Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obama podpořil stavbu mešity u Ground Zero. Američané jsou ale proti

Americký prezident Barack Obama podpořil stavbu mešity na Manhattanu. Mešita má stát jen dva bloky od místa, kde stávaly budovy Světového obchodního centra zničeného při teroristických útocích z 11. září. Proti stavbě jsou konzervativci i většina Američanů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

To je bomba

já to tvrdím už od začátku,

že Obama je špión Al-Kajdy.  Michelle byla v Černých Panterech... jeho druhé jméno je Hussein či tak nějak... prostě liška v kurníku. Nechápu jak ho mohli zvolit.

0/0
16.8.2010 11:15

pes Muki

zmena

No dnes Obama zjistil jak vetsinu lidi nakrknul, tak zacal obracet. Takze jiz zadna podpora, a nakonec to prevrati o 180 stupnu

0/0
16.8.2010 7:20

veskawesi

co muze byt pro muslimy horsiho

 nez pocit, ze to co delaji, je ostatnim uplne ukradene? cim vetsi reakce na jejich svetonazor, tim vice se vymezuji, tim vice se ale take o nich mluvi

tak o nich imrvere nepiste, koho to zajima?

je svoboda vyznani? je tak at je to muslim, nebo svedek jehovuv, pro me za me si muzou vsichni trhnout

a vy taky neblbnete

0/0
15.8.2010 12:31

--->

Re: co muze byt pro muslimy horsiho

R^

0/0
15.8.2010 15:02

RJJ další obět cenzury

Re: co muze byt pro muslimy horsiho

Opravdu je vám jedno, co vyvádějí na západě? A to, že by díky deb.lní EU mohli to samé brzy tyto hordy provádět i u nás vás taky nezajímá? Každému je u ...ele co mektají, horší je, že reálně už teď ohrožují základy evr. kultury. Až díky demografickému vývoji (v Britistánu mají např. masulmani 10x vyšší porodnost než starousedlíci) za pár desetiletí přijmou šariu a další výdobytky jejich moderního vyznání:-/, tak vás to jistě zajímat bude (pokud ještě budete živ..);-€

0/0
15.8.2010 15:34

pes Muki

Re: co muze byt pro muslimy horsiho

No tenkrat v 68 take prisel napad, aby sme si rusu nevsimali a tvarili se jako ze tu nejsou. Takze on jen oprasil stary napad

0/0
16.8.2010 2:58

Oerteplur

Kdo je to "Američané" ?

jsou to indiáni, hispánci, číňani, hinduisté, budhisté, muslimové, křesťané...Není mi z článku vůbec jasné, jací "američané" jsou vlastně proti Rv

0/0
15.8.2010 10:56

--->

Re: Kdo je to "Američané" ?

republikani prece.

0/0
15.8.2010 15:01

DanielaZla

Re: Kdo je to "Američané" ?

je to vetsina Americanu, to znamena obcani U.S. takze tam zapadaji v tomto pripade shodne vsechny uvedene skupiny. :))

0/0
16.8.2010 3:45

Od Pacifiku

Zavadejici clanek

Obama zadnou stavbu mesity u Ground Zero NEPODPORIL. Jenom prohlasil, ze na ni muslimove na soukromen pozemku maji PRAVO. Podporil tak USTAVU.

0/0
15.8.2010 0:10

pes Muki

Re: Zavadejici clanek

Mluvime o pravech nebo privilegiich pro muslimy?

0/0
15.8.2010 1:38

veskawesi

kdyz budes takhle reagovat

je to uspech pro muslimy.

takhle si z toho sami udelam stigma. kdyz se tomu pristane cokoliv prisuzovat, je to nase vitezstvi. zkratka jen dalsi modlitebna pro 1 z mnoha nabozenstvi sveta, jakkoliv ho nemusite mit rad. ze ho stavi tak blizko citliveho mista? jsou to blbci no. vsichni to vedi. kdyz to bude obracene, budou na koni muslimove

0/0
15.8.2010 12:35

pes Muki

Re: kdyz budes takhle reagovat

Jak je to prislovi, Sklonena hlava ujde meci.

