Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: V souboji amatérů je Bárta hvězdou, John novodobým Čunkem

Dva politicky nezkušení ministři Věcí veřejných začali v úřadě úplně rozdílně. John je zatím nekonkrétní a zmatený a zdá se, že je jedním z nejslabších členů vlády. Bárta vystupuje rázně a rozumně a je na dobré cestě stát se hvězdou Nečasova týmu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

veritas70

Tak nevím

proč si myslíte, že do vlády musí jen lidé s politickými zkušenostmi. Já si naopak vládu představuji jako najaté manažery, kteří mají efektivně spravovat stát a ne jako politické figurky, které mají na zřeteli všechno možné, jen ne racionální fungování země. A názor že Čunek byl vlastně nevinný popleta, to jsem od vás fakt nečekal. A to vás tak rád čtu :)

0/0
30.8.2010 9:23

chimenez

cože to byl Langr?

výkoným ministrem? Langr zlikvidoval vše co fungovalo a pro korupci udělal maximum..

0/0
30.8.2010 9:10

bkv

Bárta vystupuje rázně a rozumně

To je to, když do světa vykřikne: Okamžitě zastavuji všechny železniční stavby! A až následně zjišťuje, že se všude staví dál, že prostě stavbu nelze zastavit ze dne na den a někde kde jsou výluky, ani z měsíce na měsíc.

0/0
23.8.2010 15:29

shane

zASE PROPAGANDA ODS

!!OD mladé fonty DNES. Tak rozhodně srovnávat Johna a Čunka je dost přehnané, nehledě na to jak MF Dnes bagatelizovala Čunkiádu a držela tOpola. A langer výkonný ;-D;-D, kolik čerpal z fondů EU? NIC!!

0/0
18.8.2010 10:55

Black Dragon

Re: zASE PROPAGANDA ODS

Co to plácáš za nesmysly?

Nejlepší propaganda ODS jsou příspěvky jako tento

0/0
18.8.2010 11:57

joyFX

CITUJI: "bez ohledu, že (Čunek) patrně nespáchal to,

z čeho byl obviněn" ... pane Komárku, vy si s těmi obhajitelskými manýry prostě nedáte pokoj ... blicí smile

0/0
18.8.2010 10:06

Black Dragon

Re: CITUJI: "bez ohledu, že (Čunek) patrně nespáchal to,

Presumpce neviny už neplatí? ;-)

0/0
18.8.2010 11:58

Mik8

PR katastrofa

Rozhovor v televizi ( http://www.youtube.com/watch?v=FGKu0XsTIMw ) je PR katastrofa. Podobně "perlil" i s Kroupou na iDNES ( http://alturl.com/4i6rt ). To, že bude dilatantem na vnitru se dalo čekat, ale že selže jako zkušený praktik na celé čáře v médiích, je trochu překvapivé.

0/0
18.8.2010 8:16

ntarka

teď si vážně

nevzpomínám . Ale pokud ne, vypovídalo by to o úrovni premiéra, ne? Takový typ vzorného jedničkáře, uvědomělého předsedy třídy...

0/0
18.8.2010 0:50

Cislo 2

Re: teď si vážně

Vy hloupější jste to vždy maskovali lumpárnami vydávanými později za disident.

0/0
18.8.2010 10:42

Ptačí chřipka je jednička

V celku nudný článek.

dalo by se říct,že je o ničem.

0/0
17.8.2010 23:28

Cislo 2

Re: V celku nudný článek.

Není o Jyrkovi, že ?

0/0
18.8.2010 10:42

Teo1970

fandim mu

myslim, že na hodnoceni a kritiku je casu dost...a kdyz to tak sleduju, zatim se mu dari...uhajil navic 2 miliardy pro vnitro, nebude se propoustet, nebude se nadale snizovat rozpocet jeho ministerstva...takze ja mu fandim, jen tak dal!!!

0/0
17.8.2010 21:58

denny2006

Re: fandim mu

no jistě,ty mu fandíš z pozice policajta,ale pro toto tam  ministr není.

0/0
17.8.2010 22:04

grohoun

Re: fandim mu

člověče, vy asi čtete v novinách jen titulky, ne?

