Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bludný vlak vezl Švýcary do Itálie a Italy do Curychu

Bludné kameny jsou i na železnici. Jako by přes něj přejel „Pablo Casals“, noční vlak z Barcelony. Jel přes Francii, kde se dělil. Půlka vlaku mířila do Milána a druhá část do Curychu ve Švýcarsku. Při nočním dělení v Lyonu však vznikl zmatek. Francouzi omylem vyslali každou polovinu vlaku jiným směrem, než měli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

richu_ch

Titulek je zavadejici ...

myslim, ze v tom vlaku z Barcelony do Zürichu bylo z tech 135 cestujicich maximalne tak 5 Svycaru ...

0/0
18.8.2010 12:54

Pattr

Za minulých pořádků

se to u ČSD stát nemohlo. Nejpozději při kontrole pasů na hranicíc...   Jo, to byly zlaté časy ;-);-D

0/0
18.8.2010 12:07

atakitak

ČD

projeďte si Česko a budete se divit, co naši kluci na dráze umí.... R^

0/0
18.8.2010 11:22

nccch

Re: ČD

projel jsem, všechno bylo OK. Zpoždění max 15minut a to jen vyjímečně. Máte nějaké konkrétní zkušenosti?

0/0
26.8.2010 14:42

HrubesaMares

zpozdeni

jenom 3 hodiny? to CD zvladnou i mezi Pardubicemi a Prahou Rv

0/0
18.8.2010 11:17

nccch

Re: zpozdeni

ČD určitě nedělají nic jiného než vymýšli kde zpozdit vlaky

0/0
26.8.2010 14:44

FandaVV

Žabaři

Bejt to u [>-]nás, tak ty půlky pošlou rovnou proti sobě. Anebo na úzkokolejku, jako před časem v Jindřichově Hradci. Tohle je ještě prd adrenalin... Inu i SNCF nemá každý den posvícení. Toto se stává maximálně 1x (?) za deset let.

0/0
18.8.2010 11:01

Spalovač_šancí

Nevyzpytatelný švýcarský vlak, zase měl pan Chládek pravdu

R^

0/0
18.8.2010 9:36

JBetak

Strojvůdce

s tím sotva má co společného.

Nejsnáz se taková věc mohla stát, pokud vlak před příjezdem do Lyonu jel odklonem a přijel tam kvůli nějaké úvrati otočený a ta informace nepronikla.

0/0
18.8.2010 9:05

Linde CZ

Re: Strojvůdce

Jako myslis ze strojvudci muze byt jedno kudy jede?

Uz ho vidim jak si rika - hele, dneska jedem do Italie, no nevadi, aspon si koupim pizzu ;-D

0/0
18.8.2010 9:57

michalnadlabem

Re: Strojvůdce

No ten strojvůdce asi nevěděl že mu připojili jinou část vlaku?

0/0
18.8.2010 10:09

Rychlohlemyzd

Re: Strojvůdce

A z tech 130 cestujicich si nikdo celou cestu nevsiml, ze jedou nekam jinam nez by meli?

Jedine ze by v noci vsichni spali...

0/0
18.8.2010 10:39

jural

Re: Strojvůdce

pisou nocni deleni, cili to byl nocni vlak, a v tom se normalne spi. Rekl bych, ze prvni, kdo si toho mohl vsimnout byl nekdo z vlakove cety, ale ti vetsinou take spi a nastavuji si budik podle toho, kdy maji jit vzbudit spici cetujici.

Si to zkuste sam nekdy jet aspon lehatkovym vlakem. Treba na Slovensko to az tk drahe neni.

0/0
18.8.2010 11:03

rafol

Re: Strojvůdce

Ten volant, co tam ma je jenom k ovladani rychlosti ;-)

0/0
18.8.2010 10:31

_m-

Re: Strojvůdce

Strojvůdce jel dobře - akorát že se špatným vlakem...... Jde jen o to, jestli si strojvůdce sedla do špatné mašinky sám, nebo na něčí pokyn.

0/0
18.8.2010 11:03

hbf

Re: Strojvůdce

Strojvedoucí seděli ve správných mašinách, ale posunovači jim za ně připojili špatné vagony. A protože to byl noční lůžkový/lehátkový rychlík, tak všichni chrněli.

Obdobné manévry s lůžkovými a lehátkovými vozy probíhají i u nás, ponejvíc v Praze, Přerově a Břeclavi. Díky tomu se za pomoci pár  nočních rychlíků jde přes noc dostat přes půlku Evropy.

0/0
18.8.2010 11:12

babacek

Bludný vlak

Docela žertovná příhoda i když ne pro samotné cestující. :-)

0/0
18.8.2010 9:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.