Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Popírání holokaustu nemusí být trestné, říká Nečasův poradce Joch

Málokterý výběr "pouhého" poradce vzbudí tolik pozornosti, jako když si premiér Petr Nečas do svého týmu vzal Romana Jocha. Šéf Občanského institutu v chatu na iDNES.cz vysvětloval své postoje, které kritizují zejména levicově zaměření lidé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

scenero

sdsd

Popírání holokaustu...sem nikdy moc nechápal...ti lidé, co se tim zabívají jsou většinou sami o sobě dost kontroverzní a předpojatí.........íránský prezident je totální extrém.....a prostě jen škádlí Izrael..je to podobný ubožák jako ti z KLDR................důkazů je víc než dost...je jich snad víc než o přistání Amíků na Měsíci a 11. září :) vtip.....

Ale bezva......ikdy to nebylo přesně 6 miliónů...nevim, přesně o, co těm lidem dicky šlo........Němci byli velice systematičtí a vedli strašně podrobné záznamy, sami poskytli nejvíce důkazů........I kdyby těch Židů bylo jen pár set tisíc...je to neodpustitelné......a stejně jich tam prostě miliony zahynulo....protože se prostě nevrátili, protože se našlo strašně moc botiček, ale i vlasů a zoubků a mýdla.....

0/0
2.9.2010 21:00

scenero

Re: sdsd

a protože těch táborů byly desítky.....tam byli stovky až tisíce budov.....tisíce krematorií a pecí a hromadných hrobů...lidé tomu nemohli uvěřit už tehdy.......protože to bylo něco nevídaného...

0/0
2.9.2010 21:01

moš

Joch má pravdu.

Je dobře,že má premiér,alespoň jednoho normálního poradce.Bolševici a levičáci všech barev téměř zničili kulturní tradice této země.Nastal čas vrátit se ke kořenům křesťanské civilizace.

0/0
31.8.2010 17:25

experience

V tom s ním naprosto souhlasím.

Každý má právo říct, že si myslí, že se to či ono stalo nebo nestalo. Ba může i libovolně říct, že s čímkoliv souhlasí nebo nesouhlasí. Nemůžeme přece zavírat za lež nebo hloupost. To je cesta do pekel, která se může kdykoliv obrátit proti komukoliv. Pokud dotyčný sám  nic neprovede, ani k tomu nikoho nevyzývá, je nutno to respektovat.

0/0
25.8.2010 13:37

kunta_kinte-klidne me zas smazte

Jsem pro

at si melou co chtej, trestani za nazor ( byt sebeblbejsi ) je zrudnost.

0/0
24.8.2010 16:35

Perun14

názory pana Romana Jocha

jsou zajímavé - souhlasím s němi, ale nevím jestli je dobré povolit pěstování konopí.

Co se týče holokaustu, tak tam to je jasné. Blbost je to trestat. Popírači by spíše než do vězení měli zavírat do blázince...

0/0
24.8.2010 0:17

racional

Jocha beru

je to jeden ze samostatně myslících a odvážných Občanů. Jeho křesťanská zarytost budiž mu odpuštěnaR^

0/0
21.8.2010 14:47

doktor_bota

Překvapivé.

Ten člověk je patrně inteligentní. S některými názory toho pána nesouhlasím, ale je to poradce, nikoliv politik. Premiér dle mého názoru udělal správné rozhodnutí.

0/0
21.8.2010 10:43

RodoDendron 0002

Joch je exot.

Nedivil bych se, kdyby zastával kanibalismus jako tradiční formu obživy...;-D;-D;-D

0/0
20.8.2010 11:03

marty.rock

Re: Joch je exot.

...nejsi ani vtipnej ani věcnej....

0/0
21.8.2010 10:18

daddy1

Banská Bystrica

Roman Joch sa narodil v BB? R^

Vždy lepšie jak milá Džamila, v kazašskej stepiRv

0/0
20.8.2010 9:20

kuttna

Re: Banská Bystrica

Mne spíše zajímá, jaký je to člověk. Místo narození není důležité. Je na tom něco špatně?

0/0
20.8.2010 11:11

Lafarg

Ten pravý....