John nejdřív slíbil, že se změní důchody a odchodné těch sedmdesátiletých generálů, kteří na vnitru / u policie straší už 40 let... tihle lidé dostanou odchodné šest platů + obrovskou doživotní rentu... nejdřív teda slíbil, že tohle přidá řadovým policajtům. nakonec podlehl nějaké lobby a nechal to generálům a policajtům řekl, že se teda propouštět nebude.... 

kde teda vezme peníze na všechny ty policisty, když tvrdil, že je potřeba propouštět??? prostě o tom jenom přestal mluvit, ale propouštět určitě za půl roku začne...

takže - jste asi trochu krátkozraký, ne?!

0/0
18.8.2010 10:36

ntarka

myslím, že John bude

nejpozději do konce roku odvolán z postu ministra, z důvodu neschopnosti.  Nemá na to.  V podstatě se pořád chová jako když natáčí upoutávky do Novy  "Na vlastní oči". Vzpomínám např. na: "Budou! v Česku! padat! zvony!? nebo "neživila ho!, zemřel!". Má to zažrané pod kůží, normálního projevu není schopen. Umí akorát žvanit, předvádět se a vyrábět pseudokauzy a mediální bubliny. Bárta je asi chytrý, ale jeho diagnóza je "Napoleon". Celkem si ho umím představit, jak si před zrcadlem zkouší postoj tohoto vojevůdce,  jeho účes na blbečka nosí i v civilu a řekla bych, že i ten kostým a klobouk má doma.

0/0
17.8.2010 21:49

Kurri22

Re: myslím, že John bude

Z důvodu neschopnosti naopak na postu ministra zůstane dlouho, navíc je to předseda (byť pouze formálně) strany. Zažila jste v posledních letech, aby byl ministr pro neschopnost odvolán? A to by se případů našlo dost. Jinak Bárta je mi sice velmi nesympatický, ale z těch co jsou ve vládě patří určitě mezi ty nejlepší, ale vnitro by mu sedělo možná víc.

0/0
17.8.2010 22:18

Wabo

Re: myslím, že John bude

Právě proto autor odkazuje na Čunka. Jako předseda strany v koalici byl de facto neodvolatelný, ale proto, že neměl soudnost a neodešel sám, ochromil vládu, odvedl pozornost vlády od zavádění reforem k boji o holý život. To může John snadno působit také, pokud se stačí znemožnit před komunálními volbami, takže nebude zvolen za radního Prahy 5, a Bárta ho tam nebude moci tiše přesvědčit k rezignaci na post ministra, "aby se vyčištění chléva v pražské politice mohl lépe věnovat".

0/0
18.8.2010 8:31

DaliborX

?

Tak nevím. Není na hodnocení brzy? A už vůbec nechápu ten obdiv k Bártovi. Šetřit tím, že vše zastavím, no to umí každý bl... . Pokud bych měl porovnávat, tak se mi jeví jako velmi dobrý ministr školství Dobeš. Má přehled a vizi.

0/0
17.8.2010 21:43

DaliborX

Re: ?

Také by mě zajímalo, jestli by p. Komárkovi zůstalo nadšení pro levné čínské firmy, kdyby si vydavatel nadále třeba objednával články u čínských novinářů.

0/0
17.8.2010 21:55

Wabo

Re: ?

Myslím, že pohled hodně závisí na tom, čemu rozumíte a čemu ne, příp. kde jsou vaše soukromé zájmy (např. nějaká zastavená stavba). Znám mnoho rozumných lidí, kteří jsou velmi zklamaní z toho, do jakých sítí už se ve své neznalosti nechal chytit Dobeš.

Za Bártu bych před měsícem nedal ani zlámanou grešli, ale jsem mimořádně příjemně překvapen. Efektivní, racionální, neztratil se v džungli úřednických a lobbistických zájmů, rychle se učí i veřejně vystupovat. V Hyde Parku uspěl jako málokdo.

S autorem souhlasím, John je úplně mimo. Při jeho proslovech mám intenzivní pocit trapasu po vzoru Vrchní, prchni. Jako poslanec by s uměním show a bulvární novinařinou asi vystačil a byl by za hvězdu. Jako ministr ne.

0/0
18.8.2010 8:40

modrý blembák

Ale pane Komárek....

takové nájemné šplechty za trochu žvance ???  Jako bývalý svazácký propagandista nemáte tohle zapotřebí. Nestydí se za vás pan otec , lépe řečeno nestydíte se dělat mu takovou ostudu

0/0
17.8.2010 20:39

Usmolená štětina

Bárta je v Ostravě na odstřel

Bárta a hvězda?!? Komárku, vy jste zešílel! Přijďte se na toho pisklavého grázla zeptat na Ostravsko. Lidé ho tady chtějí přivázat ke stožáru na některé ze silnic, které nechal zastavit těsně před jejich dokončením.

