyde.

0/0
19.8.2010 22:28

Mysel

Re: Okruhy

Presne tak.

0/0
20.8.2010 11:07

Clar

Re: Okruhy

Souhlas!!!! R^

0/0
24.8.2010 16:32

Rebe

Tak jsem myslel, že ty nové okruhy Praze pomohou

a ono je to jinak!

Teď snad jen, abychom se dozvěděli, kdo to naplánoval, povolil....

Kdepak - v České republice je politik největší škůdce. Krade, lže, podvádí, obelhává...

0/0
19.8.2010 16:31

unbreakable debater vol.10

Re: Tak jsem myslel, že ty nové okruhy Praze pomohou

Ty okruhy naplánovali soudruzi už před rokem 1989. Bohužel fungují jen jako celek.

0/0
19.8.2010 16:41

VentreSaintGrisX1

Re: Tak jsem myslel, že ty nové okruhy Praze pomohou

Co se trochu zamyslet třeba jen nad tím, že okruh má slovní základ kruh a ne jeho šestinovou výseč...kapišto?

0/0
19.8.2010 16:50

Hrustic

Re: Tak jsem myslel, že ty nové okruhy Praze pomohou

Hystericke reakce taky nejsou to prave ;-)

0/0
19.8.2010 19:25

Ogrelord

Re: Tak jsem myslel, že ty nové okruhy Praze pomohou

zamysli se nad tím co píšeš proboha. Žádný okruh v praze není a dlouho nebude, tzn zatím jsou hotové pouze části, které se musí postupně pospojovat  a tudíž logicky nemohou plnit funkci okruhu. Takže stežuj si na ty co blokujou další stavby a ne na ty kdo okruh povolil joudo

0/0
19.8.2010 20:42

Mysel

Re: Tak jsem myslel, že ty nové okruhy Praze pomohou

Okruhy vyrazne pomohou. Clanek je ale o tom, ze torza(!) okruhu nekde pomohou, nekde mozna uskodi. Je na tom neco nepochopitelneho? V klidu premyslejte, pak piste...

0/0
20.8.2010 10:57

dalnice

Špunt za špunt

No, barrandovského špuntu kamionů se Praha možná zbaví, ale namísto něho vznikne nový spořilovský. Kdo jezdí od HK k D1 ví své. Kamiony ucpou sjezd z jižní spojky na spořilovskou spojku a pak nájezd na D1. V opačném směru to bude stejné. Špunt se prostě jen posune o několik kilometrů východně od Vltavy. Ale třeba tam ta plánovaná úprava jízdních pruhů pro odbočení pomůže. Každopádně, měli ty kamiony nechat od HK a MB dál jezdit přes Barrandovský most, ale ne už přes Barrandov, ale po Strakonické. Dopravu zpomaluje právě jen ten prudký kopec. Anebo třeba jen nějakou tonáž.

0/0
19.8.2010 15:37

109e

Re: Špunt za špunt

Nezapomínejte, že tady je odbyt na beton.

0/0
19.8.2010 15:45

unbreakable debater vol.10

Re: Špunt za špunt

A co ti jako vadí? Že se nestaví železnice? Až bude ČD odvádět do státního rozpočtu alespoň 50mld., jako odvádějí řidiči jen na spotřebních daních, tak možná začneme stejně rychle stavět i železnice.

0/0
19.8.2010 15:52

FandaVV

Re: Špunt za špunt

Ale Bárta měl pravdu - u železnice nikde nejde o zcela nový úsek. Vždy se "jen" vylepšují tratě co už jsou. Jistě, i to je důležité, pokud se dodělá koridor mezi důležitými městy, je to jak dálnice, ale nadávejte za zastavování staveb radši Kalouskovi!

0/0
19.8.2010 16:42

řehoř z řep

Re: Špunt za špunt

A těch 50 mld, to už je po odpočtu neustálých oprav silnic, provozu dopravní policie, zimního posypu a podobně?

