Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NÁZOR: Roman Joch je radikál a Nečasova politická chyba

Nový poradce premiéra Petra Nečase pro lidská práva sice možná není fašista, ale rozhodně je radikální. Neváhá podporovat myšlenku trestu smrti, obhajovat apartheid, podílet se na stereotypizování a odsuzování menšin, či vyzývat k násilí vůči (neobviněným) vězňům z Guantánama. To je kombinace, kterou by jakýkoli západní premiér u svého poradce pro lidská práva těžko hájil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

scenero

sdfsdfd

ten člověk je extrémní v tolika názorech, že mu opravdu můžou fandit pouze klerofašisté..........stačí si o něm přečíst něco víc.....né...tito lidé nejsou společnosti prospěšný...pouze na sebe upozroňují.....problematizují běžné věci, a skutečné problémy by chtěli řešit extrémně radiákalně, což by jen přinášelo nové a nové problémy.....

0/0
2.9.2010 20:33

scenero

dfdffg

nj, jasně, že s nim řada lidí souhlasí...dyť taky řada lidí fandí střelci z Bratislavi.......atd., protože ta řada lidí je: dokonalá, zdravá, chytrá, pracovitá, normální, svědomitá, uvědomělá, lepší atd...atd..

0/0
2.9.2010 20:21

scenero

Re: dfdffg

nevim, docela chápu lidi, co s problematickými Romy žijí v těsné blízkosti.....ale většina lidí tyto problémy zná maximálně z médií.....většina lidí nepříde do styku s homosexuály jak je rok dlouhej, většina lidí jich většinu vlastně ani nepozná......hned.....ale všichni jsou tak hrozně nenávistní......

Bylo to tak vždycky - každý neúspěšný zamindrákovaný člověk měl potřebu hledat nějaké viníky své vlastní neschopnosti.....

0/0
2.9.2010 20:26

cornux

Nestrašte

Dal jsem si tu práci a přečetl jsem si ty hrozné názory pana Jocha  včláncích, na které autor s takovým odporem odkazuje ve své filipice. S naprostou většinou názorů pana Jocha jsem souhlasil. Některé mě donutili se vážně zamyslet. A s některými nesouhlasím. Ale po Kocábovi a Džamile to snad konečně bude člověk s rozumnými názory na lidská práva (a povinnosti), na postavení menšin, apod.

0/0
2.9.2010 0:45

niko7

Joch je zřejmě nemocný

Obhajovat otroctví (na svém blogu), omezovat právo rozhodovat o své budoucnosti (podle majetku, plodnosti, zdraví atd), podporovat nesmyslné trápení nevinných (Waterboarding). To může dnes jen duševně nemocný.

Celá jeho vize spočívá v nastolení pseudofeudalismu, kde se on dostane k moci a bude panovat s mučením, otroctvím a nespravedlivými tresty.

0/0
1.9.2010 22:36

Jsem tady

Re: Joch je zřejmě nemocný

Nebo republikán a křesťan. (Ne že by tohle šlo od sebe.)

0/0
3.9.2010 13:19

martin_simek

BEZ OHLEDU NA:

a) muj souhlas ci nesouhlas s panem Jochem,

b) i ze jsem stravil minuly tyden v Cine a mam tam kolegy i pratele,

zkouseli jste se zeptat obyvatel Ceska na tuto zemi ? Mozna byste byli znasne prekvapeni mnohem radikalnejsim nazorem, nezli "jen menecennost" 8-o pro me je pan Joch alespon svobodne a uprimne vyjadrujici sve nazory a je treba se zamyslet nad jejichz podstatou, nezlki je zkratkovite odsoudite.

0/0
29.8.2010 0:32

veskawesi

Opravdu se nesmi rict

ze nejaka asijaska zeme je menecenna? JA bych takovych zemi vyjmenoval z fleku 10

a spoustu civilizaci, povazte, je daleko primitivnejsich a horsich, nez je ta nase. 

chtejme vic jochu. odpor ktery vyvoval je znamkou toho, ze pichl do vosiho hnizda

Necasuv genialni tah

0/0
27.8.2010 14:57

Perun14

Joch

Podporuji R. Jocha čím dal tím více, dokonce uvažuji, že přispěji Občanskému institutu. Důvod: souhlasím s jeho názory a taky se mi líbí jak rozzuřil pseudohumanisty, levicové liberalisty, trockisty, anarchisty, nové levičáky, feministky, marxisty a rovnostáře nedokázal nikdo před ním.