0/0
17.8.2010 19:33

ekrasit

Re: Bárta je v Ostravě na odstřel

Ale jděte. To by tam vážně chtěli ubližovat takovému mladému, nadějnému managerovi, který přišel konečně udělat pořádek?

0/0
17.8.2010 19:47

grohoun

Re: Bárta je v Ostravě na odstřel

člověče, on je za měsíc spustí, až najde někoho, kdo to postaví o polovinu levněji. to znamená, že těch silnic nakonec postaví víc...

prosím, rozšiřte to mezi obyvateli Ostravska [>-]

0/0
18.8.2010 10:39

aktualll

Zmatený komentář a přitom by stačily dvě věty

Prostě jsou novináři blbci. Což ovšem např. pan Komárek dokazuje již hodně dlouho.

0/0
17.8.2010 19:04

pitoma kavarna

Re: Zmatený komentář a přitom by stačily dvě věty

:-) Přiznávám, je trochu zmatený..ale hlavně že jste pochopil co jsem chtěl říct:-)

0/0
17.8.2010 19:07

pitoma kavarna

Komárek

by měl s kritikou začít u sebe. John je v politice nováček, musí se učit, ale jeho výkon, stejně jako Bártův je slušný. Velmi pozitivní zpráva je, že se propouštět nebude, za to má velké plus.

0/0
17.8.2010 18:55

michal II

Re: Komárek

Nechci se Komarka zastavat, ale mam podobne pocity. John mi pripada slusne receno v politice trochu neobratny. Barta i kdyz je dost nesympaticky se zda, ze to dela docela dobre. I to jeho vystoupeni treba vcera Hyde Parku bylo docela smysluplne.

0/0
17.8.2010 19:30

ekrasit

Re: Komárek

Bárta je zdatný populista, který dokáže přesvědčit méně informované lidi o správnosti svého počínání. Lidé od fochu však dobře vědí kolik peněz bude stát to jeho slavné zastavení staveb.

0/0
17.8.2010 19:48

michal II

Re: Komárek

Ja vubec nehodnotim konkretni kausu, ale kompaktnost vystupovani.  A co mel delat nez zastavit stavby? Kde mel vzit ty penize ktery nejsou? Zvysit dane? Dal se zadluzit?

0/0
17.8.2010 20:12

ekrasit

Re: Komárek

Na stavby spolufinancované z EU a o ty jde především je v SFDI peněz dost. Račte navštívit jejich stránky, najdete tam i rozpočet.

0/0
17.8.2010 20:39

michal II

Re: Komárek

Proc je teda zastavuje? Za bybyl takovy dement. A co Kalousek, ten mu to taky spolkne? Trochu mi to nesedi.

0/0
17.8.2010 20:53

grohoun

Re: Komárek

no, nejdřív (před týdnem) se propouštět prý muselo, teď nemusí...

a mezitím se neudálo nic - John na ulici miliardy nenašel. takže věříte tomu, že se propouštět nebude?

já mám pocit, že když někdo tvrdí, že je pár miliard v mínusu a pak o tom mlčí, tak je pořád pár miliard v mínusu, akorát o tom nežvaní.

za půl roku začně propouštět. na to vsadím boty.

0/0
18.8.2010 10:42

sarumánek

nechci dělat z komárka velblouda...

...ani zbytečně čunkovatět, ale tento článek nás opět přibližuje o něco víc k zásadní otázce, jestli je Komárek aspoň tak dobrý novinář jako je John ministr, přičemž nepochybuji o tom, že John je ministr špatný. :-)

0/0
17.8.2010 18:27

Usmolená štětina

Re: nechci dělat z komárka velblouda...

;-D ovšem michal II a pitomá kavárna to pochopí stěží.

0/0
17.8.2010 19:34

Tom Atom

Bárta John

Pan Komárek je ve svém článku dost mimo. Rád bych ho viděl na Johnově a Bártově místě. Bárta resort sdělil s více jak minus pěti miliardy korun. Byl při rozhodování pod velkým tlakem a podle mého názoru rozhodl správě. A to už nemluvímm kolik stopek mu bylo původně navrhování, nakonec jsou to "pouhé" čtyři. Bárta prostě nemůže za to, že jeho předchůdci hospodařili značně neefektivně.

