Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Můj úřad je skromný, ale škrty jsou nutné, reaguje Klaus na snížení platu

Prezident Václav Klaus se vyjádřil k úsporám, které postihnou jeho úřad. Vláda mu totiž v rámci šetření sníží plat a navíc mu mzdu i zdaní. Vyjádřeno v procentech tak přijde o víc než jiní státní zaměstnanci. Klaus uznává, že škrty jsou potřeba, že na ně nejvíce doplatí on, je podle něj k pousmání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hrustic

Klasika

vsichni se tu zblaznete, ze nejvyssi predstavitel zeme ma pomerne vysoky plat ... :-/

0/0
15.8.2010 23:26

jarda

SKROMNOST NADE VŠE

Ze 4,5 milionů ročního platu se na hradě musí žít skromně. :-(:-PRv

0/0
15.8.2010 20:07

VK CSc.

Jak vypada setreni

Vetsina sefu vlad a presidentu ma okolo 200.000 Euro, ze kterych zaplati okolo 40% dan z prijmu. Zustava 2,9 mil. Kc. Nemecky a francouzsky presidenti jsou klasicky priklad. Ve spicce ma ji nekteri (US president) 300.000 Euro, po danich 4,3 mil. Kc. Zdroj: http://www.spiegel.de/fotostrecke/fotostrecke-58118-3.html. Ten cesky srandista ma 4,6 mil. Kc. Po utazeni otazku bude mit 3,9 mil. Kc. Takze US president mu utece o prsa, na nemeckeho, francouzskeho atd. se muze jenom posmesne usklibnout. Neni divu, vzdyt ma vice nez 20-nasobek platu hloupeho Honzy (precimz 65% hloupych Honzu na prumer vubec nedosahnou).

0/0
15.8.2010 14:37

čirokéz

Skromnost

Taky bych chtel pobirat tak skromnou vyplatu. Sakra, ja mu snad poslu nejakou DMSku, aby nahodou neposel hlady.

0/0
15.8.2010 12:00

martin0669

Tak se zase ukazuje, že

autor příspěvku řekne, že Klaus dělá/dělal průšvihy; špatný ... na otázku KTERÉ; PROČ ... není žádná nebo je obecná odpověď.

to si za svým názorem neumí stát, obhájit ho ... nebo je to jen výkřik do tmy ... hoď si špínu ... když se to bude dostatečně často opakovat, tak si pros´táček vybaví jen tu špínu a vezme to jako fakt (i když důkazy chybí) ... např. volili ho komunisti, směje se globálnímu oteplování, je pro srandu Bruselu, USA ...

jj ... viděl jsem film Vrtěti psem ... super ukázka, jak se to dá dělat

někdy mi připdaá, že se Brusel jeho názorů bojí a proto vytáhnou nějaké zesměšnění ... ale to víte to je Klaus, ale kde je argument, proč nepřijedou a nevysvětlí mu kde se plete?

0/0
15.8.2010 11:45

Oerteplur

Socialistický prognostik

by si snad nikdy ani víc nepřál ;-)

0/0
15.8.2010 11:32

Lionel.r

Ubírat z platů politikům není dobré.

Jsou pak náchylnější ke korupci.

Prostě jsou povolání, kde dostatečné hmotné zabezpečení je nutností a jakouž - takouž zárukou poctivosti.

0/0
15.8.2010 10:43

antitop

Re: Ubírat z platů politikům není dobré.

Ti naši by byli náchylní ke korupci i s milionovým platem

0/0
15.8.2010 10:48

martin0669

Re: Ubírat z platů politikům není dobré.

ale nedovolujeme jim to my ... voliči?

třeba si po letošních volbách uvědomí, že malá domu je může stát flek :) ... třeba si i lidi uvědomí, že to můžou změnit a půjdou si vybrat ty své.

Začne to kafem za rychlejší objednání u doktora, tisíckou do kapsy opraváře, ... je to o lidech ... a politici nejsou jiní než my, jen mají přístup k informacím a větším penězům a byli vychováni za socíku (kdo nekrade, okrádá rodinu).

0/0
15.8.2010 10:53

Lionel.r

Re: Ubírat z platů politikům není dobré.

R^

0/0
15.8.2010 10:55

Jiraak

pokud by měl být hodnocen..

podle odvedené práce, měl by ještě dost doplácet..8-o

0/0
15.8.2010 9:52

Lionel.r

Ty jsi jeho úkolář, že to tak víš?