Romane Jochu máš moji plnou podporu. R^

0/0
27.8.2010 0:25

Nemodrý pravičácký Jojo

Hele modří svazáci, seberte si toho svého svatého Jocha ...

a pakujte si budovat ten váš modropravičácký zářně autorativní režim někam na východ, až někde za Ural, když se vám nelíbí ta multikultůrní Evropa a tam někde pojděte, ale bez vyžírání našich pracujících občanů naši vlasti a tunelování!!Rv

Tam na východě si nakonec tunelujte co chcete, třeba zlatou žílu...    ...;-D;-D;-D.......

Nestojíme o žvanivé tlučhuby, kteří jsou natržení na naše kapsi a jak je vykrást. Rv

0/0
26.8.2010 17:44

martin_simek

Re: Hele modří svazáci, seberte si toho svého svatého Jocha ...

a mel jste na mysli nekam do te "nemenecenne" Asie, o ktere on mluvi a je mu to vytykano, a Vy ted rikate to same ? 8-o

0/0
29.8.2010 0:34

Antexio

Joch je v dnešním nomocném multikulti světě jeden z mála,

kdo nazývá věci pravým jménem a neschovává se za "korektní" (rozuměj -jinak myslím,než říkám) žvásty pseudohumanistů, profesionálních parazitech na lidských právech. Například trest smrti je zcela legální odměnou za vraždu, nechápu, co je na tom extremního.

0/0
26.8.2010 13:44

kecálek_český

Re: Joch je v dnešním nomocném multikulti světě jeden z mála,

protože je rozdíl mezi vraždou a vraždou - nelze paušalizovat.

0/0
26.8.2010 14:08

veson

popletení pseudohumanisti

Bohužel multikulturalismus nemůže nikdy fungovat a také nefunguje a všem pseudohumanistům a jiným popleteným bojovníkům proti xenofobii bych doporučoval přečíst Válku s mloky. Myslím, že tam jistou paralelu by tam snad našli.

0/0
26.8.2010 13:22

999

Re: popletení pseudohumanisti

 - tys našel v tom krátkém článku něco multikulti? Nebo je to tvá nadávka pro všechno čemu nerozumíš?

 - víš že Válku s mloky napsal pseudohumanista? Popletený?

0/0
26.8.2010 13:37

veson

Re: popletení pseudohumanisti

Multikulturalismus není nadávka.  Zkus se zahloubat a možná přijdeš na jinou souvislost, než kterou tu naznačuješ.

0/0
26.8.2010 13:55

999

Re: popletení pseudohumanisti

Já vím dost dobře co je multikulturalismus.

Ale taky vím, že kromě toho co multikulturalismus JE, je toto slovo taky obvyklá internetová nálepka, která se dává oponentům. Kdo s tebou nesouhlasí, je multikulti, zvláště v diskusích na idnes.

A protože autor článku se k problémům multikulturalismu vůbec nevyjádřil, připadá v úvahu spíš tato možnost. Autora, človíčku, rozčiluje pan Joch. Jeho názory, jak je zveřejňuje na netu v různých článcích. To je celý problém, že? Žádný multikulturalismus.

0/0
26.8.2010 14:11

veson

Re: popletení pseudohumanisti

Nic jsi nepochopil.

0/0
26.8.2010 14:35

FoDa

No jo...

je třeba vysvětlit ovčanům, jak jedině a správně by měli všichni smýšlet, že ? :-/

0/0
26.8.2010 12:11

Karel2002

Re: No jo...

Myslíte Mladou Frontu, ODS, Schwarzenberga atd. kteří, když má někdo jiný názor, tak reagují fyzickým násilím viz mítinky sociální demokraie?