0/0
16.8.2010 3:01

tenosten

a proč by nepodpořil,

 když CIA vědomě pro záměry Bushe  jako záminku  vpadnout do Afghanistánu, nechala ty dva baráky islamisty zbourat. Nejen mešitu,  ale pomník,  by jim Bush měl nechat postavit. 

0/0
14.8.2010 23:03

pes Muki

Re: a proč by nepodpořil,

Bush jiz neni presidentem

0/0
14.8.2010 23:08

tenosten

Re: a proč by nepodpořil,

 a to jako vod tý doby Ejmérika skončila svoje výpady za světovými energetickými zdroji, strategickými územími a tím tažení za Světovládou ?

0/0
14.8.2010 23:12

pes Muki

Re: a proč by nepodpořil,

Kdyby jenom to, take chteji ovladnout mesic a Mars.

0/0
14.8.2010 23:19

tenosten

Re: a proč by nepodpořil,

 Možný. Imperializmus nemá zábran.

0/0
14.8.2010 23:29

Cislo 2

Re: a proč by nepodpořil,

Lidská blbost také ne ...

0/0
15.8.2010 0:06

antek2

Re: a proč by nepodpořil,

Jo památník pro mrtvé piloty obou letadel a pak uvěřim že se Amerika opravdu zbláznila.

0/0
15.8.2010 9:27

WikiLeaks speaks

takže židi jsou proti

Sarah Palinové či bývalého předsedy Sněmovny reprezentantů Newta

Gingriche, se postavili rezolutně proti. Stejně tak židovská organizace

Liga proti pomluvám...

0/0
14.8.2010 22:53

pes Muki

Re: takže židi jsou proti

Starosta New Yorku, ktery je zid, postaveni te mesity velmi podporil

0/0
14.8.2010 23:05

pes Muki

Re: takže židi jsou proti

Mayor Michael R. Bloomberg spoke forcefully in favor of it.

Tady mas jak se jmenuje, pokud bys mu chtel poslat pozdravny dopis

0/0
14.8.2010 23:07

Husákovo dítě

Druhý americký pokus o sebevraždu

Ten první vedli postupně Nixon, Ford a Carter, kteří soustavně ustupovali komunismu. Nakonec měly USA a svět štěstí, že v roce 1980 vyhrál volby Reagan.

Teď se své předchůdce pokouší zdárně napodobit Obama. Samozřejmě jen s tím rozdílem, že místo Sovětů a komunismus jsou tu muslimové. Snad mu to za dva roky voliči připomenou. A snad nebude už pozdě...

0/0
14.8.2010 21:28

Larry Matejka

Re: Druhý americký pokus o sebevraždu

Franklin Delano Roosevelt říkával, Presidents are selected, not elected... A vybíráni byli těmi, kteří světový komunismus pomáhali stvořit, hýčkali ho, podporovali a náramně na tom profitovali... I

slám jako nebezpečí je šikovná projekce, aplikovaný recept z Mocenské kuchařky z podkapitoly Vytváření vnějšího a v nitřního nepřítele za účelem konsolidace moci a jjiné deserty v sekci Rozděl dvě skupiny pitomců a panuj.... Nic nového pod sluncem... Uměle vytvořená krize... Ze stejného důvodu nechal Nero zapálit Řím... Hodilo se to na křesťany a tupé davy s radostí pozorovaly, jak se házejí lvům...:-/

0/0
14.8.2010 21:37

rugerforever.2

LArry, nejsem naivní

ale teoriím spiknutí v této podobě nevěřím. Lidský faktor totiž takřka vždy selže a  proto jsou podobná celoplanetární spiknutí možná jen v romantických thrilerech.