Lidé z krajní pravice často koketují s omezením práv, nejen volebního. Jochově představě pravicového autoritářského režimnu odpovídají názory, že gentleman může v zásadě vlastnit otroky, že metoda mučení potápěním hlavy do vody může být i správná a že v Evropě bude zřejmě třeba zavést pravicové diktatury. V červnu 1998 JOch kritizoval v novinách českou policii, že tehdy rázně nezasáhla proti antikapitalistické mládeži v Praze. Podle Jocha ta lůza slyší jen na zvuk nabíjení policejních pušek. Jochovy názory jsou chráněny právem na svobodu slova. Pro vládu demokratického státu je ale skandál, že má být jejím poradcem, navíc pro lidská práva....;-D

0/0
20.8.2010 9:17

Nemesiss

Re: Ten pravý....

RvRvRv

0/0
20.8.2010 9:39

Morland

Re: Ten pravý....

A to že je to skandál rozhodl kdo? Soudruhové Májíček a Zemánek? Anarchista Slačálek?

Joch se zastává nejdiskriminovanější skupiny současnosti - vydělávajícího bílého heterosexuála a to štve všechny nepřizpůsobivé, multikulti, gender...

0/0
20.8.2010 11:10

Forrrest

Re: Ten pravý....

R^R^

0/0
20.8.2010 16:18

marty.rock

Re: Ten pravý....

Lafarg: JSI OHROMNÝ HLUPÁK....

0/0
21.8.2010 10:19

Perun14

Re: Ten pravý....

Tak pokud by se ta slavná anarchisticko-komunistická mládež chovala při zasedání MMF slušně a neprovázelo by to násilí, tak bych nic nenamítal, ale jelikož se slušně nechovali, tak policie měla použít projektily... Viz http://www.radio.cz/cz/clanek/4275

Co se týče výroku o tom, že gentlemani můžou vlastnit otroky: Roman Joch to říkal takhle: "Napsal jsem, že někteří z nejlepších gentlemanů v dějinách, například George Washington, vlastnili otroky. A vzápětí hned bezprostředně další věta říkala, že aby byli skutečnými gentlemany, byli zavázáni ve svém svědomí ony otroky propustit !! , dát jim svobodu!

0/0
24.8.2010 16:33

experience

Re: Ten pravý....

názor k aktuálnímu problému (viz článek) nemáš? mně je totiž Joch ukradený, teď se tu řeší popírání holocaustu

0/0
25.8.2010 13:40

Lesní sběř

Levicově zaměření lidé, cha...

... já jsem levičák jak poleno a dokonce ani já Jocha nekritizuju. Vadí mi snad jedině jeho a priori řiťolezecký postoj vůči USA a Izraeli, protože jsem toho názoru, že horší spojence než ty dva výlupky si člověk v dnešní době vybrat nemůže. ;-)

Vážně by mě zajímalo, co je to za sortu lidí, kterým tak strašlivě leží v žaludku. To budou nejspíš takoví ti podivíni, co chodí v etno-batikovaných tričkách, mají v předsíni viset sbírku kmenových masek a v zájmu kulturního obohacení by vlastní dceru vyměnili se šejkem Bejkem za dvacet velbloudů. :-P

0/0
20.8.2010 8:10

denny2006

Re: Levicově zaměření lidé, cha...

levorukost,obrácená lateralita ještě neznamená,že jsi levičák.:-P

0/0
20.8.2010 9:53

Lesní sběř

Re: Levicově zaměření lidé, cha...

Ale já jsem opravdu levičák. Teď jsem si dělal test: http://www.politicalcompass.org/printablegraph?ec=-5.25&soc=-2.67 ;-)

0/0
20.8.2010 10:17

kuttna

Re: Levicově zaměření lidé, cha...

Pan Joch by měl vadit především takovým lidem, co nemají sklony k rasismu a xenofobii, nepotřebují ideologcké brýle a škatulkování a snaží se s jinými jednat jako se sobě rovnými. Prostě - měl by vadit slušným lidem.

0/0
20.8.2010 11:15

lekop

Re: Levicově zaměření lidé, cha...

Prostě lidem jako Májíček, Patočka, Ryšavý, madqwert.;-D

Pokud bych se měl ocitnout ve stejné skupině s těmito výše uvedenými individui, raději budu hrdý na označení "neslušný člověk".

0/0
20.8.2010 11:55

marty.rock

Re: Levicově zaměření lidé, cha...

 A o tom kdo je slušný člověk rozhodne kdo???