0/0
26.8.2010 13:45

Karel2002

Nečas má přece úplně stejné názory jako Joch

jen je nevyjadřuje tak otevřeně. Nečas je vedení ODS od r. 1996, je tedy onín dinosaurem, s kterým se např. Radek John odmítal před volbami spojit. Celou dobu patří v ODS mezi pravicové extremisty. Jestli Joch sympatizuje s fašistickými režimy Pinocheta, Franca či Salazara a hájí jejich zločiny, Nečas si myslí to samé. Copak není i extremistické měnění výsledků voleb pomocí korupce viz Kořistka, Melčák, Pohanka, Wolf...či hrubé porušování ústavy (viz zdravotnictví)? A je Joch vůbec větším extremistou a fašistou než usvědčený lhář Nečas (viz http://www.youtube.com/watch?v=8jR22gbigUs), Saša Vondra, lobysta-člověk na špinavou práci v krizových situacích Dalík, Radek John, Bárta, Klasnová, Kalousek, Schwarzenberg,  Julínek, Filipiová, P. Sobotka, Schwarzenberg atd. Myslíte, že realizací potrhlých Jochových bychom dosáhli většího stupně zla a iracionality, než je to možné s touto vládou? Já si myslím, že už ne.

0/0
26.8.2010 11:20

Aryen

Re: Nečas má přece úplně stejné názory jako Joch

Už by to chtělo do lázní soudruhu, začíná Vás to zmáhat;-D

0/0
26.8.2010 11:36

Perun14

Re: Nečas má přece úplně stejné názory jako Joch

tady někdo neví co je fašismus, dej si studenou sprchu, třeba to pomůže ;-)...

0/0
27.8.2010 0:20

Stan from Prague

ježíš tohle píše absolvent mojí bývalé školy

hanbou bych se propadnul...:-) ten článek je směs lží, polopravd, vět vytržených z kontextu. no trapná politicko korektní ubohost!!!!!

0/0
26.8.2010 10:26

999

Re: ježíš tohle píše absolvent mojí bývalé školy

To je zajímavý, jak se ta čeština vyvíjí: když se mi někdo nebo něco nelíbí, je to korektní.

(a když se mi líbí, je cool.)

0/0
26.8.2010 11:40

ajsek

většina z vás tady toho Prokopa tvrdě napadá,

ale nevidím reakce na jeho konkrétní argumenty

0/0
26.8.2010 9:24

Aryen

Re: většina z vás tady toho Prokopa tvrdě napadá,

Nejspíš proto, že mimo pomluv a vět naprosto vytržených z kontextu, žádné argumenty k oponování nenabízí. Jak by jste chtěl konkrétně argumentovat na to, že Vás někdo nazve radikálem. Řekněme, že třeba napíšu že větu. Ajasek je pedofil a důkazem je to, že existuje fotka kde hladí po hlavě malého chlapce a podle mě se u toho dívá tak nějak vilně. Teď prosím věcně a konkrétně argumentujte Vy rozumbrado;-)

0/0
26.8.2010 9:44

999

Re: většina z vás tady toho Prokopa tvrdě napadá,

Hele: víš co je nejlepší? přečíst si i ten kontext. A hned ti bude jasný, že čtenář Jochových textů může - vezme-li je ovšem vážně - napsat že je radikál. Je to velmi slušné, mírné hodnocení toho, co pan Joch píše. (rozhodně je to lepší než usoudit že je fašista, což napadne akorát omezence kterému chybí slova i porozumění.) Co ti vlastně vadí? Že pan Prokop má konzistentní názor?

0/0
26.8.2010 11:47

Aryen

Re: většina z vás tady toho Prokopa tvrdě napadá,

Názory pana Prokopa mě osobně nezajímají. Vadí mě to, že lidé jako Vy (bývalo normou že neznámému vykáme a ne tykáme) a pan Prokop zakazují komukoliv, kdo má odlišný názor než jejich vlastní, ho veřejně vyjádřit. Kdežto lidé typu pana Jocha, který nikomu názory nezakazuje a hlavní premisou jeho jednání a vidění světa je nedotknutelnost osobní lidské svobody bez rozdílu, jsou nazýváni fašisté. To je to co mi vlastně vadí.