0/0
15.8.2010 10:57

Jiný Pohled

Re: Ty jsi jeho úkolář, že to tak víš?

Asi není jeho "úkolář", ale jistě je jeho sponzor, který mu dává tu jeho mzdu (z daní), tak je na místě taková otázka, co prezident dělá pro ČR 8-o

0/0
15.8.2010 14:49

Icks007

Papá Claus

;-) ANO, škrty jsou nutné - zvlášť za zpackanou kuponovou privatizaci!

0/0
15.8.2010 9:35

Geeker

Re: Papá Claus

Privatizace byla v poradku jenom vysledek byl obrazem naroda nikoliv politiku. Kdyby se privatizovalo dnes, garantuji ze by to bylo 2x horsi. kradlo by se jeste vic. A zakony? ....

0/0
15.8.2010 10:41

martin0669

Re: Papá Claus

pokud to mysíš na Kluse, pak zapomínáš, že byl jen jeden ... že tam bylo poslanců jak nastláno ... chyb aje v lidech ... vidina rychlých peněz ... naletěli podvodníkům a pak se čílili ... normální vlastnost. Odešlu peníze do Nigérie a pak se čílím, že mne okradli (za blbost se platí).

Nemám ekonomické vzdělání, nezájímám se o trhy, ale do kupónové privatizace jsem šel a použil hlavu a netratil ... hodně dobrý zisk. Vše je o lidech.

0/0
15.8.2010 10:48

martin0669

Re: Papá Claus

kurníček ... Klause - překlep

0/0
15.8.2010 10:49

Deleter

Re: Papá Claus

Á jéje, další, co uvěřil jistotě desetinásobku!;-D;-D;-D

0/0
15.8.2010 11:19

martin0669

Re: Papá Claus

a kožené ... tedy upřímné tváři ... jj ... pečení holubi nelítají do huby ... a jak by řekla teta Kateřina ... bez práce nejsou koláče

0/0
15.8.2010 11:38

prasák

co

A co je na tom k pousmání? Bude platit stejné daně jako ostatní. Co se nad tím usmívá? 8-o

0/0
15.8.2010 9:23

martin0669

Re: co

třeba, že to politiky taky napadlo

0/0
15.8.2010 10:37

SvatyAntonin

Klaus

Kdybych měl plat jako on, tak by mi ty škrty také nevadily, horší u těch, co žijí z úst do úst.

0/0
15.8.2010 9:12

kacinecka

Re: Klaus

Myslíš z ruky do úst?;-)

0/0
15.8.2010 11:03

Zachariáš

Vratme se zpět k monarchii

a bude to. Stejně jako jediná republika platíme korunou, lev má na hlavě korunu a hlava státu sídlí na Hradě. R^[>-]

0/0
15.8.2010 8:53

martin0669

Re: Vratme se zpět k monarchii

a kde máš šlechtu nebo nějakého krále?

myslíš konstituční nebo parlamentní?

trochu mimo mísu vracet po 100 letech

0/0
15.8.2010 8:57

objednavkasvacin2

Re: Vratme se zpět k monarchii

no treba svarcenberk s lobkovicem uz u valu jsou

0/0
15.8.2010 10:22

František Potřebný

To udělala modrá klika schválně

To udělala modrá klika schválně, protože dobře ví, že příštím prezidentem bude pan Paroubek, a tak jej oškubali ještě před tím, než bude zvolen.

A Klaus? Ten namísto, aby proti tomu důrazně protestoval, se u toho ještě baví, protože sám si nahrabal už dost a nemá pana Paroubka rád.

0/0
15.8.2010 8:39

martin0669

Re: To udělala modrá klika schválně

to je zas snůška nesmyslů

0/0
15.8.2010 8:40

Zachariáš

Re: To udělala modrá klika schválně

Některý tvoje kecy jsou dobrý, ale tenhle zrovna nee....:-/Rv

0/0
15.8.2010 8:49

Lionel.r

Silně pochybuji,

že by si někdo kloudný připouštěl možnost Paroubka v prezidentském úřadě:-P. Natož aby kvůli tomu dělal nějaké kroky dopředu.Rv

0/0
15.8.2010 11:02

babacek

Můj úřad. :-)

Tak kdo již zná jen trošku našeho prezidenta tak ví, že se umí ovládat. Většina lidí když má vztek tak většinou zvýší hlas, ale on naopak se usmívá hlas je spíše utlumený než silný. A tak když jsem pana prezidenta viděl ve spotu ve kterém se k tomu vyjadřoval tak rozhodně tím snížením nadšen nebyl.