0/0
14.8.2010 21:45

Larry Matejka

Re: LArry, nejsem naivní

Víte jsou dvě knihy Huxleyův Brave New World a Orwelův 1984... Považujte je za blueprint... Denně se to děje... Ale vliv amerických korporátních socialistů na světový komunizmus i instalaci německého fašizmu je historický fakt... Máme ekcelentní historické práce Antony C. Suttona, náme Mc Faddenovy projevy, Carrola Quiglyho... Máme Killgoreho Commitee, Norimberský proces... Všude tam najdete důkazy tak jasné, že je to mimo diskuzi... Ano, soudobé školství učí bezpohlavní dějiny a učí, že 2+2 je 5....  

0/0
14.8.2010 21:54

Larry Matejka

Re: LArry, nejsem naivní

BTW: Představa, že někdo řídí tento svět je zcestná, ale můžeme vypozorovat jistý vliv na jeho chod, který je dnes globální... Za posledních dvěstě let došlo k nebývalé konsolidaci až 85% bohatství na této planetě do rukou hrstky cca stovek lidí. Dělo se to v důsledku uměle vytvářených krizí, ekonomických depresí, válek, ohýbání legislativy... Položím vám jednu otázku. Myslíte, že tito lidé nemají žádný vliv?

0/0
14.8.2010 22:11

RJJ další obět cenzury

Re: Druhý americký pokus o sebevraždu

S tím uměle vytvářeným nebezpečím to může samozřejmě být částečně pravda a je mi jasné, že se tomu tak děje. Jen to neplatí o všem a islám je jedním z nich. Ten představuje nebezpečí třeba pro Evropu už nějakých minimálně 1300 let. Tady se nic uměle vytvářet nemusí. Jen jsme v rámci totálního zblbnutí zapomněli na pud sebezáchovy. Vy to vidíte možná jako uměle vytvořenou krizi. Já myslím, že blbci zvítězili a budoucnost nám to tady v Evropě zpočítá.

0/0
15.8.2010 0:09

Larry Matejka

Re: Druhý americký pokus o sebevraždu

Ono je to možná složitější. Islám historicky ohrožoval naší civilizaci. My jsme zase rabovali a znásilňovali v rámci svatých válek a křížových výprav. To děláme pod různými záminkami dodnes, respektive děláme to z rozhodnutí našich elit...

Islámský svět se po druhé válce začal vyvíjet relativně sekulárně. Byli jsme to my, kdo reinkarnoval militantní islám. A v tomhle ohledu to uměle vytvořená krize je... Z geostrategických důvodů jsme si podmanili řadu zemí Orientu. Vytvořili jsme pnutí, které se nám vrátí a vrací... Podívejte na Saúdskou Arábii. Držíme tam ten středověký, groteskní, krutý režim Al Saúdů se všemi těmi okázalými paláci "postavenými z ropy," jimiž Al Saúdové uráží své vlastí asketické náboženství vahabismus...

Kdybychom se nevměšovali, dávno by SA byla sekulární. Stejně jako byl poválečný Írán než jsme zakroutili krkem Mohhamadu Mossadeghovi, protože znárodnil naši ropu. Každá prosperující civilizace se po čase sekularizuje.. EU už prosperující civilizace není.

0/0
15.8.2010 7:09

RJJ další obět cenzury

Re: Druhý americký pokus o sebevraždu

Křížové výpravy byly vlastně odvetou za ty staletí ataků masulmanů.

Že se tam situace vyhrotila díky západu a americe souhlasím. Nicméně oni jsou tak výbojní, že si nějakého nepřítele najdou vždy, byli to Židé, teď i celá záp. kulktura. Na druhou stranu, tam kde dokázali využít toho, že žijou na zlatě, tak se mají nadstandartně. Jinde se vymezili a jejich země vypadají stejně jak jejich náboženství-primitivně. Sami o sobě by ještě dnes jezdili na velbloudech.

