- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zatímco Praha si neustále staví za státní peníze - zase je mě z toho na blití.
nevím, proč jste se tak cpali do ministerstva, které je z nejproblematičtějších a navíc tam dosadíte člověka, který umí vydělat peníze, ale jenom na jiných firmách. Šetřit ho nikdo neučil. A teď mluví do něčeho, čemu vůbec nerozumí. Zůstane tu po něm jenom kupa nasr. lidí, kteří oproti němu, který si užívá jinde zde musí bydlet. Mám dojem, že na Moravě máte pohnojeno, ale nic Vám z toho nevyroste. ____________toto je Váš "Pilíř" ODBORNOST – aktivní, otevřené a věcné hledání řešení problémů, které
občany tíží nejvíce, a to ve spolupráci s odborníky pro danou oblast. A MÁTE NA TO LAIKY. nASHLE U VOLEB!!!!!!!!!!!!!!!!
Jen nějak nechápu proč chce pan Bárta tak daleko. V Německu se přece staví za polovinu toho co u nás a to pominu kvalitu materiálu a práce. Jinak v Ostravě dělá největší binec Mittal, o tom žádná ...
Více než 80% znečistění v Ostravě je způsobeno průmyslem, provozujícím své předpotopní technologie z 50let s pouze minimálními investicemi. Toto se děje za tichého souhlasu města a kraje. Hra na zlepšení životního prostředí investicemi do dopravní infrastruktury má pouze odlákat pozornost voličů od skutečných příčin (Mittal,.....) a k tomu aby si mohli ukousnout z tohoto koláče. Nemůže však přinést zásadní zlepšení, které Ostrava potřebuje!!
Je vidět, že o této problematice zase tolik nevíte, jinak by jste tu nekydal takové bludy...
Pan Bárta mě tímto svým rozhodnutím poněkud rozhořčil. Přes Bohumín jezdívám na kole a asi by bylo více než žádoucí dopravní práce co nejrychleji dokončit!
poslaneckého slibu a hájí zájmy "všech" - na prvním místě je u něho Praha, na druhém místě je u něho Praha, na třetím místě je u něho Praha...
Pokud ho na to jeho poradci upozorní, zjistí, že okolo Prahy leží Čechy, takže ty jsou na čtvrtém místě....
Ovšem má český stát vůbec nějaký důvod a zájem investovat na "daleké" Moravě - o té i poradci často jen matně tuší, kde přibližně leží...
Z toho přece pan Bárta, pražáci a Češi absolutně nic nemají a ještě to ubírá zbytečně peníze velkolepým a nenahraditelným projektům v Praze, pak v Praze, pak v Praze, pak v Čechách, pak v Čechách, pak v Čechách, pak v Čechách, pak v Čechách...
Ještě dodejte, že v Ostravě jezdí víc aut než v Praze a proto je tam taky horší ovzduší.
tak proč si ten most a komunikace nepostaví z vlastních prostředků ? Když měli desítky mil. na protizákonné proplácení 30Kč poplatků, jistě by našli peníze i na postavení jednoho mostu.
A co metro, chytráku? To si postavila Praha za své prachy???!
Léta je znečištěné ovzduší. Začnu stavět novou silnici, abych odtáhl část znečišťujících aut. Když to ale neudělám, pořád přece budu mít stejně znečištěné ovzduší...? Co se jako bude zhoršovat? Může mi to někdo z místních vysvětlit?
no v pripade Bohumina jednoduche- v ramci stavby shodili(a meli znovu postavit) jeden z nadjezdu pres zeleznici, cili ted veskera doprava vyuziva ten jediny co zustal a ten vede do centra mesta. Staci
Sice jsem nerad, že to nejvíce postihlo zrovna region, kde žiju, ale šetřit se musí.
Obchvat F-M, už mohl být hotový před 10-ti lety, pokazili si to tenkrát sami zastupitelé. Po otevření D1 není průjezd zdaleka tak tragický, obchvat může klidně počkat.
Spojení Ostravy s Opavou je dnes zajištěno dvěmi hlavními cestami, přes Hlučín a přes Velkou Polom, třetí souběžná silnice by pomohla, ale opět, může počkat.
Prodloužená Místecká už stojí tak půl roku, jen občas se něco kopne, problém bude asi hlubší:-) Přivaděčů v Ostravě je dost, Místecká nijak zvlášť nechybí a už vůbec netuším, jak by její otevření pomohlo ke zlepšení ovzduší v Ostravě.
Pokud podle vás I/11 a prodloužená Rudná nebo Místecká nic neřeší, pravděpodobně jste se v posledních 10 letech nepohyboval na Nádražní, Poděbradově, na východním konci Mariánskohorské nebo na 17. listopadu ve špičce. Píšete z cesty.
Souhlsím s Bártou. Ten musí v současné chvíli cítít velké tlaky z krajů, ale nějak rozhodnout musel. A líbí se mi, že rozhodl a stojí si za svým. Konečně něco někdo udělal a jen nekecal. Má moje sympatie.
Jo a nikde není psáno, že se stavby zastaví už na pořád. Možná konečně stavební firmy pochopí, že už jim jen tak na ruku nikdo nepůjde.
Naprosto s vámi souhlasím. Takhle by za ním mohli postupně přijít všichni a jak by potom vysvětlovat, komu ustoupit mohl a komu ne? Šetřit se musí a nikdo nemohl čekat, že to bude příjemné.