Kalousek se k tomu vyjádřil, že by neměl být žádný občan který by měl mít nezdanitelný jakýkoliv příjem. S tím souhlasím, ale pak se opět nabízí otázka: Budou zdaněny výhody plošně tedy i u dopravců ?8-o

0/0
15.8.2010 8:28

Jiný Pohled

PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

Vážení, zkuste se zamyslet, co by se stalo, kdybychom neměli vůbec prezidenta. Šlo by to? Byl by nějaký problém? NEBYL, neboť je to jen figurka, která nemá žádné pravomoce, o ničem nerozhoduje, je tady jen pro parádu, na "reprezentaci" a pro dělání ostudy po celém světě. Docela si dokážu představit funkční a smysluplný provoz státu, kde premiér je hlavní reprezentant státu a nepotřebujeme ani prezidenta ani ty jeho přisluhovače na Hradě.

-

Když šetřit, tak proč ne pořádně ;-D

0/0
15.8.2010 7:38

Queribus

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

Jestli vite, co je to Ustava, zkuste si ji precist. Jestlize porozumite textu, mozna zjistite, jakou hloupost jste napsal...

0/0
15.8.2010 8:05

Jiný Pohled

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

A kdo vymyslel ústavu, komunista Rychetský, že? PROČ by jako nešla změnit? Zrušit funkci prezidenta, snížit počet poslanců na polovinu, zrušit senát. Úspory neskutečné! Jediný důvod mi zde udejte, proč je potřeba figurka prezidenta?

0/0
15.8.2010 8:17

Jiný Pohled

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

DOPLNĚNÍ: proč je potřeba figurka prezidenta, když ho stejně volí parlament. Stejnou funkci může zastávat i současný premiér.

0/0
15.8.2010 8:19

babacek

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

To jako se vrátit do starých časů kdy bylo možné být prezidentem a prvním tajemníkem UV KSČ ???

0/0
15.8.2010 8:30

Jiný Pohled

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

NE, ale stačí používat mozek a uvědomit si, že zemička s počtem obyvatel srovnatelná s Londýnem nebo New Yorkem, nepotřebuje tolik úředníků, tolik ministerstev, tolik zbytečných úřadů, na zajištění základního provozu státu. KDO mimochodem zvolil Klause? Komunisti, že?

0/0
15.8.2010 8:34

babacek

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

Zvolil ho parlament. Bohužel komunisti jsou pořád jeho součástí. Zeštíhlení byrokracie bych sice uvítal, ale jak vidět o tom se pořád jen mluví, ale skutek utekl.

New York ( ne jen on ) má zase jiné instituce které u nás nejsou.

0/0
15.8.2010 8:40

Jiný Pohled

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

Ten "skutek" bude pořád utíkat, když to nikdo nebude chtít prosazovat. Proto je nutné mluvit i o takových zdánlivě "nesmyslech", jako je zrušení zbytečného úřadu prezidenta, zrušení nepotřebných ministerstev, či úřadů. STAČÍ nápad, podpora lidí, tlak na politiky, no a vše vyřešeno!

-

V ČR ale chybí občanská společnost, lidí jsou schopni volit ČSSD kvůli 30 Kč, ale nikdo se už nezvedne a nezačne požadovat smysluplné a zásadní změny ve společnosti. PROČ? Komunisti zničili v lidech veškeré zárodky vlastního názoru a snahu něco měnit a o něco se snažit.

0/0
15.8.2010 8:49

martin0669

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

jenže prosazovat se musí něco co má hlavu a patu ... jinak podporu nenajdeš

zkus odpovědět na otázky níže :)

0/0
15.8.2010 8:54

babacek

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

Tak teď jsi popsal skutečný důvod proč změny jdou tak ztuha.

0/0
15.8.2010 8:57

martin0669

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

Tehle stupidní pohled, že ho volili komunisti mne fakt baví.

Jsou součástí PS, jsou ... tak hlasují, je to jejich volba (Pro/Proti/Zdržel se)

Tolik úředníků ... asi jsou tam zbytečná místa. A asi jedině škrty to proberou. Tolik ministerstev? Které by si rušil/slučil? To že je moc poslanců je fakt a 99 by stačilo určitě ... stejně má každý pár poradců ... aspoň bylo kratší projednávání. Jestli zrušit senát? Pokud bys rušil prezidenta i senát, tak nemá kdo vrátit poslanecké sněmovně blbý zákon ... navíc by to chtělo, že vetovaný zákon se nemůže nějaký čas znovu schválit a novu musí být rozprava.