0/0
26.8.2010 14:48

999

Re: většina z vás tady toho Prokopa tvrdě napadá,

Hehe,

 - lidé jako já, asi i pan Prokop, nikomu nezakazujeme vyjadřovat názory. Jak bychom mohli! Celý život jsme se za tuto svobodu zasazovali a dokonce se tak chovali v době, kdy se to v naší zemi trestalo. Tedy například já. Pan Prokop je asi mladý.

 - myslím že pan Joch je v článku kritizován právě proto, že této a jiným svobodám odporuje. Tedy aspoň ve známých textech. V televizi vystupuje jinak. Otázka je, co z toho je pravý pan Joch.

 - pan Joch pochopitelně není žádný fašista. Fašisti už nejsou. Používá se to jen jako nadávka.

 - pardon: neznámemu tykáme, pokud je Aryen. (nebo 999). Na interentu to tak bylo od počátku. Neznámému vykáme, pokud má jméno a příjmení, nebo titul a příjmení.

0/0
26.8.2010 15:44

nonick

Přesvědčivé vystoupení Romana Jocha v Hyde parku v TV

R^

0/0
26.8.2010 9:11

jadra

Včera byl v TV

a ve všem s ním souhlasím.Nemyslím si, že pokud někdo

chce pro všechny stejné podmínky, tak je radikál.

0/0
26.8.2010 7:27

Smarty

Re: Včera byl v TV

Tak tak, sice jsem to neviděl celé, ale naprosto rovný přístup pro všechny. R^

0/0
26.8.2010 8:13

libynn

Re: Včera byl v TV

Jde přeci o to, co si kdo představuje pod pojmem "rovné podmínky"!

0/0
26.8.2010 9:15

999

Re: Včera byl v TV

Já jsem to neviděl: on tám vážně tvrdil, že chce pro všechny rovné podmínky?

0/0
26.8.2010 13:16

petacx

ten pan mi neprijde jako radikal a rozhodne ne jako

Multukulturalismem zasela levice čertovo semínko, díky němuž se křísí pravice R^ 

-

http://fragmenty.cz/iz000739.html

-

ten pan mi neprijde jako radikal  a rozhodne ne jako socialista nebo narodni socialista  tak nechapu jak ho tim nekteri demagogove mohou oznacovat 8-o

0/0
25.8.2010 23:11

přimodralý Jojo

Bigotní náboženský fanatik Joch, nám především říká...

a představuje, jak by si on sám osobně představal svou lásku k bližnímu podle sebe (tuhle v mučení, tamhle k bližnímu jako otroku..)Rv!! Ani zde však není Joch žádným novátorem a objevitelem, jak mám chce nakonec hloupě nalhát jeho pravičácký fanda a když vezmeme v úvahu středověké katolícké náboženské hony na 'čarodejnice', tak zdaleka není prvním "radikálem", co tu běhá pod božím sluncem. Fanatici typu Joch, patří spíše do minulého tisíciletí, nežli do jednadvacátého století, kam ostatně patří i jeho toužebně očekávaný pravicový autorativní režim a je jedno, zda se má jedná o pravicový či jaký Rv.

0/0
25.8.2010 21:41

Aryen

Re: Bigotní náboženský fanatik Joch, nám především říká...

Jestli Joch se svými názory patří do minulého tisíciletí, tak Vy s těmi svými patříte tak maximálně do KLDR. Tam si užívejte skvělé nebigotní ateistické a rovnostářské společnosti do alelůja, Vy Koněve:-)

0/0
26.8.2010 11:41

snaduzdost

Joch je radikál

To  je sranda, když scházej argumenty na jednoznačný postoj a zásadní názory, tak naši intoši bezostyšně sahají k nestoudným pomluvám

0/0
25.8.2010 20:42

petacx

Re: Joch je radikál

R^  R^  R^

-

jooo  socialiste a liberalni socialiste berou ohybani jako IN postoj   ;-€

0/0
25.8.2010 23:13

Velmi prolhaní novinaři

Multikultí hysterický článek.