Nebo odkud tohle číslo vlastně pochází? Popravdě řečeno, kdysi jsem si tohle zkoušel najít a nikde jsem nebyl schopen najít ani odhad, kolik odvedou na spotřební dani řidiči. Nejlepší, co jsem tenkrát našel, byla celková výše spotřební daně za naftu, jenže v tom byla i nafta spotřebovaná vlaky, loděmi, agregáty na chalupách, traktory na polích a tak dále.

0/0
23.8.2010 0:38

unbreakable debater vol.10

Re: Špunt za špunt

Na Strakonické je špunt v podobě nízkého podjezdu Mostu inteligence, kde kamiony musejí přejíždět do levého pruhu. Jinak problém myší díry za Barrandovským mostem by Strakonická nevyřešila. Kamiony by dál jezdily stejně, akorát by za semafory odbočovaly vlevo. Rv

0/0
19.8.2010 15:48

Hroznej_puberťák

Re: Špunt za špunt

To je blbost, problémem Jižní spojky směrem na Plzeň je myší díra, kterou by se projíždělo stejně. Fakt je, že sjezd na Spořilovskou je podobný špunt, ale aspoň zůstane Barra volný pro místní dopravu.

0/0
19.8.2010 20:57

Tomi480

Re: Špunt za špunt

Problém je, že neexistuje odbočka z Barandovské spojky na Strakonickou, takže tudy to také nepůjde.

0/0
19.8.2010 22:32

kenx

Vídeńská - to má být vtip?!

"Výrazně se také uleví Vídeňské ulici v Krči, v úseku kolem krčské

nemocnice. Namísto více než padesáti tisíc aut tu pojede "jen" dvacet

dva tisíc.". To má být vtip?! Na základě čeho se usuzuje, že dojde k tak dramatickému úbytku vozidel? Vídeňská je významná sběrná radiála pro celý jih. Pro lidi z oblasti Lhotky, Krče, Libuše, Písnice je Vídeňská pro směr sever stále nejvhodnější volba. Pro šIrší oblast jihu, lidé jedoucí od Jílového u Prahy, Kamenice, Vestce či Jesenice podle mě platí totéž. Vídeňská je výrazně kratší než výletní trasa po R1 na D1 a pak v koloně kamionů po přecpané D1 do Prahy. Naopak, otázka je, kolik řidičů udělá opak, sjede z D1 na R1 a pak pojedou po Vídeňské. Proto si myslím, že Vídeňská zůstane podobně zasekaná jako tomu bylo nyní. Čas ukáže.

0/0
19.8.2010 15:00

Roko Blábola 07

Re: Vídeńská - to má být vtip?!

Protože nepojedou až na Jižní spojku, ale najedou na okruh už před Krčí, ne?

0/0
19.8.2010 15:03

kenx

Re: Vídeńská - to má být vtip?!

Kam ta auta jedou, je to tranzit? Já tam jezdím každý den a vidím především jednotlivce vezoucí svou ctěnou zadnici do práce. Oni nechtějí na okruh, oni chtějí do širšího centra. P4, P2, P3, P5 ...

0/0
19.8.2010 15:27

unbreakable debater vol.10

Re: Vídeńská - to má být vtip?!

Pro ty by mělo být rychlejší najet na okruh a sjet na Strakonickou. R^

0/0
19.8.2010 15:36

kenx

Re: Vídeńská - to má být vtip?!

Strakonická pomůže v jednom z několika uvedených případů, konkrétně P5. Pro pravobřežní části P2, P3, P4 nepomůže ...

0/0
19.8.2010 15:53

unbreakable debater vol.10

Re: Vídeńská - to má být vtip?!

No já bych na P3 nebo P2 jel nejspíše také přes Strakonickou a Smíchov. Bude to možná delší, ale nejspíš i rychlejší. R^

0/0
19.8.2010 15:58

kenx

Re: Vídeńská - to má být vtip?!