0/0
15.8.2010 8:48

Jiný Pohled

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

Blbé zákony s mnoha chybami generuje i současné uskupení - sněmovna / senát / prezident. Že senát něco zamítne a sněmovna to pak přehlasuje, není žádná pojistka, ale spíše zdržování. Prezidentův podpis je jen formalita a záleží na jeho momentální náladě a rozpoložení jeho mozečku, tj. kdo z okolí ho ovlivní určitým směrem.

-

Když souhlasíte se snížením počtu poslanců na 99, tak asi chápete, že máme všech úředníku zbytečně moc :-/

0/0
15.8.2010 8:56

martin0669

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

Vždyť jsem to tak napsal. A napsal jsem i další ... přečti si to celé ... jsou tam i otázky a nemám odpověď ... takže to tvoje je jen plácání bez řešení nebo nějaké řešení máš?

0/0
15.8.2010 8:59

Jiný Pohled

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

Řešení bych měl, ale asi bych musel vstoupit do politiky a vidlemi celý ten hnůj vykydat. Nebo by stačilo nadchnout pro podobné myšlenky pár tisíc lidí a "přinutit" je, ať napíšou všem poslanců, ať je navštěvují každý týden v jejich kancelářích, ať jim telefonují každý den,... a požadují změny! KDYBY těch lidí bylo pěkných pár tisíc, tak věz, že by se všechno změnilo. Souvisí to ale s tím, že více jak 10 lidí v mém okolí nenajdu, zbytek se na to může vykašlat a já se jim nedivím :-/

0/0
15.8.2010 9:07

martin0669

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

tak takhle jednoduché ... to si John myslel taky a proto teď dělá tolik přešlapů ... zaprvé bys byl sám (kdyby si vstoupil do politiky) ... zadruhé mít pěkných pár tisíc lidí se stejnou myšlenkou, tak založíš další pidi stranu a jdeš dělat šaška k volbám.

A źe má jen deset lidí stejný názor jako ty? Není to chybou názoru? Např. že poslanci potřebují nad sebou nějakou kontrolu (ten senát a/nebo prezidenta) ... jo kdyby byl prezident volen přímo a měl větší pravomoci (to veto na rok a pod.). Ale to je samé KDYBY. Letos poprvé lidi zjistili,že u voleb můžou něco dokázat = vyškrtat nechtěné politiky ... první úspěch. Třeba se ten svůj volební hlas naučí používat. Po letech volby z jedné kandidátky se není čemu divit. Politika není o svém názoru, ale o kompomisu ... pokud největší strana nemá sama nadpoloviční většinu, tak musí svůj program skloubit s partneru ... někde ustoupit (víc či míń) ... a spousta lidí to neví  a neumí jednat ani ve své rodině, pak nemůže chápat jednání ve velkém.

0/0
15.8.2010 10:45

John Rambo

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

Ja osobne bych ten urad zrusil, stejne ma spise funkci spravce - vykonavatele rozhodnuti Bruselu a USA. I kdyz proti nim slovne protestuje, stejne je pak podepise.

0/0
15.8.2010 8:47

Jiný Pohled

Re: PROČ ten úřad prezidenta nezrušit úplně??

R^

0/0
15.8.2010 9:30

spokojený volič

Jenom lůza může uvažovat tak jak zdejší diskuze ukazuje.

Například srovnání prezidenta a uklízečky mě velmi pobavilo. Vážení nýmandi , zatím jsme měli dva prezidenty od roku 89 a tenhle mi připadně lepší. Na rozdíl od velké většiny národa je vzdělaný a inteligentní. A ten kdo to v životě dotáhne na příjem 8000 ( jak zde uvádí) by měl hledat chybu u sebe a ne hanět prezidenta. Zjevně na něho nemá a nikdy mít nebude. Závist to je to co vy málo hmotně ukojení umíte nejlépe.

0/0
15.8.2010 7:27

Jiný Pohled

Re: Jenom lůza může uvažovat tak jak zdejší diskuze ukazuje.

Pravda, máme inteligentního prezidenta a určitě lepší Klaus, než Zeman nebo nedej bože Paroubek. Ve světě ale mají v hlavě Havla a díky němu je ČR docela populární. Klaus dělá zatím ve světě jen ostudu a celý úřad prezidenta bych raději zrušil.

-

Upozorňuji, že to není o závisti, ale o smyslu celého úřadu, který je podle mě k ničemu.

0/0
15.8.2010 7:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.