0/0
21.8.2010 10:20

experience

Re: Levicově zaměření lidé, cha...

R^

0/0
25.8.2010 13:42

mraduk

Re: Levicově zaměření lidé, cha...

Soudruh kuttna samozřejmě. Určitě už si píše kádrové posudky na místní diskutující.

0/0
31.8.2010 16:57

Ahmad Žalud

Nahnědlý populista....

...a dle diskuze soudě,hraje na správnou strunu :-)....je to prostě takový distingovaný "Vandas";-D

0/0
20.8.2010 6:28

Perun14

Re: Nahnědlý populista....

A ty zase narudlý krypto-bolševik...

0/0
24.8.2010 16:27

skrbling

Ten chlap je mi čím dál sympatičtější

Mám rád lidi, kteří se nebojí a nezdráhají říkat věci, které se většině společnosti vůbec, ale vůbec nelíbí a to i když se spoustou z toho nesouhlasím. Kéž by byla politika plná takových Jochů! Jen doufám, že Nečas nevyměkne a kvůli pár komunistickým zpovykancům ho nevymění.

0/0
20.8.2010 2:58

kuttna

Re: Ten chlap je mi čím dál sympatičtější

Podle ohlasu je opak pravdou - naší xenofobní společnosti se jeho názory docela líbí. Porovnejte s ohlasem na názory třeba Kocába.

0/0
20.8.2010 3:10

marty.rock

Re: Ten chlap je mi čím dál sympatičtější

to nejsou Kocábovy názory. Kocáb si prostě v politice našel prostor o kterém soudí,že by na něm mohl parazitovat....

0/0
21.8.2010 10:25

Forrrest

Proč Jocha nemůžeme akceptovat?

http://pallotto.blog.idnes.cz/c/64419/On-v-mem-svete-podle-sveho-zit-muze-ja-v-jeho-ne.html

http://pallotto.blog.idnes.cz/c/48059/Nemam-deti-ale-nejsem-velezradce-pane-Jochu-starejte-se-o-svy.html

0/0
20.8.2010 2:10

Forrrest

Re: Proč Jocha nemůžeme akceptovat?

http://domaci.eurozpravy.cz/politika/13549-proti-jmenovani-romana-jocha-poradcem-premiera-demonstruje-asi-70-lidi/

0/0
20.8.2010 2:18

kuttna

Re: Proč Jocha nemůžeme akceptovat?

Tolik sobectví a sebestřednosti, jako je v textech té paní, aby člověk pohledal. Ale ani její texty ze mne neudělají příznivce pana Jocha.

0/0
20.8.2010 3:09

marty.rock

Re: Proč Jocha nemůžeme akceptovat?

 Právě hysterie zdejších multi-kulti pravdolásků mně ještě více přesvědčuje že Joch je prostě potřebný.....

0/0
21.8.2010 10:23

scenero

Re: Proč Jocha nemůžeme akceptovat?

šokuje mě, kolik je tu nadutých netolerantních hlupáků......Je to absurdní, když třeba ty Jochovi Romové se množí podle jeho gusta a on je přesto nemá rád...

Děti...ono je to relativní......dnešní doba nepřeje příliš rodinám a dětem....sorry.......ale je to naprosto evidentní....bejbům jak za Husáka.......unreal......

Beztak je lidstvo samo o sobě přemnožené....je to evidentní......a naše západní civilizace spotřebovává tolik......ano, je těžké si to připustit, je těžké  se toho vzdát........

TO je jen ten pás tak Jížní Korea, Japonsko, USA - Atlantik - západní Evropa......to sou ty největší konzumenti a zbytek světa...? Ten nám to strašně závidí a chce žít jak my a je jasné, že na to nejsou zdroje......oni je nemají, my už je nemáme...ale krademe jim, ikdyž jich mají málo...

0/0
2.9.2010 21:08

scenero

Re: Proč Jocha nemůžeme akceptovat?

největší sobci jsme prostě my.........

0/0
2.9.2010 21:09

Forrrest

Joch??

Co mohlo být horšího... než fanatický věřící se sklony k fašismu, homofob, fanoušek Sarah Palin, propagátor doživotních nerozveditelných sňatků a "králičího množení" pro naši vlast, civilizaci (snad i rasu?:), odpůrce práva lidí na eutanazii, práva žen na potrat...

