Diskuze

Ostravsko tlačí na ministra dopravy: Nerušte stavby, nebo se udusíme

Za skandální označují severomoravští politici rozhodnutí ministra dopravy Víta Bárty zastavit některé již zahájené stavby silnic v jejich kraji. Kvůli chybějícím úsekům cest může citelně zhoršit stav ovzduší. Na společném jednání se pokusili Bártův plán zvrátit. Nepovedlo se, ministr na svém rozhodnutí trvá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

tetek.

17. 8. 2010 7:20
Tyhle dálnice už byli slíbeny před 20 lety!!!!

Zatímco Praha si neustále staví za státní peníze - zase je mě z toho na blití. ;-€

0 0
možnosti
ML

spiegel

16. 8. 2010 17:54
Vážení VV vyvolení

nevím, proč jste se tak cpali do ministerstva, které je z nejproblematičtějších a navíc tam dosadíte člověka, který umí vydělat peníze, ale jenom na jiných firmách. Šetřit ho nikdo neučil. A teď mluví do něčeho, čemu vůbec nerozumí. Zůstane tu po něm jenom kupa nasr. lidí, kteří oproti němu, který si užívá jinde zde musí bydlet. Mám dojem, že na Moravě máte pohnojeno, ale nic Vám z toho nevyroste. ____________toto je Váš "Pilíř"  ODBORNOST – aktivní, otevřené a věcné hledání řešení problémů, které

občany tíží nejvíce, a to ve spolupráci s odborníky pro danou oblast. A MÁTE NA TO LAIKY. nASHLE U VOLEB!!!!!!!!!!!!!!!!

0 0
možnosti
P

pat1

16. 8. 2010 17:29
Proč jede do Číny?

Jen nějak nechápu proč chce pan Bárta tak daleko. V Německu se přece staví za polovinu toho co u nás a to pominu kvalitu materiálu a práce. Jinak v Ostravě dělá největší binec Mittal, o tom žádná ...;-)

0 0
možnosti
RC

Bouchal

16. 8. 2010 16:23
Špinavá Ostrava

Více než 80% znečistění v Ostravě je způsobeno průmyslem, provozujícím své předpotopní technologie z 50let s pouze minimálními investicemi. Toto se děje  za tichého souhlasu města a kraje. Hra na zlepšení životního prostředí investicemi do dopravní infrastruktury má pouze odlákat pozornost voličů od skutečných příčin (Mittal,.....) a  k tomu aby si mohli ukousnout z tohoto koláče. Nemůže však přinést zásadní zlepšení, které Ostrava potřebuje!!

0 0
možnosti
OL

Jaco007

16. 8. 2010 17:19
Re: Špinavá Ostrava

Je vidět, že o této problematice zase tolik nevíte, jinak by jste tu nekydal takové bludy...Rv

0 0
možnosti
R

Roboter

16. 8. 2010 16:13
grrr

Pan Bárta mě tímto svým rozhodnutím poněkud rozhořčil. Přes Bohumín jezdívám na kole a asi by bylo více než žádoucí dopravní práce co nejrychleji dokončit! Rv

0 0
možnosti
JH

Kopakopa

16. 8. 2010 15:54
Pan Bárta přece jedná přesně podle

poslaneckého slibu a hájí zájmy "všech" - na prvním místě je u něho Praha, na druhém místě je u něho Praha, na třetím místě je u něho Praha...

Pokud ho na to jeho poradci upozorní, zjistí, že okolo Prahy leží Čechy, takže ty jsou na čtvrtém místě....

Ovšem má český stát vůbec nějaký důvod a zájem investovat na "daleké" Moravě - o té i poradci často jen matně tuší, kde přibližně leží...

Z toho přece pan Bárta, pražáci a Češi absolutně nic nemají a ještě to ubírá zbytečně peníze velkolepým a nenahraditelným projektům v Praze, pak v Praze, pak v Praze, pak v Čechách, pak v Čechách, pak v Čechách, pak v Čechách, pak v Čechách...