Také jsem dříve jezdíval takové finty. A víte co? Už na to dlabu. Ono to pár dní vycházela a pak zmeškaná schůzka u zákazníka, zase párkrát dobrý a zas průšvih. Raději stojím v koloně nebo když to jde a překonám lenost, jezdím sockou :) Vezmu si vhodný odolný oblek, aromatickou žvýkačku a před vstupem do busu se ještě naposledy pořádně nadechnu relativně čistého vzduchu :)

0/0
19.8.2010 18:00

mrazik007

Re: Vídeńská - to má být vtip?!

Jak jsem psal dole, ten kdo to zna a jezdi na P4, jede zadem a vubec po videnske nejezdi.

0/0
20.8.2010 9:14

romul

Re: Vídeńská - to má být vtip?!

Obávám se, že máte pravdu. Vídeňská nebude klidnější, už proto, že tři exity směrem od Vltavy budou zablokované, tak první exit bude k Vídeňské, která bude zasekaná. Navíc ti co jezdí z Jesenice a okolí po Vídeňské do Prahy budou mít problém, protože místo aby dojeli na kruháč s Kunratickou spojkou tak se zaseknou už u kruháče (přivaděč od okruhu). Tady budou čekat až je někdo pustí, protože budou muset dát přednost vozidlům z okruhu. Vídeňská je časovaná bomba a otevření Pražeského okruhu situaci na Vídeňské nezlepší, spíše zhorší. Možná, že u Krčské nemocnice bude aut trochu míň, ale dostat se k té Krčské nemocnici po Vídeňské bude daleko větší maso než dneska...

0/0
19.8.2010 15:18

Genial

Re: Vídeńská - to má být vtip?!

Jezdim kazdej den Kacerov-Jesenice do prace a vecer zpatky, tak uz se moc tesim az to budu muset brat po D1 az na Ricany a stoupnou mi dvojnasobne naklady na dopravu...

0/0
19.8.2010 17:21

mrazik007

Re: Vídeńská - to má být vtip?!

A proc nejezdis zadem pres Hrncire a tam na kruhaci dolu kolem rybnika, na svetlech rovne a vyhnes se celemu kruhaci na okruh. Rychle a jednoduche.

0/0
20.8.2010 9:11

mrazik007

Re: Vídeńská - to má být vtip?!

Jet po videnske je nesmysl, protoze uz ted je ucpana v podstate cely den. Vezmete si, ze kazdy den je ucpana jesenice a pritom bude staci pod vestcem najet na okruh a za jesenici sjet. Luftak objede celou jesenici a nikde se nezdrzi. I kdyby to na R1 jelo krokem, porad bude rychlejsi nez poskakovat cely vestec a jesenici.

0/0
20.8.2010 9:13

Roko Blábola 07

Běchovice jsou pitomost. Okruh byměl křižovat Českobrodskou

až někde za Úvalama. R1-R10 mezi Běchovicema a  Čerňákem se stane totálním špuntem.  V momentě, kdy se dokončí propojka mezi D8 a R10 se tam sejdou všichni z D1, D5, D8, D11, R10 a E12. To bude děs....

0/0
19.8.2010 14:59

unbreakable debater vol.10

Re: Běchovice jsou pitomost. Okruh byměl křižovat Českobrodskou

Vítejte paní Šubrtová. :-P

0/0
19.8.2010 15:27

MapleLeafs15

Re: Běchovice jsou pitomost. Okruh byměl křižovat Českobrodskou

a co by tam všichni z D1, D5, D8, D11, R10, E12 dělali???;-D;-D;-D;-D

tohle je blábol celé diskuze;-D;-D

0/0
19.8.2010 22:23

Tommyk86

Praha ano, Ostrava ne

Takže na pražské cesty peníze v rozpočtu ministerstva pana Bárty jsou, ale na důležité komunikace propojující okolní města s Ostravou, také pro odvedení nákladní dopravy z ostravských cest, které využívají občané, peníze prostě nejsou.

Zde je opět vidět, že Praha je státem ve státě. Mluvit také lze o pragocentrizmu.

Praze projde vše, viz. Opencard atd.

OSTRAVA KTERÁ ŽIVILA REPUBLIKU DÍKY TĚŽBĚ A VÝROBĚ ŽELEZA SE NYNÍ OPĚT DUSÍ VE SMOGU A ZROVNA PRO NI PENÍZE NEJSOU. Odklonila by se doprava a tím snížil smog.  !!!!!!!!