A toto opovrženíhodné individuum má mít na starosti práva občanů jednoho z nejateističtějších a nejliberálnějších států na světě? To snad Nečasovi úplně přeskočilo??

Další info: http://zpravy.idnes.cz/nazor-roman-joch-je-radikal-a-necasova-politicka-chyba-pdt-/domaci.asp?c=A100818_174025_domaci_mku

Nesouhlas můžete vyjádřit i připojením k této skupině: http://www.facebook.com/group.php?gid=132051673506862

Mimochodem, napadá někoho, proč mi tento příspěvek včera smazali??RvRv

0/0
20.8.2010 2:02

kuttna

Re: Joch??

Jak někdo napíše o někom, že je "opovrženíhodné individuum", vím, že nechtěně ale přece jen píše především o sobě. (Tímto se ale v žádném případě nechci zastávat pana Jocha.)

0/0
20.8.2010 4:00

marty.rock

Re: Joch??

Kluci,že vy budete placení ..diskutéř" ....

0/0
21.8.2010 10:26

scenero

Re: Joch??

když si to rozebereme, je jasné, že člověk není monogamní tvor a né každé manželství je z lásky a na cleý život...je to nesmysl.....kterej se naštěstí podařilo zlomit...ano je pravda, že zase celá řada manželství by nemusela za každou cenu končit tak brzo s ohledem na děti......ale jasně.....

Právo ženy na potrat.......né...nejsme katolický Polsko....nebo ať se stará doma o postižený děcko......ať mu dceru někdo znásilní a otěhotní v 13ti letech......možná by ho měli poslat jako misionáře do Afriky - přesvědčovat místní Černochy o tom, že kondomy jsou špatné....

Jediné s čím bych mohl souhlasit, ale už s argumentací, jsou ty mešity v ČR...to opravdu né....prostě se natajím s odporem k středověkému smýšlení a náboženstvím jako takovým....

0/0
2.9.2010 21:17

holkazdaleka3

ach jo, cesi vidi cernobile

tak dobrou noc :-), pardon, modro-rude......;-D

0/0
20.8.2010 1:16

Rebe

Co zatím pan Joch řekl, s tím jsem souhlasil.

Je ale jasné, že skutečným levičákům se to nelíbí. Tím "skutečným" myslím i ty, co se prezentují jako pravičáci.

0/0
19.8.2010 23:27

holkazdaleka3

Re: Co zatím pan Joch řekl, s tím jsem souhlasil.

no, kdyz ty s tim souhlasis, to je argument ;-D co takhle diferencovat? jeho jiste vyroky jsou vedle :-/

0/0
20.8.2010 1:14

Rebe

Re: Co zatím pan Joch řekl, s tím jsem souhlasil.

Já jsem neargumentoval, púouze oznamoval. Pro mne nejsou žádné jeho výroky zatím "vedle", takže nemohu diferencovat.

Pravděpodobně jste odpovídala na nějaký jiný příspěvek, že?;-D;-D

0/0
20.8.2010 1:45

kuttna

Re: Co zatím pan Joch řekl, s tím jsem souhlasil.

Zkuste sundat ty pravolevé brýle a kouknout se na svět takový, jaký je.

0/0
20.8.2010 3:11

Archonth

Diky Bohu za takove lidi v ceske politice.

R^

0/0
19.8.2010 23:20

nepřítel topky

Četli a slyšeli jste všechny

Jochovy články a výroky? A víte jak vznikaly dikatury? V Německu to začalo tím, že NSDAP získala v parlamentu většinu a Hitler coby kancléř se prohlásil za vůdce a nastolil nacistickou diktaturu. V carském Rusku po nástupu Lenina, se dostali k moci už v SSSR bolševici a byla nastolena diktatura bolševického proletáriátu. V ČSR se po volbách v r.1948 dostala k moci KSČ a pod vedením Gottwalda nastolila diktaturu komunistů. Ve volbách letos se dostala k moci ultrapravice (TOP 09) a pravicová ODS a  získali spolu s VV 118 hlasů taktéž převahu v PS a JOCH přišel s myšlenkou pravicové diktaury. Asi také trpí komplexem velikášství.

0/0
19.8.2010 22:26

Rebe

Re: Četli a slyšeli jste všechny

No a co ještě v té knížce pro páťáky psali? Pokračuj.

Bože, na Vás nemám tolik dukátů.

0/0
19.8.2010 23:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.