0 0
možnosti
JN

dědeček

16. 8. 2010 15:57
Re: Pan Bárta přece jedná přesně podle

Ještě dodejte, že v Ostravě jezdí víc aut než v Praze a proto je tam taky horší ovzduší.:-/Rv

0 0
možnosti
JN

dědeček

16. 8. 2010 15:35
Když je to tak důležité pro krajské zastupitele,

tak proč si ten most a komunikace nepostaví z vlastních prostředků ? Když měli desítky mil. na protizákonné proplácení 30Kč poplatků, jistě by našli peníze i na postavení jednoho mostu. Rv!

0 0
možnosti
MT

tetek.

17. 8. 2010 7:26
Re: Když je to tak důležité pro krajské zastupitele,

A co metro, chytráku? To si postavila Praha za své prachy???! 8-o

0 0
možnosti
MM

Clar

16. 8. 2010 14:59
Jak to je?

Léta je znečištěné ovzduší. Začnu stavět novou silnici, abych odtáhl část znečišťujících aut. Když to ale neudělám, pořád přece budu mít stejně znečištěné ovzduší...? Co se jako bude zhoršovat? Může mi to někdo z místních vysvětlit?

0 0
možnosti
RN

halagajda

16. 8. 2010 15:06
Re: Jak to je?

no v pripade Bohumina jednoduche- v ramci stavby shodili(a meli znovu postavit) jeden z nadjezdu pres zeleznici, cili ted veskera doprava vyuziva ten jediny co zustal a ten vede do centra mesta. Staci?!

0 0
možnosti
MV

Hornikov

16. 8. 2010 13:50
Nové silnice zlepší ovzduší?

Sice jsem nerad, že to nejvíce postihlo zrovna region, kde žiju, ale šetřit se musí.

Obchvat F-M, už mohl být hotový před 10-ti lety, pokazili si to tenkrát sami zastupitelé. Po otevření D1 není průjezd zdaleka tak tragický, obchvat může klidně počkat.

Spojení Ostravy s Opavou je dnes zajištěno dvěmi hlavními cestami, přes Hlučín a přes Velkou Polom, třetí souběžná silnice by pomohla, ale opět, může počkat.

Prodloužená Místecká už stojí tak půl roku, jen občas se něco kopne, problém bude asi hlubší:-) Přivaděčů v Ostravě je dost, Místecká nijak zvlášť nechybí a už vůbec netuším, jak by její otevření pomohlo ke zlepšení ovzduší v Ostravě.

0 0
možnosti
AB

A_Ales

16. 8. 2010 13:55
Re: Nové silnice zlepší ovzduší?

Pokud podle vás I/11 a prodloužená Rudná nebo Místecká nic neřeší, pravděpodobně jste se v posledních 10 letech nepohyboval na Nádražní, Poděbradově, na východním konci Mariánskohorské nebo na 17. listopadu ve špičce. Píšete z cesty.

0 0
možnosti
I

intalex

16. 8. 2010 13:13
Bárta

Souhlsím s Bártou. Ten musí v současné chvíli cítít velké tlaky z krajů, ale nějak rozhodnout musel. A líbí se mi, že rozhodl a stojí si za svým. Konečně něco někdo udělal a jen nekecal. Má moje sympatie.

Jo a nikde není psáno, že se stavby zastaví už na pořád. Možná konečně stavební firmy pochopí, že už jim jen tak na ruku nikdo nepůjde.

0 0
možnosti
P

Pantau21

16. 8. 2010 13:37
Re: Bárta

Naprosto s vámi souhlasím. Takhle by za ním mohli postupně přijít všichni a jak by potom vysvětlovat, komu ustoupit mohl a komu ne? Šetřit se musí a nikdo nemohl čekat, že to bude příjemné.

0 0
možnosti