0/0
19.8.2010 14:34

mr.cert

Re: Praha ano, Ostrava ne

nebuď populista - s tímhle úsekem nemá Bárta co dělat, ten už je před otevřením, takže to nemohl stopnout ani kdyby chtěl.. naštěstí

0/0
19.8.2010 14:40

unbreakable debater vol.10

Re: Praha ano, Ostrava ne

Ta stavba se otevírá za měsíc a zbývají tam namalovat jen pruhy na silnici. Takovou stavbu by bylo dražší zastavit, než dostavit.

0/0
19.8.2010 14:42

komplikator

Re: Praha ano, Ostrava ne

Pro kolik dálinc/rychlostních figuruje ostrava jako velká křižovatka?  Dvě? A to ještě ti co jedou z frýdku na olomouc nemusí jet přes ostravu... Kolika dálicím a rychlostním komunikacím slouží jako křižovatka praha? 7... s podstatně vyšším provozem. K tomu ještě hustší domorodý provoz...

0/0
19.8.2010 14:43

rowman_

Re: Praha ano, Ostrava ne

ale jak se muzes rozcilovat zrovna v Ostrave nad smogem - ty asi nevis, jak to tam vypadalo za komousu - ja tam byl okolo 1990 a ten smrad hlavne v noci byl vylozene o zivot, proti tomu je Praha a Ostrava ted prochazka na horach ...

0/0
19.8.2010 14:48

Roko Blábola 07

Re: Praha ano, Ostrava ne

Poslední roky jezdím do Ostravy a můžu říct, že proti Praze je to balzám na nervy.

0/0
19.8.2010 14:49

Dr. Fe(2)

Re: Praha ano, Ostrava ne

1) V Praze a okolí se za státní peníze kromě z 95 pct hotové jižní části okruhu NIC NESTAVÍ a v nejbližší době bohužel stavět nedude.

2) Velké dopravní stavby v rámci města (např. tunel Blanka, vysočanská radiála apod.) si Praha hradí sama !!! ze svého rozpočtu, narozdíl od jiných měst v ČR včetně Ostravy, kde se tyto stavby platí ze státních peněz.

Takže jestli si někdo může stěžovat, že doplácí na ostatní, tak je to Praha ......

0/0
19.8.2010 15:03

everlast1

Re: Praha ano, Ostrava ne

Vysočanská radiála nahrazuje dočasně okruh tak je stavěna ze státního.

0/0
19.8.2010 15:37

Mysel

Re: Praha ano, Ostrava ne

Zivila? ;o))))

No, ted uz nezivi, tak at neprepina.

Omlouvam se, ale na to neslo reagovat vazne.

0/0
20.8.2010 11:03

Marš Mal

...s dopravou

S dopravou je to jako s nadváhou.   Nadbytek kilogramů (aut) nevyřešíte tím, že si koupíte větší kalhoty.

0/0
19.8.2010 14:31

Manstein

Re: ...s dopravou

Takze dame dietu - ceny na dvojnasobek, platy na polovinu a benzin za 200/litr. Ja vam dam rozezranost, parchanti.

0/0
19.8.2010 14:40

Mysel

Re: ...s dopravou

Jasne. Pak jeste pochopit, jak zasadni je doprava pro rozvoj obci, prumyslu i sluzeb. No a na zaver prijmout ten fakt, ze zeleznice ani cyklostezky tenhle efekt nemaji. Pak bude konverze zeleneho mozku na cloveka uplna. ;o)

0/0
20.8.2010 11:06

EMS

Větší sranda

Větší sranda to bude u sjezdu z jižní spojky na D1 - ty kamiony, teď budou muset dělat pěkný oblouk, aby sjely z JS a pak najíždět na D1 směr z Prahy do Průhonic, kde sjedou na obchvat. Při sjezdu z JS se to podle mně bude pěkně zašprcávat........

0/0
19.8.2010 14:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.