Pro mně je ale daleko důležitější, co se děje v Evropě. Nejde přeci vše hodit na Západ. Oni je přijali (a byla to obrovská chyba-nicméně v tom byl kšeft, jak jinak) a dnes za to sklízejí trpké plody. Vděku se tedy Západ nedočkal ani náhodou. Ale místo toho,aby se přijaly opatření, chtějí klín vybíjet klínem. Evropa demograficky krvácí a ono tady chtějí natáhnout dalších 60mil. přistěhovalců. Obludnost! Pracovat stejně nebudou, navíc se z nich rekrutujou islamofanatici.

0/0
15.8.2010 15:26

Larry Matejka

Re: Druhý americký pokus o sebevraždu

Ano imigrace v Evropských státech je problém. Ale oddělil bych to od démonizovaného islámu.Samuel Huntington se mýlí v tom, že chápe imigraci jako důsledek střetu civilizací. Imigrace je ve státech EU používána účelově k rozbití národních států, které jsou překážkou a poslední obranou proti globalizaci. 

To samé programové rozbíjení rodiny v rámci "huxleyovské" vědecké diktatury, vedoucí k některým křiklavostem naší doby. Už i mainstremová média například si začínají všímat skutečnosti, že sociální služby vede často síť pedofilů ve státní správě. Odebírání dětí milujícím rodičům se stalo epidemií například ve Velké Británii... Máte blonďáka se zelenýma očima? Mějte se napozoru. To je dnes v UK velmi žádané zboží a záminka se vždy najde...

Myslím, že cesta záchrany Evropy je ještě možná udržíme-li funkční národní stát s přísnou imigrační politikou, udržíme-li kontrolu nad svými dětmi jejich vzděláním, očkováním atd.. a udržíme-li rodinu...

0/0
15.8.2010 18:58

RJJ další obět cenzury

Re: Druhý americký pokus o sebevraždu

No, fakt nevím, jestli je to dáno tou globalizací, nebo soustavným vymýváním mozků. Evropa mohla za dvě světové války, byl tady Hitler, fašismus.. Takže v rámci obrany se najelo na další extrém. Po několika desetiletích vidíme výsledek. Nejsme schopni přiznat pravdu, že někdo s jinou barvou pleti, jiného vyznání, nainplantovaný do zcela cizího prostředí představuje opravdový problém. Místo toho se někdo , kdo tohle tvrdí, pranýřuje v médiích, je veřejně ostouzen, dostává všelijaká nevábná označení.

Loňský rok byl první, kdy si na sebe přistěhovalci ve Francii ani nevydělali. A ten trend bude samozřejmě pokračovat. První generace ještě pracovat chtěla, teď jsme u nějaké třetí, nadšení je dávno v tahu. Nedá se to ukecat ani ekonomicky. Nedá se to ukecat ničím. A přesto se to dělá, pravda leze ven hodně ztuha.

Zachránit se možná ještě můžeme my. Ale západ už je asi ztracen. Je to prostě dáno demografickým vývojem. Jich přibává řádově mnohonásobně víc.

0/0
15.8.2010 21:09

RJJ další obět cenzury

Re: Druhý americký pokus o sebevraždu

Jednou se prostě stanou v některých státech většinou. Navíc to nevypadá, že by se mělo něco zásadního v přistěhovalecké politice změnit. Jak jsem psal už předtím, spíš právě naopak.

Snad aspoň u nás budeme mít tolik rozumu, že z nevím jakého důvodu si sami dobrovolně zaděláme na obrovský problém.

0/0
15.8.2010 21:20

Geralt10

Obama je muslim

Politicky nekorektní příspěvek: http://geralt.atlasweb.cz/

0/0
14.8.2010 21:28

Husákovo dítě

Re: Obama je muslim

Odkdy je "politicky nekorektní" synonymem pro "dementní"?Rv

0/0
14.8.2010 21:29

Geralt10

Re: Obama je muslim

Dement seš tak akorát ty.

