Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NÁZOR: Nový Nečasův poradce Roman Joch není žádný klerofašista

Jmenování ředitele Občanského institutu Romana Jocha poradcem premiéra pro lidská práva znejistělo mnohé. Není divu, pokud si někdo u některých komentátorů vysluhuje nálepku klerofašista, pak asi půjde do tuhého. Čím se to tedy Joch tak vyznamenal?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zorro007

Nebýt Jocha,

tak už tu snad není nikdo, kdo by otevřeně a bez "povinné" politické korektnosti pojmenoval problémy, do kterých se tato stále více degenerující evropská zatím-ještě-křesťanská civilizace řítí. Nikdo nemá povinnost s Jochem ve všem souhlasit, ale přečíst si jeho názory a trochu se nad nimi zamyslet by mohl každý [>-]

0/0
23.8.2010 9:31

martin_simek

Re: Nebýt Jocha,

asi budu oznacenm za klerofasistu, ale jsou dva, zapomnel jste na toho, co si dovolil oznacit zelenou planetu modrou :)

0/0
29.8.2010 0:40

Homer.Simpson

Nový Nečasův poradce Roman Joch není žádný klerofašista

Je to jenom neofašista, tož klid!;-D

0/0
21.8.2010 4:46

zorro007

Re: Nový Nečasův poradce Roman Joch není žádný klerofašista

Proč si to myslíš? Někdo to hystericky vykřikuje, takže to musí být pravda?

0/0
23.8.2010 9:33

999666999

A co tedy je?

;-D;-D;-D

0/0
20.8.2010 14:22

rugerforever.2

Velmi dobře napsáno

autor ale nerespektuje politicky koretně nalajnovaný Main stream a proto bude jistě terčem silné kritiky.

Nepochybuji, že bude označen az "fašouna" a lidé, kteří mají problém dočíst odstavec libovolného textu  a vytrhávají věty z kontextu budou ječet, že se někdo opovážil kritizovat masochisticky adorovaný pokřivený výklad "lidských práv"

0/0
19.8.2010 20:07

vencv

Totální neschopnost argumentovat

Většina negativních reakcí na aktivity Dr Jocha je hnaná nenávistí, někdy i závistí, že se v naší společnosti vygenerovala osoba (mezi mnoha amorálními "celebritami" a městskými intelektuály), která je schopna i odhodlaná své názory věrohodně prezentovat a dokáže je rovněž oddůvodnit.

Oproti tomu, negativní reakce diskutujících se opírají pouze o laciné postoje a názory části společnosti, neschopné formulovat a zdůvodnit vlastní názor. Prakticky se ani nelze tomu divit, poněvadž pokud obecně platí výsledky sociálního výzkumu z minulého století v USA, tak cca 60% občanů zůstává svou inteligencí na úrovni 12 letých děcek.

Projdeme-li argumenty diskutujících i k jiným společenským problémům a příležitostem, tak musíme americkému průzkumu dát za pravdu (možná průzkum u nás by zjistil i větší procento).

0/0
18.8.2010 13:52

modrá_krkavka

Re: Totální neschopnost argumentovat

Ty reakce nemají se závistí nic společného. Tak si přečti ty jeho laciné populistické kydy v jeho příspěvcích. I když chápu, že část ovčanů může oslovit. Nabízí jednoduché  nálepkování a řešení!

0/0
18.8.2010 17:06

Vrah

Re: Totální neschopnost argumentovat

Laciné populistické kydy jsou většinou jeho výroky vytržené z kontextu.

0/0
18.8.2010 21:39

Robert E.Lee

Re: Totální neschopnost argumentovat

Milá Modrá!

Čemu říkáš laciné a populistické?Já tam nic takového nenašel.

Připadá mi ale,že Vy duhoví toho moc neumíte,školu vybíráte podle toho jestli tam není matematika a rodiče Vás dobře živí.Potřebu brát se vážně kompenzujete starostí o lidská práva,planetu a podobně.Menšiny znáte z televize a teoreticky.