John by pochalu zasloužil taky, vyjednal co se dalo. Propuštět se nebude, dojde k zeštíhlení cizinecké policie, urval 2,2 miliardy navíc a letos nebude šahat na platy. Který ministr tohle vyjednal pro svůj resort? Proč se idnes nevěnuje i dalším ministerstvům?

0/0
17.8.2010 18:19

šampion

Re: Bárta John

John už si pochvalu zasloužil.

V článku "Svět nekončí za Humpolcem" (Mladý svět 12. - 18.6. 198412. - 18.6. 198412. &#821n1; 18.6. 1984) agituje John za internacionální pomoc soudruhům z Angoly. Dává za příklad černochy, kteří studují na střední průmyslové škole v Pelhřimově a čtou knihy jako "Reportáž psaná na oprátce" od Juliuse Fučíka či "Romeo, Julie a tma". Měřeno dnešníma očima zde redaktor John vzorově položil základ multikulturní výchovy.

 

Za oddané služby režimu byl John odměňován nejen cestami po Evropě (Itálie, Velká Británie aj.), ale i medailemi za budování socialismu. V Mladém světě (ročník 1985, číslo 22, týden 22. – 27.5. 1986) čteme: "Při příležitosti 40.výročí vzniku vydavatelství a nakladatelství ÚV SSM Mladá Fronta byla předána podniková vyznamenání členům redakce. ÚV SSM vyznamenal Radka Johna bronzovou medailí za socialistickou výchovu." Bravo!

 

0/0
17.8.2010 18:31

Tom Atom

Re: Bárta John

To už tady jednou bylo...mě spíš zajímá jak si vede teď, víte.

0/0
17.8.2010 18:44

jahoda22

Re: Bárta John

Naprosto s vámi souhlasím. John dělal maximum.

0/0
17.8.2010 18:49

martin_simek

Vsem Slezanum a antiPrazanum ....

taky jsem proti pragocentrizmu, ale napadlo vam, ze napr. prazsky okruh nejvice pomuze stredoCechum ? ted se muzete ukazat, ze jste opravdu "prit vsem" > stejne jako ti Prazaci bojuji jen za sebe 8-o

0/0
17.8.2010 18:17

Jdeto

Re: Vsem Slezanum a antiPrazanum ....

A tím jsi chtěl říci co ? Čekáš, že se začne nadávat na Středočechy společ s pupkem Čech ? Ten okruh se staví již tak dlouho, až je to trapné. K tomu není co dodávat.

0/0
17.8.2010 18:25

martin_simek

Re: Vsem Slezanum a antiPrazanum ....

k tomu se da dodat jen to, ze pokud se stavi tak dlouho, az je to trapne, tak zrejme neplati ta "prokazana" teorie, jak moc se protezuje jen jeden region, ze ..... ono to toiz stoji za velky prd uplne vsude. Takze vsechny ty "nacionalisticky" a "regionalni" vasne jsou uplne zbytecny > to jsem tim chtel rict ! HAWK

0/0
17.8.2010 18:28

Jdeto

Re: Vsem Slezanum a antiPrazanum ....

Je třeba pochopit, že to není kvůli penězům, že by se nedostávaly. Spíše bych řekl, že tudy tečou proudem a proto jinde nejsou. Vše jsem myslel, že neschopnost, těch co za tuto stavbu odpovídají ja až alarmující.

0/0
17.8.2010 18:32

BLACK3333

John novodobým Čunkem???

John novodobým Čunkem??? Co to je za Bejkárnu??

0/0
17.8.2010 18:14

šampion

Cajzli z Práglu,

kteří si myslí, že Praha je pupek světa sice moc o tom, co je 10 km za Prahou už neví, ale snědli veškerou moudrost světa. A podle toho také volili.;-D

0/0
17.8.2010 17:56

ekrasit

Re: Cajzli z Práglu,

A volili snad špatně?

0/0
17.8.2010 17:57

šampion

Re: Cajzli z Práglu,

Výtečně. Konečně máme vládu tunelářů, korupčníků , lobistů a podnikatelů. Takovou jsme přece po roce 1989 chtěli. Nebo ne?

0/0
17.8.2010 18:00

ekrasit

Re: Cajzli z Práglu,

To jste opsal z nástěnky místní pobočky komunistů nebo se jedná o vlastní tvorbu?

0/0
17.8.2010 18:02

Bubrak

Re: Cajzli z Práglu,

;-D;-D;-D;-D

0/0
17.8.2010 18:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.