V době, kdy různé menšiny a patologičtí jedinci velmi efektivně šikanují většinu a ještě zatěžují státní rozpočet je radikálněší přístup na místě.

0/0
25.8.2010 19:18

marty.rock

...

Danieli Prokope, docela solidně manipulujete fakty a překrucujete skutečnosti. Pokud bude v této zemi každý stejně bez ohledu na rasu, vyznání či pohlaví plnit své povinnosti, mělo by se mu dostávat i stejných práv a svobod. To je každému jasné. Chcete mi snad říci,že tomu tak je??? Opravdu nám tu chcete namluvit,že tu nějaké etnikum necizopasí na většině???

0/0
25.8.2010 18:54

hujeroskeptický modrý pohůnek

Tady ti dva podemnou níže, jsou ostuda pravičáků,

a společně s Jochem dělají pravici pouze ostudu!!                                              ;-D R^

0/0
25.8.2010 15:56

Aryen

Re: Tady ti dva podemnou níže, jsou ostuda pravičáků,

Nezlobte se, ale druhý níže podepsaný jste Vy;-D Nevlezl Vám už ten hujeroskeptismus na Váš rudý mozek, pane modrý pohůnku;-)

0/0
26.8.2010 9:39

Lumo

Levičácké hony na čarodějnice

Pane Prokope, nebo jak se jmenujete, pro trest smrti je asi tak polovina lidí a není to až tak dlouho, kdy existoval u nás i jinde. Malovat zastánce trestu smrti jako radikála je absurdní.

Stejně tak je to s názorem, že teroristé z Guantanáma by měli mít těžký život. Podle mě je extrémista naopak ten, kdo by téhle nebezpečné pakáži chtěl zajistit příjemný život nebo svobodu - a na nic se jich neptat. Většina lidí je také z velmi dobrých důvodů opatrná vůči multikulturalismu a bezmyšlenkovité propagace soužití různých etnik.

Nepochybuji o tom, že leckterý západní premiér by dal ruce pryč od rozumného poradce, ale jsem moc vděčný za to, že náš národ takovou pokryteckou bezpáteřní politicky korektní pakáží po většinu porevolučního času veden není. Alespoň zatím. Pokusím se zasadit o to, aby lidé jako Vy, kteří nás do takového PC bahna chtějí hodit, byli i nadále považování většinou národa za vyšinuté levičáky.

0/0
25.8.2010 14:39

hujeroskeptický modrý pohůnek

Re: Pravičácké hony na čarodějnice

Nevyhrožuj, nemáš na to uvědomělý svazáku Lumo!!Rv                                 ;-D

0/0
25.8.2010 15:03

toliko modrý pohůnek

Hlupáka nepřesvědčíš, ten má neměnné chápání

Naštěstí svět se těmato samozvanými spasiteli nemusí řídit a tudíž má naději!!R^R^R^

0/0
25.8.2010 14:33

Velmi prolhaní novinaři

Re: Hlupáka nepřesvědčíš, ten má neměnné chápání

Je to tak, bohužel Prokopové májí stále silné slovo ve společnosti. :-)R^

0/0
25.8.2010 19:19

Náhradní muzeum

Nový Nečasův poradce Roman Joch není žádný klerofašista

http://www.natia.cz/layout2_cz.aspx?pageid=1246

A ještě něco co se absoloventům humanitních fakult nebude líbit:

Akce D.O.S.T. si dovoluje pozvat všechny svobodomyslné občany na protestní shromáždění „Neexperimentujte s našimi dětmi!“, které pořádá ve středu 1. září 2010 na podporu Výboru na obranu práv rodičů.

http://www.natia.cz/layout2_cz.aspx?pageid=1003

0/0
25.8.2010 14:05

stip

Pane absolvente, nepřesvědčil jste mne,

právě naopak. Joch je (snad) počátek našeho aktivního sebeuvědomění proti intošským levicovým multikulti poražencům. Demokracie se musí umět bránit a musí se bránit. Řvoucí menšiny ji nesmějí pokořit. Následky by byly hrozné i pro ně.

0/0
25.8.2010 14:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.