Ostatním,kteří to štěstí jako vy nemají a mezi menšinami musí žít,nadáváte do fašistů.Slova,floskule,nic jiného z Vás ušlechtilců nepadá.:-/

0/0
20.8.2010 14:02

Alex1966

Naprosto nesouhlasím s autorem

Roman Joch je pravicový extrémista. Pokud chcete napsat článek o sociálně vyloučených lokalitách, nemíchejte do toho obhajobu kontroverzní osoby s vlivnými kontakty v ODS. Ale to jste asi chtěl. Vytvořit mediální podporu ve prospěch člověka, aniž můžeme zkoumat a posuzovat jeho názory, které jsou nedemokratické a kterými se nikdy netajil.

0/0
18.8.2010 12:50

Robert E.Lee

Re: Naprosto nesouhlasím s autorem

Sám říkáte že nemůžete zkoumat a posuzovat páně Jochovi názory.Jak tedy můžete neprozkoumané a neohodnocené názory prohlásit za nedemokratické?8-o

0/0
20.8.2010 14:37

hrdý Buďžes

Joch: Proč demokracie zanikne

Učitel: Jak se jmenuje náš režim?

Žák: Reprezentativní vláda.

U: Správně. A jak se jmenoval ten úpadkový režim předtím, který jsme zrušili?

Ž: Demokracie.

U: Ano, správně

0/0
18.8.2010 6:37

hrdý Buďžes

Re: Joch: Proč demokracie zanikne

Např. v nové krásné Jochově Evropě  budou  mít právo volit jen ty ženy, které mají 2 a více dětí, jasné voličky budou Romky, dále věřící křesťanky a muslimky.

http://joch.blog.idnes.cz/c/119109/Proc-demokracie-zanikne.html

0/0
18.8.2010 6:38

hrdý Buďžes

Re: Joch: Proč demokracie zanikne

U:  ...či, představ si tu hrůzu, snahy státu kontrolovat obsah skleniček, jež dospělí svobodní a zodpovědní lidé popíjejí. Strašné!

Pane Jochu, a bude reprezentativní vláda kontrolovat obsah našich cigaret nebo truhlíků?

kontrolovat obsah našich cigaret nebo truhlíků?

0/0
18.8.2010 6:41

Vrah

Re: Joch: Proč demokracie zanikne

Joch není členem žádné politické strany, která by měla „reprezentativní vládu“ v programu. Pokud vím, neexistuje ani žádná politická strana strana či kandidující hnutí, které by něco takového mělo v programu.

Takže se bojíte, že nám Joch se samopalem v ruce zruší demokracii, nebo si chcete jen plivnout.

S názorem v oné utopické povídce nemusíte souhlasit, ale můžete se s ním vyrovnat čestnějším způsobem.

0/0
18.8.2010 20:21

Perun14

Re: Joch: Proč demokracie zanikne

No Roman Joch byl svého časů člen ODA a pak byl chvílí místopředsedou Konzervativní strany (KONS) http://www.konzervativnistrana.cz/

0/0
18.8.2010 21:32

Vrah

Re: Joch: Proč demokracie zanikne

ODA zanikla a pokud vím, tohle v programu neměla a Konzervativní strana má v programu pouze jediné omezení volebního práva: „odebrání volebního práva osobám odsouzeným za úmyslný trestný čin“.

0/0
18.8.2010 21:38

myras

Joch je

bývalý svazák, který za totáče vystudoval na lékaře, ale jako neschopný vykonávat praxi, tak se dal na politiku. A přesně v duchu čížkovských veletočů, tak se zněj stal rychlokvašený antikomunista a čecháčkovský konzervativec. A pro autora článku. neměl by p. Joch hlavně kritizovat ty podnikatelé, kteří koupili ty paneláky a za drahý peníz pak pronajímají cikánům to bydlení a zbytek národa pak to jim platí. Neměl by kritizovat tento svinský systém, který to umožňuje? To by se ale dotkl neviditelné ruky trhu, což je pro něj svaté.

0/0
17.8.2010 14:41

Jana P.

myras lže ?

2 myras:

ad "za totáče vystudoval..." - viz např. http://cs.wikipedia.org/wiki/Roman_Joch

RJ (ročník 1971) studoval VŠ v letech 1990 - 1996;

ad "čížkovský veletoč... čecháčkovský konzervativec..." :-) Cha, Myrasi, a to víte, že je to rodilý Slovák, původem z B. Bystrice? Ale asi vyznáváte tvrzení "poturčenec horší Turka!" ;-D

Myrasi, vědomě lžete, nebo jen nejste schopný si sehnat informace? ;-)

0/0
17.8.2010 22:40

modrá_krkavka

Re: myras lže ?