0/0
14.8.2010 22:06

Husákovo dítě

A co pomník SS v Osvětimi?

Bylo by to zhruba tak stejně uctivé a vkusné.

0/0
14.8.2010 21:25

pes Muki

Re: A co pomník SS v Osvětimi?

Jen aby si se nedivil, kolik lidi by to schvalovalo. Jinak podle zprav je 29 procent americanu pro stavbu megamesity

0/0
14.8.2010 23:34

Taras Bulba

Re: A co pomník SS v Osvětimi?

Třeba ji schvalují a chtějí, aby byla mega proto, aby se jim do ní tím letadlem potom líp trefovalo. :-)

0/0
15.8.2010 1:53

Larry Matejka

Ať se nám to líbí nebo ne...

Tentokrát má ten přerostlý komsomolec Barry Soetoro Obama pravdu. Staví se na soukromém pozemku a to by mělo být nedotknutelné. Práva majitelů nemovitostí jsou protiústavně narušena property tax, která je placena soukromé bance, ale to je jiná kapitola... Nadruhé straně bych to bral i jako malý vzkaz globalistického prezidenta, že Osámek ani muslimové za útokem na WTC nestojí. Inu je čas aby FBI konečně začala vyšetřovat jistého pana Silversteina za pojišťovací podvod...

0/0
14.8.2010 21:00

rugerforever.2

Podívej Larry, souhlas s tím,

že je to na soukromém pozemku, mám jen dvě poznámky.

1. Muslimská minorita, která  se snaží stavět takto blízko Grand Zero není soudná a jsem přesvědčen, že militantní muslimové, či sympatizanti by to brali právem jako další vítězství a  normální američan jako další porážku.

2. Obama se vyjádřil k věci, která mu může (potažmo jeho partaji) pouze uškodit. Tudíž projevil svůj i v jiných případech dokonalý odhad pro nejlepší strategii i timing, jak jí prezentovat.

Naprosto chápu námitky, je to jen a pouze politická korektnost,která současnou podobu islámu toleruje. V současnosti neexistuje žádný jiný příklad prorůszání politiky a náboženství do podoby nesnášenlivého a agresivního hnutí.

NA Blízkém Východě a Arabském poloostrově jsem se Larry v minulých dobách byl nucen služebně několik let opakovaně pohybovat. S trochou nadsázky po této zkušenosti má člověk pocit, že by měl dobrovolně poslat velkou část svých příjmů pentagonu a modlit se, aby někdo zlikvidoval nábožensky determinované

0/0
14.8.2010 21:44

rugerforever.2

režimy a provedl deislamizaci

0/0
14.8.2010 21:44

pes Muki

Re: režimy a provedl deislamizaci

Deislamisaci? Spise zda je mozna zastavit islamisaci

0/0
14.8.2010 23:37

Larry Matejka

Re: Podívej Larry, souhlas s tím,

:-) je fakt, že jsem se na svých zahraničních pobytech setkával spíš s těmi domestikovanými... Třeba v Turecku... Ale ani krátký pobyt v SA mě nijak nevyvedl z míry, obyčejní lidé, s obyčejnými starostmi... Třeba jsem měl štěstí...

0/0
14.8.2010 21:48

persona-non-grata

A proč rovnou nepostavit mešitu všude tam,

kde muslimáci předvedli svůj semtexfolklór? :-P

0/0
14.8.2010 20:47

zdeseny obcan

Re: A proč rovnou nepostavit mešitu všude tam,

Musi postupovak krok po kroku. Casem na to vse jiste dojde.

0/0
14.8.2010 20:56

kalif

Jakoby to zbourani WTC

vytvorilo stavebni parcelu k jasnemu ucelu.... 

0/0
14.8.2010 20:46

rugerforever.2

Hussain Obama dělá vše

pro to, aby volby demokraté projeli;-DR^

0/0
14.8.2010 20:38

kocynder

Bin Ládin platí,tak vo co gou?

0/0
14.8.2010 20:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.