No tak co, za totáče vystudoval střední školu!

0/0
18.8.2010 13:05

Vrah

Re: myras lže ?

Vy jste v té době asi nežil. Pak ale musíte adekvátně pohrdat vlastními rodiči, že v té době vystudovali. Přinejmenším zvláštní školu.

0/0
18.8.2010 15:13

modrá_krkavka

Re: myras lže ?

Já mu to zezalívám že vystudoval za totáče. A le horší poturčenec Turka.

0/0
18.8.2010 17:09

Vrah

Re: myras lže ?

A jak jste přišel na to, že je poturčenec?

0/0
18.8.2010 17:17

Robert E.Lee

Re: myras lže ?

Demokraticky se tak usnesla a basta!

0/0
20.8.2010 14:07

Robert E.Lee

Re: myras lže ?

R^R^R^R^

0/0
20.8.2010 14:40

Olda70

Re: Joch je

A za co by mel kritizovat podnikatele, kteri panelaky koupili? Pardon, ale nerozumim vasemu uvazovani.

0/0
18.8.2010 13:20

Petr PATRYK

levne

Postavit rovnitko mezi p. Jocha a bojem proti provarene politicke korektnosti je velmi levne. Politicky nekorektnich je spousta, ale ne kazdy je nabozensky fundamentalista jako pan Joch.Rv

0/0
17.8.2010 12:24

punčoška

Re: levne

myslela jsem, že je svoboda vyznání. pokud respektujete desatero, vyznáváte křesťanské hodnoty také.

0/0
18.8.2010 17:00

Petr PATRYK

Re: levne

Podobne jako islamsti fundamentaliste (a rovnez p. Joch) nechapete princip svobody. Svoboda neni moznost prohlasovat ostatni do otroctvi. Pokud verite na vodniky, certy a podobne pohadkove bytosti a odvozujete od toho nejake sve vnitrni motivy, prosim, ale nediktujte je ostatnim lidem. Desaterem se neohanejte, svoboda existovala pred desaterem a bude i po nem.

0/0
18.8.2010 23:47

Vrah

Re: levne

Jaké prohlasování nebo prohlašování do otroctví máte na mysli. Ono lze někoho prohlašovat nebo prohlasovat do otroctví? Píšete nesrozumitelně, a to nejen vinou absentující diakritiky.

0/0
19.8.2010 1:53

Robert E.Lee

Re: levne

Podobne jako islamsti fundamentaliste (a rovnez p. Joch) nechapete princip svobody.

Obávám se že Vy toho nechápete mnohem víc.Melete dohromady vodníky,otroctví a desatero i svobodu.Myslím,že jste právě silně zneužil jedno z lidských práv a to právo být blbý.V

0/0
20.8.2010 14:15

Kill censor faggots and comunist

Pane Jochu, ať se daří prosazovat rozum, fakta a pravda!

Víc takových Jochů v politice, hlavně v té Evropské. R^

0/0
17.8.2010 12:04

valachia

ROMAN JOCH

Co slovo,to pravda.

0/0
17.8.2010 12:00

Glock Mark VII..

jasná dukátová past

Rv

P.S. Až to bude na Neviditelném psu, tak si to s chutí přečtu.

0/0
17.8.2010 11:49

modrá_krkavka

Re: jasná dukátová past

Taky si myslím, co k tomu napsat, a nepřijít o dukáty!!:-/Rv

0/0
17.8.2010 12:04

Vrah

Re: jasná dukátová past

Proč past? Máte nadávky místo argumentů?

0/0
18.8.2010 22:02

lekop

Skvělý článek

Konečně to někdo napsal tak, jak to je!!! Skvělý článek, který bych mohl rovnou podepsat!

0/0
17.8.2010 11:08

2. maniak

Re: Skvělý článek

Já taky.

Ale bacha na to, aby naše příspěvky nějaký aktivka neoznačil za nevhodné, rasové, diskriminující a šovinistické!

0/0
17.8.2010 11:33

Robert E.Lee

Re: Skvělý článek

Ať si trhnou levou zadní, aktivisti zasmolení.První válku proti politické korektnosti(secese jižních států)  jsme  projeli ale není všem dnům konec.;-D

0/0
20.8.2010 14:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.